Кіріспе
Тұсаукесер
Негізгі бөлім
Қорытынды
Бағалау
Үйге тап-
сырма
|
1. Ынтымақтастық отмосферасын
құру
2. Топқа бөлу
Ұйымдастыру
Мағынаны тану
Оқулықпен жұмыс
Ой толғаныс
|
І. Ұйымдастыру
бөлімі
Психологиялық
дайындық
Біз балдырған баламыз
Құстай қанат қағамыз
Дүниені аралап
Оқып білім аламыз.
Топқа бөлінуді нұсқау
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру.
Жаңа сабақ
Оқушылардың зейінін сабаққа
аудару
Күн реті мен тақырыпты жазу
Сұлтанмахмұт Торайғыров 1893 жылы 28 қазанда
Көкшетау облысының Қызылту ауданында туған. Екі жасында шешеден
жетім қалған. Таланты ақын, әрі
жазушы.
Өлеңді мәнерлер оқып, мағынасын
ашу.
Шығармашылық
тапсырма
Оқушыларға өлең мазмұнына сай сурет
салдырту
Топтық жұмыс.
І-топ: Қазіргі кезде кедей адам
бар
ІІ-топ: Кедейлік жоқ
ІІІ-топ: Кедейлікті болдырмау үшін не істеу
керек?
Қазіргі кез бен бұрынғы кезді
салыстыр
Бұл өлеңді ақын неліктен «Кедей» деп
атаған? Кедей деп кімдерді
атаған? Кедейдің ауыр тұрмысын қалай
бейнеленген? Өлеңнен қай кездегі халық тұрмысын білуге
болады?
Топ басшының бағасы
Мұғалімнің жиынтық бағасы
Өлеңді жатқа айту
|
Оқушылар жақсы көңіл күймен бәрі бірге
айтады
Оқушылар сапқа тұрып 1,2,3 –ке санап, 3 топқа
бөлінеді.
Топ басшылары сайланады
Оқушылар үй тапсырмасын
айтады.
Оқушылар тақтаға назар
аударады.
Мәтінді іштей, тізбектей
оқиды.
Іштей оқиды
Тізбектей оқиды
Шумақтап оқиды
Оқушылар топ болып өлең мазмұнына сай сурет
салады.
Оқушылар топта ақылдасып ,сұрақтарға топ басшылары жауап
береді.
Оқушылар салыстырып жауап
береді
Оқушылар сабақтан алған білімдерін тиянақтап, сұрақтарға
жауап береді.
Топ басшысы оқушыларды
бағалайды.
Күнделіктеріне жазып алады.
.
|