|
Сабақ тақырыбы: |
Жақындарым мен Өткізген мерекелер.Қазақ дастарханы .Композитциядағы көрініс |
Мектеп: |
|
|
Күні : |
|
Мұғалімнің есімі: |
|
|
СЫНЫП: 2-сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Жақындарым мен Өткізген мерекелер.Қазақ дастарханы Композитциядағы көрініс Эстетикалық дүниетанымын қалыптастыру. |
||
|
Сабақтың міндеттері |
Мұғалім үшін: суретшінің кім екенін айтады. Оқушыларға қоршаған ортадан суретшінің еңбегін көрсетеді. Өнер туындыларындағы белгілі бір әсерлегіш құралдарды байқай білуге үйретеді. Оқушылар үшін: әсерлегіш құралдарға жататын терминдерді атап, оларды дұрыс қолданады. Қолданған әсерлегіш құралдарына назар аудара отырып, өз жұмыстары туралы айтады. Оқулықтағы сұрақтарға жауап береді. |
||
|
Нені білулері керек |
Жақындарым мен Өткізген мерекелер.Қазақ дастарханы .Композитциядағы көрініс туралы айту керек |
||
|
Нені үйренулері керек |
Қоршаған ортадағы заттардың әсемдігін байқай біледі. |
||
|
Жұмысқа қажетті материалдар |
Диаметрі 20 см-ден аспайтын дөңгелек қағаздар, қабырғалары 20 см болатын шаршы қағаздар. |
||
|
Сабақты өткізуге қажетті материалдар,интернет ресурстар |
Оқулық, әдемі стақан, ерекше безендірілген кітап,ойыншық ашық хаттар. |
||
|
Материалды түсіндіру |
Оқушыларға суретші мамандығы туралы әңгімелеу. Көркем еңбек сабағына қажеті материалдар туралы айту. Кішкентай шеберлердің құпиялары туралы айту. Әртүрлі суретшілердің еңбектерімен танысады. |
||
|
Тақта алдында жұмыс, Өздік жұмыс |
Оқушыларды қалауы бойынша тақтаға шығару. Тақтада ілінген суретші құралдарын көрстіп, жұмыс істеу тәсілдерімен таныстырады. Сурет салуға тапсырма: Қағаздан жасалған тәрелке мен жастыққа өздеріне ұнайтын өрнектер салып безендіреді. |
||
|
Тілдік құзіреттілік |
СУРЕТІ*ХУДОЖНИК*PAINTER |
||
|
Сабақтың қорытындысы |
Өмір суретшілерсіз көңілсіз болар еді. Суретшінің заттар мен өнер туындыларына еңбегі сіңеді. Олар үшін алуан түрлі әсерлегіш құралдарды пайдаланады. |
||
|
Кері байланыс |
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жақындарым мен Өткізген мерекелер.
Жақындарым мен Өткізген мерекелер.
|
Сабақ тақырыбы: |
Жақындарым мен Өткізген мерекелер.Қазақ дастарханы .Композитциядағы көрініс |
Мектеп: |
|
|
Күні : |
|
Мұғалімнің есімі: |
|
|
СЫНЫП: 2-сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Жақындарым мен Өткізген мерекелер.Қазақ дастарханы Композитциядағы көрініс Эстетикалық дүниетанымын қалыптастыру. |
||
|
Сабақтың міндеттері |
Мұғалім үшін: суретшінің кім екенін айтады. Оқушыларға қоршаған ортадан суретшінің еңбегін көрсетеді. Өнер туындыларындағы белгілі бір әсерлегіш құралдарды байқай білуге үйретеді. Оқушылар үшін: әсерлегіш құралдарға жататын терминдерді атап, оларды дұрыс қолданады. Қолданған әсерлегіш құралдарына назар аудара отырып, өз жұмыстары туралы айтады. Оқулықтағы сұрақтарға жауап береді. |
||
|
Нені білулері керек |
Жақындарым мен Өткізген мерекелер.Қазақ дастарханы .Композитциядағы көрініс туралы айту керек |
||
|
Нені үйренулері керек |
Қоршаған ортадағы заттардың әсемдігін байқай біледі. |
||
|
Жұмысқа қажетті материалдар |
Диаметрі 20 см-ден аспайтын дөңгелек қағаздар, қабырғалары 20 см болатын шаршы қағаздар. |
||
|
Сабақты өткізуге қажетті материалдар,интернет ресурстар |
Оқулық, әдемі стақан, ерекше безендірілген кітап,ойыншық ашық хаттар. |
||
|
Материалды түсіндіру |
Оқушыларға суретші мамандығы туралы әңгімелеу. Көркем еңбек сабағына қажеті материалдар туралы айту. Кішкентай шеберлердің құпиялары туралы айту. Әртүрлі суретшілердің еңбектерімен танысады. |
||
|
Тақта алдында жұмыс, Өздік жұмыс |
Оқушыларды қалауы бойынша тақтаға шығару. Тақтада ілінген суретші құралдарын көрстіп, жұмыс істеу тәсілдерімен таныстырады. Сурет салуға тапсырма: Қағаздан жасалған тәрелке мен жастыққа өздеріне ұнайтын өрнектер салып безендіреді. |
||
|
Тілдік құзіреттілік |
СУРЕТІ*ХУДОЖНИК*PAINTER |
||
|
Сабақтың қорытындысы |
Өмір суретшілерсіз көңілсіз болар еді. Суретшінің заттар мен өнер туындыларына еңбегі сіңеді. Олар үшін алуан түрлі әсерлегіш құралдарды пайдаланады. |
||
|
Кері байланыс |
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
||
шағым қалдыра аласыз














