Материалдар / Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі. 8 сынып

Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі. 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жасуша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2018
758
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Ғ.Жұмабаев атындағы Боровской мектеп-гимназиясы
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Бекенова М.Қ.
Сынып: 7 сыныпҚатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыЖасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі түсініктері. Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру. Жарық микроскобынан көрінетін жасуша құрылымдары: пластидтер, вакуоль, ядро, цитоплазма, жасушалық мембрана, жасушалық қабырға. Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі түсініктері. Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру. Жарық микроскобынан көрінетін жасуша құрылымдары: пластидтер, вакуоль, ядро, цитоплазма, жасушалық мембрана, жасушалық қабырға.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.4.2.1 «Жасуша», «Ұлпа», «Мүше», «Мүшелер жүйесі» ұғымдарын түсіндіру.7.4.2.2 Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын ажырату
Сабақтың мақсатыБарлық оқушы «Жасуша», «Ұлпа», «Мүше», «Мүшелер жүйесі» ұғымдарын түсінеді. Өсімдік пен жануар жасушасын ажыратады.Оқушылардың көпшілігі «Жасуша», «Ұлпа», «Мүше», «Мүшелер жүйесін» қызметін сипаттайды.Кейбір оқушылар жануар мен өсімдік жасушасының ерекшелігін салыстырады.
Бағалау критерийі«Жасуша», «Ұлпа», «Мүше», «Мүшелер жүйесі» ұғымдарын түсінеді. Өсімдіктер және жануарлар жасушасын салыстырады.Жануар мен өсімдік жасушасының ұқсастығын дәлелдейді.

Тілдік мақсаттар

Терминдер мен ұғымдарЖасуша клетка CellҰлпа ткань fabricsМүше орган memberМүшелер жүйесі система органов system of memberДиалогқа арналған сөйлемдерЖасуша дегеніміз….Ұлпа түрлері…... бөлінеді.Мүшелер жүйесі мынадай………………… қызмет атқарады.Өсімдік жасушасында ғана болатын органоид ………… деп аталады
Құндылықтарға баулу



Оқушыларды еңбек етуге баулу; бір-бірін тыңдап, өз ойын ортаға сала отырып, мәдениетті қалыптастыруға коршаған ортаны баптап қорғауға; экологиялық тәрбиеге баулу.
Пәнаралық байланысФизиология, цитология, филология
Алдыңғы білім

6.4.2.1 жасуша компоненттерін анықтау




Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы 7 минҰйымдастыру Түгендеу«Керемет бақ» тренингі психологиялық ахуалСол арқылы топқа бөлуҮй жұмысы Лездеме сұрақтар
  • Ағза дегеніміз не?
  • Дихотомиялық әдіс дегеніміз не?
  • Бұл әдісті не үшін қолданады?
  • Дихотомиялық әдістің маңыздылығы неде?
  • Дихотомиялық кілт дегеніміз не?




























  • Жасуша, ұлпа, мүшелер, өсімдік пен жануар суреттері
    Сабақтың ортасы13 мин

































    10 мин













































    10 мин
    1 Тапсырма ДЖИГСО әдісі арқылы тақырыпты талқылау.топтық жұмыс1 топ «Жасуша» 2 топ «Ұлпа»3 топ «Мүше, Мүшелер жүйесі» 4 топ «Өсімдіктер мен жануарлар жасушасының ерекшелігі» ДескрипторЖасуша», «Ұлпа», «Мүше», «Мүшелер жүйесі» туралы біледі. Өсімдіктер және жануарлар жасушасының құрылысын салыстырады.Кері байланыс «Білім теңізіне қайықты жіберіңіз»Тақырыпты жақсы меңгердім деп есептеген балалар өз қайығын Білім теңізіне жібереді, ал оған сенімсіз балалар Ереже шығанағында қалады.









    2 Тапсырма «Жазбаша жауап» әдісіЖасуша қандай органоидтардан тұрады.Ядроның қызметі қандай?Қызметі, атқаратын қызметі ұқсас жасушалар тобын қалай атаймыз?Ұлпаның түрлерін атаңыздар?Мүше мен мүшелер жүйесінің айырмашылығы?Жұптық жұмыс Кері байланыс Парталас көршіңе 1 пікір таңдаңыз:Жарайсың!Мен сабақтағы сенің жұмысыңа ризамын.Сен жақсырақ жұмыс істей алар едіңДескрипторЖасуша», «Ұлпа», «Мүше», «Мүшелер жүйесінің» ерекшеліктерін біледі.Жасуша», «Ұлпа», «Мүше», «Мүшелер жүйесі» түрлерін жіктейді.3 Тапсырма Микроскоп арқылы өсімдік пен жануар жасушасын зерттей отыра ұқсастығын дәлелдеу.Жеке жұмысКері байланысАуызша мадақтауДескрипторМикроскоппен жұмыс жасай отырып, өсімдік пен жануар жасушасының ұқсастығын дәлелдейді.













    Оқулық





























    Интербелсенді тақтада теңіз бен арал суреті,Кері байланысқа арналған үлестірмелі кеме













    Парак, қалам















    Микроскоп, дайын препараттар

























    Ақ парақ, түрлі түсті калам мен фламастерлер
    Сабақтың соңы

    Кері байланыс 5 минПоезд әдісі





    Поездің әр вагоны тапсырмаға сәйкес. 3 вагон -3 тапсырма. Оқушылар әр вагонға стикерлерді жапсырады. Қай тапсырмада нені түсіңгенің немесе қиыншылықтарды туғызғанын жазады.











    Кері байланысқа арналған үлестірмелер
    СаралауСіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? БағалауСіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Сабақ мақсаты оқушылардың қажеттілігіне сай құрастырылды. Сабақ үстінде қолданылған тапсырмалар оқушылардың білім деңгейі мен жас ерекшелігіне сәйкес дайындалды. Әр тапсырмаға белгілі уақыт берілді, тапсырмаларды баяу орындайтын оқушыларға қосымша уақыт беріліп, ал қарқынды жұмыс істейтін оқушылар басқаларға көмек көрсетеді. Әр оқушының қажеттілігін ұйымдастыру үшін ақпарат ресурстары ұсынылды.«Білім теңізіне қайықты жіберу»Топтық бағалау«Парталас көршіңе 1 пікір таңдаңыз»Жұптық бағалау«Ауызша мадақтау»Жеке бағалау«Поезд» әдісіСыныпты бағалауБөлмені желдетіп, жарық түсуін қадағалаймын. Микроскоппен жұмыс жасаудың қауіпсіздік ережесін айтамынСергіту сәті «Теңіз»
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ