Пән мұғалімі: Ж.
Бейсебаева
Пәні:
Абайтану
Сыныбы: 9
Сабақтың
тақырыбы: «Жасымда ғылым бар
деп ескермедім»
Мақсаттары: Оқушыларды Ұлы ақын –
А.Құнанбайұлының балалық және жастық шағы, өскен
ортасымен таныстыру. Ақындығы мен шығармашылығын таныту. Жас
ұрпақты Абай шығармашылығын танып, өсуге
тәрбиелеу.
Күтілетін
нәтиже: А.Құнанбайұлының балалық
және жастық шағы, өскен ортасын таниды. Ақындығы
шығармашылығын таниды.
Деректер:
А.
Құнанбайұлының портреті, өлеңдер жинағы, маркер,
қағаз
Әдіс
тәсілдер: «Тобыңды
тап», топтық
жұмыс, «Мен
қандаймын?»,
«Алақан»
Сабақ
кезеңдері
|
Уақыт
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
Білім
Қызығушылық
тарын
ояту
|
2
мин
|
|
Оқушылармен амандасу.
«Шаттық шеңберінде» бір –бірімен
амандасады.
|
Оқушылармен
амандасу.
«Шаттық шеңберінде» бір
–бірімен амандасады. Бір-бірінен жағдайларын сұрап, ешкім біле
білмейтін мағлұматтарын айтады.
|
Сергіту
сәті
|
2
мин
|
«Тобыңды
тап»
|
Оқушыларға жануарлардың суреті
жасырылған қағаздарды таратады
|
Мұғалім таратқан қағаздардың
ішіндегі жасырылған жануарлардың суретін мимика арқылы тауып, топқа
бөлінеді
|
Түсіну
|
10
мин
|
Абайдың қандай өлеңдерін
білесіңдер?
Кім қай өлеңін жатқа айта
алады?
|
І топ -
Абай-қазақтың бас
ақыны
ІІ топ – Бала
Абай
ІІІ топ – «Ғылым таппай
мақтанба» өлеңі
|
Әрбір топ өздеріне берілген
тақырыпты қорғайды, түсіндіреді
|
Қолдану
|
10
мин
|
«Жасымда ғылым бар
деп ескермедім» өлеңі
|
3 топқа «Жасымда ғылым
бар деп ескермедім» өлеңін береді.
|
Әр топ «Жасымда ғылым
бар деп ескермедім» өлеңін мәнерлеп оқып, алған білімдерін
тиімді қолданады
|
Талдау
|
7
мин
|
Кірпіш
қалау
|
Адам өз бойындағы рухани
қасиеттерден “кірпіш” қалап үй тұрғызу
ұсынылады
|
Оқушылар өз бойындағы рухани
қасиеттерден “кірпіш” қалап, үй тұрғызады. Әр кірпішке өлеінен
талдап алынған адами қасиеттерді жазады.
|
Жинақтау
|
10
мин
|
«Мен
қандаймын?»
|
Оқушылардан өздерінің
бойындағы жақсы және жаман қасиеттерін санамалап
айтқызу
|
Оқушылардан өздерінің
бойындағы жақсы және жаман қасиеттерін санамалап
айтқызу
|
Кері
байланыс
|
4
мин
|
«Алақан»
|
Оқушыларға алақан пішіндес
қағаз толтыруды ұсыну
|
Ұсынылған алақан пішіндес
қағазды толтырып, кері байланыс жазады
|