Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Жаратылыстану.4сынып.ҚМЖ.

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Пән/Сынып:

    Жаратылыстану, 4 сынып

    Қай аптаның нешінші сабағы

    9 сабақ

    Тарау немесе бөлім атауы:

    Жануарлар

    Сабақтың тақырыбы:

    Симбиоз деген не?

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттайды, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады.

    Көптеген оқушылар: Түрлі жануарлар қалай қоректенетінін біледі, өз өлкесіндегі мекен ететін жануарларды біледі.

    Кейбір оқушылар: Жануарлардың тіршілік ортасындағы жағдайлардың, адамның іс-әрекетінің жануарлардың санының азаюына әсер ететінін біледі.

    Оқу мақсаты:

    4.2.2.1 Өз өлкесіндегі жануарларды жіктеу


    Ойлау дағдысының деңгейі

    Жануарлар туралы біледі, түсінеді,білімін қолдана алады

    Бағалау критериі:

    Оқушылар жануарлардың өсімдікқоректі және жыртқыш болатынын, қоректік тізбек және оның әр буыны сақталуының маңызын түсінеді.

    Тұрғылықты жердегі жануарлар туралы көп білуге ынталанады. Жануарлардың табиғаттағы орнын түсінеді және оларды сақтаудың жолы мен амалдары туралы біледі.


    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


    Бірлескен жұмыс

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Жеке жұмыс

    Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

    Уақыты

    Кезеңдері

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар



    Ұйымдастыру

    Амандасудан кейін оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді













    Жаңа сабақ

    1. Тапсырма

    Табиғаттағы барлық тірі ағзалар бір-бірімен үнемі қарым-қатынаста болады. Кейде мұндай қарым-қатынастың пайдасы да тиеді. Мысалы, жануарлардың үстінен құстарды жиі байқаймыз. Бұл қарым-қатынас екеуіне де жағымды, яғни құстар өзіне қорек табады, ал жануар денесіндегі зиянды жәндіктерден тазарады. Сол сияқты көбелек гүлдің шірнесімен қоректенсе, гүл көбелектің көмегімен тозаңданады. Осындай қарым-қатынастарды симбиоз деп атайды

    Суреттегі ағзалар бір-бірімен қандай қарым-қатынас жасайды?



    Дискриптор:

    тірі ағзалардың арасындағы қарым-қатынас түрлерін біледі

    білім мен тәжірибені ұштастыра алады


    Жаңа тақырыпты меңгеру





    Өз ойларын айтады








    Тақырып бойынша түсінігін айтып береді











    Оқулықпен жұмыс жасайды










    ҚБ:

    Сенімді ақтадың!





















    Табиғат туралы суреттер









    Оқулық

    Суреттер























    Тәжірибе



    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

    1-тапсырма

    Ит пен мысық

    «Екеуінің арасы ит пен мысықтай» дегенді естіп көрдің

    бе? Қандай қарым-қатынас түрі туралы айтылып тұр?

    Ондай қарым-қатынас өзгеруі мүмкін бе? Ол үшін қандай

    жағдайлар орын алуы керек? Мысық пен ит арасында

    симбиоз бола ала ма? Неліктен?

    Ж: Бола алмайды,өйткені екеуі бәсекелес.

    Дескриптор:

    Ит пен мысық туралы білімі жақсы

    Олар туралы айта алады



    2-тапсырма

    Жікте

    Суреттердегі тірі ағзалар арасындағы қарым-қатынас

    мысалдарын сипатта. Оларды қандай топтарға біріктіруге

    болады? Көмекші сөздерді пайдалан. Жауабыңды түсіндір.

    Бәсекелестік топ: тауешкілер,теңіз тасбақасы мен ұсақ балықтар

    Симбиоз: бөкен мен африкалық торғай,көбелек пен гүл

    Бейтараптық топ: бұлан мен құр,сары бауыр шымшық пен тиін,балықтар мен актиния



    Дескриптор:

    Тірі ағзаларды топқа бөле алады

    Жануарлар өмірін таниды

    3-тапсырма

    Өз айналамыздағы тірі ағзалардан симбиоз байқадың ба? Олар туралы айта аласың ба?

    Жауап оқушының зерттеушілігіне байланысты

    Дескриптор

    Тақырыпты өмірмен байланыстыра алды

    Жануарларға бақылау жасай алады

    Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру




    Ит пен мысық туралы білімдерін ортаға салады











    Тірі ағзаларды жіктейді







    Топтарға бөледі












    Суреттермен жұмыс жасайды














    Симбиоз туралы білімдерін тиянақтайды


    Бағалау дескрипторларын ұсыну



    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалаумен бағаланады



































    ҚБ.

    Жарайсыңдар!




    Ит пен мысықтың суреті














    Жануарлар туралы бейнебаян






















    Суреттер





    Оқулық












    Сызбалар





    Бекіту

    Кері байланыс


    Тақырыпты меңгергенін анықтау




    Жаратылыстану.4сынып.ҚМЖ.

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Пән/Сынып:

    Жаратылыстану, 4 сынып

    Қай аптаның нешінші сабағы

    10- сабақ

    Тарау немесе бөлім атауы:

    Жануарлар

    Сабақтың тақырыбы:

    Бунақденелілер қалай дамиды?

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттайды, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады.

    Көптеген оқушылар: Түрлі жануарлар қалай қоректенетінін біледі, өз өлкесіндегі мекен ететін жануарларды біледі.

    Кейбір оқушылар: Жануарлардың тіршілік ортасындағы жағдайлардың, адамның іс-әрекетінің жануарлардың санының азаюына әсер ететінін біледі.

    Оқу мақсаты:


    4.2.2.2 Бунақденелілердің тіршілік циклін сипаттау

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Әсем Асқарқызы
    13 Қазан 2021
    6785
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жаратылыстану қмж 4 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жаратылыстану қмж 4 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бастауыш Төртінші сыныптың Жаратылыстану пәнінен (қазан айына)қысқа мерзімді сабақ жоспары(ҚМЖ).Төрт сабақ қамтылған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Жаратылыстану.4сынып.ҚМЖ.

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Пән/Сынып:

    Жаратылыстану, 4 сынып

    Қай аптаның нешінші сабағы

    9 сабақ

    Тарау немесе бөлім атауы:

    Жануарлар

    Сабақтың тақырыбы:

    Симбиоз деген не?

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттайды, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады.

    Көптеген оқушылар: Түрлі жануарлар қалай қоректенетінін біледі, өз өлкесіндегі мекен ететін жануарларды біледі.

    Кейбір оқушылар: Жануарлардың тіршілік ортасындағы жағдайлардың, адамның іс-әрекетінің жануарлардың санының азаюына әсер ететінін біледі.

    Оқу мақсаты:

    4.2.2.1 Өз өлкесіндегі жануарларды жіктеу


    Ойлау дағдысының деңгейі

    Жануарлар туралы біледі, түсінеді,білімін қолдана алады

    Бағалау критериі:

    Оқушылар жануарлардың өсімдікқоректі және жыртқыш болатынын, қоректік тізбек және оның әр буыны сақталуының маңызын түсінеді.

    Тұрғылықты жердегі жануарлар туралы көп білуге ынталанады. Жануарлардың табиғаттағы орнын түсінеді және оларды сақтаудың жолы мен амалдары туралы біледі.


    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


    Бірлескен жұмыс

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Жеке жұмыс

    Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

    Уақыты

    Кезеңдері

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар



    Ұйымдастыру

    Амандасудан кейін оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді













    Жаңа сабақ

    1. Тапсырма

    Табиғаттағы барлық тірі ағзалар бір-бірімен үнемі қарым-қатынаста болады. Кейде мұндай қарым-қатынастың пайдасы да тиеді. Мысалы, жануарлардың үстінен құстарды жиі байқаймыз. Бұл қарым-қатынас екеуіне де жағымды, яғни құстар өзіне қорек табады, ал жануар денесіндегі зиянды жәндіктерден тазарады. Сол сияқты көбелек гүлдің шірнесімен қоректенсе, гүл көбелектің көмегімен тозаңданады. Осындай қарым-қатынастарды симбиоз деп атайды

    Суреттегі ағзалар бір-бірімен қандай қарым-қатынас жасайды?



    Дискриптор:

    тірі ағзалардың арасындағы қарым-қатынас түрлерін біледі

    білім мен тәжірибені ұштастыра алады


    Жаңа тақырыпты меңгеру





    Өз ойларын айтады








    Тақырып бойынша түсінігін айтып береді











    Оқулықпен жұмыс жасайды










    ҚБ:

    Сенімді ақтадың!





















    Табиғат туралы суреттер









    Оқулық

    Суреттер























    Тәжірибе



    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

    1-тапсырма

    Ит пен мысық

    «Екеуінің арасы ит пен мысықтай» дегенді естіп көрдің

    бе? Қандай қарым-қатынас түрі туралы айтылып тұр?

    Ондай қарым-қатынас өзгеруі мүмкін бе? Ол үшін қандай

    жағдайлар орын алуы керек? Мысық пен ит арасында

    симбиоз бола ала ма? Неліктен?

    Ж: Бола алмайды,өйткені екеуі бәсекелес.

    Дескриптор:

    Ит пен мысық туралы білімі жақсы

    Олар туралы айта алады



    2-тапсырма

    Жікте

    Суреттердегі тірі ағзалар арасындағы қарым-қатынас

    мысалдарын сипатта. Оларды қандай топтарға біріктіруге

    болады? Көмекші сөздерді пайдалан. Жауабыңды түсіндір.

    Бәсекелестік топ: тауешкілер,теңіз тасбақасы мен ұсақ балықтар

    Симбиоз: бөкен мен африкалық торғай,көбелек пен гүл

    Бейтараптық топ: бұлан мен құр,сары бауыр шымшық пен тиін,балықтар мен актиния



    Дескриптор:

    Тірі ағзаларды топқа бөле алады

    Жануарлар өмірін таниды

    3-тапсырма

    Өз айналамыздағы тірі ағзалардан симбиоз байқадың ба? Олар туралы айта аласың ба?

    Жауап оқушының зерттеушілігіне байланысты

    Дескриптор

    Тақырыпты өмірмен байланыстыра алды

    Жануарларға бақылау жасай алады

    Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру




    Ит пен мысық туралы білімдерін ортаға салады











    Тірі ағзаларды жіктейді







    Топтарға бөледі












    Суреттермен жұмыс жасайды














    Симбиоз туралы білімдерін тиянақтайды


    Бағалау дескрипторларын ұсыну



    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалаумен бағаланады



































    ҚБ.

    Жарайсыңдар!




    Ит пен мысықтың суреті














    Жануарлар туралы бейнебаян






















    Суреттер





    Оқулық












    Сызбалар





    Бекіту

    Кері байланыс


    Тақырыпты меңгергенін анықтау




    Жаратылыстану.4сынып.ҚМЖ.

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Пән/Сынып:

    Жаратылыстану, 4 сынып

    Қай аптаның нешінші сабағы

    10- сабақ

    Тарау немесе бөлім атауы:

    Жануарлар

    Сабақтың тақырыбы:

    Бунақденелілер қалай дамиды?

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттайды, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады.

    Көптеген оқушылар: Түрлі жануарлар қалай қоректенетінін біледі, өз өлкесіндегі мекен ететін жануарларды біледі.

    Кейбір оқушылар: Жануарлардың тіршілік ортасындағы жағдайлардың, адамның іс-әрекетінің жануарлардың санының азаюына әсер ететінін біледі.

    Оқу мақсаты:


    4.2.2.2 Бунақденелілердің тіршілік циклін сипаттау

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 4 сынып
    13.10.2021
    6785
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Әсем Асқарқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации