Материалдар / жаратылыстану "Жер мен Күн"

жаратылыстану "Жер мен Күн"

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары Оқушылар Жер мен Күннің арасындағы байланысты түсінеді.Қоршаған әлем құбылыстарымен зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қазан 2021
439
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ақмола облысы, Ерейментау ауданы, Малтабар ауылы,Перуаш Кәрімұлы атындағы жалпы білім беру орта мектебі» КММ

Мусина Баян Орынбасаровна

Пәні:

Жаратылыстану

Сабақтың тақырыбы:

Жер мен күн

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

2.4.1.1.Жер мен Күн арасндағы байланысты түсіндіру;2.1.1.1.қоршаған әлем құбылыстары,

үрдістерімен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау.

Сабақ нәтижесі:

Барлығы: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.Оқушылар алған білімдерін өзгелермен бөлісе біледі.

Көбі:Топтық жұмыстарды

бірлесе орындайды.Топқа ойын еркін жеткізе алады.

Кейбірі: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды,тақырып бойынша қосымша мәліметтермен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийлері:

Жеке,топтық тапсырмаларды орындай алады.Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Құндылықтарды дарыту:

Оқумен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауын дамыту.Оқушыларды бір-біріне қолдау көрсетуге үйрету.

Пәнаралық байланыс:

Қазақ тілі,музыка

Ресурстар:

Оқулықтар,суреттер,тапсырмалар, АКТ қолдану

Тілдік құзыреттілік:

Тілдік қорларын молайту.

Ай-луна-month,Жер-земля-earth,ғаламшар-планета-plnet,күн- сольнце-sun,жұлдыз-звезда-star

Әдіс- тәсілдер:

Сұрақ-жауап,әңгімелеу,түсіндіру.

Сабақтың барысы:


Ұйымдастыру кезеңі:


Сабақтың жоспарланған кезеңдері.

Мұғалімнің іс-әрекеті

Критерий

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Сабақтың басы



Психологиялық ахуал туғызу:Жылы жүрек жылулық тренинг.Мақсаты:жылылық,сенімділік деңгейін,еркіндікті дамыту.


Оқушылар бір-біріне жылы лебіз,жақсы тілектерін білдіреді.

Жылы жүрек тренинг

Миға шабуыл


Жұмбақтар шешу арқылы жаңа сабақты бастау.

бір-біріне жұмбақтар береді

Жұмбақтар шешу.




Суреттер арқылы топқа бөліну:

1-топ: Ғаламшар

2-топ: Күн

3-топ:Жер

Топқа бөлінеді.


Сабақтың ортасы

Білу және түсіну.Коммуникативті дағды.Оқулықпен,дәптермен жұмыс.Ойлан,жұптас,бөліс.Топтық,жұптық жұмыс.Зерттеу жұмысы.

Мәтінді оқиды,тапсырмаларды орындайды.

Picture 4

1.Сурет бойынша әңгімелейді, ойын жеткізе алады

2.Пайдалы,зиянды айырмашылығын түсінеді.


Сергіту сәті

Көңілді күн


Оқушылар қимылды мұғаліммен бірге орындайды.

Оқушылар би билеп сергіп қалады.


Мұғалім сыйы:Ғаламшарлар бейнежазба .

Бейнежазбаны көреді



Топтық жұмыс

Топ атауларына байланысты мәліметтер келтіру.

Ашық және жабық сұрақтар жүргіземін.

Оқушылар оқулықты пайдалана отырып,өз түсінгендерін айтып,тапсырмаларын қорғайды.


Сұрақтарға жауап береді.










Түсінгендерін айтады


Үйге тапсырма.Мазмұндау.Жер мен күннің үлгісін жасау



Сабақтың соңы


Кері байланыс Желкенді қайық

Жетістік баспалдағының суреті тақтаға ілінеді.



Оқушылар сабақты қалай меңгергендерін стикерді пайдаланып жабыстырады.

Желкенді қайық

Жетістік баспалдағы

Рисунок 14







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ