Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жас маманмен жұмыс жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тәлімгердің жас маманмен жұмысы туралы есеп:
Мұғалім – тәлімгердің атқарған жұмыстары туралы, әдістемелік көмек көрсету мақсатында жас маманға есеп
Жас маман: Жадыра
Тәлімгер: Наурызбаева Күлбаран
Қазіргі заманғы реформалау жағдайында ұлттық білім беру жүйесі ерекше мәнге ие болады, жас педагог барынша қысқа мерзімде бейімделіп, жаңартылған білім беру жүйесінде сабақты смарт мақсатпен өткізу және ҚМЖ,ҰМЖ,ОМЖ арқылы жүзеге асатынын түсіндіру.
Жас маман Жадыраның тәлімгері бола отырып, негізгі мақсаттары мен міндеттерді анықтадым.
Мақсаты:
тәжірибелік көмек көрсету, жас маманға жетілдіру мәселелері бойынша теориялық және практикалық білімді және оның сапасын арттыру.
Міндеттері:
• Жас маманның қажеттілігін үздіксіз қалыптастыруды жалғастыру, жаңа түрлерімен меңгеру, әдіс-тәсілдерімен оқыту және тәрбиелеу, үйрету.
• Мұғалімге көмектесу, педагогикалық ғылым мен озық педагогикалық тәжірибені шығармашылықпен қолдану, идеяларын оқу-тәрбие процесін еңгізу.
• Шығармашылық жұмысының жеке стилін; кәсіптік білімін педагог нақты білімді және іскерлікті қолдану теориясын практикада қалыптастыру.
Болжамды
нәтиже:
• Оқу қызметін жоспарлау білу, жеке, сондай-ақ оқушы, негізінде шығармашылық іздену арқылы өз бетімен білім алу.
• Жас мұғалім ретінде-мұғалімнің кәсіби маман болып қалыптасуы.
• Мұғалімнің әдістемелік, интеллектуалды мәдениетін арттыру.
• Оқушылардың білімін бақылау мен бағалаудың, жүйесін меңгерту.
• Білу, тәрбие жүйесін жобалау, жұмыс сыныппен зерттеу негізінде баланың жеке басын жүргізу, жеке жұмыс.
Жұмыс формалары:
-жеке, ұжымдық, кеңес беру;
- сабақтарға қатысу;
- мастер-кластар, семинарлар, ашық сабақтар;теориялық баяндамалар, жоба қорғау;
- тәлімгерлік;
- сауалнама;
Біздің жұмысымызды үш кезеңнен құрдық:
1ші кезең – бейімделу.
Тәлімгер міндеттерін анықтайды және өкілеттіктерін жас маманның, сондай-ақ оның кемшіліктері және дағдылары әзірлеу үшін бағдарламаны бейімдеу.
2-ші кезең – негізгі.
Тәлімгер бағдарламасын әзірлейді және іске асырады, түзетуді жүзеге асырады кәсіби дағдылары құруға көмектеседі, оған өзінің бағдарламасын өзін-өзі жетілдіру.
3-кезең – бақылау-бағалау.
Тәлімгер тексереді және кәсіби құзыреттілік деңгейі жас педагогтың дәрежесін анықтайды,оның дайындығын өзінің
функционалдық міндеттерін орындау.
Таңдау жұмыс түрі жас маманмен бастаған кіріспе сауалнама жүргізу және әңгімелесу, педагог көрсеткен қиындықтар, проблемалар. Сауалнама қорытындысы бойынша бірлескен жұмыс жоспары анықтады.
Тәлімгерлік – бұл тұрақты диалог, тұлғааралық қарым-қатынас, демек, ұстаз, ең алдымен шыдамды және мақсатқа ұмтылған болуға тиіс. Өз жұмысында жас педагог, ол қолдануға тиіс неғұрлым тиімді өзара іс-қимыл түрлері: іскерлік және рөлдік ойындар, "шағын топтармен жұмыс", жағдайларды талдау, тілді дамытатын, іскерлік коммуникацияны, жеке көшбасшылық қабілетін, шешім қабылдай білу, дәлелді тұжырымдау.Жүргізілген кеңестер мен әңгімелер перспективалық, күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау. Сабақ өткізуге көмек көрсетілді, күнтізбелік – тақырыптық және сабақ жоспарлары, әзірлеу және қолдану, дидактикалық материалдарды сабақта қолдану үшін анықталды.
Оқу процесінің ішінде Жадыра сондай-ақ кез келген басқа оқытушының сол мақсатпен үйрену үшін маңызды кәсіби сапаларын көрсетті.
- пайдаланылатын оқыту әдістері;
- оқушылардың сабақта жұмыс істеуі;
- сабақтың тәрбиелік жағы;
- мұғалім мен оқушылардың қарым - қатынасы
Оқу - тәрбие процесінде сыныпта Жадыра тығыз байланыста және ата-аналармен ынтымақтаса біледі. Бұл үшін сыныпта жеке әңгімелесу, ата-аналармен, сағаттар, консультациялар және басқалары жүргізіледі.Жадыра мектепте өткен «Жас маман -2019» сайысында білімділігін ,өзінің өнерлі екенін көрсетіп мақтау қағазымен жәнебас жүлдені иеленді.Сабақ процесін жүргізу тәсілін көрсетуді 3- ші тоқсан басталғанда жоспарлап отырмыз.
С А Б А Қ Т Ы Т А Л Д А
У
Сабаққа қатысушы мұғалімнің аты-жөні: Наурызбаева Күлбаран__________________________________________________
Сабақ беруші мұғалімнің аты-жөні: Жадыра Мұратқан_______________________________________________________
Сабаққа қатысудағы мақсаты: Жас маманның сабақ беру әдіс ,тәсілін бақылау___________________________________________________________
Пәні: _______математика__________________________________________________________________________
Сабақтың тақырыбы: __________________Жай бөлшектерді қосу және азайту_________________________________________________
Күні: ________________________________________________________________________________
Сыныбы: 5 «д»_____________________________________________________________________________
Оқушы саны: ______________21___________________________________________________________
Басталуы:
Сыныптың сабаққа дайындығы
дайын
дайын емес
Сабақтың тақырыбы
айтылды
айтылған жоқ
Сабақтың мақсаты, міндеттері
қойылды
қойылған жоқ
Сабақ барысы
жүйелі
жүйесіз
Белсенділік:
Мұғалімнің кіріспе сөзі
Оқылым
Тыңдалым
Жазылым
Айтылым
Тілдесім
Тақтамен жұмыс
Заманауи технология
Сынып пен мұғалімнің қарым-қатынасы __________________________________________
Жұмыс түрі
Жеке жұмыс
Жұппен жұмыс
Топпен жұмыс
Рөлдік ойын
Деңгейлік тапсырма
Өздік жұмыс
Үй тапсырмасының берілуі
берілді
қоңырауға дейін
қоңыраудан кейін
түсіндірілді
түсіндірілген жоқ
Үй тапсырмасының мөлшері:
Жеткілікті Жеткіліксіз Артық Өзекті
Бағалануы:
«5»-
«4»-
«3»-
«2»-
Түсіндірілді:
Түсіндірілмей:
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс:
Жеке жұмыс
Деңгейлік тапсырма берілді
Жүргізілмеді
Сабақтың қорытындысы:
қорытынды жасалды:
қорытынды жасалған жоқ:
ҰСЫНЫС:
Таныстым: _____________________________________________________________________
Қорытынды:
Бейімделу кезеңінде жас маманның сәтті өтті. Жас маманға мектеп әкімшілігі мен педагог-тәлімгердің теориялық білімді жүзеге асыру сұрақтарында, кәсіби шеберлігін арттыруға көмек көрсетілді.
Келесі оқу жылына қойылатын міндеттер:
• жас педагог құзыреттілігін дамыту мәселелері бойынша зияткерлік және шығармашылық әлеуетін сабақтарында жұмыс істеу.
• зерттеу және тәжірибелік қолдану тиімді әдістерін бағыттау, оқушылармен жұмыс істеу деңгейі әртүрлі ынталандыру қамтамасыз ету; оқушылардың бүкіл сабақ бойы рефлексия мен өзін-өзі бақылау.