Материалдар / "Жасуша- ағза құрылысының негізгі бөлігі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Жасуша- ағза құрылысының негізгі бөлігі"

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер мен оқушылар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Наурыз 2019
1873
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Күні:

Құмсай ЖББ орта мектебі


Мұғалімнің аты жөні: Байбулова Б.Ж

Сынып 7

қатысқандар

қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы

Жасуша- ағза құрылысының негізгі бөлігі.

Сабақта қол жеткізетін

оқу мақсаттары

7.4.2.1 Жасуша, ұлпа,мүше, мүшелер жүйесі ұғымдарын түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: ағза құрылысының негізгі бөлшегі жасуша екенін біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: ұлпа, мүше, мүшелердің жасушадан құралатынын біледі.

Кейбір оқушылар: Жасушаның суретінен органоидтарын ажырата біледі.


Бағалау критерилері

Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі ұғымдарының анықтамасын айтады.


Дискриптор

    • Ағзалардың құрылысы жасушадан тұратынын айта алады

    • Ұлпа туралы айта алады

    • Мүше туралы айтады

    • Жасушаның органоидтарын біледі

    • Цитоплазма мен ядроның құрылысын айта алады

Тілдік мақсаттар

Терминология

1. Жасуша-

2. Цитология-

3. Цитоплазма-

4. Пластит-

5. Ядро-

6. Вакуоль-

Дағдылар

Білу, түсіну, қолдану, талдау

Құндылықтар

Өмір бойы оқуға дайын болу

Пән аралық байланыс

Медицина, химия

Алдыңғы білім

Микроскоптың құрылысы

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған

Кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Сәлемдесу, түгелдеу, топқа бөлу

1,2,3 сандарын айту арқылы бөлінеді

Үй тапсырмасын сұрау

«Поезд» әдісі арқылы өткен тапқырып бойынша бір- біріне сұрақ қояды


Сабақтың ортасы

30 мин

Жаңа сабақты ашу мақсатында «суреттер сөйлейді» әдісі арқылы өсімдіктердің, жануарлардың жасушасының суреттері беріледі. Сол арқылы өсімдіктер мен жануарлардың жасушасының құрылысын қарап қайсысы өсімдіктің жасушасы екенін ажырат!




Мәтінмен жұмыс:

1 топ. Жасушаның құрылысын оқы

2 топ. Ұлпаның маңызы

3 топ. Жасушадан мүшеге

Әр топ өзіне берілген тапсырма бойынша постер қорғайды

Кестемен жұмыс


Жасушаның оргоноидтарын жаз

Оргоноидтардың қандай қызмет атқаратынын жаз










Сабақтың соңы

5мин

Бағалау. Оқушыларға бағалау парағы таратылады. Оқушылар дискрипторларға қарап өзін- өзі бағалап белгі соғады.



Бағалау критерилері

Дискриптор

Белгі

Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесіне анықтама беру

  1. Жасушаның тірі құрылымдық бірлігі екенін білдім

  2. Ұлпаның анықтамасын айттым

  3. Мүшелер жүйесінің неден тұратын айттым және мүшелерді ажыраттым

  4. Өсімдіктер мен жануарлар жасушасының құрылысын салыстырдым

  5. Жасушаның кім ашқанын білдім





Кері байланыс



Үйге тапсырма

Білемін

Білдім

Білгім келеді






Рефлекция

  1. Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалдыма?

  2. Бүгін оқушылар не үйренді?

  3. Сабақ қалай өтті?

  4. Жоспарланған саралау жақсы іске астыма?


Сабақ мақсаттары орындалды



Тірі ағзалардың жасушадан тұратынын білді

Жақсы өтті

Уақыт жеткілікті болды








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!