Тақырып | Оқу мақсаттары | Сағат саны |
1-тоқсан |
|
Бөлім 6.1А Ғылым әлемі |
|
| Ғылым рөлі
| 6.1.1.1 жаратылыстану ғылымдарының зерттеу нысандарын тізіп атау | 1 |
| Зерттеу сұрағы
| 6.1.2.1 тәуелді, тәуелсіз және бақыланатын айнымалыларды анықтау | 1 |
| Зерттеуді жоспарлау | 6.1.3.1 жоспар бойынша зерттеу жұмысын жүргізу | 1 |
| Деректерді жинау және тіркеу | 6.1.3.2 қауіпсіз жұмыс жүргізудің жағдайларын анықтау |
|
|
| 6.1.4.1 Халықаралық бірліктер жүйесінің өлшем бірліктерін пайдалану | 1 |
| Деректерді талдау | 6.1.5.1 алынған деректерді графикалық түрде көрсету |
|
| Қорытынды және талқылау | 6.1.6.1 алынған қорытындыларды түрлі формада көрсету | 1 |
Бөлім 6.1В Ғалам. Жер. Адам. |
| Макро- және микроәлем | 6.2.1.1 макро- және микроәлем нысандарының параметрлерін атау | 1 |
| Жер туралы жалпы мағлұматтар | 6.2.2.1 Жер бетіндегі бақыланатын үдерістер мен құбылыстарды түсіндіру | 1 |
|
| 6.2.2.2 Жердің қасиеттерін түсіндіру | 1 |
| Жер өрістері және олардың құрамдас бөліктері | 6.2.3.1 Жер қабықтарының өзара байланыс тәсілдерін түсіндіру |
|
| Жердегі тіршілік | 6.2.4.1 Жердегі тіршіліктің пайда болуы туралы ғылыми болжамдарды салыстыру | 1 |
| | 6.2.4.2 адамның Жерде тіршілік етуінің қазіргі жағдайларын бағалау | 1 |
| Жер бетін бейнелеу тәсілдері | 6.2.5.1 географиялық карталар мен шартты белгілерді жіктеу | 1 |
|
| 6.2.5.2 шартты белгілерді пайдаланып, географиялық карталарды оқу |
|
|
| 6.2.5.3 масштабты пайдаланып, арақашықтықты есептеу | 1 |
|
| 6.2.5.4 географиялық координаттарды анықтау |
|
|
| 6.2.5.5 сағаттық белдеулер картасын пайдаланып, уақытты анықтау | 1 |
| Материктер мен мұхиттар | 6.2.6.1 жоспар бойынша материктер мен олардың физикалық-географиялық аймақтарының табиғат ерекшеліктерін анықтау | 1 |
|
| 6.2.6.2 жоспар бойынша мұхиттар табиғатының ерекшеліктерін анықтау | 1 |
| Халық географиясы | 6.2.7.1 халықтың қоныстану заңдылықтарын анықтау | 1 |
|
| 6.2.7.2 халық тығыздығының көрсеткіштеріне баға беру | 1 |
|
| 6.2.7.3 дүниежүзіндегі халық тығыздығының жоғары және төмен аймақтарын анықтап, себептерін түсіндіру |
|
| Бақылау жұмысы |
| 1 |
|
|
| 18 |
2-тоқсан |
|
Бөлім 6.2А Заттар және материал-дар |
|
| Заттардың құрылысы мен қасиеттері | 6.3.1.1 атом мен молекулаларды, қарапайым және күрделі заттарды айыра білу | 1 |
|
| 6.3.1.2 атомның негізгі бөлшектерін және олардың орналасуын сипаттау
| 1 |
|
| 6.3.1.3 заттардың қасиеттерін (балқу және қайнау температураларын) сипаттау | 2 |
| Заттардың жіктелуі | 6.3.2.1 заттарды органикалық және бейорганикалық заттар күйінде жіктеу | 1 |
|
| 6.3.2.2 тірі және өлі табиғатта қышқыл, сілтілі және бейтарап ортаны айыра біледі және әмбебап индикатор көмегімен ортаны анықтау | 2 |
|
| 6.3.2.3 бейтараптандыру үдерісін түсіндіру | 1 |
| Заттардың пайда болуы мен оларға қол жеткізу | 6.3.3.1 жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау | 1 |
|
| 6.3.3.2 тұрмыстық химия өнімдерін қолдану саласын және оларды қауіпсіз қолдану ережелерін түсіндіру | 1 |
|
| 6.3.3.3 Қазақстандағы пайдалы қазбалардың орындарын және қолдану салаларын анықтау | 1 |
|
| 6.3.3.4 Қазақстандағы пайдалы қазбаларды өндеудің ірі орталықтарын атау және көрсету | 1 |
|
| 6.3.3.5 пайдалы қазбалардың өндірілуі мен өңделінуінің қоршаған ортаға әсерін түсіндіру | 1 |
| Бақылау жұмысы |
| 1 |
| 14 |
3-тоқсан |
|
Бөлім 6.3А Тірі және өлі табиғат-тағы үдерістер |
|
| Өлі табиғаттағы үдерістер | 6.4.1.1 өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістерді модельдеу (таудың жасалу, мүжілу үдерістері, табиғатта заттардың айналымы) | 1 |
|
| 6.4.1.2 табиғаттағы заттардың химиялық айналымын түсіндіру | 1 |
| Тірі табиғаттағы үдерістер | 6.4.2.1 жасуша компоненттерін анықтау | 1 |
|
| 6.4.2.2 тірі ағзаларға тән үдерістерді түсіндіру | 1 |
|
| 6.4.2.3 ағзалардың қоректену типтерін ажырату | 1 |
|
| 6.4.2.4 толыққанды тамақтану рационын құру | 1 |
|
| 6.4.2.5 азық-түлік өнімдеріндегі органикалық заттардың болуын тестілу |
|
|
| 6.4.2.6 ағзалардағы қоректік заттардың тасымалдануын модельдеу | 1 |
|
| 6.4.2.7 тыныс алғанда және тыныс шығарғандағы ауа құрамындағы айырмашылықты зерттеу | 1 |
|
| 6.4.2.8 ағзадан бөлініп шығатын өнімдерді атау | 1 |
|
| 6.4.2.9 тірі ағзалардың тітіркендіргіштерге жауап беру реакциясын зерттеу
| 1 |
Бөлім 6.3В Энергия және қозғалыс |
| Энергия түрлері мен көздері | 6.5.1.1 энергия көздерін атау | 1 |
|
| 6.5.1.2 энергияны шығарумен және оның жұтылуымен байланысты үдерістерді атау және мысалдар келтіру | 1 |
|
| 6.5.1.3 электр энергиясының бірлігін атау | 1 |
|
| 6.5.1.4 электр энергиясының құнын есептеу |
|
|
| 6.5.1.5 энергияны алудың баламалы көздерін ұсыну | 1 |
| Қозғалыс | 6.5.2.1 қозғалыстың салыстырмалылығына мысалдар келтіру және түсіндіру | 1 |
|
| 6.5.2.2 қатты денелер, сұйықтар мен газдардың қысымдарын айыра білу | 1 |
|
| 6.5.2.3 адам қаңқасының құрылысын сипаттау | 1 |
|
| 6.5.2.4 бұлшық еттің құрылысын сипаттау | 1 |
|
| 6.5.2.5 тірі ағзалар үшін қысымның мәніне мысалдар келтіру | 1 |
|
| 6.5.2.6 тиісті құралдарды қолдана отырып, атмосфералық және артериялық қысымды өлшеу және қорытынды жасау |
|
| Бақылау жұмысы |
| 1 |
|
|
| 20 |
4-тоқсан |
|
Бөлім 6.4А Экология және тұрақты даму |
|
| Экожүйелер | 6.6.1.1 экожүйе құрамдас бөліктерінің өзара байланысын график түрінде көрсету және түсінду | 2 |
|
| 6.6.1.2 экожүйе ауысымдарының себептерін түсіндіру | 1 |
|
| 6.6.1.3 экологиялық пирамидада энергия мен заттардың ауысуын түсіндіру | 2 |
| Тірі ағзалардың сан алуандығы | 6.6.2.1 өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін анықтау үшін ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолдану | 1 |
|
| 6.6.2.2 жергілікті экожүйелердегі тірі ағзалардың алуан түрлілігін зерттеу | 2 |
| 6.3 Табиғатты қорғау | 6.6.3.1 өзінің аймағындағы кейбір экологиялық мәселелердің себептерін талдау | 2 |
|
| 6.6.3.2 экологиялық мәселелерді шешу жолдарын ұсыну | 1 |
Бөлім 6.4В Әлемді өзгертетін жаңалықтар |
| Әлемді өзгерткен жаңалықтар | 6.7.1.1әлемді өзгерткен жаңалықтардың маңызын талқылау | 1 |
| | 6.7.1.2 жаратылыстану ғылымдарын дамытуда қазақстандық ғалымдардың үлесін талқылау | 1 |
| Болашақ жаңалықтары | 6.7.1.3 ғылыми зерттеулердің бағыттарының болашақтағы дамуына болжам жасау | 1 |
| Қорытынды бағылау |
| 2 |
|
|
| 16 |
|
|
| 68 |