Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні

    Жаратылыстану


    Бөлім:

    2.3 Адам

    Педагогтің аты-жөні

    Досмайлова Жанар Онласыновна

    Күні:



    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы


    Тыныс алу мүшелері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.2.3.3 тыныс алу жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау;

    3.1.2.3 экспериментті жоспарлау және жүргізу;





    Сабақтың мақсаты

    • тыныс алу жүйесін атайды;

    • тыныс алу жүйесін, оның адам ағзасындағы рөлін сипаттайды;

    • экспериментті жоспарлайды және жүргізе алады;


    Ойлау дағдыларының деңгейлері


    Білу және түсіну

    Қолдану

    Талдау

    Жинақтау


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин

    (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

    Топтарға біріктіру



    Білу және түсіну


    «Ой дамыту» жаттығуы


    Сұрақтарға аталған обьектілер бойынша іштей өзіне ғана жауап береді.


    - Ауаны бірінші не арқылы жұтамыз ?

    (Мұрын және ауыз қуысы)

    (Мұрын, ауыз қуысының суретін тақтаға ілу)


    - Мұрыннан кейін ауа қайда түседі? ( Кеңірдекке)

    ( Кеңірдектің суретін ілу)


    - Кеңірдектен кейін ауа қайда барады?

    ( Ауа тамырларына,өкпеге)

    ( Ауа тамырлары мен өкпенің суретін ілу)


    Қорытындыла:

    - Ауа толған өкпе қандай өзгеріске ұшырады?

    - Тыныс алу жүйесінің басты мүшесі не?

    - Дем шығарудың осы бағытқа кері жүретінін қалай түсінесің?


    1-топ «Денсаулық»

    2-топ «Спорт»

    3-топ «Дәрігерлер»


    Тыныс алғанда және тынысты шығарғанда ауаның ағзаға ықпалын түсінеді.Әр бала тыныс алу байқаған ерекшеліктерін айтып береді.

    Дескриптор:

    - Тыныс алғанда ауа мұрынға өтетітін біледі;

    - Мұрын қуысынан кеңірдекке, кеңірдектен ауатамырларға өтетінін біледі;

    - Дем шығарудың осы бағытқа кері жүретінін түсінеді.











    Мадақтау. Толықтыру



    Мұрын,

    ауыз қуысы, кеңірдек, өкпе суреттері



    Сабақтың ортасы

    2 мин







    20 мин





















































    Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру:

    – Балалар, сендер бүгін берілген сөзді, тыныс алу жүйесін, оның адам ағзасындағы рөлін сипаттайсыңдар.


    Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.



    Қолдану

    Топтық жұмыс.

    1-топ «Денсаулық»

    Тапсырма.Тыныс алу мүшелерінің аттарын жаз. (https://itest.kz/uploads/images/%D1%82%D1%8B%D0%BD%D1%8B%D1%81%20%D0%B0%D0%BB%D1%831-100.jpg)


    2-топ «Спорт»

    Тапсырма.Модель жасау.Оқушылар қуыршаққа ермексазды жапсыру арқылы тыныс алу жүйесін модельде. Тыныс алу қызметінің атқаратын ерекшеліктерін сипатта.(https://images.app.goo.gl/aSPJSYroVwqRcSp88;https://images.app.goo.gl/udsfmQvKgWz8qjsA9)



    3-топ «Дәрігерлер»

    Тапсырма.Зерттеу жұмысы. Қалай дұрыс тыныс алу керек? Мұрын жолының қызметін ата? Өкпені стетоскоп арқылы тыңда.Тыныс алу жолдары гигиенасын құра.(https://images.app.goo.gl/udsfmQvKgWz8qjsA9)












    Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды.

    1-топ «Денсаулық» Тыныс алу мүшелерінің аттарын жазады,атайды. Тыныс алу қызметінің атқаратын ерекшеліктерін сипаттайды.







    2-топ «Спорт» Оқушылар қуыршаққа ермексазды жапсыру арқылы тыныс алу жүйесін модельдеп, атқаратын ерекшеліктерін сипаттайды.




    3-топ «Дәрігерлер»

    Тыныс алу жолдарын зерттейді, қызметін атайды, гигиенасын құрайды.

    Модельдеу барысында қойылатын жетекші сұрақтар:

    1. Тыныс алу жүйесі қандай мүшелерден құралады?

    2. Мұрынның қызметі қандай?

    3. Өкпе қайда орналасқан?

    4. Өкпеге ауа қалай жетеді?

    Дескриптор:

    - Тыныс алу жолдарының құрылысы мен қызметін анықтайды, атайды, жазады;

    - тыныс алу қызметінің атқаратын ерекшеліктерін сипаттайды ;

    - тыныс алу механизмін түсіндіреді.











    Қолдауды қажет

    ететін оқушыларға көмек беру. Ермексаздан таңбалардың сұлбасын жасауға көмек керек болған жағдайда бағыттап отыру.


    «Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалайды.


    Сурет, қуыршақ, ермексаз, стетоскоп,

    маска.
























    Талдау


    2-тапсырма.Тыныс алу жүйесін жұпта зерделе және нәтижесін кестеге толтыр.



    №

    Зерттеу тапсырмасы


    Нәтиже

    1

    Терең дем алып шарды үрле. Шарларды салыстыр. Не байқадың?


    2

    Терең және тез-тез дем ал. Қандай өзгеріс байқадың?


    3

    Қолыңды мұрныңа қой. Терең дем ал. Дем шығарған-да ауа қалай өзгерді?




    ЕБҚ тапсырмасы.(ЗТГС)

    Тыныс алу мүшелерін кластер құрып жаз.

    Тыныс алу мүшелері











    Сергіту сәті

    Қолыңды жоғары көтеріп мұрныңмен терең дем ал. Қолыңды қайта түсіріп аузыңмен дем шығар.



    Оқушылар жұпта зерттейді және нәтижесін кестеге толтырады.





    Дескриптор:

    - үрленген шарларды салысты-рып қорытынды жасайды ;

    - терең және тез-тез дем алу айырмашылығын салыстырады;

    -дем шығарғандағы өзгерістерді байқайды.








    Тыныс алу мүшелерін кластерге жазады.



    Оқушылар сегіту сәтін жасайды.


    Кестені дұрыс толтыруға жәрдемдесу.





    Тапсырманы дұрыс орындаған балаларды мадақтау.







    Мадақтау


    Кесте,

    шар


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Досмайлова Жанар Онласыновна
    04 Желтоқсан 2022
    702
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жаратылыстану. 3- сынып. Тыныс алу мүшелері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жаратылыстану. 3- сынып. Тыныс алу мүшелері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ. Жаратылыстану.3- сынып. Тыныс алу мүшелері.3.2.3.3 тыныс алу жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау; 3.1.2.3 экспериментті жоспарлау және жүргізу;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні

    Жаратылыстану


    Бөлім:

    2.3 Адам

    Педагогтің аты-жөні

    Досмайлова Жанар Онласыновна

    Күні:



    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы


    Тыныс алу мүшелері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.2.3.3 тыныс алу жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау;

    3.1.2.3 экспериментті жоспарлау және жүргізу;





    Сабақтың мақсаты

    • тыныс алу жүйесін атайды;

    • тыныс алу жүйесін, оның адам ағзасындағы рөлін сипаттайды;

    • экспериментті жоспарлайды және жүргізе алады;


    Ойлау дағдыларының деңгейлері


    Білу және түсіну

    Қолдану

    Талдау

    Жинақтау


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин

    (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

    Топтарға біріктіру



    Білу және түсіну


    «Ой дамыту» жаттығуы


    Сұрақтарға аталған обьектілер бойынша іштей өзіне ғана жауап береді.


    - Ауаны бірінші не арқылы жұтамыз ?

    (Мұрын және ауыз қуысы)

    (Мұрын, ауыз қуысының суретін тақтаға ілу)


    - Мұрыннан кейін ауа қайда түседі? ( Кеңірдекке)

    ( Кеңірдектің суретін ілу)


    - Кеңірдектен кейін ауа қайда барады?

    ( Ауа тамырларына,өкпеге)

    ( Ауа тамырлары мен өкпенің суретін ілу)


    Қорытындыла:

    - Ауа толған өкпе қандай өзгеріске ұшырады?

    - Тыныс алу жүйесінің басты мүшесі не?

    - Дем шығарудың осы бағытқа кері жүретінін қалай түсінесің?


    1-топ «Денсаулық»

    2-топ «Спорт»

    3-топ «Дәрігерлер»


    Тыныс алғанда және тынысты шығарғанда ауаның ағзаға ықпалын түсінеді.Әр бала тыныс алу байқаған ерекшеліктерін айтып береді.

    Дескриптор:

    - Тыныс алғанда ауа мұрынға өтетітін біледі;

    - Мұрын қуысынан кеңірдекке, кеңірдектен ауатамырларға өтетінін біледі;

    - Дем шығарудың осы бағытқа кері жүретінін түсінеді.











    Мадақтау. Толықтыру



    Мұрын,

    ауыз қуысы, кеңірдек, өкпе суреттері



    Сабақтың ортасы

    2 мин







    20 мин





















































    Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру:

    – Балалар, сендер бүгін берілген сөзді, тыныс алу жүйесін, оның адам ағзасындағы рөлін сипаттайсыңдар.


    Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.



    Қолдану

    Топтық жұмыс.

    1-топ «Денсаулық»

    Тапсырма.Тыныс алу мүшелерінің аттарын жаз. (https://itest.kz/uploads/images/%D1%82%D1%8B%D0%BD%D1%8B%D1%81%20%D0%B0%D0%BB%D1%831-100.jpg)


    2-топ «Спорт»

    Тапсырма.Модель жасау.Оқушылар қуыршаққа ермексазды жапсыру арқылы тыныс алу жүйесін модельде. Тыныс алу қызметінің атқаратын ерекшеліктерін сипатта.(https://images.app.goo.gl/aSPJSYroVwqRcSp88;https://images.app.goo.gl/udsfmQvKgWz8qjsA9)



    3-топ «Дәрігерлер»

    Тапсырма.Зерттеу жұмысы. Қалай дұрыс тыныс алу керек? Мұрын жолының қызметін ата? Өкпені стетоскоп арқылы тыңда.Тыныс алу жолдары гигиенасын құра.(https://images.app.goo.gl/udsfmQvKgWz8qjsA9)












    Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды.

    1-топ «Денсаулық» Тыныс алу мүшелерінің аттарын жазады,атайды. Тыныс алу қызметінің атқаратын ерекшеліктерін сипаттайды.







    2-топ «Спорт» Оқушылар қуыршаққа ермексазды жапсыру арқылы тыныс алу жүйесін модельдеп, атқаратын ерекшеліктерін сипаттайды.




    3-топ «Дәрігерлер»

    Тыныс алу жолдарын зерттейді, қызметін атайды, гигиенасын құрайды.

    Модельдеу барысында қойылатын жетекші сұрақтар:

    1. Тыныс алу жүйесі қандай мүшелерден құралады?

    2. Мұрынның қызметі қандай?

    3. Өкпе қайда орналасқан?

    4. Өкпеге ауа қалай жетеді?

    Дескриптор:

    - Тыныс алу жолдарының құрылысы мен қызметін анықтайды, атайды, жазады;

    - тыныс алу қызметінің атқаратын ерекшеліктерін сипаттайды ;

    - тыныс алу механизмін түсіндіреді.











    Қолдауды қажет

    ететін оқушыларға көмек беру. Ермексаздан таңбалардың сұлбасын жасауға көмек керек болған жағдайда бағыттап отыру.


    «Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалайды.


    Сурет, қуыршақ, ермексаз, стетоскоп,

    маска.
























    Талдау


    2-тапсырма.Тыныс алу жүйесін жұпта зерделе және нәтижесін кестеге толтыр.



    №

    Зерттеу тапсырмасы


    Нәтиже

    1

    Терең дем алып шарды үрле. Шарларды салыстыр. Не байқадың?


    2

    Терең және тез-тез дем ал. Қандай өзгеріс байқадың?


    3

    Қолыңды мұрныңа қой. Терең дем ал. Дем шығарған-да ауа қалай өзгерді?




    ЕБҚ тапсырмасы.(ЗТГС)

    Тыныс алу мүшелерін кластер құрып жаз.

    Тыныс алу мүшелері











    Сергіту сәті

    Қолыңды жоғары көтеріп мұрныңмен терең дем ал. Қолыңды қайта түсіріп аузыңмен дем шығар.



    Оқушылар жұпта зерттейді және нәтижесін кестеге толтырады.





    Дескриптор:

    - үрленген шарларды салысты-рып қорытынды жасайды ;

    - терең және тез-тез дем алу айырмашылығын салыстырады;

    -дем шығарғандағы өзгерістерді байқайды.








    Тыныс алу мүшелерін кластерге жазады.



    Оқушылар сегіту сәтін жасайды.


    Кестені дұрыс толтыруға жәрдемдесу.





    Тапсырманы дұрыс орындаған балаларды мадақтау.







    Мадақтау


    Кесте,

    шар


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Ашық сабақ 3 сынып
    04.12.2022
    702
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Досмайлова Жанар Онласыновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации