Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жасуша әлеміне саяхат
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар 36
Мектеп: |
ҚЗМ «Бәйтерек» |
Пәні: |
жаратылыстану |
Педагогтың аты-жөні |
Ширинбекова Г.Х. |
Күні: |
16.01.2024ж. |
Сыныбы: 6«А», 6«Б» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Бөлім: |
6.3А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер |
Сабақтың тақырыбы: |
Жасуша әлеміне саяхат |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.4.2.1 жасуша компоненттерін анықтау |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі (Ұ) Оқушылармен амандасып, көңіл – күйлерін қалыптастыру. Жылы лебіздерді бір-біріне білдіру |
Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерді білдіреді, сәттілік тілнйді |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындас-тырады, көңіл күйін көтереді, бауырмал-дығын оятады. |
Слайд №1 |
Жаңа сабаққа кіріспе 5 мин
Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау 3 мин |
1. (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байла-ныстыру мақса-тында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және пікір алмасу жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
«Миға шабуыл» әдісінің сұрақтарына жауап береді: 1-30 суреттердегі үрдісті химиялық не физикалық екенін анықтайды Дескрипторлар: 1-30 суреттердегі үрдісті химиялық не физикалық екенін анықтайды |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады, оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс жауап беруге бағыттау үшін кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Слайд №2 wordwall платформа-сында білімін тексеру https://wordwall.net/ru/resource 5Өз белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
2. (Ұ)«Үнсіз кино» әдісі арқылы жаңа тақырыптың мазмұнын ашу. Жасуша |
Оқушылар дыбыссыз бейнежазбаны көріп, жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
Слайд № 3-4 |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 5 мин. |
3 . «Стоп-кадр» әдісі. Бейнежабаны көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашу. |
Сілтемені қарау: Видео: https://youtu.be/DwqgBJ5zKeE Бейнежазбаны көріп, өз пікірлерін бөліседі |
|
Слайд № 5 |
15 мин |
4. (Топтық жұмыс) «Өсімдік жасушасының құрылымы» |
Өсімдік жасушасының құрылымы Саған қажет: микроскоп; пияз қабығының микропрепараттары. Жұмыс барысы: 1. Микроскоппен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелерін қайтала. 2. Жұмысты орындау үшін микроскопты дайында. 3. Пияз қабығының микропрепаратын тексеріп, суретпен салыстыр. 17-суретте көрсетілген органоидтарды тап. 4. Жасуша құрылымының суретін сал, органоидтарды көрсет. 5. Препаратты йод ерітіндісімен боя. Ол үшін зат қоятын үстелге йодтың бір тамшысын тамыз. Сүзгіш қағазбен екінші жағынан артық ерітіндіні сорып ал. Жасушаның қай бөлігі саған көрінетін болды? 6. Препаратты үлкейтіп қара. Ондағы жасушаны қоршап тұрған қошқыл жолақты қабықшаны тап. Оның ішіндегі сарғыш зат – цитоплазма (ол бүкіл жасушаны алып жатуы немесе шет жағында тұруы мүмкін). Цитоплазмадағы ядро жақсы көрінеді. Жасуша сөлі бар вакуольді тап 7. Жапырақтың жұмсақ жеріндегі жасушасының суретін қара . Органоидтарды: қабықша, цитоплазма, ядро, вакуоль, хлоропластарды тап. Суретте белгіле 8. Пияз қабығы мен жапырақтың жұмсақ жеріндегі жасушаларын салыстыр. Айырмашылықтары мен ұқсастықтарын тап 9. Венн диаграммасын толтыр. Айырмашылықтардың болу себебін қалай түсіндірер едің? 10. Жасалған жұмыс бойынша қорытынды жаса. |
Дискриптор: Жалпы - 3 балл Тәжірибе жұмысын орындайды. |
Слайд № 7 ДК экраны 6-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 3-мин Үй тапсырмасын беру 1 мин. |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылар-дың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. Үй тапсырмасын беру. 25-пар-ф оқу. |
Кері байланыс: - бүгінгі сабақта мен.............түсіндім, .............білдім. - маған ерекше ұнағаны..... - .............................қиындық тудырды. - маған ........................ түсініксіз болды. - енді мен..................................аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
|
|
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:
2:
|