Қолдану
Топтық жұмыс.
1-топ «Денсаулық»
Тапсырма.Тыныс алу
мүшелерінің аттарын жаз. (https://itest.kz/uploads/images/%D1%82%D1%8B%D0%BD%D1%8B%D1%81%20%D0%B0%D0%BB%D1%831-100.jpg)
2-топ «Спорт»
Тапсырма.Модель
жасау.Оқушылар қуыршаққа ермексазды жапсыру арқылы
тыныс алу жүйесін модельде. Тыныс алу қызметінің атқаратын
ерекшеліктерін сипатта.(https://images.app.goo.gl/aSPJSYroVwqRcSp88;https://images.app.goo.gl/udsfmQvKgWz8qjsA9)
3-топ «Дәрігерлер»
Тапсырма.Зерттеу
жұмысы. Қалай дұрыс тыныс алу керек? Мұрын жолының
қызметін ата? Өкпені стетоскоп арқылы тыңда.Тыныс алу жолдары
гигиенасын құра.(https://images.app.goo.gl/udsfmQvKgWz8qjsA9)
|
Оқушылар берілген тапсырмаларды
орындайды.
1-топ «Денсаулық» Тыныс алу
мүшелерінің аттарын жазады,атайды. Тыныс алу қызметінің атқаратын
ерекшеліктерін сипаттайды.
2-топ «Спорт» Оқушылар қуыршаққа
ермексазды жапсыру арқылы тыныс алу жүйесін модельдеп, атқаратын
ерекшеліктерін сипаттайды.
3-топ «Дәрігерлер»
Тыныс алу жолдарын
зерттейді, қызметін атайды, гигиенасын құрайды.
Модельдеу
барысында қойылатын жетекші сұрақтар:
1. Тыныс алу жүйесі қандай мүшелерден
құралады?
2. Мұрынның қызметі
қандай?
3. Өкпе қайда
орналасқан?
4. Өкпеге ауа қалай
жетеді?
Дескриптор:
- Тыныс алу
жолдарының құрылысы мен қызметін анықтайды, атайды,
жазады;
- тыныс алу
қызметінің атқаратын ерекшеліктерін сипаттайды
;
- тыныс алу
механизмін түсіндіреді.
|
Қолдауды қажет
ететін оқушыларға көмек беру. Ермексаздан
таңбалардың сұлбасын жасауға көмек керек болған жағдайда бағыттап
отыру.
«Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалайды.
|
Сурет, қуыршақ, ермексаз,
стетоскоп,
маска.
|
Талдау
2-тапсырма.Тыныс алу жүйесін жұпта зерделе және нәтижесін
кестеге толтыр.
№
|
Зерттеу
тапсырмасы
|
Нәтиже
|
1
|
Терең дем алып шарды үрле. Шарларды салыстыр.
Не байқадың?
|
|
2
|
Терең және
тез-тез дем ал.
Қандай өзгеріс
байқадың?
|
|
3
|
Қолыңды мұрныңа қой.
Терең дем ал.
Дем шығарған-да ауа қалай
өзгерді?
|
|
ЕБҚ
тапсырмасы.(ЗТГС)
Тыныс алу мүшелерін кластер құрып
жаз.
Тыныс алу
мүшелері
Сергіту сәті
Қолыңды жоғары көтеріп мұрныңмен терең дем ал.
Қолыңды қайта түсіріп аузыңмен дем шығар.
|
Оқушылар жұпта зерттейді және нәтижесін кестеге
толтырады.
Дескриптор:
- үрленген
шарларды салысты-рып қорытынды жасайды ;
- терең және тез-тез дем
алу айырмашылығын
салыстырады;
-дем шығарғандағы
өзгерістерді байқайды.
Тыныс алу мүшелерін
кластерге жазады.
Оқушылар сегіту сәтін жасайды.
|
Кестені дұрыс толтыруға
жәрдемдесу.
Тапсырманы
дұрыс орындаған балаларды
мадақтау.
Мадақтау
|
Кесте,
шар
|