|
Пәннің аты: |
Уақыты:12.05.17ж |
Кабинет: 129 Арнайы сыныптар |
Мұғалім: 2 «В» Бакишева Ж.Т 3 «В» Сейдикеримова А.К |
|
|
Сабақтың атауы: |
Жамандық пайда
етпейді, |
|||
|
Мақсаты: |
Оқушылардың «қайырымдылық»,
«қамқорлық», «жақсылық» құндылықтары туралы түсініктерін
кеңейту. Түрі: Шығармашылық ізденіс
сабағы Көрнекілік: АКТ,слайд,жүрекшелер |
|||
|
+Психологиялық ахуал:1мин. |
Көңілді сәлемдесуге шақырамын. Шеңбер бойынша мұғалім қасында отырған оқушының алақандарына өзінің алақандарын қойып, оның атын және бір сипатын айтады. Мысалы: әдемі – Арайлы. Енді осы оқушы келесі оқушының алақандарына өз алақандарын қойып, оның аты мен сипатын айтады. Осылай соңғы оқушыға дейін тапсырма орындалады. Соңында барлығы бірге ортаға қолдарын созып «Сәлем» - деп хормен айтады. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
||
|
Ой-толғаныс: 1мин. |
Ө. Ақыпбековтың «Өзіңді тану» өлеңімен бастағым келеді. Өзіңді тану «Мен қандаймын?» деп
ойла, Өзіңді өзің қолыңа
ал, Өзіңсің – ақыл
айнасы. Тиеді саған мәні
бар «Өзіңді тану» пайдасы. «Жақсы болу –
өзіңнен, « Мен қандаймын ?» деп ойла
деген сөзіне көзқарастарың қандай? |
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. |
||
|
Жана сабақ: 35-40мин. Сергіту сәті: 1мин. |
Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы : « Жамандық пайда
етпейді, -Ал енді, мына видиороликтен үзінді тамашалайық. Мұғалім: Балалар, бұл жерден қандай құнды қасиеттерді көрдік? - Жақсылық жасау дегеніміз- өздерің айтқандай, адамдарға, айналаға, табиғатқа қайырымдылық пен қамқорлық жасауды, көмек көрсетуді білдіреді.Адамдардың бір – біріне жиі жақсылық жасауы, оларды жақындастырады, достастырады. Мақал-мәтелдер 1.Асыңа тойғызбасаң
да, 2.Кең болсаң, кем болмайсың. 3.Қолы ашықтың, жолы ашық. 4.Түріне қарама, қасиетіне қара. 5.Әдептілік белгісі – иіліп сәлем бергені. 6.Кең болсаң, кем болмайсың. 7.Жамандық пайда
етпейді, Тапсырма: №
1 I топ. Қарлығаш пен
дәуіт II топ. Мысық пен
тышқандар - Бұдан былай, араздылықты қоялық, тату-тәтті өмір сүрелік! Сол үшін біздің ауылға келіңіздер, құшақ жайып қарсы аламыз,сый-сияпат көрсетеміз....................
- « Жақсының жақсылығын айт,
нұры тасысын » - деген екен халық. Музыкаға билеу. 2. Тапсырма: «Көмектесе білейік» Нұсқау: Әр топтың алдында кесте парағы және жұмыс конверті жатады. Шеңберлерде «Жанұядағы көмек», «Достық көмек» көмектесудің түрлері жазылған. Ал, конверттерде тақырыпқа қатысты сөздер карточкаларда жазылып, араластырылып беріледі. Топтар ақылдасып, өз тақырыптарын ашатын сөздерді тауып, шеңбердің айналасына жабыстырады. «Жанұядағы көмек» деген конвертте: өзімнен кейінгі іні-қарындастарымды ойнатамын, анама көмектесемін, бос уақытымда кітап оқимын, ыдыс жуғанды жақсы көремін, гүлге су құямын, далада көп ойнаймын, сабақтан бестік баға алып ата-анамды қуантамын, ата-анамды тыңдаймын. «Достық көмек» деген конвертте. Досыммен жиі ұрысамын, досым екеуміз қиын сабақты бірге оқимыз, достарыммен әрдайым тату жүремін, достарымды жақсы көріп, сыйлаймын, жалғыз ойнағанды жақсы көремін, достарым көп болғанын қалаймын, досыма қиындықта көмектесуге дайынмын. |
|||
|
Сабақты пысықтау: 1мин. Қорытынды:1мин. |
- Балалар, бүгін біз сабақты достық, қамқорлық, көмек, жақсылық туралы тапсырмалар орындадық. Сұрақтар: - Айналаңызға көмек көрсеткенде сіздердің көңіл-күйлеріңіз қандай болды? - Көмек алған адамдар не сезінеді? (оқушылардың жауаптары) Жүректен
жүрекке |
Балалар өз ойларын білдіреді. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жақсылық жасау
Жақсылық жасау
|
Пәннің аты: |
Уақыты:12.05.17ж |
Кабинет: 129 Арнайы сыныптар |
Мұғалім: 2 «В» Бакишева Ж.Т 3 «В» Сейдикеримова А.К |
|
|
Сабақтың атауы: |
Жамандық пайда
етпейді, |
|||
|
Мақсаты: |
Оқушылардың «қайырымдылық»,
«қамқорлық», «жақсылық» құндылықтары туралы түсініктерін
кеңейту. Түрі: Шығармашылық ізденіс
сабағы Көрнекілік: АКТ,слайд,жүрекшелер |
|||
|
+Психологиялық ахуал:1мин. |
Көңілді сәлемдесуге шақырамын. Шеңбер бойынша мұғалім қасында отырған оқушының алақандарына өзінің алақандарын қойып, оның атын және бір сипатын айтады. Мысалы: әдемі – Арайлы. Енді осы оқушы келесі оқушының алақандарына өз алақандарын қойып, оның аты мен сипатын айтады. Осылай соңғы оқушыға дейін тапсырма орындалады. Соңында барлығы бірге ортаға қолдарын созып «Сәлем» - деп хормен айтады. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
||
|
Ой-толғаныс: 1мин. |
Ө. Ақыпбековтың «Өзіңді тану» өлеңімен бастағым келеді. Өзіңді тану «Мен қандаймын?» деп
ойла, Өзіңді өзің қолыңа
ал, Өзіңсің – ақыл
айнасы. Тиеді саған мәні
бар «Өзіңді тану» пайдасы. «Жақсы болу –
өзіңнен, « Мен қандаймын ?» деп ойла
деген сөзіне көзқарастарың қандай? |
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. |
||
|
Жана сабақ: 35-40мин. Сергіту сәті: 1мин. |
Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы : « Жамандық пайда
етпейді, -Ал енді, мына видиороликтен үзінді тамашалайық. Мұғалім: Балалар, бұл жерден қандай құнды қасиеттерді көрдік? - Жақсылық жасау дегеніміз- өздерің айтқандай, адамдарға, айналаға, табиғатқа қайырымдылық пен қамқорлық жасауды, көмек көрсетуді білдіреді.Адамдардың бір – біріне жиі жақсылық жасауы, оларды жақындастырады, достастырады. Мақал-мәтелдер 1.Асыңа тойғызбасаң
да, 2.Кең болсаң, кем болмайсың. 3.Қолы ашықтың, жолы ашық. 4.Түріне қарама, қасиетіне қара. 5.Әдептілік белгісі – иіліп сәлем бергені. 6.Кең болсаң, кем болмайсың. 7.Жамандық пайда
етпейді, Тапсырма: №
1 I топ. Қарлығаш пен
дәуіт II топ. Мысық пен
тышқандар - Бұдан былай, араздылықты қоялық, тату-тәтті өмір сүрелік! Сол үшін біздің ауылға келіңіздер, құшақ жайып қарсы аламыз,сый-сияпат көрсетеміз....................
- « Жақсының жақсылығын айт,
нұры тасысын » - деген екен халық. Музыкаға билеу. 2. Тапсырма: «Көмектесе білейік» Нұсқау: Әр топтың алдында кесте парағы және жұмыс конверті жатады. Шеңберлерде «Жанұядағы көмек», «Достық көмек» көмектесудің түрлері жазылған. Ал, конверттерде тақырыпқа қатысты сөздер карточкаларда жазылып, араластырылып беріледі. Топтар ақылдасып, өз тақырыптарын ашатын сөздерді тауып, шеңбердің айналасына жабыстырады. «Жанұядағы көмек» деген конвертте: өзімнен кейінгі іні-қарындастарымды ойнатамын, анама көмектесемін, бос уақытымда кітап оқимын, ыдыс жуғанды жақсы көремін, гүлге су құямын, далада көп ойнаймын, сабақтан бестік баға алып ата-анамды қуантамын, ата-анамды тыңдаймын. «Достық көмек» деген конвертте. Досыммен жиі ұрысамын, досым екеуміз қиын сабақты бірге оқимыз, достарыммен әрдайым тату жүремін, достарымды жақсы көріп, сыйлаймын, жалғыз ойнағанды жақсы көремін, достарым көп болғанын қалаймын, досыма қиындықта көмектесуге дайынмын. |
|||
|
Сабақты пысықтау: 1мин. Қорытынды:1мин. |
- Балалар, бүгін біз сабақты достық, қамқорлық, көмек, жақсылық туралы тапсырмалар орындадық. Сұрақтар: - Айналаңызға көмек көрсеткенде сіздердің көңіл-күйлеріңіз қандай болды? - Көмек алған адамдар не сезінеді? (оқушылардың жауаптары) Жүректен
жүрекке |
Балалар өз ойларын білдіреді. |
||
шағым қалдыра аласыз













