Материалдар / жақсыдан үйрен
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

жақсыдан үйрен

Материал туралы қысқаша түсінік
3-сынып жақсыдан үйрен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2018
1101
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау


Сөйлеу әрекетінің Оқылым

түрлері Жазылым


Оқу мақсаты 3.2.3.1Шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды

білдіріп тұрған мәтін бөлігін/сөйлемді анықтау

3.3.1.1 Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық

бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып жоспар құру


Бағалау критерийі Білім алушы


Мәтіннің тақырыбын және негізгі ойды білдіретін

сөйлемді анықтайды


Мәтінді бөліктерге бөліп, жоспар құрады


Ойлау дағдыларының Қолдану

деңгейі


Орындау уақыты 20 минут


1-тапсырма

Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында.



Биік таудың беткейінде үлкен емен ағашы өсіп тұратын.

Бірде өтіп бара жатқан жел еменді құлатпақ болып, бар күшімен үрлей бастады. Ол қанша күшенсе де, емен былқ етпеді. Керісінше жапырақтарын қимылдатып, желді мазақ қылғандай болды.

Ызаланған жел найзағай мен жаңбырды көмекке шақырды. Аспанды қап-қара бұлт басып, күн күркіреді. Найзағай ойнап , жаңбыр жауды. Емен одан сайын құлпыра түсті. Еменді құлата алмайтынын түсінген жел оның сырын сұрады.

  • Мен туған жерімде өсемін, тамырларыммен туған топырағыма мықтап бекінгенмін. Менің күшті болуымның сыры осында, - деді емен.

(Л.М. Жариковтан аударылып, бейімделген)



  • Мәтіннің кейіпкерлерін жаз. ____________________________________________


  • Мәтінге ат қой. ______________________________________________________


  • Мәтіннің негізгі ойын білдіріп тұрған сөйлемді тауып, көшіріп жаз.

__________________________________________________________________


2-тапсырма

Сұрақтардың көмегімен мәтінді үш бөлікке бөліп, қоршап сыз. Әр бөлікке ат қой.


Желдің қандай ойы

Оны қандай жолдармен

Емен желге қалай

болды?

жасағысы келді?

жауап берді?

1)_______________

2)______________________

3)_________________

_________________

_______________________

__________________

_________________

_______________________

__________________









7

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл





Білім алушы


Мәтіннің тақырыбын


мәтіннің кейіпкерлерін атайды (екіден кем

1

және негізгі ойды

1

емес);


білдіретін сөйлемді





мәтіннің тақырыбын анықтайды;

1

анықтайды





мәтіннің негізгі ойын білдіретін сөйлемді

1



тауып жазады;


Мәтінді бөліктерге


мәтіннің құрылымдық бөліктерін ажыратады;

1

бөліп, жоспар құрады

2



мәтін бөліктеріне сәйкес ат қояды:




1-бөлік

1



2-бөлік

1



3-бөлік.

1





Барлығы



7





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!