"Жасымда ғылым бар деп ескермедім"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Жасымда ғылым бар деп ескермедім"

Материал туралы қысқаша түсінік
Абай тану бойынша
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән мұғалімі: Ж. Бейсебаева

Пәні: Абайтану

Сыныбы: 9

Сабақтың тақырыбы: «Жасымда ғылым  бар деп  ескермедім»

Мақсаттары: Оқушыларды Ұлы ақын – А.Құнанбайұлының  балалық және жастық шағы, өскен ортасымен  таныстыру. Ақындығы мен шығармашылығын таныту. Жас ұрпақты Абай шығармашылығын танып, өсуге тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже: А.Құнанбайұлының  балалық және жастық шағы, өскен ортасын  таниды. Ақындығы шығармашылығын таниды.

Деректер: А. Құнанбайұлының портреті, өлеңдер жинағы, маркер, қағаз

Әдіс тәсілдер: «Тобыңды тап», топтық жұмыс, «Мен қандаймын?», «Алақан»


Сабақ кезеңдері

Уақыт


Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім


Қызығушылық

тарын ояту

2 мин

Оқушылармен амандасу.

«Шаттық шеңберінде» бір –бірімен амандасады.

Оқушылармен амандасу.

«Шаттық шеңберінде» бір –бірімен амандасады. Бір-бірінен жағдайларын сұрап, ешкім біле білмейтін мағлұматтарын айтады.

Сергіту сәті

2 мин

«Тобыңды тап»

Оқушыларға жануарлардың суреті жасырылған қағаздарды таратады

Мұғалім таратқан қағаздардың ішіндегі жасырылған жануарлардың суретін мимика арқылы тауып, топқа бөлінеді

Түсіну

10 мин

Абайдың қандай өлеңдерін білесіңдер?

Кім қай өлеңін жатқа айта алады?

І топ - Абай-қазақтың бас ақыны

ІІ топ – Бала Абай

ІІІ топ – «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі

Әрбір топ өздеріне берілген тақырыпты қорғайды, түсіндіреді

Қолдану

10 мин

«Жасымда ғылым  бар деп  ескермедім» өлеңі


3 топқа «Жасымда ғылым  бар деп  ескермедім» өлеңін береді.

Әр топ «Жасымда ғылым  бар деп  ескермедім» өлеңін мәнерлеп оқып, алған білімдерін тиімді қолданады


Талдау

7 мин

Кірпіш қалау


Адам өз бойындағы рухани қасиеттерден “кірпіш” қалап үй тұрғызу ұсынылады

Оқушылар өз бойындағы рухани қасиеттерден “кірпіш” қалап, үй тұрғызады. Әр кірпішке өлеінен талдап алынған адами қасиеттерді жазады.

Жинақтау

10 мин

«Мен қандаймын?»


Оқушылардан өздерінің бойындағы жақсы және жаман қасиеттерін санамалап айтқызу

Оқушылардан өздерінің бойындағы жақсы және жаман қасиеттерін санамалап айтқызу

Кері байланыс

4 мин

«Алақан»

Оқушыларға алақан пішіндес қағаз толтыруды ұсыну

Ұсынылған алақан пішіндес қағазды толтырып, кері байланыс жазады




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.04.2018
2338
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі