Материалдар / Жаратылыстану пәнінен білім берілу жағдайын бақылау қорытындысы бойынша анықтама
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаратылыстану пәнінен білім берілу жағдайын бақылау қорытындысы бойынша анықтама

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш кластардағы жаратылыстану пәнінен білім берілуін бақылау анықтамасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2024
877
13 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жаратылыстану пәнінен білім берілу жағдайын бақылау қорытындысы бойынша анықтама


Өткізу мерзімі: 09-16.11.23 ж.

Мақсаты: Оқу мақсаты бойынша нәтижеге жетуі

Бақылау объектісі: 3,4-кластардағы жаратылыстану пәні

Бақылау түрі: тақырыптық



Мектепішілік бақылау жоспарына сәйкес 09-16 қараша аралығында 3-4 кластардағы жаратылыстану пәнінен білім берілу жағдайы бақыланды. Бақылау барысында пән мұғалімдерінің КТЖ мен ҚМЖ тексеріліп, сабақты өткізу шеберлігі мен әдіс-тәсілдер қолдануы қаралды. Пәнді бақылау барысында төмендегі мұғалімдер өткізген сабақ тақырыптары және сабаққа қысқаша талдау:

3А, ___________ «Асқорыту жүйесі» АКТ қолдану арқылы сабақ тақыры-бы ашылды, оқушылар сұрақ қоюға, түсінгенін айтуға үйренген. Сабақ бойы оқушылар топтарда жұмыс жасады. Бағалау айтылмады.

3Ә, ___________ «Ас қорыту жүйесі».Тақырыпқа сай көрнекіліктер мен цифрлық ресурстар қолданылды. Топпен, жұппен, жаппай жұмыстар жүргізілді. Өздерін өздері бағалады. Сабақ мақсатына жетті.

3Б, ___________ «Асқорыту жүйесі». Мұғалім сабаққа әр түрлі әдіс-тәсілдер мен көрнекіліктер қолданды. Оқушылар қызғушылықпен қатысты. Эксперимент түрінде жұмыстар жасалды. Бағалау айтылмады.

3В, ___________ «Тыныс алу мүшелері». Оқушылар топта жұмыс жасады. Тақырыпқа байланысты тәжірибе көрсетілді. АКТ мен көрнекіліктер тақырыпқа сай қолданылды. Бағалау айтылмады.

3Г, ___________ «Как мы дышим?» Сабаққа слайд, көрнекіліктер қолдан-ғанмен, оқушыларды қатыстыру төмен болды. Көбіне ауызша өзі мәлімет беріп отырды. Оқушылардың қатысу белсенділігі төмен. Тақырып дұрпыс ашылмады. Бағалау айтылмады. Уақытты тиімді пайдалану керек.

3Д, ___________ «Как мы дышим?» Сабақ тақырыбы ашылды. Қызықты өткізу үшін видеосабақ арқылы түсіндірді, топтарда тәжірибелік жұмыстар жасады.

4А, ___________ «Жүйке жүйесінің маңызы» Сабақты слайд арқылы түсіндірді, қосымша арқылы үй жұмысын тексерді. Дәптерде тапсырмалар орындалды. Бағалау айтылмады

4Ә, ___________ «Жүйке жүйесінің маңызы» 5 топқа бөлінген. Әр топқа тақырыпқа байланысты тапсырмалар берілді. Әр тапсырмадан соң талдау жүргізіліп отырды. Уақытты тиімді пайдалану қажет.

4Б, ___________ «Заттың қасиеттері» Дескриптор арқылы ҚБ туралы айтылды. Сабаққа түрлі көрнекіліктер қолданылды. Үй тапсырмасын сұрағанда да эксперимент жүргізілді. Оқушылар сабаққа жақсы қатысты.

4В, ___________ «Заттың қасиеттері». Үй тапсырмасы сұралды. Сандық ресурстар тиімді қолданылды. Сабақ барысында барлық оқушыларды қамтуға тырысты. Оқушыларға үлестірмелі материалдар беру арқылы бағаланып отырды.

4Г, ___________ «Органы чувств» Жаңа сабаққа байланысты тәжірибе жұмысын жүргізді. Бағалау критерилері мен дескриптор айтылды. Жұппен жұмыс, топпен жұмыс жргізілді. ЕБҚе оқушыға бөлек тапсырма берілді. Барлық тапсырмалардан қорытынды жасалып отырды.

4Д, ___________ «Какие функции выполняет нервные системы». Сабақты денеге арналған жаттығудан бастап, 5 минуттық оқу жүргізілді. Үй тапсырмасының мазмұнын айтты. Тест тапсырмаларын орындап, оқушылар бірін-бірі тексерді.

Бақылау қорытындысы бойынша шешімдер:

  • Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін барлық мұғалімдер сабақта тәжірибелік жұмыстар жасады;

  • АКТ жақсы пайдаланды, топпен, жұптық жұмыс түрлері қолданылды;

  • Сабақта тиімді әдіс-тәсілдер қолданылды;

Ұсыныстар:

  • Сабақтың басында мақсаты мен бағалау критериімен таныстыру қажет;

  • Сабаққа бөлінген уақытты тиімді пайдалану керек;

  • Оқу мақсаты бойынша нәтижеге жеткенін анықтау үшін сабақты қорытындылау тиісті деңгейде жүзеге асырылу қажет;



Анықтама жазған директордың ОЖЖ орынбасары ___________



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!