|
Әдебиет |
|
|
|
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
ЖАРЫҚ ЖҰЛДЫЗДАР |
|||||||||
|
Сілтеме |
Әдебиет оқулығының әдістемесі4 сынып «Алматыкітап» баспасы 2015 жыл |
|||||||||
|
Сабақтың жабдығы |
Абылайдың суреті |
|||||||||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
1.Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқуға
машықтандыру |
|||||||||
|
Топқа бөлу |
Абылай туралы өлеңдері бойынша топқа бөлу |
|||||||||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Амандасады. «Шаттық шеңберіне» тұрып, бір-біріне тілектер айтады. «Желсіз түнде жарық ай», «Әсемпаз болма әрнеге». «Ғылым тап-пай мақтанба». «Жа-сымда ғылым бар деп ескермедім» болып 4 топқа бөлінеді. |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады |
||||||||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
“Ауыспалы доп” арқылы үй тапсырмасы бойынша шеңберде тұрып бірнеше сұрақтар қоямын. |
Оқушылар сұрақтарға жауап бееді |
||||||||
|
Қызығушылықты ояту |
«Абылай кім?» постер
жасау |
|||||||||
|
Мағынаны тану Мәтінді тізбектеп оқу |
Абылай – Жәңгір
ханныңбесінші ұрпағы, Рахметтің досы. Жәңгір ханның Уәлибақы, Тәуке
деген екі ұлы болады. Жәңгір қайтыс болып, таққа Тәуке отырғанда
Уәлибақы хандыққа өкпелеп, Үргенішті билеген нағашы атасы Қайып
ханның қолына барады. Уәлибақының баласы Абылай жекпе-жекке
шыққанда жауы шақ келмейтін батыр болып, қанішер Абылай атаныпты.
Осы Абылайдан көркемУәлитуады. Оның баласы Әбілмансұр (кейін
қазаққа хан болып Абылай атанған) «ақтабан шұбырынды» жылдарында
жетім қалып, үйсін Төле бидің қолына келеді. Аш-жалаңаштықтан
жүдеген өңіне, өсіп кеткен шашына қарап Төле биоған «Сабалақ» деп
ат қойып, түйесін бақтырады. Әбілмәмбет төренің жылқысын да бағады.
Бұл, Ш.Уәлихановтың айтуына сүйенсек, Абылайдың 13 жасар кезі болса
керек. Төле бидің тәлім-тәрбиесінде болуы Абылайға зор ықпал
жасады. Қазақ даласының даналығын бойына жинаған баба ақылы мен
парасатын, ел билеу қабілетін, анталаған жауға қарсы қазақ халқы
басы біріксе ғана тойтарыс бере алатынын жас баланың санасына
ұялата білген. Оған қоса бала кезінен көрген жұпыны тіршілік,
өмірлік тәжірибе Абылайдың ел өміріне ерте араласуына себепші
болды. Бұқар, Үмбетей жыраулардың, т.б. ауыз әдебиетінің ірі
өкілдерінің мәліметтеріне қарағанда, Абылай жиырма жасында қан
майданда ерлігімен танылған. Бұқардың Абылайға «Сен жиырма жасқа
жеткен соң, Алтын тұғыр үстінде Ақ сұңқар құстай түледің» деуі
осының дәлелі. |
|||||||||
|
Рефлексия |
БББ кестесі
|
|||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Қайталау |
Күнделіктеріне жазады |
||||||||
|
Бағалау |
Бағалау парақшаларын тарату |
Парақшаларды толтырады |
||||||||
|
Кері байланыс |
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ЖАРЫҚ ЖҰЛДЫЗДАР
ЖАРЫҚ ЖҰЛДЫЗДАР
|
Әдебиет |
|
|
|
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
ЖАРЫҚ ЖҰЛДЫЗДАР |
|||||||||
|
Сілтеме |
Әдебиет оқулығының әдістемесі4 сынып «Алматыкітап» баспасы 2015 жыл |
|||||||||
|
Сабақтың жабдығы |
Абылайдың суреті |
|||||||||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
1.Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқуға
машықтандыру |
|||||||||
|
Топқа бөлу |
Абылай туралы өлеңдері бойынша топқа бөлу |
|||||||||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Амандасады. «Шаттық шеңберіне» тұрып, бір-біріне тілектер айтады. «Желсіз түнде жарық ай», «Әсемпаз болма әрнеге». «Ғылым тап-пай мақтанба». «Жа-сымда ғылым бар деп ескермедім» болып 4 топқа бөлінеді. |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады |
||||||||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
“Ауыспалы доп” арқылы үй тапсырмасы бойынша шеңберде тұрып бірнеше сұрақтар қоямын. |
Оқушылар сұрақтарға жауап бееді |
||||||||
|
Қызығушылықты ояту |
«Абылай кім?» постер
жасау |
|||||||||
|
Мағынаны тану Мәтінді тізбектеп оқу |
Абылай – Жәңгір
ханныңбесінші ұрпағы, Рахметтің досы. Жәңгір ханның Уәлибақы, Тәуке
деген екі ұлы болады. Жәңгір қайтыс болып, таққа Тәуке отырғанда
Уәлибақы хандыққа өкпелеп, Үргенішті билеген нағашы атасы Қайып
ханның қолына барады. Уәлибақының баласы Абылай жекпе-жекке
шыққанда жауы шақ келмейтін батыр болып, қанішер Абылай атаныпты.
Осы Абылайдан көркемУәлитуады. Оның баласы Әбілмансұр (кейін
қазаққа хан болып Абылай атанған) «ақтабан шұбырынды» жылдарында
жетім қалып, үйсін Төле бидің қолына келеді. Аш-жалаңаштықтан
жүдеген өңіне, өсіп кеткен шашына қарап Төле биоған «Сабалақ» деп
ат қойып, түйесін бақтырады. Әбілмәмбет төренің жылқысын да бағады.
Бұл, Ш.Уәлихановтың айтуына сүйенсек, Абылайдың 13 жасар кезі болса
керек. Төле бидің тәлім-тәрбиесінде болуы Абылайға зор ықпал
жасады. Қазақ даласының даналығын бойына жинаған баба ақылы мен
парасатын, ел билеу қабілетін, анталаған жауға қарсы қазақ халқы
басы біріксе ғана тойтарыс бере алатынын жас баланың санасына
ұялата білген. Оған қоса бала кезінен көрген жұпыны тіршілік,
өмірлік тәжірибе Абылайдың ел өміріне ерте араласуына себепші
болды. Бұқар, Үмбетей жыраулардың, т.б. ауыз әдебиетінің ірі
өкілдерінің мәліметтеріне қарағанда, Абылай жиырма жасында қан
майданда ерлігімен танылған. Бұқардың Абылайға «Сен жиырма жасқа
жеткен соң, Алтын тұғыр үстінде Ақ сұңқар құстай түледің» деуі
осының дәлелі. |
|||||||||
|
Рефлексия |
БББ кестесі
|
|||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Қайталау |
Күнделіктеріне жазады |
||||||||
|
Бағалау |
Бағалау парақшаларын тарату |
Парақшаларды толтырады |
||||||||
|
Кері байланыс |
||||||||||
шағым қалдыра аласыз














