Жасушаның органикалық заттары 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жасушаның органикалық заттары 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді

жоспар

Бөлімі:8.1 Молекулалық биология


Күні:


Сынып:8

Мектеп: КММ«Елтай орта мектебі»


Мұғалімнің аты-жөні:

Азмагамбетова Дарима Ермековна





Қатысқандар: 10 Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жасушаның органикалық заттары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқубағдарламасынасілтеме)

8.4.1.1 биологиялық мысалдарды пайдаланып,полимерлер мен мономерлер арасындағы айырмашылықты сипаттау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:

Жасуша құрамындағы органикалық заттарды біледі.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Биополимерлер мысалында мононмерлер мен полимерлердің арасындағы айырмашылықты сипаттайды.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Полимерлер мен мономерлер қызметін ажыратады.

Бағалау критерий

Жасушаның органикалық заты полимерлер мен мономерлер екенін біледі

Биологиялық мысалдарды пайдаланып,полимерлер мен мономерлер арасындағы айырмашылықты сипаттайды

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Полимер,мономер,органикалық зат,бейорганикалық зат,көмірсулар,нәруыздар,нуклеин қышқылдары

Биологиялық диктант

1.Барлық тірі ағзалар______ тұрады.

2.Негізгі органикалық заттарға___,___,___жатады.

3.Органикалық заттың құрамына ___,___,___ кіреді.

4.Органикалық заттар құрылысына қарай___және___ болып бөлінеді.

Пәнаралық байланыс

Химия

Дағдылар

Білу,түсіну,қолдану

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият.Денсаулық сақтау,қарым-қатынас жасау қабілеті.Берілген тапсырмаларды жеке,жұппен,топпен орындау барысындағы жауапкершілік,оқушылардың бір-біріне деген құрмет.

Алдыңғы білім

7.4.1.1 тірі ағзалардың тіршілігі үшін судың маңызы


Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресустар




Сабақтың басы

10 мин



Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық ахуал тудыру.

«Әдемі ойлай және дем ала біл» жатығуы

-Мұғалім:Толқыған кезде асықпай дем алуға үйрен.Түзу отыр,қолдарыңды тізелеріңе салып,көздерінді жұмыңдар,терең дем алыңдар.

-Ойша: «Мен арыстанмын»,-деп деміңді ішке ал,сыртқа шығар;

-Дауыстап:«Мен құспын»,-деп деміңді ішке ал,сыртқа шығар;

-Дауыстап:«Мен гүлмін»,-деп деміңді ішке ал,сыртқа шығар;

-Дауыстап:«Мен сабырлымын»,- деп деміңді шығар. Сен сабырлысың,сенің қолыңнан бәрі келеді.

Топқа бөлу

Сыныпты «органикалық заттар» және «полимерлер мен мономерлер» деп екі топқа бөлу.Өз топ атауларына байланысты түсініктерін айтады.

Жаңа сабақ.

«Миға шабуыл»әдісімен сабақ тақырыбын ашамыз.

Суреттегі затарды бір сөзбен қалай атауға болады?

Органикалық пен бейорганикалық заттардың арасында қандай айырмашылық бар?























Суреттер

Сабақтың ортасы

10 мин





















5 мин



















5 мин






































5 мин

Мәтінмен жұмыс.

1 тапсырма «Джигсо 1» әдісі. Постер құру

Мақсаты:мәтіннің бөліктері бойынша білгендерін,түсінгендерін айту.

І топ-органикалық зат

ІІ топ-мономерлер мен полимерлер

Бағалау критерийі:мәтіннің бөліктері бойынша түсініктерін айтады.

Дескриптор:

-органикалық заттарға анықтама береді

-органикалық заттарға мысал келтіреді

-мономерлер мен полимерлерге анықтама береді

-мономерлер мен полимерлер құрылысын көрсетеді


Кері байланыс:«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»


2 тапсырма

«Суреттер сөйлейді» әдісі

Суретте берілген тізбектерден мономерлер мен полимерлерді ата.

Бағалау критерий:

-Жасушаның органикалық заттары мономерлер мен полимерлердің тізбегін ажыратады.

Дескриптор:

-суреттен мономерлерді табады

-суреттен полимерлерді табады

Кері байланыс

«Бас бармақ»әдісі

Picture 2

3 тапсырма

«Сәйкестіру» әдісі

Органикалық заттар түрлері

Қызметі

Нәруыздар

молекулалары полимер түзетін төмеңгі молекулалық қосылыс

Майлар

асымалдау

Нуклеин қышқылдары

энергия көзі

Мономерлер

ақпарат сақтау

Полимерлер

зат алмасу процесіне қатысады

Көмірсулар

мономерлердің өзара әрекетінен түзіледі

Бағалау критерийлері:

-Жасуша құрамындағы органикалық заттарды біледі

-полимерлер мен мономерлердің қасиетін сипаттай алады

-органикалық затардың қызметтерін ажырата алады

Дескриптор:

-полимерлердің құрылысын белгілейді

-нәруыздар қызметін сәйкестендіреді

-майлар қызметін дұрыс табады

-көмірсулар қасиетін көрсетеді

-мономерлер құрамын дұрыс табады

-нуклеин қышқылдарын қызметін ажыратады.

Кері байланыс:

«Фигуралар» арқылы бағалау

өте жақсы орташа

жақсы


4 тапсырма

«Қатені тап»әдісі


Шарты

Тап

сыр

малар

Қате

лер

Тек

серген топ

Әр топ өз тапсырмаларын алады.Тапсырманы орындауға уақыт беріледі.Суретте 1-2 қате бөлу керек.





І топ тапсырмасы.

Органикалық және бейорганикалық заттар туралы мәтінді сурет арқылы көрсету




ІІ топ тапсырмасы.

Полимерлер мен мономер сипатталған үзіңдіні шашыраңқы сөздер ретінде жазу.




Тапсырмалар дайындалған соң, 2 топ бір-бірінің қателерін тауып,түзетулері керек.




Бағалау критерий:

-органикалық және бейорганикалық заттарды біледі

-полимерлер мен мононмерлерді біледі



Дескриптор:

-органикалық және бейорганикалық заттарды сурет арқылы көрсетеді

-полимер мен мономерлер жайлы тапсырманы орындайды



Кері байланыс: «бұлттар» әдісі

қолымнан қолымнан қолымнан

бәрі келді, ештене

келді бірақ... келмеді..










Плакат

Маркелер





















суреттер






































































Оқулық,

Плакат,

маркерлер


Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия

«Көңіл күй букеті»

Оқушылар вазаға гүлдерді қояды. Ваза суреті плакатқа салынған. Сабақтағы жұмысын бағалай отырып, әр оқушы аты жазылған стикер-гүлді вазаға бекітуі қажет.

Қызыл түс-проблема бар,көмек қажет.

Сары түс- барлығы түсінікті емес.

Жасыл түс-барлығы жақсы.

Стикер түстері әр түрлі болады.



Плакат,

стикерлер

Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Барлық оқушылар орындай алады:

Жасшуаның органикалық заттары мономерлер мен полимерлер туралы жалпы ұғым қалыптасады және берілген тапсырмаларды әдіс-тәсілдерді кіріктіре отырып«Джигсо 1» әдісі, «Суреттер сөйлейді» әдісі, «Сәйкестіру» әдісі, «Қатені тап» әдісі

қорытынды жасаймын.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Суреттен

мононмерлер мен полимерлердің арасындағы айырмашылықты сипаттайды.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Органикалық заттар полимерлер мен мономерлер қызметін ажыратады.


Оқушылар материалды игеру барысында топтық,жұптық, өзін-өзі бағалау түрлерін қолданамын.

Кері байланыс:

«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»

Кері байланыс

«Бас бармақ» әдісі

Кері байланыс:

«Фигуралар» арқылы бағалау

Кері байланыс:

«Бұлттар» арқылы бағалау





Қаіпсіздік ережесімен таныстыру Оқушылар топтық жұмыс барысында бір-біріне қолдау көрсете отырып ой-қабілеттерін талқылайды. Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлану қабілеттерін дамытады. Мұғаліммен және оқушылар бір-бірімен тиімді қарым-қатынас жасайды және керібайланыс орнатады.





Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе

оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?

Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарыныздан ауытқу болды ма және неліктен?

















Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытууға қатысты)?

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқу мен оқытуға қатысты)?

1.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.10.2018
3293
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі