«Еркетай» ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Өткізу күні: 11.10.2018 жыл
Тәрбиеші: Нұғманова Б.Т.
Білім беру саласы: Таным
Өтпелі тақырып: «Менің көшем»
Тарау: Жаратылыстану
Тақырыбы: «Мен тұратын қала»
Мақсаты: Туған қала жайлы, оның назар аударлық ғимараттар туралы білімдерін толықтыру.
1.Тәрбиелік: Отаншылдыққа, туған қалаға деген сүйіспеншілікке, онда тұратын адамдарды құрметтеуге тәрбиелеу.
2.Дамытушылық: Балабақша орналасқан көшенің аты, демалыс және ойын-сауық орындары, мәдениет орталықтары, белгілі құрылыстар: ғимараттар, су құбырлыр, ескіртіштертерді атай білуге үйрету. Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту.
3.Оқыту: Өз мекенжайы мен тұрғылқты аулының атын, ондағы сәулетті, мәдени орындары туралы айта білуе үйрету.
Педагогикалық технологиялар: дамыту, ойын, денсаулық сақтау технологиялары
Ресурстармен қамтамасыз ету: Өзінің тұратын ауылы, (қала) ондағы мәдени орындары туралы суреттер.
Билингвалдық компонент: қала-город, ауыл-село, үйлер-дома, ғимараттар-здания.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы
1.Ұйымдастырушылық кезеңі
Сәлеметсіңдерме балалар! Мен сендерді көргеніме өте куаныштымын. Ендеше бір-бірімізге деген жылы лебіздрімізді білдіріп таңғы шаттық шеңдерін жасайық.
Күніміз жарық болсын!
Аспанымыз ашық болсын!
Күніміз сәтті болсын!
Деніміз сау болсын!
2. Негізгі бөлімі
- Балалар, бүгін мен сендерге туып өскен жеріміз, қаламыз (ауылымыз)жайлы айтамын.
- Балалар, сендер білесіңдер ме, біз қай мемлекетте тұрамыз?
-Қазақстанның қандай рәміздерін білесіңдер?
-Біздің Елбасымыз кім?
Қазақстан Республикасының көптеген қалалары мен ауылдары бар. Сол қалада (ауылда) сендер сияқты бақытты балалар тұрады. Әр адам өзінің туып өскен жерін мақтан етеді . Мен де өзім туып өскен жерімді мақтан етемін. Сол себептен мен сендермен өздерің тұратын қаламыз (ауылымыз) туралы әңгімелескім келіп тұр.
- Ал, балалар сендер қай қалада (ауылда) тұрасыңдар ?
- Дұрыс айтасыңдар.
Біз Қазақстан Республикасының Қостанай облысы, Қостанай ауданы, Затобол ауылында тұрамыз.
- Ал, балалар, енді мына бейне роликке назарларыңды аударыңдар.
- Мына бейне роликте сендер нені көрдіңдер?
- Дұрыс айтасыңдар.
Балалар, көрдіңдер ме біздің қаламызда (ауылымызда) көптеген үйлер мен әдемі ғимараттар бар екен.
Бұның бәрін бізге кімдер соғып береді?
- Балалар сендер саяхат жасағыларың келеме?
- Олай болса біз сол әдемі жерлерге саяхат жасайық балалар.
Сиқырлы таяқшамен саяхат жасайды.
Балалар сиқырлы таяқша істемей тұр ғой.
Сиқырлы таяқша жұмыс істеу үшін сиқырлы сөзді айтуымыз керек екен балалар. Көзімізді жұмамыз, ал енді сиқырлы сөз айтамыз
До ре ми ұшамыз,
Біз жерге қонамыз.
Ал енді көзімізді ашайық қайда келдік балалар?
Балалар саяхат жасаймын деп шаршаған боларсыңдар. Қане көзімізді жұмып балабақшаға қайтайық.
Балабақшаға қайтып келеді.
Балалар шаршаған боларсыңдар қане бойымызды бір сергітіп алайық .
«Балапан» әнімен бойларын сергіту.
Жарайсыңдар балалар, өте жақсы билейді екенсіңдер.
Ойын: «Біздің ауыл қандай?»
3. Қорытынды
- Балалар сендерге саяхат ұнады ма?
- Барлығың да бүгінгі оқу қызметіне жақсы қатыстыңдар!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаратылыстану "Мен тұратын қала"
Жаратылыстану "Мен тұратын қала"
«Еркетай» ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Өткізу күні: 11.10.2018 жыл
Тәрбиеші: Нұғманова Б.Т.
Білім беру саласы: Таным
Өтпелі тақырып: «Менің көшем»
Тарау: Жаратылыстану
Тақырыбы: «Мен тұратын қала»
Мақсаты: Туған қала жайлы, оның назар аударлық ғимараттар туралы білімдерін толықтыру.
1.Тәрбиелік: Отаншылдыққа, туған қалаға деген сүйіспеншілікке, онда тұратын адамдарды құрметтеуге тәрбиелеу.
2.Дамытушылық: Балабақша орналасқан көшенің аты, демалыс және ойын-сауық орындары, мәдениет орталықтары, белгілі құрылыстар: ғимараттар, су құбырлыр, ескіртіштертерді атай білуге үйрету. Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту.
3.Оқыту: Өз мекенжайы мен тұрғылқты аулының атын, ондағы сәулетті, мәдени орындары туралы айта білуе үйрету.
Педагогикалық технологиялар: дамыту, ойын, денсаулық сақтау технологиялары
Ресурстармен қамтамасыз ету: Өзінің тұратын ауылы, (қала) ондағы мәдени орындары туралы суреттер.
Билингвалдық компонент: қала-город, ауыл-село, үйлер-дома, ғимараттар-здания.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы
1.Ұйымдастырушылық кезеңі
Сәлеметсіңдерме балалар! Мен сендерді көргеніме өте куаныштымын. Ендеше бір-бірімізге деген жылы лебіздрімізді білдіріп таңғы шаттық шеңдерін жасайық.
Күніміз жарық болсын!
Аспанымыз ашық болсын!
Күніміз сәтті болсын!
Деніміз сау болсын!
2. Негізгі бөлімі
- Балалар, бүгін мен сендерге туып өскен жеріміз, қаламыз (ауылымыз)жайлы айтамын.
- Балалар, сендер білесіңдер ме, біз қай мемлекетте тұрамыз?
-Қазақстанның қандай рәміздерін білесіңдер?
-Біздің Елбасымыз кім?
Қазақстан Республикасының көптеген қалалары мен ауылдары бар. Сол қалада (ауылда) сендер сияқты бақытты балалар тұрады. Әр адам өзінің туып өскен жерін мақтан етеді . Мен де өзім туып өскен жерімді мақтан етемін. Сол себептен мен сендермен өздерің тұратын қаламыз (ауылымыз) туралы әңгімелескім келіп тұр.
- Ал, балалар сендер қай қалада (ауылда) тұрасыңдар ?
- Дұрыс айтасыңдар.
Біз Қазақстан Республикасының Қостанай облысы, Қостанай ауданы, Затобол ауылында тұрамыз.
- Ал, балалар, енді мына бейне роликке назарларыңды аударыңдар.
- Мына бейне роликте сендер нені көрдіңдер?
- Дұрыс айтасыңдар.
Балалар, көрдіңдер ме біздің қаламызда (ауылымызда) көптеген үйлер мен әдемі ғимараттар бар екен.
Бұның бәрін бізге кімдер соғып береді?
- Балалар сендер саяхат жасағыларың келеме?
- Олай болса біз сол әдемі жерлерге саяхат жасайық балалар.
Сиқырлы таяқшамен саяхат жасайды.
Балалар сиқырлы таяқша істемей тұр ғой.
Сиқырлы таяқша жұмыс істеу үшін сиқырлы сөзді айтуымыз керек екен балалар. Көзімізді жұмамыз, ал енді сиқырлы сөз айтамыз
До ре ми ұшамыз,
Біз жерге қонамыз.
Ал енді көзімізді ашайық қайда келдік балалар?
Балалар саяхат жасаймын деп шаршаған боларсыңдар. Қане көзімізді жұмып балабақшаға қайтайық.
Балабақшаға қайтып келеді.
Балалар шаршаған боларсыңдар қане бойымызды бір сергітіп алайық .
«Балапан» әнімен бойларын сергіту.
Жарайсыңдар балалар, өте жақсы билейді екенсіңдер.
Ойын: «Біздің ауыл қандай?»
3. Қорытынды
- Балалар сендерге саяхат ұнады ма?
- Барлығың да бүгінгі оқу қызметіне жақсы қатыстыңдар!
шағым қалдыра аласыз













