Сабақтың
басы
|
Сәлемдесу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
Сұрақ
Өмірде қандай
жағдайлар кездесетінін ойланып көр. Жақсы нәрселер туралы ойлағанда
қандай сезімде боласың? Ал жаман нәрселер туралы ойлағанда
ше?
Тапсырма
Қастек Баянбайдың
«Жақсы мен жаман» өлеңін оқы . Ақын не туралы жазды? Оның
жазғанымен келісесің бе? Ол тақырыпқа өзің не қоса
аласың?
Мәнерлеп оқу
(бірге оқу).
Қайыр күтпе
баладан
Өз мысығын
сабаған
Кім алдаса
анасын,
Оған қалай
нанарсың.
«екі» болса
алғаны,
бала ұятқа
қалғаны.
Ойнап жүріп
жыласа,
орынды емес бұл
аса.
Келсе сөзі
анайы,
мақтамас бұл
баланы,
Жала жапқан
басқаға,
барып тұрған
масқара.
Добын қимас
ойнауға,
ұят сараң
болғанда
Кім мақтанса
көбірек,
жасайды мінез жөні
жоқ.
Ерінсе қол
жуғанға,
Нассың дейміз
мұндайда.
Мұнша уақыт
санарлық,
Бар екен ғой
жамандық.
Бәрі жақсы
баланың,
Беске оқиды
сабағын.
Айналайын
баладан,
көгершінді
аяған.
Адал болса
досына,
азаматың
осында.
Ойнатса кім
інісін,
мақұлдаймыз
мұнысын.
Әділ болсаң
ойында,
Жақсы мінез оның
да.
Күтсе бала
әжесін,
Жақсы дейміз дәл
осың.
Өскен бала
ауылда,
Ойнар аттың
жалында.
Өзі түйме
қадаса,
Мұндай бала
тамаша.
Уәдесін
сақтаған,
Баланы жұрт
мақтаған.
Болады әрі
санауға,
Жақсылық көп
қалайда.
- Өлең не жайлы
айтылған (сұрақ, жауап)?
- Өлеңде қандай
жағымсыз қылықтар
бейнеленген?
|
Оқушылар өз ойын
айтады.
«Жақсы мен жаман» өлеңін
оқиды. Сұрақтарға жауап
береді.
|
|
Оқулық
|