Жарықтың түзу сызықты таралу заңы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жарықтың түзу сызықты таралу заңы

Материал туралы қысқаша түсінік
физикадан кмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Жарық құбылыстары


Мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жарықтың түзу сызықты таралу заңы



Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

8.5.11. Күннің және Айдың тұтылуын графикалық бейнелеу

Сабақ мақсаттары:

  • Жарық және жарықтың таралу табиғатын білу


  • Жарықтың түзу сызықты таралу заңын өмірден мысалдар келтіру арқылы түсіну



  • Күннің және Айдың тұтылуын, жарықтың түзу сызықты таралу заңы негізінде графикалық бейнелеу

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану


Бағалау критерийі

  • Жарық және жарықтың таралу заңын біледі.


  • Жарықтың түзу сызықты таралу заңын өмірден мысалдар келтіру арқылы түсіндіреді.


  • Күннің және Айдың тұтылуын, жарықтың түзу сызықты таралу заңы негізінде графикалық түрде бейнелейді.


Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика және термино

логия



Жарық, жарық шоғы,жазық айна, түскен сәуле, көлеңке,жалған кескін, нақты кескін.


Диалогқа жазуға қажетті сөз тіркестері

Нүктелік жарық көздері:

Жарықтың түзу сызықты таралу заңы...

Күнмен Айдың тұтылуы деген ....

Шала көлеңке деген...

Сәулелердің тәуелсіз таралу заңы ...

Құндылықтарға баулу

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы негізінде топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарап, ынтымақтастықта жауапкершілікті сезініп, бірге еңбек етуге баулу.


Пән аралық байланыс

Түзу сызықты,жарықтың ұзындықтары,көлеңкенің кескінін қарастыруда геометрия пәнімен байланыстырамын.

Күннің және Айдың тұтылуын графикалық түрде бейнелеуде бейнелеу, сызу пәндерімен байланыстырамын.

Бастапқы білім

7 сынып физика курсынан Күн жүйесіндегі планеталарды,Күн мен Айды, аспан денелерін біледі.


Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

ресурстар

Сабақтың басы

5минут









Білу, түсіну


Shape1 І.Ұйымдастыру кезеңі

1.Сәлемдесу

2.Оқушыларды түгендеу

3.Cынып оқушыларына психологиялық ахуал туғызу

4.Ай, күн,жарық,көлеңке болып 4 топқа

бөлінеді,үлестірме арқылы


Shape2



6. «Серпілген сауал » әдісі арқылы допты көршілеріне лақтыра отырып қайталауға арналған сұрақтар қояды.

1.Күн мен Айдың тұтылуы деген не?

2.Күн жүйесіндегі планеталарды түсіндір.

3. Көлеңке деген не?

4. Жарық деп нені түсінесің?

5. Көлеңке қалай пайда болады?

6.Шала көлеңке деген не?

Дескриптор:

  • Күн мен Айдың тұтылуын біледі

  • Күн жүйесіндегі планеталарды атайды

  • Көлеңке ұғымын біледі.

  • Жарық көздерін біледі

  • Көлеңкенің пайда болу себебін біледі

  • Шала көлеңке ұғымын түсінеді.


суреттер














доп


Сабақтың ортасы

30 мин









Білу, түсіну, қолдану



















1-тапсырма :«Ой қозғау» әдісін пайдалана отырып сұрақ - жауап арқылы әр топпен жұмыс жасаймын.



тобына


1.Ыстық жарық көздерінің суық жарық көздерінен айырмашылығы қандай?

2. Нәрсенің көлеңкесінің өлшемдері неге байланысты?

3.Күндізгі жарық шамдарына тіке қарауға болады,олар көзді бұлдыратпайды неге? Бұны қалай түсіндіресіңдер?



тобына


  1. Ота жасау кезінде хирургтің қолының көлеңкесі ота жасалатын жерге түспеу үшін жарық көзін қалай орналастырған дұрыс?

  2. Неге сыныпта оқушылардың үстелін сол жағынан жарық түсетіндей орналастырады? Түсіндіріңдер.

  3. 1 және 2 фотосуреттің көмегімен жарықтың түзу сызық бойымен таралатынын қалай дәлелдеуге болады ма?



1 сурет

  1. - сурет

3 сурет 4 сурет





тобына



  1. 1-суретте жарықты өткізетін және өткізбейтін денелер бар ма? Түсіндіріңдер.


  1. Қараңғылық пен көлеңкенің айырмашылығы бар ма?


  1. 2-суреттегі фотосуреттің көмегімен нені дәлелдеуге болады?


Shape3 тобына


  1. 4 – суреттегі ұзыншақ жарық көзінің сәулесінен қандай көлеңке пайда болады.

  1. 5 - суреттерде көлеңкеге қарап, жарықтың түзу сызық бойымен таралуын қолданып жарық көзін табуға бола ма?

Дескриптор :

  • Жарық көздері туралы біледі.

  • Жарықтың таралу табиғатын біледі.

  • Өмірмен байланыстырып мысалдар келтіре алады.

  • Жарықтың түзу сызықты таралуын, көлеңке ұғымын біледі

  • Жарықтың түзу сызықты таралу заңын түсінеді, талдайды.


«Тарсия» әдісі (жұптық жұмыс)

2-тапсырма.

Жарықтың біртекті ортада түзу сызық бойымен таралуын, көлеңкенің пайда болатынын кестеде берілген суреттер бойынша бейнесін графикалық түрде бейнелеңдер.

Shape4




Ай мен Күннің тұтылуын түсіндіре отырып, бейнелеу графигінде сал.


Shape5

Мына суретке қарап толық тұтылу мен жартылай тұтылуды түсіндіре отырып, бейнесін сал.


Дескриптор :

  • Күн мен Айдың тұтылуын біледі

  • Күн мен Айдың толық және жартылай тұтылуын біледі.

  • Күн мен Айдың тұтылуын графикада бейнелей алады.

  • Жарықтың түзу сызық бойымен таралуын қолданып жарық көзін таба алады.



Флипчарт

үлестірме қағаздар арқылы


































суреттер




















































Флипчарт, суреттер, маркерлер



Сабақтың соңы

5 мин



Кері байланыс














Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау –оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?








Денсаулық және қауіпсіздік техникасы- ның сақталуы

«Серпілген сауал» әдісі арқылы допты көршілеріне лақтыра отырып қайталауға арналған сұрақтар қояды.

Оқушыларды ойландыру үшін алдын ала дайындалған сұрақтар қоя отырып, сөзбен қолдау көрсетіп, диалог арқылы ынталандыруға жетелеймін.

«Тарсия» әдісі жарықтың біртекті ортада түзу сызық бойымен таралуын , көлеңкенің пайда болатынын кестеде берілген суреттер бойынша бейнесін графикалық түрде бейнелейді.

Оқушылардың қарқынына қарай, кейбір оқушылардың жылдам жұмыс істей алуын, тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдануды жоспарлаудамын.

Қалыптастырушы бағалау кезінде оқушылардың оқу нәтижелерін уақытылы нақты көрсете отырып, әлі де болса қол жеткізуге болатын мүмкіндіктерін атап , қолдаймын, демеу көрсетемін. Кемшіліктерін түзетуге мүмкіндік беретіндей тиімді кері байланыс арқылы жұмыс жасап отырамын. Өздерін емес, орындаған тапсырмаларын бағалау арқылы оқуына қолдау көрсетіп отырамын.Түрлі смайлик және басбармақ бағалау құралдарын пайдалана отырып, оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандырылғанын, тақырыпты қаншалықты меңгергенін анықтаймын.

Сабақ барысында топтарға біріккен кезде қауіпсіздік ережесіне бағынады , көз жаттығуларын орындайды.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.00.2018
5574
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі