Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Жас мамандарға арналған психологиялық тренинг
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Жас мамандарға арналған психологиялық тренингМақсаты:Жас мамандарға көмек көрсету және ұжымда жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру, кәсіби құлшынысын арттыру, жігерлендіріп көңіл-күйін көтеру, қарым-қатынасының белсенді стилін дамыту.Қажетті құралдар: грек жаңғағы, орамал, жеңсіз көйлек, газет және т.б.Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу жаттығуы: «Шеңбер бойынша қол шапалақтау».
Мақсаты: Қатысушылардың бір-бірімен қарым-қатынас жасаудағы кедергілерді жою және біріктіру. Сенімділік және құрметтілік атмосферасын құру.Барысы: барлық қатысушылар шеңбер болып тұрады. Мен бір қатысушының қасына алдына барып сол оқушының есімін айтып, қол шапалақтаймын. Ол қатысушы менің қасыма келіп тұрып, келесі қатысушыны таңдайды. Екеуміз сол қатысушының есімін айта отырып қол шапалақтаймыз. Сөйтіп шеңбер бойынша барлық қатысушылардың есімі аталып, сол адамның құрметіне қол соғылады.Талдау: бірінші қатысушы мен соңғы қатысушыдан қандай көңіл күйде болғанын сұраймыз.
«Грек жаңғағы» жаттығуы
Жаттығуды өткізу үшін қатысушы санына қарай грек жаңғағы керек. Жаңғақты ортаға шашып, әрбір қатсушыға бур-бірден алу ұсынылады. Қатысушылар қолдарындағы жаңғаққа мұқият қарап, оның құрлысына жекелеген ерекшелігін есте сақтап қалу керектігін айтылады. Бұдан кейін жаңғақтарды дорбаға салып, араластырып ортаға қайтадан шашамын. Әрбір қатысушының міндеті – өз жаңғағын табу. Әр жаңғақ өз иесін тапқаннан кейін талдауға көшеміз. Кім қалай өз жаңғағын есте сақтады, қандай жолмен оны тапты? Белгілі ерекшеліктеріне қарай тапты ма немесе бәрі алып болғанша күтті ме? Бірінші көзге жаңғақтың бәрі бірдей сияқты болғанымен біраз уақыт жіберіп, мұқият қараса олардың әртүрлі, бірін екіншісімен шатастыруға болмайтынын көруге болады. Адамдар да сол сияқты: әртүрлі, есте қалатындай әркімнің өзіндік жеке ерекшелігі, өзіндік әдемілігі және тартымдылығы болады. Бірақ оны сезіне және түсіне білу қажет. Жаттығу соңында жаңғақты қатысушыларға сыйлаймыз.
Жағдаяттан шығу жолдары:
«Жұмыс күнінің ортасында сіз бірге жұмыс істейтін адамның туған күні екенін білдіңіз. Тез арада қандай сыйлық сыйлайтыныңызды ойластыру керек. Бұл жағдайда сізде қандай да бір ерекше ой бар ма?»
«сіз балалармен сапарға шықтыңыз. Кенеттен кешке қарай сіздер орналасқан мейманханада жарық бірнеше сағатқа сөніп қалды. Бұндай жағдайға сіздің дайындығыңыз бар ма? Балаларды немен қызықтыра аласыз?»
«Мерекелік концерт болайын деп жатыр. Ұстаздардың арасынан бірнеше номер қажет болды. Артист – ұстаздар кенеттен ауырып қалды. Бұл жағдайда сіз немен қызықтыра аласыз?»
Оқушылар мұғалім орындығына бор жағып қойған. Сіз байқамай отырдыңыз да, киіміңізді былғап алдыңыз. Қандай шара қолданасыз?
Сіз бүгін қандайда бір жағдаймен сабаққа айын емессіз.
Өзіңіз жас маман болғандықтан, жоспарсыз сабақ өту сізге қиындықкелтіреді. Сабаққа келсеңіз сабағыңызға кісі қатысып отыр. Не істейсіз? Жағдаяттан қалай шығасыз?
Сабақ үстінде оқушылар бір келеңсіз іс істеді. Сіз бір оқушыны кінәлі деп тауып, оған ұрса бастадыңыз. Қатты-қатты сөз айттыңыз. Бір уақытта бір оқушы ол істі өзінің істегенін мойындады. Ал сіз ашуыңызды бірінші оқушыға көрсеттіңіз. Екінші оқушыға ұрса бастайсыз ба, әлде не істейсіз?
Ата-аналар жиналысында сіз бір ата-анаға баласы туралы нашар пікір айттыңыз. Ата-ана баласын жақтап, мұғалімді кінәлады. «Білім, тәрбие бере алмайсыңдар» - деп ашуланды. Барлық ата-ана сізге қарап отыр. Қандай жауап қайтарасыз, қандай әдіс-тәсілдерді қолданасыз?
Оқушыңыз сабаққа зейін қоймай жан-жағына қарап отыр.
Сабақта өзін дұрыс ұстамай отырған оқушымен сіздің қарым-қатынасыңыз.
«Мен ең сұлумын» сергіту жаттығуы.
Бұл сергіту жаттығуы үшін екі жеңсіз көйлек (немесе алжапқыш) және екі үшкіл орамал қажет. Қатысушылар екі командаға бөлінеді. Командалардың алдында 8-10 метр қашықтықта орындықтар қойылады, оларға бір жеңсіз көйлек пен үшкіл орамалдан қойылады. Жаттықтырушының белгісі бойынша команданың бірінші қатысушысы орындыққа жүгіріп келіп, жеңсіз көйлекті киеді де, үшкіл орамалды басына тағып, дауыстап: «Мен ең сұлумын», - деп айтады. Содан соң жеңсіз көйлек пен үшкіл орамалды шешеді де, оларды орындыққа қойып, мәре сызығына қайтып оралады. Оның соңынан келесі қатысушы дәл соны жасайды.
«Кім жылдам» ойын-жаттығуы
Қорытынды. «Бір күннің қорытындысы».
Нұсқау: Жайланып отырыңдар.Біз қазір бір-бірімізге сиқырлы қарындаш беру арқылы бүгінгі тренингтен алған әсерімізді айта отырып, бір-бірімізге жақсы тілектер айтамыз.Жақсы, жылы сөз қашанда жағымды атмосфера қалыптастырады.
Жағдаяттан шығу жолдары:
«Жұмыс күнінің ортасында сіз бірге жұмыс істейтін адамның туған күні екенін білдіңіз. Тез арада қандай сыйлық сыйлайтыныңызды ойластыру керек. Бұл жағдайда сізде қандай да бір ерекше ой бар ма?»
«сіз балалармен сапарға шықтыңыз. Кенеттен кешке қарай сіздер орналасқан мейманханада жарық бірнеше сағатқа сөніп қалды. Бұндай жағдайға сіздің дайындығыңыз бар ма? Балаларды немен қызықтыра аласыз?»
«Мерекелік концерт болайын деп жатыр. Ұстаздардың арасынан бірнеше номер қажет болды. Артист – ұстаздар кенеттен ауырып қалды. Бұл жағдайда сіз немен қызықтыра аласыз?»
Оқушылар мұғалім орындығына бор жағып қойған. Сіз байқамай отырдыңыз да, киіміңізді былғап алдыңыз. Қандай шара қолданасыз?
Сіз бүгін қандайда бір жағдаймен сабаққа айын емессіз.
Өзіңіз жас маман болғандықтан, жоспарсыз сабақ өту сізге қиындық келтіреді. Сабаққа келсеңіз сабағыңызға кісі қатысып отыр. Не істейсіз? Жағдаяттан қалай шығасыз?
Сабақ үстінде оқушылар бір келеңсіз іс істеді. Сіз бір оқушыны кінәлі деп тауып, оған ұрса бастадыңыз. Қатты-қатты сөз айттыңыз. Бір уақытта бір оқушы ол істі өзінің істегенін мойындады. Ал сіз ашуыңызды бірінші оқушыға көрсеттіңіз. Екінші оқушыға ұрса бастайсыз ба, әлде не істейсіз?
Ата-аналар жиналысында сіз бір ата-анаға баласы туралы нашар пікір айттыңыз. Ата-ана баласын жақтап, мұғалімді кінәлады. «Білім, тәрбие бере алмайсыңдар» - деп ашуланды. Барлық ата-ана сізге қарап отыр. Қандай жауап қайтарасыз, қандай әдіс-тәсілдерді қолданасыз?
Оқушыңыз сабаққа зейін қоймай жан-жағына қарап отыр. Сабақта өзін дұрыс ұстамай отырған оқушымен сіздің қарым-қатынасыңыз.
1.«Қар қиыршықтары» тренингі.Мақсаты: қатысушылардың өзіне сенімділігін арттыру.Нұсқау: бәріміз қолымызға ақ қағазды алып, ортасынан бүктейміз. Оның оң жақ бұрышын жыртып аламыз. Тағы бүктейміз, оң жақ жоғары бұрышын жыртамыз. Осылай мүмкіндігінше жалғастара береміз. Енді әдемі қар қиыршығын ашып қараймыз.Талдау: - Кімде бірдей, бір-бірінен аумайтын қар қиындысы шықты? Таптыңыздар ма? Жоқ, себебі неде деп ойлайсыздар?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз