Жаратылыстану пәні: Күштер қалай әсер етеді?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жаратылыстану пәні: Күштер қалай әсер етеді?

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне қысқа мерзімді жоспар құруда көмектеседі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Педагогтің аты-жөні

Дюсебекова Ажар Байжановна

Күні:

11.03.21ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Күштер қалай әсер етеді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.5.1.4 күштің әсер ету бағытын анықтау

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Сергіту жаттығуы

«Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.

Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б.

«Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)

Жұмыс ережесін келісу

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.



Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Сабақтың ортасы

Ширату тапсырмасы.

«Күтіңіз және түйіндеңіз»

Оқушыларға олардан күткен негізгі сөздерді анықтауға уақыт беріңіз және сол кезде сұрақты басқаша қойыңыз – анық жауапты, азат жолды және т.б. біріктіру арқылы пікірталасты түйіндей отырып, оқушылардан жалпы қорытынды беруді сұраңыз.

  • Ауырлық,серпімділік және үйкеліс күші нелікен пайда болды?

  • Бұл күштер неге байланысты?

  • Бұл күштер қалай бағытталған?

  • Бұл күштердің әсері қалай байқалады?

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

1-топ: «Алғырлар» тобы

2-топ: «Ойшылдар» тобы

3-топ: «Даналар» тобы

Дескриптор:

күштің әсер ету бағытын анықтайды.

денеге бір уақытта бірнеше күш әсер ететінін біледі.

күштердің қалай бағытталатынын түсінеді.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

Зертте. Оқушыларды шағын топтарға бөліңіз.

Әр топқа қажет ресурстарды (мата қиқымы, жіңішке тесьма не мықты жіптер, қыстыр ғыштар) дайыңдаңыз.

Зерттеу жүргізуге арналған нұсқаулық:

Сұраңыз: «Парашютты не үшін қолданады?»

(Биіктен секіру үшін.) «Парашютпен қозғалу қарапайым құлаудан несімен ерекшеленеді? (Құлау кезінде жылдамдық артады, ал парашютпен түскен кезде жылдамдық тұрақты болып қала береді.)

Әр топқа парашюттың үлгісін берілген ресурстарды пайдалана отырып, парашют жасауды тапсырыңыз.

Парашют күмбезіне ұзындықтары бірдей тесьмаларды байлаңыз.

Тесьмалардың ұштарын біріктіріп, қыстырғышпен қыстырыңыз.

Матаны тең ортасынан ұстап, парашютті жоғарыдан төмен қарай жіберіңіз.

Күмбездің мөлшерін парашют тең қонатындай етіп таңдаңыз.

Экспериент суретін қойындәптерге салғызыңыз.

Парашютқа әсер етіп жатқан күштерді көрсетіңіз. (Төмен бағытталған ауырлық күші және ауа кедергісі – жоғары бағытталған үйкеліс күші.





Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.


Белсенді оқу тапсырмалары

(топта, ұжымда)


Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау




Форматив

ті бағалау


ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.






Оқылым, жазылым тапсырмалары.





Соңы

Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді.

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

«Қар үйіндісі»

Біріншіден, оқушылар жеке жауап берулері керек. Кейін жұбы ақылдасып, олардың екі жауабын бір жауап етіп үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп, үдерісті қайталайды. Осылайша төрт жауап бір жауап болып біріктіріледі.

(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.



Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау

Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Оқушыларға «Ашық микрофон» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.

















Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

«Ашық микро

фон»


«Ашық микрофон»

кері байланыс парағы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.04.2021
1623
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі