Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    (білім беру ұйымының атауы)


    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


    (сабақтың тақырыбы)


    Бөлім:

    Табиғат физикасы

    Машықкердің аты-жөні:

    Мавленова Диляра

    Күні:


    Сынып: 2

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Мөлдір денелер мен материалдар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    2.5.2.1- кейбір денелердің жарық өткізгіштік қасиетін зерттеу;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Кейбір денелердің жарық өткізгіштік қасиетін зерттейді.

    Көптеген оқушылар: Денелердің жарық өткізгіштік қасиетінің пайдалану аясын көрсетіп, маңыздылығын дәлелдейді.

    Кейбір оқушылар: Жарық өткізгіштік қасиеті бар денелерді ажыратып, мысал келтіреді. Өмірде қолдана алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    І. Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу.

    2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Психологиялық ахуал:

    Күннің нұрын алақанға саламын,

    Жүрегіме басып ұстай қаламын. Мейірімді, нәзік, жарық, қуанышты.

    Болып кетер сонда дереу жан-жағым.

    Тақырыпалды жұмыс:

    «Кроссенс бөлмесі»

    Шарты: Оқушыларға экраннан квест ойыны ұсынылады. Оқушыларға экраннан берілген бөлме ішінен заттарды тауып, заттардың жарық өткізгіштігіне, мөлдірлігіне талдау жасап, ажыратуға бағыт беріледі.




    Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар мұғалімнің берген бағыты бойынша әртүрлі қимылдарды бірге қайталайды.



    Дескриптор: 2 балл

    • Бөлме ішінен суреттерді табады.

    • Олардың тақырыппен байланыстылығын анықтайды.

    • Заттардың жарық өткізгіштігіне, мөлдірлігіне талдау жасап, ажыратады.















    https://www.Learnis.ru/689481/

    Сабақтың ортасы


    ІІ.Негізгі бөлім.

    1-тапсырма. « Дұрыс орналастыр»

    Шарты: Берілген заттар суретін ең мөлдірінен мөлдір емесіне дейін тізбекке орналастыру.



    2-тапсырма. «Борт журналы»

    Шарты: Берілген кестедегі материалдардан жасалатын зат атауын жазып, кейін оның мөлдір не мөлдір еместігін «+-» белгілері арқылы белгілеу. Сынып арасында тексеру.

    3-тапсырма. ТЖ: «Триггерлік суреттер»

    Шарты: Сыныпты екі топқа орны бойынша бөлу. Бірінші топқа су, шыны, аквариум суреттерін беріп, олардың оқулықтағы бірінші суретпен байланысын анықтау үшін постер құрауды ұсыну. Екінші топқа Күн, әйнек, өсімдіктің суретін беріп, екінші суретпен байланысын постер арқылы көрсетіп, қорғауын ұсыну.

    Дескриптор: 1 балл

    • Берілген заттар суретін ең мөлдірінен мөлдір емесіне дейін дұрыс орналастыра алады.

    • Қандай материалдар жарық өткізетіндігін біледі;

    Дескриптор: 2 балл

    • Берілген кестедегі материалдардан жасалатын зат атауын жазады

    • Заттың мөлдір не мөлдір еместігін «+-» белгілері арқылы белгілейді.


    Дескриптор: 3 балл

    • Берілген суреттердің оқулықта берілген суретпен байланысын анықтайды.

    • Топта постер құрайды.

    • Заттардың жарықөткізгіштігін адамдар қалай пайдаланатындығын талдап айтады.



    Әр оқушыға баға жинаушы карточкалар таратылады. Тапсырма деңгейі мен дұрыс орындалуына қарай фишкалар таратылып отырады. Оқушылар сабақ аяғында жиналған фишка баллына қарай бағаланады.


    «10-9»- 5;

    «8-6»- 4;

    «5-3»- 3.



    https://learningapps.org/watch?v=pazc6e3r322




    Кесте




    С абақтың соңы:

    ІІІ. Қорытынды бөлім.

    Кім жsлдам?

    Шарты: Ұжыммен жұмыс жасау мақсатында оқушылар алдына әртүрлі заттар қойып, мұғалімнің мөлдір немесе мөлдір емес деп атауына байланысты заттарды көтеру.


    Рефлексия. «Тазалық»

    Шарты: Оқушыларға шыны, пластик, қағаз суреті таратылады.

    Дескриптор: 2 балл

    • Мөлдір заттарды атай алады.

    • Мөлдір емес заттарды атай алады.

    Оқушының іс-әрекеті:

    • Сабақты толық түсініп, сабақ ұнаса- шынының суретін жасыл қоқыс жәшігіне жапсырады.

    • Тақырып бойынша сұрақтары қалып, іздену жұмыстарын қажет етсе-пластиктің суретін сары қоқыс жәшігіне жапсырады.

    • Тақырыпты мүлде түсінбесе- қағаздың суретін қызыл қоқыс жәшігіне жапсырады.










    (білім беру ұйымының атауы)


    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


    (сабақтың тақырыбы)


    Бөлім:

    Табиғат физикасы

    Машықкердің аты-жөні:

    Мавленова Диляра

    Күні:


    Сынып: 2

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жануарлар қалай дыбыстайды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    2.5.3.1 - дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Дыбыстардың қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктей алады. Жануарлардың қалай дыбыстайтыны туралы түсінік қалыптасады.

    Көптеген оқушылар: Дыбыстардың қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктей алады және оларға мысалдар келтіре алады.

    Кейбір оқушылар: Жануарлардың қалай дыбыстайтындығы, қандай мақсатта дыбыстайтындығы жөнінде өз ойын өмірмен байланыстыра ашық білдіріп, өз жауабын дәлелдей алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    І. Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу.

    2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    Психологиялық ахуал:

    «Ойнайық та ойлайық!»

    Оқушыларға әртүрлі жануарлар мен заттардың дыбыстары тыңдатылады.

    Тақырыпалды жұмыс:

    «Кроссенс» әдісі

    Шарты: Оқушылардың анықтаған дыбыс көздерінің суреттерін дыбыстардың жіктелуіне қарай табиғи және жасанды түрлеріне жіктеуге бағыт беріп, тақырыпты болжауға ықпал жасау. Экологиялық тәрбие беру мақсатында оқушыларға жасанды, табиғи дыбыс көздерінің пайдасы мен зияны жайлы мәлімет беру.




    Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар әртүрлі жануарлар мен заттардың дыбыстарын тыңдау арқылы дыбыс көздерін жылдам атайды.



    Дескриптор: 2 балл

    • Анықталған дыбыс көздерін жасанды, табиғи түрлеріне жіктейді.

    • Жаңа тақырыпты болжайды.














    https://learningapps.org/watch?v=pktjhae1a22


    Сабақтың ортасы


    ІІ.Негізгі бөлім.

    1-тапсырма. «Борт журналы»

    Зерттеу сұрағымен жұмыс: Жануар дыбысының қаттылығы оның үлкен-кішілігіне байланысты бола ма?

    Болжам: Жануарлар дыбысы денесінің үлкен немесе кіші болуына байланысты.

    Шарты: Зерттеу сұрағына жауаптарын дәлелдеу үшін оқушылар алдына таратпа карточкалар беріледі. Оқушылар жұпта жұмыс жасау арқылы екі жануарды постер құрау арқылы дыбыстарының бәсең я қатты шығуына қарай орналастыруларына бағыт беру.

    «Сен білесің бе?» айдары.

    Керіктер түрлі дыбыс шығарады. Олар ысқырады, мөңірейді, тіпті сыбызғының үніне ұқсас дыбыс та шығарады.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айтжанова Махаббат
    06 Маусым 2022
    412
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жаратылыстану пәні бойынша

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жаратылыстану пәні бойынша

    Материал туралы қысқаша түсінік
    2 санына көбейту және бөлу кестесі такырыбы негізінде мұғалімдер пайдалана алады. Такырып негізінде сабак жоспары презентация түрінде ұсынылған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    (білім беру ұйымының атауы)


    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


    (сабақтың тақырыбы)


    Бөлім:

    Табиғат физикасы

    Машықкердің аты-жөні:

    Мавленова Диляра

    Күні:


    Сынып: 2

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Мөлдір денелер мен материалдар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    2.5.2.1- кейбір денелердің жарық өткізгіштік қасиетін зерттеу;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Кейбір денелердің жарық өткізгіштік қасиетін зерттейді.

    Көптеген оқушылар: Денелердің жарық өткізгіштік қасиетінің пайдалану аясын көрсетіп, маңыздылығын дәлелдейді.

    Кейбір оқушылар: Жарық өткізгіштік қасиеті бар денелерді ажыратып, мысал келтіреді. Өмірде қолдана алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    І. Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу.

    2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Психологиялық ахуал:

    Күннің нұрын алақанға саламын,

    Жүрегіме басып ұстай қаламын. Мейірімді, нәзік, жарық, қуанышты.

    Болып кетер сонда дереу жан-жағым.

    Тақырыпалды жұмыс:

    «Кроссенс бөлмесі»

    Шарты: Оқушыларға экраннан квест ойыны ұсынылады. Оқушыларға экраннан берілген бөлме ішінен заттарды тауып, заттардың жарық өткізгіштігіне, мөлдірлігіне талдау жасап, ажыратуға бағыт беріледі.




    Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар мұғалімнің берген бағыты бойынша әртүрлі қимылдарды бірге қайталайды.



    Дескриптор: 2 балл

    • Бөлме ішінен суреттерді табады.

    • Олардың тақырыппен байланыстылығын анықтайды.

    • Заттардың жарық өткізгіштігіне, мөлдірлігіне талдау жасап, ажыратады.















    https://www.Learnis.ru/689481/

    Сабақтың ортасы


    ІІ.Негізгі бөлім.

    1-тапсырма. « Дұрыс орналастыр»

    Шарты: Берілген заттар суретін ең мөлдірінен мөлдір емесіне дейін тізбекке орналастыру.



    2-тапсырма. «Борт журналы»

    Шарты: Берілген кестедегі материалдардан жасалатын зат атауын жазып, кейін оның мөлдір не мөлдір еместігін «+-» белгілері арқылы белгілеу. Сынып арасында тексеру.

    3-тапсырма. ТЖ: «Триггерлік суреттер»

    Шарты: Сыныпты екі топқа орны бойынша бөлу. Бірінші топқа су, шыны, аквариум суреттерін беріп, олардың оқулықтағы бірінші суретпен байланысын анықтау үшін постер құрауды ұсыну. Екінші топқа Күн, әйнек, өсімдіктің суретін беріп, екінші суретпен байланысын постер арқылы көрсетіп, қорғауын ұсыну.

    Дескриптор: 1 балл

    • Берілген заттар суретін ең мөлдірінен мөлдір емесіне дейін дұрыс орналастыра алады.

    • Қандай материалдар жарық өткізетіндігін біледі;

    Дескриптор: 2 балл

    • Берілген кестедегі материалдардан жасалатын зат атауын жазады

    • Заттың мөлдір не мөлдір еместігін «+-» белгілері арқылы белгілейді.


    Дескриптор: 3 балл

    • Берілген суреттердің оқулықта берілген суретпен байланысын анықтайды.

    • Топта постер құрайды.

    • Заттардың жарықөткізгіштігін адамдар қалай пайдаланатындығын талдап айтады.



    Әр оқушыға баға жинаушы карточкалар таратылады. Тапсырма деңгейі мен дұрыс орындалуына қарай фишкалар таратылып отырады. Оқушылар сабақ аяғында жиналған фишка баллына қарай бағаланады.


    «10-9»- 5;

    «8-6»- 4;

    «5-3»- 3.



    https://learningapps.org/watch?v=pazc6e3r322




    Кесте




    С абақтың соңы:

    ІІІ. Қорытынды бөлім.

    Кім жsлдам?

    Шарты: Ұжыммен жұмыс жасау мақсатында оқушылар алдына әртүрлі заттар қойып, мұғалімнің мөлдір немесе мөлдір емес деп атауына байланысты заттарды көтеру.


    Рефлексия. «Тазалық»

    Шарты: Оқушыларға шыны, пластик, қағаз суреті таратылады.

    Дескриптор: 2 балл

    • Мөлдір заттарды атай алады.

    • Мөлдір емес заттарды атай алады.

    Оқушының іс-әрекеті:

    • Сабақты толық түсініп, сабақ ұнаса- шынының суретін жасыл қоқыс жәшігіне жапсырады.

    • Тақырып бойынша сұрақтары қалып, іздену жұмыстарын қажет етсе-пластиктің суретін сары қоқыс жәшігіне жапсырады.

    • Тақырыпты мүлде түсінбесе- қағаздың суретін қызыл қоқыс жәшігіне жапсырады.










    (білім беру ұйымының атауы)


    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


    (сабақтың тақырыбы)


    Бөлім:

    Табиғат физикасы

    Машықкердің аты-жөні:

    Мавленова Диляра

    Күні:


    Сынып: 2

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жануарлар қалай дыбыстайды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    2.5.3.1 - дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Дыбыстардың қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктей алады. Жануарлардың қалай дыбыстайтыны туралы түсінік қалыптасады.

    Көптеген оқушылар: Дыбыстардың қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктей алады және оларға мысалдар келтіре алады.

    Кейбір оқушылар: Жануарлардың қалай дыбыстайтындығы, қандай мақсатта дыбыстайтындығы жөнінде өз ойын өмірмен байланыстыра ашық білдіріп, өз жауабын дәлелдей алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    І. Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу.

    2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    Психологиялық ахуал:

    «Ойнайық та ойлайық!»

    Оқушыларға әртүрлі жануарлар мен заттардың дыбыстары тыңдатылады.

    Тақырыпалды жұмыс:

    «Кроссенс» әдісі

    Шарты: Оқушылардың анықтаған дыбыс көздерінің суреттерін дыбыстардың жіктелуіне қарай табиғи және жасанды түрлеріне жіктеуге бағыт беріп, тақырыпты болжауға ықпал жасау. Экологиялық тәрбие беру мақсатында оқушыларға жасанды, табиғи дыбыс көздерінің пайдасы мен зияны жайлы мәлімет беру.




    Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар әртүрлі жануарлар мен заттардың дыбыстарын тыңдау арқылы дыбыс көздерін жылдам атайды.



    Дескриптор: 2 балл

    • Анықталған дыбыс көздерін жасанды, табиғи түрлеріне жіктейді.

    • Жаңа тақырыпты болжайды.














    https://learningapps.org/watch?v=pktjhae1a22


    Сабақтың ортасы


    ІІ.Негізгі бөлім.

    1-тапсырма. «Борт журналы»

    Зерттеу сұрағымен жұмыс: Жануар дыбысының қаттылығы оның үлкен-кішілігіне байланысты бола ма?

    Болжам: Жануарлар дыбысы денесінің үлкен немесе кіші болуына байланысты.

    Шарты: Зерттеу сұрағына жауаптарын дәлелдеу үшін оқушылар алдына таратпа карточкалар беріледі. Оқушылар жұпта жұмыс жасау арқылы екі жануарды постер құрау арқылы дыбыстарының бәсең я қатты шығуына қарай орналастыруларына бағыт беру.

    «Сен білесің бе?» айдары.

    Керіктер түрлі дыбыс шығарады. Олар ысқырады, мөңірейді, тіпті сыбызғының үніне ұқсас дыбыс та шығарады.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары Барлық сыныптар
    06.06.2022
    412
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айтжанова Махаббат
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации