Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ЖаҺандық құзыреттілік 5-8 сынып КТП
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін» «Келісілді» «Қаралды»
Мектеп директоры Директордың ӘЖ орынбасары ӘБ жетекшісі
___________________ ________________________ ____________________
«___» _____ 2022 ж. «____»_________2022 ж. «___» ______ 2022 ж
.
Курстың аты: «Жаһандық құзыреттіліктер»
Сынып: 7
Мұғалімі
Жылдық сағат саны: 5-8 – сыныптарда - 0,5 сағат (екі аптада бір рет), оқу жылында 18 сағат
2023-2024 оқу жылы
Түсінік хат
Ғасырлар тоғысында тәуелсіздікке қол жеткізген жас мемлекетіміз Қазақстан Республикасы бүгінде өзінің саяси- әлеуметтік және индустриалды –экономикалық жүйелерін дамыту бойынша, әлемдегі алпауыт мемлекеттермен иық тіресе, өркениетті жаһандану әлеміне кірігуде. Мемлекет дамуының көп салаларының бірі- білім саласына да бүгінде аса назар аударылуда. Ертеңгі күннің бүгінгіден нұрлы болуы үшін еліміздің ертеңгі болашағы бүгінгі жас ұрпақтың заманға лайықты білім мен тәрбие алуы- өзекті мәcелелердің бірі ретінде қарастырылуда.
2022-2023 оқу жылында үлгілік оқу жоспарының вариативтік компонентіне 5-11 сыныптардағы «Жаһандық құзыреттер» курсы енгізілді. Жаһандық құзыреттер жаһанданудың қарқынмен дамып келе жатқан ықпалына, жедел әлеуметтік, экономикалық және технологиялық өзгерістерге, сондай-ақ адамдарға, мәдениет пен ұлттарға жаппай әсер ететін басқа да маңызды жаһандық мәселелерге байланысты ерекше мәнге ие болады. Курс жаһандық азаматтық құзыреттіліктеріне ие бәсекеге қабілетті тұлғаны, жергілікті және жаһандық проблемалардың өзара байланыстылығы мен өзара тәуелділігін түсінуді, мәдениетаралық өзара іс-қимыл мәселелерін, әртүрлі көзқарастар мен дүниетанымдарды сыни талдау мен бағалауды, бірегей білім мен идеяларды құру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
,
1. Жалпы ережелер
1. Оқу бағдарламасы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген).
2. «Жаһандық құзыреттіліктер» курсы білім алушылардың әлемдегі өз орнын анықтау үшін қажетті құндылық бағдарларын, коммуникативтік дағдыларын, әдептілік нормалары мен мінез-құлық ұстанымдарын қалыптастыруға ықпал етеді.
3. Курстың мақсаты: жаһандық азаматтық құзыреттерге ие бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру.
Курстың міндеттері:
1) білім алушыларды қазіргі заманның жаһандық сын-тегеуріндерімен таныстыру;
2) тұлғаның тұрақты даму мәдениетін қалыптастыру;
3) білім алушыларда жергілікті, өңірлік, ұлттық, жаһандық оқиғалар, олардың себептері мен салдарлары туралы талдамалық бағалау түсінігін дамыту;
4) эмпатия жағдайында басқа адамдардың қажеттіліктері мен құқықтарына тәрбиелеу;
5) мазмұнды және шығармашылық оқыту дағдыларын қалыптастыру.
«Жаһандық құзыреттіліктер» курсы бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
5 - сыныпта-аптасына 0,5 сағат, оқу жылында 18 сағат;
6 - сыныпта-аптасына 0,5 сағат, оқу жылында 18 сағат;
7 - сыныпта-аптасына 0,5 сағат, оқу жылында 18 сағат;
8 - сыныпта-аптасына 0,5 сағат, оқу жылында 18 сағат;
2. Оқу курсының базалық мазмұны
6. Курс бағдарламасы білім алушылардың жас ерекшеліктері мен қызығушылықтарын ескере отырып әзірленген алты бөлімнен тұрады.
«Парасаттылық және әдеп» юниті білім алушылардың бойында әдептілік, тілектестік, адалдық, толеранттылық, өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілік, ұжымда жұмыс істей білу және мінез-құлық мәдениетінің жоғары стандарттарын білдіретін жеке қасиеттерін дамытуға ықпал етеді.
«Азаматтылық және патриотизм» юниті қазақстандық қоғамның бірдей кодын және мемлекеттілікті құрметтеуді, азаматтық ұстаным мен жауапкершілікті қалыптастыруды, адамдардың қоғамдағы өзара қарымқатынасын, отбасындағы өзара көмекті, халықаралық сананы қалыптастыруды насихаттайды.
«Медиа және қаржылық сауаттылық» юнитінде медиакеңістік және қаржылық сауаттылықтың негізгі ұғымдарымен және заңдылықтарымен танысады. Қоғамда белсенді өмір сүріп, әлеуметтену үшін қажетті дағды түрлерін қарастырып, ақпаратты талдау, бағалауды дамытады. Білім алушылар ақпаратпен жұмыс істеуге, материалдарды бағалауға, талдауға, жалған мәлімет пен насихатты ажырата білуге үйренеді. Қаржылық сауаттылық туралы білімдері кеңейіп, сауаттылық неден басталатыны, еңбегі арқылы жетістікке жеткен адамдар туралы ақпарат жинақтап, отбасылық бюджетті қалай үнемдеуге болатыны туралы өмірмен байланысты білімдерін дамытады. Білім алушылар қаржылық сауаттылықты жеке қаржылық әлауқатқа жету құралы ретінде пайдалану арқылы әлемдік экономикалық кеңістікке кірігеді.
«Өмір қауіпсіздігі» юниті адам өмірі мен денсаулық қауіпсіздігін қамтамасыз етуге, даралықты, жеке өмірге қол сұқпау және құпиялық құқығын сақтауға, қорқыту мен зорлық-зомбылықтан қорғану, адам өмірін сақтап қалу жолдарымен танысуға бағытталған.
«Экологиялық мәдениет» юнитінде білім алушылар экологияның негізгі заңдылықтарымен танысады. Өз денсаулығына, айналасындағы адамдарға және табиғатқа жағымды көзқараста болып, ұқыппен қарауды үйренеді. Табиғатты пайдаланудың моральдық-құқықтық принциптерін сақтайды. Қоршаған ортаны қорғау іс-шараларын белсенді жүргізетін, биосферадағы байланыстарды бұзушыларға қарсы, сондай-ақ экологиялық санасы дамыған әлеуметтік-бағдарлы тұлғаны қалыптастырады.
«Зайырлылық және дінтану» юниті (9-сынып) білім алушылардың құқықтық және діни сауаттылығын қалыптастыруға, зайырлылық қағидатын құндылық ретінде түсінуге, діннің қоғам өміріндегі орнын, әлемдік діндердің, жалған діни және деструктивті діни ағымдардың тарихы мен қазіргі жағдайын зерделеуге бағытталған.
3. Білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар
Білім алушыда:
1)кең ауқымды дағдылар;
2) әлеуметтік жауапкершілік;
3) сыни, креативті және шығармашылық ойлау;
4) өз білімі мен іс-әрекеті үшін жауапкершілік, басқаларға жанашырлық пен құрмет көрсету;
5) салауатты өмір сүру дағдысы мен айналасындағы адамдардың әлауқатына ықпал ету;
6) өмір бойы білім алу қажеттілігі;
7) экстремистік, террористік діни топтар мен ағымдардың идеологиялары мен тәжірибесінің ықпалына қарсы иммунитет қалыптасады.
Білім алушы
1) тәжірибеде алған білімдерін;
2) өзінің және басқаның жаңа идеяларын;
3) сыни тұрғыдан бағалауды және ақпаратпен сенімді жұмыс істеуді;
4) зерттеушілік, жобамен жұмыс жасау және волонтерлік жұмыс дағдыларын;
5) тұрақты даму мүддесіндегі ашық, мейірімді қоғам құруға бағытталған білім мен дағдыларды қолданады.
Білім алушылар
1) өзінің оқуын және жеке дамуын қолдау үшін күшті және әлсіз жақтарын;
2) өзінің және басқалардың жақсы өмір сүруі үшін өмірдің түрлі аспектілерін;
3) басқалармен ынтымақтастық қарым-қатынасын;
4) мемлекеттік, саяси және діни бірлестіктер мен мәдениетаралық қатынастардың мәнін талдай алады.
Білім алушылар
• өз мінез-құлқы мен мәдениетін, жеке тарихын, сондай-ақ құндылықтар мен әртүрлі көзқарастарды;
• әр түрлі жағдайларда жауапты шешімдер қабылдауды сыни бағалайды.
Осы оқу бағдарламасы негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9- сыныптарына арналған «Жаһандық құзыреттіліктер» оқу пәні бойынша қосымшада берілген Үлгілік оқу бағдарламасының ұзақ мерзімді жоспарына сәйкес іске асырылады. Ұзақ мерзімді жоспарда барлық сынып бойынша әр тарауда қамтылуы тиіс оқу мақсаттарының көлемі белгіленген.
Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Жаһандық құзіреттер» курсының Үлгілік оқу бағдарламасына қосымша
Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Жаһандық құзыреттіліктер» курсының Үлгілік оқу бағдарламасын жүзеге асыру бойынша ұзақ мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспарда тақырыптар, тақырыптарды игеруге жұмсалған сағаттар саны және күтілетін нәтижелер түрінде оқу мақсаттары көрсетілген.
Мұғалім тақырыптарды жоспарлау кезінде сағат санына сәйкес оқу тақырыптары мен мақсаттарын өзгерте алады, сынып ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерді және оқушылардың дайындық деңгейін ескере отырып өзгерістер енгізе алады.
«Жаһандық құзыреттіліктер» курсының ұзақ мерзімді жоспары
5-сынып
Тараулардың атауы |
Сабақ реті |
Сабақтардың тақырыбы |
Мазмұндық негізі |
Күтілетін нәтижелер (соңғы өнім) |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
Парасаттылық және әдеп |
1 |
Сәлем -сөздің анасы. Ата-бабадан қалған ілтипат – отбасының негізі. |
Білім алушылардың бойында әдептілік, тілектестік, адалдық, толеранттылық, өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілік, ұжымда жұмыс істей білу және мінез-құлық мәдениетінің жоғары стандарттарын білдіретін жеке қасиеттерін дамытуға ықпал етеді. |
Жағдаяттық тапсырмаларды орындау, «Дастарқан басындағы әдептілік», «Сөз әдебі» бейне ролик дайындау |
1 |
|
|
2 |
«Еділ бол да, Жайық бол, ешкімменен ұрыспа» (Асан қайғы). Дастарқан басында. |
1 |
|
|
|||
3 |
Біз қорлауға қарсымыз |
1 |
|
|
|||
Азаматтық және патриотизм |
4 |
Отбасыдағы өзара сыйластық |
Қазақстандық қоғамның бірдей кодын және мемлекеттілікті құрметтеуді, азаматтық ұстаным мен жауапкершілікті қалыптастыруды, адамдардың қоғамдағы өзара қарым-қатынасын, отбасындағы өзара көмекті, халықаралық сананы қалыптастыруды насихаттайды. |
Әлеуметтік жоба Өзін-өзі құрметтеу, басқаларды құрметтеу ментальдік картасы Ситуациялық есептерді шешу. |
1 |
|
|
5 |
Өз Отанымды мақтан тұтамын! Өз елімнің лайықты азаматымын! |
1 |
|
|
|||
6 |
Түрлі көзқарас, біртұтас ұлт! |
1 |
|
|
|||
Медиасауаттылық және қаржылық сауаттылық |
7 |
Әлеуметтік желілер деген не? Әлеуметтік желідегі менің аккаунтым |
Медиакеңістік және қаржылық сауаттылықтың негізгі ұғымдарымен және заңдылықтарымен танысады. Қоғамда белсенді өмір сүріп, әлеуметтену үшін қажетті дағды түрлерін қарастырып, ақпаратты талдау, бағалауды дамытады. Білім алушылар ақпаратпен жұмыс істеуге, материалдарды бағалауға, талдауға, жалған мәлімет пен насихатты ажырата білуге үйренеді. Қаржылық сауаттылық туралы білімдері кеңейіп, сауаттылық неден басталатыны, еңбегі арқылы жетістікке жеткен адамдар туралы ақпарат жинақтап, отбасылық бюджетті қалай үнемдеуге болатыны туралы өмірмен байланысты білімдерін дамытады. Білім алушылар қаржылық сауаттылықты жеке қаржылық әл-ауқатқа жету құралы ретінде пайдалану арқылы әлемдік экономикалық кеңістікке кірігеді. |
Жоба Зерттеу жұмысы Аккаунт құру Постерлер жасау Конкурс Схемаларды құру Ситуациялық есептерді шешу |
1 |
|
|
8 |
Бартер деген не? |
1 |
|
|
|||
9 |
Алғашқы ақша қалай пайда болды және оның қызметі |
1 |
|
|
|||
10 |
Адамның еңбегі қалай бағаланады? |
1 |
|
|
|||
11 |
Отбасының кірістері мен шығыстары неден тұрады? Күнделікті шығынды қалай басқаруға болады? |
1 |
|
|
|||
Тіршілік қауіпсіздігі |
12 |
Үй, аула, мектептегі қауіпсіздік. |
Адам өмірі мен денсаулық қауіпсіздігін қамтамасыз етуге, даралықты, жеке өмірге қол сұқпау және құпиялық құқығын сақтауға, қорқыту мен зорлық-зомбылықтан қорғану, адам өмірін сақтап қалу жолдарымен танысуға бағытталған. |
Жоба Рөлдікойын: «Үйдежалғызқалу: қауіпсіздік» «Көмектіқалайдұрысшақыруғаболады?» Жағдаяттықесептерді шешу |
1 |
|
|
13 |
Отпен ойнама. Менің қауіпсіздігім менің қолымда! |
1 |
|
|
|||
14 |
Денсаулығым өз қолымда! |
1 |
|
|
|||
15 |
Жолаушы көлікте қалай піл бола алады? |
1 |
|
|
|||
Экологиялық мәдениет |
16 |
Жер – ортақ үйіміз. Менің айналамдағы әлем. |
Білім алушылар экологияның негізгі заңдылықтарымен танысады. Өз денсаулығына, айналасындағы адамдарға және табиғатқа жағымды көзқараста болып, ұқыппен қарауды үйренеді. Табиғатты пайдаланудың моральдық-құқықтық принциптерін сақтайды. Қоршаған ортаны қорғау іс-шараларын белсенді жүргізетін, биосферадағы байланыстарды бұзушыларға қарсы, сондай-ақ экологиялық санасы дамыған әлеуметтік-бағдарлы тұлғаны қалыптастырады.
|
Жоба Экологиялықтәсіл, акциялар Ақпараттық буклеттер әзірлеу «Табиғат-барлықжаратушылардыңжаратушысы» тақырыбындағысуреттерконкурсы |
1 |
|
|
17 |
Біздің таза ауламыз. |
1 |
|
|
|||
18 |
Орманда өзін қалай ұстау керек. Қауіпсіз демалыс |
1 |
|
|
«Жаһандық құзыреттіліктер» курсының ұзақ мерзімді жоспары
6-сынып
Тараулардың атауы |
Сабақ реті |
Сабақтардың тақырыбы |
Мазмұндық негізі |
Күтілетін нәтижелер (соңғы өнім) |
Сағат саны |
Уақыты |
Ескерту |
Парасаттылық және әдеп |
1 |
Өмірлік ұстанымдарыма берікпін. Ұстазым - қамқорым менің, баулыған асыл өнерге... |
Білім алушылардың бойында әдептілік, тілектестік, адалдық, толеранттылық, өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілік, ұжымда жұмыс істей білу және мінез-құлық мәдениетінің жоғары стандарттарын білдіретін жеке қасиеттерін дамытуға ықпал етеді. |
Жоба Буклеттер дайындау |
1 |
|
|
2 |
«Ғылымым жұрттан асты деп, кеңессіз сөз бастама» (Асан қайғы). |
1 |
|
|
|||
3 |
Сыйға - сый, сыраға – бал. Мен өз әрекетіме жауаптымын |
1 |
|
|
|||
Азаматтық және патриотизм |
4 |
Менің әлеуметтік ортам |
Қазақстандық қоғамның бірдей кодын және мемлекеттілікті құрметтеуді, азаматтық ұстаным мен жауапкершілікті қалыптастыруды, адамдардың қоғамдағы өзара қарым-қатынасын, отбасындағы өзара көмекті, халықаралық сананы қалыптастыруды насихаттайды. |
Жоба «Менің кейіпкерім» сұхбаты |
1 |
|
|
5 |
Мектебіміздің мақтанышы |
1 |
|
|
|||
6 |
Туған өлке тарихы |
1 |
|
|
|||
Медиасауаттылық және қаржылық сауаттылық |
7 |
Нетикет деген не? Ғаламтордағы құқығым. |
Медиакеңістік және қаржылық сауаттылықтың негізгі ұғымдарымен және заңдылықтарымен танысады. Қоғамда белсенді өмір сүріп, әлеуметтену үшін қажетті дағды түрлерін қарастырып, ақпаратты талдау, бағалауды дамытады. Білім алушылар ақпаратпен жұмыс істеуге, материалдарды бағалауға, талдауға, жалған мәлімет пен насихатты ажырата білуге үйренеді. Қаржылық сауаттылық туралы білімдері кеңейіп, сауаттылық неден басталатыны, еңбегі арқылы жетістікке жеткен адамдар туралы ақпарат жинақтап, отбасылық бюджетті қалай үнемдеуге болатыны туралы өмірмен байланысты білімдерін дамытады. Білім алушылар қаржылық сауаттылықты жеке қаржылық әл-ауқатқа жету құралы ретінде пайдалану арқылы әлемдік экономикалық кеңістікке кірігеді. |
Зерттеужұмысы Ситуациялық есептерді шешу Рөлдік ойындар Схемаларды құру Рөлдік ойындар |
1 |
|
|
8 |
Ақша қанша тұрады? Басқа елдердің ақшасы. |
1 |
|
|
|||
9 |
Адамның жеке табысын қалай арттыруға болады? |
1 |
|
|
|||
10 |
Міндетті отбасылық шығындар мен отбасындағы қажетсіз шығындар |
1 |
|
|
|||
11 |
Қымбат заттарды қалай сатып алуға болады? Отбасылық бюджет дегеніміз не? |
1 |
|
|
|||
Тіршілік қауіпсіздігі |
12 |
Менің үйге қайтар жолым |
Адам өмірі мен денсаулық қауіпсіздігін қамтамасыз етуге, даралықты, жеке өмірге қол сұқпау және құпиялық құқығын сақтауға, қорқыту мен зорлық-зомбылықтан қорғану, адам өмірін сақтап қалу жолдарымен танысуға бағытталған. |
Жоба Граффити/суреттер/сторибордтар жасау Жағдаяттық есептерді шешу |
1 |
|
|
13 |
Құтқару қызметі. Абайлаңыз, күдікті заттар!
|
1 |
|
|
|||
14 |
Денсаулық пен сұлулық құпиялары немесе гигиена не үшін қажет? |
1 |
|
|
|||
15 |
Үй-жайлардағы қауіпсізжүріс-тұрысқағидалары |
1 |
|
|
|||
Экологиялық мәдениет |
16 |
Туған өлкенің сұлулығы |
Білім алушылар экологияның негізгі заңдылықтарымен танысады. Өз денсаулығына, айналасындағы адамдарға және табиғатқа жағымды көзқараста болып, ұқыппен қарауды үйренеді. Табиғатты пайдаланудың моральдық-құқықтық принциптерін сақтайды. Қоршаған ортаны қорғау іс-шараларын белсенді жүргізетін, биосферадағы байланыстарды бұзушыларға қарсы, сондай-ақ экологиялық санасы дамыған әлеуметтік-бағдарлы тұлғаны қалыптастырады.
|
Туристікмаршруттыжасау «Меніңарманымныңбағыты» жобасы Саяхатшылар клубын құру Комикс сайысы, аниме. Экологиялық рейд және рельеф картасын жасау. «Адам және табиғат» тақырыбына дөңгелек үстел Табиғи материалдан қолөнер бұйымдарын жасау |
1 |
|
|
17 |
Адам – табиғаттың бір бөлігі. Экологиялық саяхат. |
1 |
|
|
|||
18 |
Неліктен адам табиғатқа немқұрайлы қарайды? |
1 |
|
|
«Жаһандық құзыреттіліктер» курсының ұзақ мерзімді жоспары
7-сынып
Тараулардың атауы |
Сабақ реті |
Сабақтардың тақырыбы |
Мазмұндық негізі |
Күтілетін нәтижелер (соңғы өнім) |
Сағат саны |
Уақыты |
Ескерту |
Парасаттылық және әдеп |
1 |
«Рухани қасиеттер - адам өміріндегі ең бастысы» (Абай). Жақсылықты күн шуағындай шаша біл! |
Білім алушылардың бойында әдептілік, тілектестік, адалдық, толеранттылық, өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілік, ұжымда жұмыс істей білу және мінез-құлық мәдениетінің жоғары стандарттарын білдіретін жеке қасиеттерін дамытуға ықпал етеді. Адам өмірі мен денсаулық қауіпсіздігін қамтамасыз етуге, даралықты, жеке өмірге қол сұқпау және құпиялық құқығын сақтауға, қорқыту мен зорлық-зомбылықтан қорғану, адам өмірін сақтап қалу жолдарымен танысуға бағытталған.
|
Бейнеролик дайындау Жоба Жағдаяттық есептерді шешу |
1 |
|
|
2 |
«Өз мінін білген жігіттің тәлімінде мін бар ма» (Ақтамберді жырау). Қарым-қатынас жасау мәдениеті |
1 |
|
|
|||
3 |
Зорлық-зомбылық және қорлау: алдын алу және қорғану |
1 |
|
|
|||
Азаматтық және патриотизм |
4 |
Отан деген мен үшін...
|
Қазақстандық қоғамның бірдей кодын және мемлекеттілікті құрметтеуді, азаматтық ұстаным мен жауапкершілікті қалыптастыруды, адамдардың қоғамдағы өзара қарым-қатынасын, отбасындағы өзара көмекті, халықаралық сананы қалыптастыруды насихаттайды. |
Жоба Зерттеу жұмысы «Еліміздің мақтанышы» бейнеролигін дайындау |
1 |
|
|
5 |
Өзге тілдің бәрін сүй, өз тіліңді құрметте! |
1 |
|
|
|||
6 |
Өз елін танымал еткен тұлғалар.Тарих беттерінен |
1 |
|
|
|||
Медиасауаттылық және қаржылық сауаттылық |
7 |
Медиакеңістікте және көпшілік алдында сөз сөйлеу Телефон алаяқтары: не істеу керек? |
Медиакеңістік және қаржылық сауаттылықтың негізгі ұғымдарымен және заңдылықтарымен танысады. Қоғамда белсенді өмір сүріп, әлеуметтену үшін қажетті дағды түрлерін қарастырып, ақпаратты талдау, бағалауды дамытады. Білім алушылар ақпаратпен жұмыс істеуге, материалдарды бағалауға, талдауға, жалған мәлімет пен насихатты ажырата білуге үйренеді. Қаржылық сауаттылық туралы білімдері кеңейіп, сауаттылық неден басталатыны, еңбегі арқылы жетістікке жеткен адамдар туралы ақпарат жинақтап, отбасылық бюджетті қалай үнемдеуге болатыны туралы өмірмен байланысты білімдерін дамытады. Білім алушылар қаржылық сауаттылықты жеке қаржылық әл-ауқатқа жету құралы ретінде пайдалану арқылы әлемдік экономикалық кеңістікке кірігеді. |
Зерттеу жұмысы Жағдаяттық есептерді шешу Рөлдік ойындар Схемаларды құру Рөлдік ойындар Конкурс |
1 |
|
|
8 |
Табысты арттыру жолдары. Жеке кірісті қалай тиімді басқаруға болады |
1 |
|
|
|||
9 |
Отбасы бюджетін қалай жоспарлауға және үнемдеуге болады. Отбасының қаржылық мақсаттары |
1 |
|
|
|||
10 |
Ақша жинақтары қалай құрылады? Банк кредиттері. |
1 |
|
|
|||
11 |
Отбасының қауіпсіздігі үшін қаржылық қауіпсіздік |
1 |
|
|
|||
Тіршілік
қауіпсіздігі |
12 |
Табиғаттағы, қауіпсіздік |
Төтенше жағдайларда болуы ықтимал апат оқиғаларында өздеріне, төңіректегілерге жәрдем көрсете білудің қарапайым жолдарын меңгереді. ;Қауіп-қатерді тани білу: оның түрін, болып жатқан жерін, мүмкін зардаптың, зиянның шамасын, қатер болу мүмкіншілігін және т.б.; болғалы тұрған қауіп-қатердің алдын-алу; қауіп-қатер болғанда төтенше жағдай кезінде білікті іс-әрекет жасай біледі. |
Зерттеу жұмысы Жағдаяттық есептерді шешу Бейнеролик түсіру Табиғаттағы қауіпсіздік жөніндегі нұсқаулықты әзірлеу |
1 |
|
|
13 |
Табиғи апаттар кезіндегі қауіпсіздік |
1 |
|
|
|||
14 |
Техниканы қауіпсіз пайдалану |
1 |
|
|
|||
15 |
Мен не жеймін? Азық-түлік қауіпсіздігі. Қауіпсіз ер жетеміз |
1 |
|
|
|||
Экологиялық мәдениет |
16 |
Менің өлкемнің, елімнің экологиясы |
Білім алушылар экологияның негізгі заңдылықтарымен танысады. Өз денсаулығына, айналасындағы адамдарға және табиғатқа жағымды көзқараста болып, ұқыппен қарауды үйренеді. Табиғатты пайдаланудың моральдық-құқықтық принциптерін сақтайды. Қоршаған ортаны қорғау іс-шараларын белсенді жүргізетін, биосферадағы байланыстарды бұзушыларға қарсы, сондай-ақ экологиялық санасы дамыған әлеуметтік-бағдарлы тұлғаны қалыптастырады.
|
«Табиғатпен бірлікте қалай өмір сүру керек» тақырыбындағы шығарма «Біздің экология» фотокөрмесі «Табиғатты сақтайық!» тақырыбына презентация Экологиялық акциялар |
1 |
|
|
17 |
Табиғатпен үйлесімділік |
1 |
|
|
|||
18 |
Экологилық қауіптер. Табиғатты қалай сақтауға болады |
1 |
|
|
«Жаһандық құзыреттіліктер» курсының ұзақ мерзімді жоспары
8 -сынып
Тараулардың атауы |
Сабақ реті |
Сабақтардың тақырыбы |
Мазмұндық негізі |
Күтілетін нәтижелер (соңғы өнім) |
Сағат саны |
Уақыты |
Ескерту |
Парасаттылық және әдеп |
1 |
Махаббат мәдениеті. «Елің үшін еңбек қыл, отыра берме бекерге» (Дулат Бабатайұлы).
|
Отанды сүюге, құрметтеп қастерлеуге, өз елін, тегін тарихын білуге ұмтылады. Патриоттық, эстетикалық, адамгершілік тәрбие алады. Дос, достық туралы әңгімелей отырып, өзімшілдіктен, менмендіктен тағы басқа жаман әдеттерден аулақ жүруге дағдыланып, достық қарым – қатынасын нығайта біледі. |
Бейнеролик дайындау «Досыңызды кафеге шақырыңыз» рөлдік ойыны Жағдаяттық есептерді шешу |
1 |
|
|
2 |
«Жақсымен жолдас болсаңыз, айырылмасқа серт етер» (Бұқар жырау).
|
1 |
|
|
|||
3 |
«Ендігі туған балалар, атаңның сөзін бұзбаңдар!» (Шортанбай Қанайұлы). «Өзіңнен өзің есеп ал» (Абай) |
1 |
|
|
|||
Азаматтық және патриотизм |
4 |
Толеранттылық деген не? |
Қазақстандық қоғамның бірдей кодын және мемлекеттілікті құрметтеуді, азаматтық ұстаным мен жауапкершілікті қалыптастыруды, адамдардың қоғамдағы өзара қарым-қатынасын, отбасындағы өзара көмекті, халықаралық сананы қалыптастыруды насихаттайды. |
Әлеуметтік жоба қайырымдылық челлендж «Жақыныңа жанашыр бол» |
1 |
|
|
5 |
Біз – біртұтас халықпыз! |
1 |
|
|
|||
6 |
Отанға арналады. Елім деп соққан жүрегім! |
1 |
|
|
|||
Медиасауаттылық және қаржылық сауаттылық |
7 |
Бейнехостинг (YouTube). Прокрастинация |
Медиакеңістік және қаржылық сауаттылықтың негізгі ұғымдарымен және заңдылықтарымен танысады. Қоғамда белсенді өмір сүріп, әлеуметтену үшін қажетті дағды түрлерін қарастырып, ақпаратты талдау, бағалауды дамытады. Білім алушылар ақпаратпен жұмыс істеуге, материалдарды бағалауға, талдауға, жалған мәлімет пен насихатты ажырата білуге үйренеді. Қаржылық сауаттылық туралы білімдері кеңейіп, сауаттылық неден басталатыны, еңбегі арқылы жетістікке жеткен адамдар туралы ақпарат жинақтап, отбасылық бюджетті қалай үнемдеуге болатыны туралы өмірмен байланысты білімдерін дамытады. Білім алушылар қаржылық сауаттылықты жеке қаржылық әл-ауқатқа жету құралы ретінде пайдалану арқылы әлемдік экономикалық кеңістікке кірігеді. |
Зерттеу жұмысы Жағдаяттық есептерді шешу Рөлдік ойындар Схемаларды құру Конкурс |
1 |
|
|
8 |
Отбасылық табыс. Жинақтау. Қалта ақшасы |
1 |
|
|
|||
9 |
Отбасылық шығындар. Тұрғын үй несиесі. Ипотека. Жоспарсыз сатып алу |
1 |
|
|
|||
10 |
Отбасы бюджетін жүргізу ережесі. Жинақ жасау түрлері |
1 |
|
|
|||
1 |
|
|
|||||
Тіршілік
қауіпсіздігі |
11 |
Ережелер мен заңдарды бұзғаны үшін жауапкершілік |
Адам өмірі мен денсаулық қауіпсіздігін қамтамасыз етуге, даралықты, жеке өмірге қол сұқпау және құпиялық құқығын сақтауға, қорқыту мен зорлық-зомбылықтан қорғану, адам өмірін сақтап қалу жолдарымен танысуға бағытталған. |
Зерттеу жұмысы Жағдаяттық есептерді шешу Стартаптар |
1 |
|
|
12 |
Жауапты мінез-құлық және инфекцияның алдын-алу |
1 |
|
|
|||
13 |
Жеке басына қол сұқпаушылық құқығы. Зорлық-зомбылыққа нөлдік төзімділік |
1 |
|
|
|||
14 |
Жеке тұлғалықты сақтау құқығы |
1 |
|
|
|||
15 |
Алғашқы көмек көрсету ережесі |
||||||
Экологиялық мәдениет |
16 |
Табиғатқа деген сүйіспеншілік |
Білім алушылар экологияның негізгі заңдылықтарымен танысады. Өз денсаулығына, айналасындағы адамдарға және табиғатқа жағымды көзқараста болып, ұқыппен қарауды үйренеді. Табиғатты пайдаланудың моральдық-құқықтық принциптерін сақтайды. Қоршаған ортаны қорғау іс-шараларын белсенді жүргізетін, биосферадағы байланыстарды бұзушыларға қарсы, сондай-ақ экологиялық санасы дамыған әлеуметтік-бағдарлы тұлғаны қалыптастырады.
|
Стартаптар Дөңгелек үстел (Олажас Сүлейменовтың «Бөлтіріктер» поэмасын талқылау) Зерттеу жұмысы Аргументтік эссе Экологиялық акциялар «Табиғатты қорғау біздің қолымызда!» |
1 |
|
|
17 |
Болашақта жер қандай болуы керек? |
1 |
|
|
|||
18 |
Табиғи апаттар. Қоршаған ортаға зиян келтіргені үшін жауапкершілік |
1 |
|
|