|
Сабақтың тақырыбы: Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады? |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.1.1 - өсімдіктердің әртүрлі жағдайларда өсу мүмкіндіктерін зерттеу; 2.2.1.2 - өсімдіктердің маусымдық өзгерістерін сипаттау; 2.2.1.3 - өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау; 2.2.1.4 - өсімдік топтарын тіршілік ортасына және қоршаған ортаның жағдайларына (ылғал) бейімделу жолдары бойынша салыстыру; |
||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||
|
І.Кіріспе 2 минут |
1-топ:Тамыр 2-топ: Сабақ 3-топ:Гүл Психологиялық ахуал қалыптастыру: -Ал,енді алдарыңызда жатқан заттарға назар аударыңыздар! -Бұлар нелер? -Дұрыс! -Енді осы гүлдерді қолдарыңызға алып, бір-бірлеріңізге бір жылы лебіз,тілек айтып сыйлаңыздар. |
Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын өсімдіктер бөліктерін алады. Психологиялық ахуал |
|||
|
Жаңа білім 2 минут ІІ.Негізгі бөлім 15 мин |
А)Мағынаны ашу: Оқушыларға бейнеоролик арқылы мағынаны ашу.
Ә) -Мына бейнеролик сіздердер не туралы деп ойлайсыздар? - Дұрыс. Жарайсыздар,яғни біз тірі табиғаттың бір бөлігі өсімдіктер туралы ақпаратпен танысамыз. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады? -Қазір біз оқулықты ашып,жұмыс жасаймыз. А)Түсіну. Оқушылар оқулықтағы тапсырмаларды бере отырып, талқыға салу
Бас бармақ арқылы бағалау
|
Акт –ны қолдану Оқулық, мәтіндер. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі Бас бармақ арқылы бағалау |
|||
|
|
Ә) Қолдану. Зерттеу жұмысы .Шығармашылық жұмыстар. Стакандағы гүл мен суды зерттеу /барлық оқушылар/ 1 топ. Гүлге су құю,Не үшін? Не істеу керек? Анықтап жаз. 2 топ . Берілген суреттердегі өсімдік мүшелерінің қызметін анықтау. 3 топ. Қима қағаздардан өсімдік мүшелерін құрастыру Бағдаршам арқылы бағалау |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. |
|||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Маймылдар " биі |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез Мозайка әдісі бойынша берілген сөздерден сөйлем құрастыру. 1-топ:Тамыр Тамыр сабаққа бекіп, суды сіңіріп, басқа бөліктерге өткізеді. 2-топ:Сабақ Сабақ қоректік заттарды өткізеді. 3-топ: Гүл Гүл – өсімдіктің көбею мүшелері. Түрлі түсті қарындаш арқылы бағалау Үйге тапсырма: жұмыс дәптері 6 бетті орындап келу.
|
"Мозайка" әдісі |
|||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Рефлексия. Тақтаға адам мен өсімдіктің суретін іліп, ортақ қасиеттері бойынша салыстыру. ( Негізгі 5 фактор: жарық жылу ауа су қоректік зат)
|
Кері байланыс парағы. Тілек ағашы |
|||
|
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаратылыстану сабағынан ашық сабақ "Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады?" 2 сынып
Жаратылыстану сабағынан ашық сабақ "Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады?" 2 сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады? |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.1.1 - өсімдіктердің әртүрлі жағдайларда өсу мүмкіндіктерін зерттеу; 2.2.1.2 - өсімдіктердің маусымдық өзгерістерін сипаттау; 2.2.1.3 - өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау; 2.2.1.4 - өсімдік топтарын тіршілік ортасына және қоршаған ортаның жағдайларына (ылғал) бейімделу жолдары бойынша салыстыру; |
||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||
|
І.Кіріспе 2 минут |
1-топ:Тамыр 2-топ: Сабақ 3-топ:Гүл Психологиялық ахуал қалыптастыру: -Ал,енді алдарыңызда жатқан заттарға назар аударыңыздар! -Бұлар нелер? -Дұрыс! -Енді осы гүлдерді қолдарыңызға алып, бір-бірлеріңізге бір жылы лебіз,тілек айтып сыйлаңыздар. |
Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын өсімдіктер бөліктерін алады. Психологиялық ахуал |
|||
|
Жаңа білім 2 минут ІІ.Негізгі бөлім 15 мин |
А)Мағынаны ашу: Оқушыларға бейнеоролик арқылы мағынаны ашу.
Ә) -Мына бейнеролик сіздердер не туралы деп ойлайсыздар? - Дұрыс. Жарайсыздар,яғни біз тірі табиғаттың бір бөлігі өсімдіктер туралы ақпаратпен танысамыз. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады? -Қазір біз оқулықты ашып,жұмыс жасаймыз. А)Түсіну. Оқушылар оқулықтағы тапсырмаларды бере отырып, талқыға салу
Бас бармақ арқылы бағалау
|
Акт –ны қолдану Оқулық, мәтіндер. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі Бас бармақ арқылы бағалау |
|||
|
|
Ә) Қолдану. Зерттеу жұмысы .Шығармашылық жұмыстар. Стакандағы гүл мен суды зерттеу /барлық оқушылар/ 1 топ. Гүлге су құю,Не үшін? Не істеу керек? Анықтап жаз. 2 топ . Берілген суреттердегі өсімдік мүшелерінің қызметін анықтау. 3 топ. Қима қағаздардан өсімдік мүшелерін құрастыру Бағдаршам арқылы бағалау |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. |
|||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Маймылдар " биі |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез Мозайка әдісі бойынша берілген сөздерден сөйлем құрастыру. 1-топ:Тамыр Тамыр сабаққа бекіп, суды сіңіріп, басқа бөліктерге өткізеді. 2-топ:Сабақ Сабақ қоректік заттарды өткізеді. 3-топ: Гүл Гүл – өсімдіктің көбею мүшелері. Түрлі түсті қарындаш арқылы бағалау Үйге тапсырма: жұмыс дәптері 6 бетті орындап келу.
|
"Мозайка" әдісі |
|||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Рефлексия. Тақтаға адам мен өсімдіктің суретін іліп, ортақ қасиеттері бойынша салыстыру. ( Негізгі 5 фактор: жарық жылу ауа су қоректік зат)
|
Кері байланыс парағы. Тілек ағашы |
|||
|
|
|||||
шағым қалдыра аласыз














