|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
І БӨЛІМ Жасанды интелект |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Салмағанбет Б.Қ. |
|||
|
Күні |
02.09.2021 |
|||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жасанды интеллект |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.3.4.1 машина оқыту, нейрондық желілер (нейрондар және синапстардың) қағидаттарын түсіндіру |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
Жұмыс дәптері |
|
Сабақтың ортасы |
1."Жасанды интеллект" терминінің пайда болуы 2. Жасанды интеллект дегеніміз не? 1."Жасанды интеллект" сөзін алғаш рет 1956 жылы Дартмут университетінде өткен конференциясының преамбуласында Джон Маккарти қолданған. Маккартиге сәйкес "жасанды интеллектіні" зерттеушілер нақты проблеманы шешу үшін адамдарда байқалмайтын интеллектіні зерттеуіне болады 2.Жасанды интеллект бұл модель мен тиісті бағдарламалық құралдар жасайтын ЭВМ көмегімен семантикаға жүгінуді талап етілетін үдерісте есептеу сипатындағы шығармашылық міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін ғылыми зерттеу бағыты.
Сұрақ Күнделікті өмірден ЖИ жүйесіне тағы қандай мысалдар келтіре аласың? 1-тапсырма Анықтамада алып қойған сөзді қой. ..... – жоғары деңгейдегі психикалық процестерге еліктейтін бағдарламаларға тән ЖИ бағыты: ойлау, пайымдау және т.б. 2-тапсырма ЖИ-дің мақсаты 3-тапсырма ЖИ жүйесін қайда қолдануға болатын көрсет. Практикалық бөлім Қолдану Google-де жасанды интеллектіні қолдану. Gmail-мен жұмыс істеу. |
Мұғалімді тыңдайды Сұраққа жауап береді. 1 тапсырманы орындайды 2 тапсырманы орындайды 3 тапсырманы орындайды |
|
Презентация |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «Смайлик»
|
Өзін-өзі бағалау. |
Плакат /слайд/ |
|
|
Үй тапсырмасы |
1. Интернет желісінен ЖИ берілген әртүрлі анықтамаларды іздеп тауып, салыстырмалы талдау жаса. 2. Интернет желісінен «Жасанды интеллектінің дамуына ықпал еткен адамдар» деген ақпарат іздеп тап. Кестені толтыр.
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жасанды интеллект
Жасанды интеллект
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
І БӨЛІМ Жасанды интелект |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Салмағанбет Б.Қ. |
|||
|
Күні |
02.09.2021 |
|||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жасанды интеллект |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.3.4.1 машина оқыту, нейрондық желілер (нейрондар және синапстардың) қағидаттарын түсіндіру |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
Жұмыс дәптері |
|
Сабақтың ортасы |
1."Жасанды интеллект" терминінің пайда болуы 2. Жасанды интеллект дегеніміз не? 1."Жасанды интеллект" сөзін алғаш рет 1956 жылы Дартмут университетінде өткен конференциясының преамбуласында Джон Маккарти қолданған. Маккартиге сәйкес "жасанды интеллектіні" зерттеушілер нақты проблеманы шешу үшін адамдарда байқалмайтын интеллектіні зерттеуіне болады 2.Жасанды интеллект бұл модель мен тиісті бағдарламалық құралдар жасайтын ЭВМ көмегімен семантикаға жүгінуді талап етілетін үдерісте есептеу сипатындағы шығармашылық міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін ғылыми зерттеу бағыты.
Сұрақ Күнделікті өмірден ЖИ жүйесіне тағы қандай мысалдар келтіре аласың? 1-тапсырма Анықтамада алып қойған сөзді қой. ..... – жоғары деңгейдегі психикалық процестерге еліктейтін бағдарламаларға тән ЖИ бағыты: ойлау, пайымдау және т.б. 2-тапсырма ЖИ-дің мақсаты 3-тапсырма ЖИ жүйесін қайда қолдануға болатын көрсет. Практикалық бөлім Қолдану Google-де жасанды интеллектіні қолдану. Gmail-мен жұмыс істеу. |
Мұғалімді тыңдайды Сұраққа жауап береді. 1 тапсырманы орындайды 2 тапсырманы орындайды 3 тапсырманы орындайды |
|
Презентация |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «Смайлик»
|
Өзін-өзі бағалау. |
Плакат /слайд/ |
|
|
Үй тапсырмасы |
1. Интернет желісінен ЖИ берілген әртүрлі анықтамаларды іздеп тауып, салыстырмалы талдау жаса. 2. Интернет желісінен «Жасанды интеллектінің дамуына ықпал еткен адамдар» деген ақпарат іздеп тап. Кестені толтыр.
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













