Күні:
|
Құмсай ЖББ орта
мектебі
|
|
Мұғалімнің аты жөні: Байбулова Б.Ж
|
Сынып
7
|
қатысқандар
|
қатыспағандар
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Жасуша-
ағза құрылысының негізгі бөлігі.
|
Сабақта қол
жеткізетін
оқу
мақсаттары
|
7.4.2.1
Жасуша, ұлпа,мүше, мүшелер жүйесі ұғымдарын
түсіндіру
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: ағза құрылысының
негізгі бөлшегі жасуша екенін біледі.
Оқушылардың басым
бөлігі: ұлпа, мүше, мүшелердің
жасушадан құралатынын біледі.
Кейбір
оқушылар: Жасушаның суретінен
органоидтарын ажырата біледі.
|
Бағалау
критерилері
|
Жасуша, ұлпа, мүше,
мүшелер жүйесі ұғымдарының анықтамасын айтады.
|
Дискриптор
|
-
Ағзалардың құрылысы
жасушадан тұратынын айта алады
-
Ұлпа туралы айта
алады
-
Мүше туралы
айтады
-
Жасушаның органоидтарын
біледі
-
Цитоплазма мен ядроның құрылысын айта
алады
|
Тілдік
мақсаттар
|
Терминология
1.
Жасуша-
2.
Цитология-
3.
Цитоплазма-
4.
Пластит-
5.
Ядро-
6.
Вакуоль-
|
Дағдылар
|
Білу,
түсіну, қолдану, талдау
|
Құндылықтар
|
Өмір бойы
оқуға дайын болу
|
Пән
аралық байланыс
|
Медицина,
химия
|
Алдыңғы
білім
|
Микроскоптың құрылысы
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған
Кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған іс әрекеттер
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
мин
|
Сәлемдесу, түгелдеу,
топқа бөлу
1,2,3 сандарын айту
арқылы бөлінеді
Үй тапсырмасын
сұрау
«Поезд»
әдісі арқылы өткен тапқырып бойынша бір- біріне сұрақ
қояды
|
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
Жаңа сабақты ашу
мақсатында «суреттер сөйлейді» әдісі арқылы өсімдіктердің,
жануарлардың жасушасының суреттері беріледі. Сол арқылы өсімдіктер
мен жануарлардың жасушасының құрылысын қарап қайсысы өсімдіктің
жасушасы екенін ажырат!
|
|
|
Мәтінмен
жұмыс:
1 топ. Жасушаның
құрылысын оқы
2 топ. Ұлпаның
маңызы
3 топ. Жасушадан
мүшеге
Әр топ өзіне берілген
тапсырма бойынша постер қорғайды
Кестемен
жұмыс
Жасушаның
оргоноидтарын жаз
|
Оргоноидтардың қандай қызмет атқаратынын
жаз
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың
соңы
5мин
|
Бағалау. Оқушыларға
бағалау парағы таратылады. Оқушылар дискрипторларға қарап өзін- өзі
бағалап белгі соғады.
|
|
Бағалау
критерилері
|
Дискриптор
|
Белгі
|
Жасуша, ұлпа, мүше,
мүшелер жүйесіне анықтама беру
|
-
Жасушаның тірі
құрылымдық бірлігі екенін білдім
-
Ұлпаның анықтамасын
айттым
-
Мүшелер жүйесінің неден
тұратын айттым және мүшелерді ажыраттым
-
Өсімдіктер мен
жануарлар жасушасының құрылысын салыстырдым
-
Жасушаның кім ашқанын
білдім
|
|
Кері
байланыс
Үйге
тапсырма
|
Білемін
|
Білдім
|
Білгім
келеді
|
|
|
|
|
|
Рефлекция
-
Сабақтың мақсаты мен
міндеттері орындалдыма?
-
Бүгін оқушылар не
үйренді?
-
Сабақ қалай
өтті?
-
Жоспарланған саралау
жақсы іске астыма?
|
Сабақ мақсаттары
орындалды
Тірі ағзалардың
жасушадан тұратынын білді
Жақсы
өтті
Уақыт жеткілікті
болды
|
|