«Жаратылыстану» білім саласы
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ
5-сынып
(барлығы 34 сағ, аптасына 1 сағ)
|
№ |
Тақырыптың атауы |
Сағат саны |
Күні |
|
Кіріспе (3 сағ.) |
|
||
|
1 |
Жаратылыстану табиғат жайлы ғылымдардың жиынтығы ретінде |
1 |
|
|
2 |
Табиғатты ғылыми тұрғыдан тану әдістері |
1 |
|
|
3 |
Саяхат |
1 |
|
|
Жер және Ғарыштық кеңістік (14 сағ.) |
|
||
|
|
Төбеміздегі аспан |
3 |
|
|
4 |
Астрономия – ғылым ретінде, жұлдызды аспан |
1 |
|
|
5 |
Күн және күн жүйесі, Ғарыштық кеңістіктің заттық табиғаты |
1 |
|
|
6 |
Ғарышты зерттеу және ғарыштың экологиясы |
1 |
|
|
|
Жер біздің ғаламшарымыз |
11 |
|
|
7 |
Жердің пайда болуы, Жер планетасының пішіні, өлшемі, қозғалысы |
1 |
|
|
8 |
Ай – Жердің серігі |
1 |
|
|
9 |
Жердің глобуста және карталарда бейнеленуі |
1 |
|
|
10 |
Жер құрылысының жалпы сипаты, литосфера |
1 |
|
|
11 |
Жердің заттық құрамы, тау жыныстары және пайдалы қазбалар |
1 |
|
|
12 |
Материктер мен аралдар |
1 |
|
|
13 |
Гидросфера – Жердің су қабығы |
1 |
|
|
14 |
Гидросфераның негізгі компоненттері |
1 |
|
|
15 |
Судың өмір үшін маңызы, судың қасиеттері, суды қорғау |
1 |
|
|
16 |
Атмосфера – Жердің ауа қабаты, ауа, оның құрамы |
1 |
|
|
17 |
Атмосфералық құбылыстар, олардың тірі организмдерге әсері |
1 |
|
|
Табиғаттағы денелер мен заттар (7 сағат) |
|
||
|
18 |
Физикалық дене |
1 |
|
|
19 |
Физикалық өлшемдер. №1 практикалық жұмыс «Физикалық шамаларды анықтауға арналған құралдармен жұмыс істеу» |
1 |
|
|
20 |
Физикалық денелер мен заттардың сипаттамасы, диффузия |
1 |
|
|
21 |
Физикалық және химиялық құбылыстар әлемінде |
1 |
|
|
22 |
Табиғи құбылыстардың көп түрлілігі |
1 |
|
|
23 |
Механикалық қозғалыс, тепе-теңдік |
1 |
|
|
24 |
Табиғаттағы күштер |
1 |
|
|
Биосфера – тіршілік ортасы (5 сағат) |
|
||
|
25 |
Ғаламшардағы тіршілік |
1 |
|
|
26 |
Өсімдіктердің көп түрлілігі, ауыл шаруашылық өсімдіктері |
1 |
|
|
27 |
Жануарлардың көп түрлілігі және олардың өзара қарым-қатынасы |
1 |
|
|
28 |
Саңырауқұлақтар, микроорганизмдер, олардың маңызы және көп түрлілігі |
1 |
|
|
29 |
Бірлестіктердің түрлері. №2 практикалық жұмыс «Өсімдіктерді өсіру технологиясымен танысу» |
1 |
|
|
Табиғат және адам (5 сағат) |
|
||
|
30 |
Қоршаған орта және адамның ондағы орны |
1 |
|
|
31 |
Қорықтар, ұлттық саябақтар, табиғат ескерткіштері |
1 |
|
|
32 |
Қазақстанның «Қызыл кітабы» |
1 |
|
|
33 |
Қоршаған ортаның экологиясы, табиғатты қорғау. Қазақстан Республикасының табиғатты қорғау Заңы |
1 |
|
|
34 |
Шағын зерттеу жобалары |
1 |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Жаратылыстану» білім саласы
«Жаратылыстану» білім саласы
«Жаратылыстану» білім саласы
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ
5-сынып
(барлығы 34 сағ, аптасына 1 сағ)
|
№ |
Тақырыптың атауы |
Сағат саны |
Күні |
|
Кіріспе (3 сағ.) |
|
||
|
1 |
Жаратылыстану табиғат жайлы ғылымдардың жиынтығы ретінде |
1 |
|
|
2 |
Табиғатты ғылыми тұрғыдан тану әдістері |
1 |
|
|
3 |
Саяхат |
1 |
|
|
Жер және Ғарыштық кеңістік (14 сағ.) |
|
||
|
|
Төбеміздегі аспан |
3 |
|
|
4 |
Астрономия – ғылым ретінде, жұлдызды аспан |
1 |
|
|
5 |
Күн және күн жүйесі, Ғарыштық кеңістіктің заттық табиғаты |
1 |
|
|
6 |
Ғарышты зерттеу және ғарыштың экологиясы |
1 |
|
|
|
Жер біздің ғаламшарымыз |
11 |
|
|
7 |
Жердің пайда болуы, Жер планетасының пішіні, өлшемі, қозғалысы |
1 |
|
|
8 |
Ай – Жердің серігі |
1 |
|
|
9 |
Жердің глобуста және карталарда бейнеленуі |
1 |
|
|
10 |
Жер құрылысының жалпы сипаты, литосфера |
1 |
|
|
11 |
Жердің заттық құрамы, тау жыныстары және пайдалы қазбалар |
1 |
|
|
12 |
Материктер мен аралдар |
1 |
|
|
13 |
Гидросфера – Жердің су қабығы |
1 |
|
|
14 |
Гидросфераның негізгі компоненттері |
1 |
|
|
15 |
Судың өмір үшін маңызы, судың қасиеттері, суды қорғау |
1 |
|
|
16 |
Атмосфера – Жердің ауа қабаты, ауа, оның құрамы |
1 |
|
|
17 |
Атмосфералық құбылыстар, олардың тірі организмдерге әсері |
1 |
|
|
Табиғаттағы денелер мен заттар (7 сағат) |
|
||
|
18 |
Физикалық дене |
1 |
|
|
19 |
Физикалық өлшемдер. №1 практикалық жұмыс «Физикалық шамаларды анықтауға арналған құралдармен жұмыс істеу» |
1 |
|
|
20 |
Физикалық денелер мен заттардың сипаттамасы, диффузия |
1 |
|
|
21 |
Физикалық және химиялық құбылыстар әлемінде |
1 |
|
|
22 |
Табиғи құбылыстардың көп түрлілігі |
1 |
|
|
23 |
Механикалық қозғалыс, тепе-теңдік |
1 |
|
|
24 |
Табиғаттағы күштер |
1 |
|
|
Биосфера – тіршілік ортасы (5 сағат) |
|
||
|
25 |
Ғаламшардағы тіршілік |
1 |
|
|
26 |
Өсімдіктердің көп түрлілігі, ауыл шаруашылық өсімдіктері |
1 |
|
|
27 |
Жануарлардың көп түрлілігі және олардың өзара қарым-қатынасы |
1 |
|
|
28 |
Саңырауқұлақтар, микроорганизмдер, олардың маңызы және көп түрлілігі |
1 |
|
|
29 |
Бірлестіктердің түрлері. №2 практикалық жұмыс «Өсімдіктерді өсіру технологиясымен танысу» |
1 |
|
|
Табиғат және адам (5 сағат) |
|
||
|
30 |
Қоршаған орта және адамның ондағы орны |
1 |
|
|
31 |
Қорықтар, ұлттық саябақтар, табиғат ескерткіштері |
1 |
|
|
32 |
Қазақстанның «Қызыл кітабы» |
1 |
|
|
33 |
Қоршаған ортаның экологиясы, табиғатты қорғау. Қазақстан Республикасының табиғатты қорғау Заңы |
1 |
|
|
34 |
Шағын зерттеу жобалары |
1 |
|
шағым қалдыра аласыз













