Материалдар / «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» бүктемелі кітабын жасаймыз
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» бүктемелі кітабын жасаймыз

Материал туралы қысқаша түсінік
4-сыныпқа көркем еңбек пәніне арналған сабақ жоспары. 130 бұйрық бойынша жасалға Сабақтың тақырыбы: Сабақтың тақырыбы: «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» бүктемелі кітабын жасаймыз
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2021
321
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

СShape2 Shape1 абақтың тақырыбы: Жануарларды қалай қорғауға болады?


Бөлім:

1

Машықкердің аты-жөні:

Тазабкеова Арайлым

Күні:

19.10.2021

Сыныбы: 3 «Ә»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» бүктемелі кітабын жасаймыз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.3 Шығармашылық идеяларын дамыту

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Бүктемелі кітап жасай алады

Көпшілік оқушылар үшін:

Өз идеяларымен бүктемелі кітапты толтыру


Кейбір оқушылар үшін;

Мұғалімнің көмегінсіз тапсырмаларды орындай аладай алады


Сабақтың барысы: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Сәлемдесу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру


Сұрақ

Өмірде қандай жағдайлар кездесетінін ойланып көр. Жақсы нәрселер туралы ойлағанда қандай сезімде боласың? Ал жаман нәрселер туралы ойлағанда ше?


Тапсырма

Қастек Баянбайдың «Жақсы мен жаман» өлеңін оқы . Ақын не туралы жазды? Оның жазғанымен келісесің бе? Ол тақырыпқа өзің не қоса аласың?


Мәнерлеп оқу (бірге оқу).

Қайыр күтпе баладан

Өз мысығын сабаған

Кім алдаса анасын,

Оған қалай нанарсың.

«екі» болса алғаны,

бала ұятқа қалғаны.

Ойнап жүріп жыласа,

орынды емес бұл аса.

Келсе сөзі анайы,

мақтамас бұл баланы,

Жала жапқан басқаға,

барып тұрған масқара.

Добын қимас ойнауға,

ұят сараң болғанда

Кім мақтанса көбірек,

жасайды мінез жөні жоқ.

Ерінсе қол жуғанға,

Нассың дейміз мұндайда.

Мұнша уақыт санарлық,

Бар екен ғой жамандық.

Бәрі жақсы баланың,

Беске оқиды сабағын.

Айналайын баладан,

көгершінді аяған.

Адал болса досына,

азаматың осында.

Ойнатса кім інісін,

мақұлдаймыз мұнысын.

Әділ болсаң ойында,

Жақсы мінез оның да.

Күтсе бала әжесін,

Жақсы дейміз дәл осың.

Өскен бала ауылда,

Ойнар аттың жалында.

Өзі түйме қадаса,

Мұндай бала тамаша.

Уәдесін сақтаған,

Баланы жұрт мақтаған.

Болады әрі санауға,

Жақсылық көп қалайда.



- Өлең не жайлы айтылған (сұрақ, жауап)?

- Өлеңде қандай жағымсыз қылықтар бейнеленген?























Оқушылар өз ойын айтады.





«Жақсы мен жаман» өлеңін оқиды. Сұрақтарға жауап береді.




















Оқулық

Сабақтың ортасы


Практикалық жұмыс

Керекті құрал-жабдықтар: қайшы, ақ немесе түсті қағаздар, сызғыш, фломастер, желім керек.


Жұмыстың реті














Жалпы балл; 4 балл





































































Оқулық



Сабағымызды қорытындылайық.






Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі.

1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!