Басталуы
|
Алдыңғы бөлімді еске
түсіру.Топтық жұмыс арқылы қайталау.Үш топқа бөлеміз: мейірімді,
әділ, адал.
|
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап, байланыс беріп
отырады.
|
Баяндау, түсіндіру,
көрсету.
Алдыңғы
тақырыпты
еске түсіру
тапсырмалары.
|
Ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
1. Мейірімді, жағымды , зұлым
кейіпкер дегенімізді қалай түсінеміз
?
2. Кітап жасау барысында
қандай әсерлегіш құралдарды пайдалануға
болады?
3. Суретшілер қарама -
қарсылық заңын не үшін
қолданады?
4. Мәтіннің мазмұнын ашатын
суреттер қалай аталады?
5. Суретші иллюстратор
дегеніміз кім, ол не
істейді?
6. Ертегі кітаптарына не үшін
сурет салатынын айта аласыңдар
ма?
Бүктемелі кітапты қалай
жасайтынымызды талқылайық (сабақты оқулық бойынша түсіндіру).
Бүктемелі кітап жасағанда қайшымен жұмыс істегенде қауіпсіздік
ережесін түсіндіру. Кітапты өлшеп, бүктеу жолдарын кезең -кезеңімен
көрсетеу. Өлшемін өзгертуге болады.Бірақ кітапты өте үлкен етіп
жасаудың керегі жоқ.Одан әрі суреттерге арналған қағазды қияды,
олар кітаптың өлшеміндей болуы тиіс не жиегінен 1 см -дей кіші
болады.Оқушылардың назарын олар тек суретті жапсырып қоймай, оған
қоса жазатын болса, онда оған орын қалдыру керек . «Жақсы»
суреттерінің саны «жаман» суреттерінің санымен бірдей болғаны
дұрыс. Оларды оқулықта көрсетілгендей кезектестіріп орналастыру
керек.Қарама - қарсылық заңын естен шығармай, «жақсы», «жаман»
қатар тұрып, бір-бірін айқындап тұруы
тиіс.
Дескриптор:
• Берілген тақырып бойынша
тапсырмаларды орындайды.
• Алған білімі бойынша жоба
жасап, мұғалімнің көмегімен түсіндіре
алады.
• Тақырыпқа байланысты қосымша
тапсырмаларды орындай алады.
Жұмыс дәптеріне тапсырмаларын
орындау.
|
Берілген сұраққа жауап беріп,
тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау.
|
От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Ақ немесе түрлі түсті қағаз,
желім, қайшы, сызғыш, түрлі түсті қаламдар, қатты қағаз, скоч
т.б
|
Аяқталуы
|
Оқушыларға қандай да болмасын
сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға
үйрету.Тақтаға жақсылықпен жамандық жайлы сұрақтар
беріледі.Тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары
мен пікірін берілген уақыт ішінде жұмыс дәптеріне
түсіреді.
|
Оқушылар жасаған бүктемелі
кітаптарын таныстырады, суреттері арқылы не айтқысы келгендерін,
қандай әсерлегіш құралдарды пайдаланғанын, бұл кітап өздеріне қалай
әсерететінін әңгімелейді. Оқушылар жұмыстарын таныстырып болғаннан
кейін, бір-біріне сұрақ
қойып, оларға жауап
береді.
|
Орын далған жұмыстың сипатына
байланысты жалпы теориялық мәліметтерді
айту.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|