«Бүгінгі жас маман -
болашақ білікті ұстаз»апталығының
ашылуы.
Тақырыбы: «Бүгінгі жас маман -
болашақ білікті ұстаз»
Мақсаты: Жас ұстаздардың
біліктілігін, жан-жақты өз кәсібінің шебері екендігін сынау арқылы,
оларды іскерлікке, мәдениеттілікке, өз кәсібіне үлкен
жауапкершілікпен қарауға бар күш жігерін жұмсауға
баулу.
Уақыты:19.04. –
26.04.2024
Орны :№6
А.Пушкин атындағы орта мектеп
Жүргізуші:-Армысыздар ұстаздар және
жасмамандар!
Жүргізуші:- «Бүгінгі жас маман - болашақ
білікті ұстаз» атты жас
мамандар апталығының ашылу салтанатына қош
келдіңіздер!
Жүргізуші:
«Мұғалім – тәуелсіз мемлекетіміздің болашағын қалап жатқан маман.
Өйткені, ел болашағының кілті – бүгінгі жасұрпақтың қолында.
Жасұрпақтың тағдыры олардың бойына білім мен ізгілік нұрын себуші –
ұстаздардың қолында.
Жүргізуші:
Мұғалімдікке жас талапкерлерді
тарту – қоғамымыздың өзекті мәселесіне айналған. Осы орайда
ұстаздықты жүрек қалауымен таңдап, жоғары оқу орындарын ойдағыдай
аяқтап, ортамызға келіп еңбек жолын жаңа ғана бастап жатқан жас
мамандарға қадамдарың құтты, еңбек жолдарың сәтті болсын деген
тілек білдіреміз.
Жүргізуші:
:
Бүгін біздің мектебімізде
тамаша апталығ ашылуы өткелі отыр. Апталық б барысында бала
жүрегіне жол таба білген, білім нәрімен сусындатып қана қоймай,
бала бойына тәлім-тәрбиенің асыл қазынасын құя білетін, жас та
болса ұстаз деген атқа лайық жас ұстаздарымыз өздерін жан-жақты
қырымен көрсетпек.
Ендеше, жас мамандарымыздың
орындауында «Жас маман» әні қабыл
алыіыздар
Жүргізуші:
Ұстаз! Ол - ақыл ойдың кені емес пе?
Көшбастарзамананыңеріемеспе?
Жатталыпкейінгіге хаты қалған,
Ұстазол - күлліәлемніңнұрыемеспе?
Жүргізуші:Оқушылармен
ойын. «Білімдінің оры –
төр!» Оқушыларды алдымен топқа бөліп
аламыз. Ол үшін « шаңырақ» әдісін
қолданамыз.
3 топқа оөушыларды бөліп
алғаннан кейін кезекпен сұрақтар қойылады дұрыс жауап берген
оқушылар қадамдар арқылы төрге шығады.
Өзіндік цифры жоқ
сан?
Жауап:
нөл
1. Жалғыз жұп жай санды
ата?
Жауап:
екі
2. Шеңбердің периметрі қалай
аталады?
Жауап:
Айналым
3. 7-ден кейінгі нақты таза
сан қандай?
Жауап:
11
4. 53-ті төртке бөлгенде
нешеге тең болады?
Жауап:
13
5. Пи деген не, рационал
немесе иррационал сан?
Жауап: Пи – иррационал
сан.
6. 1-9 арасындағы ең танымал
бақытты сан қайсысы?
Жауап:
Жеті
7. Жарты түзу? (сәуле) 8. Үш
сызықтан пайда болған фигура ? (үшбұрыш) 9. Шеңбер сызуға арналған
құрал? (Циркуль) 10. 1/10 санының кері саны
? (10)
11. Тік бұрыштан кіші
бұрыш? (сүйір)
12. Шеңбер бойындағы кез –
келген нүктені центрмен қосатын кесінді
(радиус)
13. Ең үлкен ортақ бөлгіші
1-ге тең сан? (өзара жай
сан)
14. Алымы бөлімінен үлкен
бөлшек? (бұрыс
бөлшек)
15. 369 саны 3-ке бөліне
ме? (иә)
16. Дәлелденбейтін тұжырым не
деп аталады? (аксиома)
17. Бір нүктеден бірдей
қашықтықта жатқан нүктелер жиыны қалай
аталады? (шеңбер)
18. ОХ осі қалай
аталады? (абсцисса)
19. Тақ цифрларды
ата. /1, 3, 5, 7,
9/
Ағылшын тілінен
сұрақтар:
-
What is the capital of
Great Britain? (London)
-
Name the third form of the
verb “find” (Found)
-
Form the adjective from the
noun “rain” (Rainy)
-
What animal is Australia
famous for? (Kangaroo)
-
The creator of Mickey Mouse
is… (Disney)
-
What is the capital of
Canada? (Ottawa)
-
What are the colours of the
national Canadian flag?
(White,
red)
-
Name the eighth letter of
the English alphabet? (H)
-
Is the word “money”
countable or uncountable?
“Uncountable”
-
Translate the phrase
“радио
тыңдау” (Listen to the
radio)
-
Name the plural of the word
“mouse” (Mice)
-
What holiday is celebrated
on the 31th of October?
(Halloween)
-
Name a synonym of the word
“small” (Little)
-
What vegetable is
traditional on Halloween?
(Pumpkin)
-
What is the nickname of New
York? (Big
Appple)
Орыс тілінен
сұрақтар:
-
–Жи, -ши, пиши с
буквой? (И)
-
На какие вопросы отвечает
имя существительное?(кто?что?)
-
Найдите синоним к слову
красивы?( прекрасный (красный), благовидный, благолепный,
благообразный, великолепный,
изящный)
-
–ча, -ща, пиши с
буквой?(а)
-
На какие вопросы отвечает
имя прилагательное?(какой?
какое?)
-
Закончите отрывок из с
тихотворения
У лукаморья
..... дуб
зелёный;
Златая цепь на
дубе том:
И днём и ночью
кот учёный
Всё ходит по
цепи кругом;
-
–чк, -чн пишутся с мягким
знаком или без?(Без)
-
Что обозначает
глагол?(состояние или действие
предмета)
-
Какие произведения
Н.В.Гоголя вы знаете?(«Мертвые души», «Вечера на
хуторе близ Диканьки», «Ревизоро», «Тарас
Бульба»)
-
Антоним слова
«говорить»?(молчать)
-
–чу, -щу, пиши с
буквой?(у)
-
Сколько падежей в русском
языке?(6)
-
Какого рода слово
«молоко»?(средний
род)
-
Кто написал произведение
«Война и мир»?(Л.Н.Толстой)
-
На какие вопросы отвечает
глагол?(что делать?что сделать? )
Жүргізуші:
«Жас маман деген кім?
Ж - жігерлі
А - алғыр
С - сұлу да сымбатты
М - мақсаткер
А - айтқанды екі етпейтін
М - мінезі жайсаң
А - арманшыл
Н - насихатты тез қабылдайтын тұлға.
Жүргізуші:
Құрметті жас мамандар!
Қоғамымыздың ертеңгі айнасы болар жас ұрпақты тәрбиелеу үшін
МҰҒАЛІМ қандай болмақ! Осы мақсатта алдарыңызда отырған барлық
ұжымдастарыңызға, мектеп әкімшілігіне қандай уәде
бересіздер?!
1
|
Шолпан
әпкей
|
МЕН ұстаз деген киелі атқа кір
келтірмеуге;
|
3
|
Жамал
әпкей
|
Ұжымдастар арасында
сыйластықты жоғары қоюға;
|
4
|
Ұлданай
|
Сабақты сапалы
өткізуге;
|
6
|
Ақерке
|
Білікті мамандардың сабағына
қатысуға;
|
11
|
Ангелина
|
Сабақ үрдісінде жаңа
технология элементтерін тиімді
пайдалануға;
|
АНТ ЕТЕМІН! АНТ ЕТЕМІН! АНТ
ЕТЕМІН!
Жүргізуші:
Құрметті мектеп басшысы
Салтанат Уалихановна және қадірменді ұстаздар! Жас мамандарымыздың
берген антын қабылдап, сенім білдіреміз
бе?
Жүргізуші:
Олай болса, ұжым сеніміне
кірген жас мамандарымыздың өз тәлімгерлеріне деген құрмет-қошеметін
қабыл алыңыздар!
Жүргізуші:
Хор.
Қорытынды.