|
Ақмола облысы, Ерейментау ауданы, Малтабар ауылы,Перуаш Кәрімұлы атындағы жалпы білім беру орта мектебі» КММ |
Мусина Баян Орынбасаровна |
||
|
Пәні: |
Жаратылыстану |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жер мен күн |
||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: |
2.4.1.1.Жер мен Күн арасндағы байланысты түсіндіру;2.1.1.1.қоршаған әлем құбылыстары, үрдістерімен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау. |
||
|
Сабақ нәтижесі: |
Барлығы: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.Оқушылар алған білімдерін өзгелермен бөлісе біледі. Көбі:Топтық жұмыстарды бірлесе орындайды.Топқа ойын еркін жеткізе алады. Кейбірі: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды,тақырып бойынша қосымша мәліметтермен дәлелдер келтіре алады. |
||
|
Бағалау критерийлері: |
Жеке,топтық тапсырмаларды орындай алады.Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||
|
Құндылықтарды дарыту: |
Оқумен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауын дамыту.Оқушыларды бір-біріне қолдау көрсетуге үйрету. |
||
|
Пәнаралық байланыс: |
Қазақ тілі,музыка |
||
|
Ресурстар: |
Оқулықтар,суреттер,тапсырмалар, АКТ қолдану |
||
|
Тілдік құзыреттілік: |
Тілдік қорларын молайту. Ай-луна-month,Жер-земля-earth,ғаламшар-планета-plnet,күн- сольнце-sun,жұлдыз-звезда-star |
||
|
Әдіс- тәсілдер: |
Сұрақ-жауап,әңгімелеу,түсіндіру. |
||
|
Сабақтың барысы: |
|
||
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
|
||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері. |
Мұғалімнің іс-әрекеті Критерий |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
|
Сабақтың басы
|
Психологиялық ахуал туғызу:Жылы жүрек жылулық тренинг.Мақсаты:жылылық,сенімділік деңгейін,еркіндікті дамыту. |
Оқушылар бір-біріне жылы лебіз,жақсы тілектерін білдіреді. |
Жылы жүрек тренинг |
|
Миға шабуыл
|
Жұмбақтар шешу арқылы жаңа сабақты бастау. |
бір-біріне жұмбақтар береді |
Жұмбақтар шешу.
|
|
|
Суреттер арқылы топқа бөліну: 1-топ: Ғаламшар 2-топ: Күн 3-топ:Жер |
Топқа бөлінеді. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Білу және түсіну.Коммуникативті дағды.Оқулықпен,дәптермен жұмыс.Ойлан,жұптас,бөліс.Топтық,жұптық жұмыс.Зерттеу жұмысы. |
Мәтінді оқиды,тапсырмаларды орындайды.
|
1.Сурет бойынша әңгімелейді, ойын жеткізе алады 2.Пайдалы,зиянды айырмашылығын түсінеді. |
|
|
Сергіту сәті Көңілді күн |
Оқушылар қимылды мұғаліммен бірге орындайды. |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|
|
Мұғалім сыйы:Ғаламшарлар бейнежазба . |
Бейнежазбаны көреді |
|
|
|
Топтық жұмыс Топ атауларына байланысты мәліметтер келтіру. Ашық және жабық сұрақтар жүргіземін. |
Оқушылар оқулықты пайдалана отырып,өз түсінгендерін айтып,тапсырмаларын қорғайды. Сұрақтарға жауап береді.
|
Түсінгендерін айтады |
|
|
Үйге тапсырма.Мазмұндау.Жер мен күннің үлгісін жасау |
|
|
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс Желкенді қайық Жетістік баспалдағының суреті тақтаға ілінеді. |
Оқушылар сабақты қалай меңгергендерін стикерді пайдаланып жабыстырады. |
Желкенді қайық Жетістік баспалдағы
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
жаратылыстану "Жер мен Күн"
жаратылыстану "Жер мен Күн"
|
Ақмола облысы, Ерейментау ауданы, Малтабар ауылы,Перуаш Кәрімұлы атындағы жалпы білім беру орта мектебі» КММ |
Мусина Баян Орынбасаровна |
||
|
Пәні: |
Жаратылыстану |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жер мен күн |
||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: |
2.4.1.1.Жер мен Күн арасндағы байланысты түсіндіру;2.1.1.1.қоршаған әлем құбылыстары, үрдістерімен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау. |
||
|
Сабақ нәтижесі: |
Барлығы: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.Оқушылар алған білімдерін өзгелермен бөлісе біледі. Көбі:Топтық жұмыстарды бірлесе орындайды.Топқа ойын еркін жеткізе алады. Кейбірі: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды,тақырып бойынша қосымша мәліметтермен дәлелдер келтіре алады. |
||
|
Бағалау критерийлері: |
Жеке,топтық тапсырмаларды орындай алады.Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||
|
Құндылықтарды дарыту: |
Оқумен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауын дамыту.Оқушыларды бір-біріне қолдау көрсетуге үйрету. |
||
|
Пәнаралық байланыс: |
Қазақ тілі,музыка |
||
|
Ресурстар: |
Оқулықтар,суреттер,тапсырмалар, АКТ қолдану |
||
|
Тілдік құзыреттілік: |
Тілдік қорларын молайту. Ай-луна-month,Жер-земля-earth,ғаламшар-планета-plnet,күн- сольнце-sun,жұлдыз-звезда-star |
||
|
Әдіс- тәсілдер: |
Сұрақ-жауап,әңгімелеу,түсіндіру. |
||
|
Сабақтың барысы: |
|
||
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
|
||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері. |
Мұғалімнің іс-әрекеті Критерий |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
|
Сабақтың басы
|
Психологиялық ахуал туғызу:Жылы жүрек жылулық тренинг.Мақсаты:жылылық,сенімділік деңгейін,еркіндікті дамыту. |
Оқушылар бір-біріне жылы лебіз,жақсы тілектерін білдіреді. |
Жылы жүрек тренинг |
|
Миға шабуыл
|
Жұмбақтар шешу арқылы жаңа сабақты бастау. |
бір-біріне жұмбақтар береді |
Жұмбақтар шешу.
|
|
|
Суреттер арқылы топқа бөліну: 1-топ: Ғаламшар 2-топ: Күн 3-топ:Жер |
Топқа бөлінеді. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Білу және түсіну.Коммуникативті дағды.Оқулықпен,дәптермен жұмыс.Ойлан,жұптас,бөліс.Топтық,жұптық жұмыс.Зерттеу жұмысы. |
Мәтінді оқиды,тапсырмаларды орындайды.
|
1.Сурет бойынша әңгімелейді, ойын жеткізе алады 2.Пайдалы,зиянды айырмашылығын түсінеді. |
|
|
Сергіту сәті Көңілді күн |
Оқушылар қимылды мұғаліммен бірге орындайды. |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|
|
Мұғалім сыйы:Ғаламшарлар бейнежазба . |
Бейнежазбаны көреді |
|
|
|
Топтық жұмыс Топ атауларына байланысты мәліметтер келтіру. Ашық және жабық сұрақтар жүргіземін. |
Оқушылар оқулықты пайдалана отырып,өз түсінгендерін айтып,тапсырмаларын қорғайды. Сұрақтарға жауап береді.
|
Түсінгендерін айтады |
|
|
Үйге тапсырма.Мазмұндау.Жер мен күннің үлгісін жасау |
|
|
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс Желкенді қайық Жетістік баспалдағының суреті тақтаға ілінеді. |
Оқушылар сабақты қалай меңгергендерін стикерді пайдаланып жабыстырады. |
Желкенді қайық Жетістік баспалдағы
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз















