|
Педагогтің аты-жөні |
Дюсебекова Ажар Байжановна |
||||
|
Күні: |
11.03.21ж |
||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Күштер қалай әсер етеді? |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.5.1.4 күштің әсер ету бағытын анықтау |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Сергіту жаттығуы «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады. Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б. «Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау) Жұмыс ережесін келісу Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. «Күтіңіз және түйіндеңіз» Оқушыларға олардан күткен негізгі сөздерді анықтауға уақыт беріңіз және сол кезде сұрақты басқаша қойыңыз – анық жауапты, азат жолды және т.б. біріктіру арқылы пікірталасты түйіндей отырып, оқушылардан жалпы қорытынды беруді сұраңыз.
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) 1-топ: «Алғырлар» тобы
Дескриптор: күштің әсер ету бағытын анықтайды. денеге бір уақытта бірнеше күш әсер ететінін біледі. күштердің қалай бағытталатынын түсінеді. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау Зертте. Оқушыларды шағын топтарға бөліңіз. Әр топқа қажет ресурстарды (мата қиқымы, жіңішке тесьма не мықты жіптер, қыстыр ғыштар) дайыңдаңыз. Зерттеу жүргізуге арналған нұсқаулық: • Сұраңыз: «Парашютты не үшін қолданады?» (Биіктен секіру үшін.) «Парашютпен қозғалу қарапайым құлаудан несімен ерекшеленеді? (Құлау кезінде жылдамдық артады, ал парашютпен түскен кезде жылдамдық тұрақты болып қала береді.) • Әр топқа парашюттың үлгісін берілген ресурстарды пайдалана отырып, парашют жасауды тапсырыңыз. • Парашют күмбезіне ұзындықтары бірдей тесьмаларды байлаңыз. • Тесьмалардың ұштарын біріктіріп, қыстырғышпен қыстырыңыз. • Матаны тең ортасынан ұстап, парашютті жоғарыдан төмен қарай жіберіңіз. • Күмбездің мөлшерін парашют тең қонатындай етіп таңдаңыз. • Экспериент суретін қойындәптерге салғызыңыз. • Парашютқа әсер етіп жатқан күштерді көрсетіңіз. (Төмен бағытталған ауырлық күші және ауа кедергісі – жоғары бағытталған үйкеліс күші. |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалары (топта, ұжымда) Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Форматив ті бағалау ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
|
Соңы |
Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді. Жаңа білім мен тәжірибені қолдану «Қар үйіндісі» Біріншіден, оқушылар жеке жауап берулері керек. Кейін жұбы ақылдасып, олардың екі жауабын бір жауап етіп үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп, үдерісті қайталайды. Осылайша төрт жауап бір жауап болып біріктіріледі.
(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі. |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау |
Топтық тапсырмалар. |
|
|
Кері байланыс |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Оқушыларға «Ашық микрофон» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Ашық микро фон» |
«Ашық микрофон» кері байланыс парағы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаратылыстану пәні: Күштер қалай әсер етеді?
Жаратылыстану пәні: Күштер қалай әсер етеді?
|
Педагогтің аты-жөні |
Дюсебекова Ажар Байжановна |
||||
|
Күні: |
11.03.21ж |
||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Күштер қалай әсер етеді? |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.5.1.4 күштің әсер ету бағытын анықтау |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Сергіту жаттығуы «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады. Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б. «Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау) Жұмыс ережесін келісу Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. «Күтіңіз және түйіндеңіз» Оқушыларға олардан күткен негізгі сөздерді анықтауға уақыт беріңіз және сол кезде сұрақты басқаша қойыңыз – анық жауапты, азат жолды және т.б. біріктіру арқылы пікірталасты түйіндей отырып, оқушылардан жалпы қорытынды беруді сұраңыз.
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) 1-топ: «Алғырлар» тобы
Дескриптор: күштің әсер ету бағытын анықтайды. денеге бір уақытта бірнеше күш әсер ететінін біледі. күштердің қалай бағытталатынын түсінеді. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау Зертте. Оқушыларды шағын топтарға бөліңіз. Әр топқа қажет ресурстарды (мата қиқымы, жіңішке тесьма не мықты жіптер, қыстыр ғыштар) дайыңдаңыз. Зерттеу жүргізуге арналған нұсқаулық: • Сұраңыз: «Парашютты не үшін қолданады?» (Биіктен секіру үшін.) «Парашютпен қозғалу қарапайым құлаудан несімен ерекшеленеді? (Құлау кезінде жылдамдық артады, ал парашютпен түскен кезде жылдамдық тұрақты болып қала береді.) • Әр топқа парашюттың үлгісін берілген ресурстарды пайдалана отырып, парашют жасауды тапсырыңыз. • Парашют күмбезіне ұзындықтары бірдей тесьмаларды байлаңыз. • Тесьмалардың ұштарын біріктіріп, қыстырғышпен қыстырыңыз. • Матаны тең ортасынан ұстап, парашютті жоғарыдан төмен қарай жіберіңіз. • Күмбездің мөлшерін парашют тең қонатындай етіп таңдаңыз. • Экспериент суретін қойындәптерге салғызыңыз. • Парашютқа әсер етіп жатқан күштерді көрсетіңіз. (Төмен бағытталған ауырлық күші және ауа кедергісі – жоғары бағытталған үйкеліс күші. |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалары (топта, ұжымда) Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Форматив ті бағалау ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
|
Соңы |
Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді. Жаңа білім мен тәжірибені қолдану «Қар үйіндісі» Біріншіден, оқушылар жеке жауап берулері керек. Кейін жұбы ақылдасып, олардың екі жауабын бір жауап етіп үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп, үдерісті қайталайды. Осылайша төрт жауап бір жауап болып біріктіріледі.
(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі. |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау |
Топтық тапсырмалар. |
|
|
Кері байланыс |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Оқушыларға «Ашық микрофон» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Ашық микро фон» |
«Ашық микрофон» кері байланыс парағы |
|
шағым қалдыра аласыз















