Жаратылыстану. Ас қайда қорытылады?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жаратылыстану. Ас қайда қорытылады?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ас қорыту мүшелерінің қызметі туралы мағлұмат алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы



4- сабақ

Пән: Жаратылыстану



Тақырыбы:

Ас қайда қорытылады?

Оқу мақсаты:

3.2.3.1 адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтау;

3.2.3.2 асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттау;

3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау.

Сабақтың

мақсаты:

Адам ішкі ағзаларының орналасуын біледі;

Асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттайды.

Бағалау критерийі

Асқорыту жүйесінің маңызын біледі;

Адамның ішкі ағзаларының орналасуы біледі;

Тіршілікке қажетті энергияны тамақтану арқылы алуға болатынын түсінеді;

Ақпарат көзінің түрлерін анықтайды.

Тілдік мақсат

Тірек сөздердің мағынасын түсіне отырып, астың қорытылуын айтып береді.

Пәндік терминология мен тірек сөздер: Асқорыту.

Құндылықтар

Оқушыларды өзара ынтымақтастыққа, бір біріне құрмет көрсетуге тәрбиелеу. Дұрыс тамақтану әдебін қалыптастыру.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, математика.

АКТ қолдану дағдылары

Таныстырылыммен жұмыс

Алдыңғы меңгерілген білім

Оқушылар 1-2 сыныптан адамның негізгі дене мүшелерін және олардың қызметтерін біледі, адамның өсу және даму қажеттіліктерін түсінеді.


Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт

Сабақта жоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы

1 минут







3 минут


Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта ынтымақтастық ортасын орнату. Оқушылар төмендегі өлең жолдарын айтады.

  • Біз бақытты баламыз,
    Ойнап күліп аламыз,
    Жетілсін деп санамыз,
    Оқып білім аламыз!

Сұхбат. «Микрофон» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру. Дұрыс тамақтану туралы білімдерін анықтау.

Сұрақтар:

  1. Адам өмірінде тамақтың алатын орны қандай?

  2. Адамдар тамақтанбай ұзақ уақыт жүре ала ма?

  3. «Асқорыту» сөзінің мағынасын қалай түсінесіңдер?

Жұптасыптысырып, дұрыс тамақтануға байланысты білімдерін жетілдіре мақсатында кластер құрылады.








Микрофон







Oval 14 AutoShape 15 AutoShape 16 AutoShape 17 AutoShape 18







ҚБ. Мұғалімнің ауызша қалыптастырушы бағалауы.





















Сабақтың ортасы

2 минут






3минут




2 минут



10 минут




























4 минут











2 минут


2 минут

8 минут















Асқорыту қайдан басталады? Оқушылар екінші сыныпта тіс туралы өткен мәліметтерді еске түсіреді. Талқыланатын сұрақтар.

-Тістің қандай түрлері бар?

-Тістің пішіні мен са­улығы неге байланысты болады?

-Қандай тамақты оңай жұтуға бо­лады?

-Не үшін тамақты әбден шайнау қажет?

Асқорыту жүйесі. Оқушылар жұптасып, астың ағзада жылжу қозғалысы бойынша асқо­рыту жүйесі мүшелерінің атын атап шығу ұйымдастырылады. Бұл тапсырмада асқорыту мүшелерінің атқаратын қызметтері айқындалады.

Зерттеу жұмысы.

Мақсаты: Адамның ішкі мүшелерінің орналасу ретін анықтап, асқорыту үдерісін бірнеше кезеңге бөлуге болаты­нын біледі.

Оқушыларды асқорыту мүшелерінің суреттері арқылы «Мозайка» әдісі арқылы топтарға біріктіру.

Ресурс таратып беру: ватман, маркер, ішкі ағза мүшелерінің суреттері, түрлі-түсті фломастерлер

Жүргізуге арналған нұсқаулық

Адам сұлбасын салу.

Ішкі ағза мү­шелерінің суреттерін қиып, оларды бояу.

Ішкі мүшелердің аттары жазылған жапсырма­лар дайындау.

Дайын жапсырмаларды асқорыту жүйесі мүшелерінің адам денесінде орналасуы бойынша адам сұлбасына жабыстыру.

Асқорыту жүйесі мүшелерін белгілеп, асқорыту үдерісі кезеңдеріне сәйкес топтастыру.

Топ ішінде асқорыту мүшелерінің атаулары мен орналасу тәртібін талқылау.

Зерттеу жұмысын қорытындылау. Асқорыту үдерісінің кезеңдерін анықтау. Асқорыту мүшесінің маңыздылығын өзара талқылау.

«Мен зерттеушімін» бөлімін жүзеге асыру.

  • Зерттеу жұмысы барысында қандай дереккөздер пайдаландыңдар?

  • Қай ақпарат көзі пайдаланған тиімді болды?

ҚБ Мұғалімнің ауызша қалыптастырушы бағалауы

Сен білесің бе?

Мақсаты: Оқушылар асқорытуды жеңілдету жолдарымен таныса отырып, дұрыс шайналған және дұрыс шайналмаған астың ерекшелігін түсіну.

Сергіту сәті.

Бейнежазба әуенімен дене жаттығуларын орындау, билеу.

  • Дене жаттығуларын тамақтанған соң жасауға болады ма?

Жеке жұмысқа дәптермен жұмыс ұсынылады.

32-жұмыс парағы. «Асқорыту мүшелері», 34-б.

Асқорыту жүйесі. Оқушылар асқорыту мүше­лерінің суретін салады, аттарын жазып, суреттерді бояйды. Сұрақтарға жауап береді.

Бағалау. Дескриптор:

Оқушылар:

- асқорыту үдерісі қайда басталатынын түсінеді;

- үдеріске қатысатын ағзадағы сұйықтықты атайды.

Қай сөз артық? Оқушылар артық жауапты алып тастап, өз жауабын дәлелдеп береді.

Бағалау. Дескриптор:

- асқорыту мүшелерін біледі;

- өз жауабын дәлелдейді.

33-жұмыс парағы. «Асқорыту кезеңдері», 35-б.

Дұрысын тап. Оқушылар асқорыту үдерісінің ке­зеңдерінің ретін анықтайды. Жауабын жазады.

Бағалау. Дескриптор:

Оқушылар:

  • ас бөліктерінің ауызда ұсақталуы, сілекеймен араласуын біледі;

  • астың қарапайым элемент­терге: нәруыз, май, көмірсуларға бөлінуін түсінеді;

  • құнарлы заттардың атай алады;

  • қорытылмаған және қажетсіз ас қалдықтары­ның сыртқа шығуын біледі.

Үдеріс формуласы. Оқушылар асты қорыту үдерісінің жетіспей тұрған бөлігін толықтырады.

Асқорыту. Оқушылар асқорыту кезеңдері сызба­сының жетіспейтін бөліктерін толтырады.

Бағалау. Дескриптор:

Оқушылар:

  • асқорыту үдерісін түсінеді;

  • Асқорыту кезеңдерін ажырата алады.

ҚБ Мұғалімнің жазбаша қалыптастырушы бағалауы

Тістің суреттері

Слайд №4,5










Асқорыту мүшелерінің суреттері

Ватман

Слайд№5,6









































Дәптермен жұмыс


Кері байланыс. Оқушылар кері байланысқа «ЧҚЕ» тақташасына стикерлерді тиісті орынға жапсырады.

«Чемодан» - тақырып бойынша алған керекті ақпаратты чемоданға салу;

«Қоқыс жәшігі» - сабақьтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салу;

«Еттартқыш» - сабақтағы ақпараттың ішінде әлі оқуым керек дегендерді салу.


Тазалық тақтасы

Слайд №7



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
28.11.2018
584
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі