|
Пән атауы: Әдебиеттік оқу Мерзімі: 23.11.2015 Сыныбы: 3 "Б" |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сұлтанмахмұт Торайғыров. Кедей |
|
Сабақтың жалпы мақсаты: |
Өлеңді түсініп оқып, мазмұндау. Оқушыларға С. Торайғыров туралы мәлімет беру. |
|
Сабақтың міндеттері: |
Ертеде халықтың басынан өткен ауыр заман
туралы. |
|
Оқыту нәтижелері: |
Өлеңнің мазмұнын түсінеді.Мәнерлеп оқуға жаттығады. Автор туралы мәлімет алады. Қазақ халқының басынан өткен ауыр күндері туралы біледі, ұлтқа деген жанашырлық сезімдері оянады. |
|
Қолданылған модуль: |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау.Оқуды басқару және көшбасшылық.АКТ,Сын тұрғысынан ойлауды дамыту. |
|
Ресурстар |
Портрет, оқулық. |
|
Сабақ кезеңдері уақыты |
Кезеңнің мазмұны |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Кіріспе Тұсаукесер Негізгі бөлім Қорытынды Бағалау Үйге тап- сырма |
1. Ынтымақтастық отмосферасын құру 2. Топқа бөлу Ұйымдастыру Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс Ой толғаныс |
І. Ұйымдастыру бөлімі Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз Құстай қанат қағамыз Дүниені аралап Оқып білім аламыз. Топқа бөлінуді нұсқау ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Жаңа сабақ Оқушылардың зейінін сабаққа аудару Күн реті мен тақырыпты жазу Сұлтанмахмұт Торайғыров 1893 жылы 28 қазанда Көкшетау облысының Қызылту ауданында туған. Екі жасында шешеден жетім қалған. Таланты ақын, әрі жазушы. Өлеңді мәнерлер оқып, мағынасын ашу. Шығармашылық тапсырма Оқушыларға өлең мазмұнына сай сурет салдырту Топтық жұмыс. І-топ: Қазіргі кезде кедей адам бар ІІ-топ: Кедейлік жоқ ІІІ-топ: Кедейлікті болдырмау үшін не істеу керек? Қазіргі кез бен бұрынғы кезді салыстыр
Бұл өлеңді ақын неліктен «Кедей» деп
атаған? Топ басшының бағасы Мұғалімнің жиынтық бағасы Өлеңді жатқа айту |
Оқушылар жақсы көңіл күймен бәрі бірге айтады Оқушылар сапқа тұрып 1,2,3 –ке санап, 3 топқа бөлінеді. Топ басшылары сайланады Оқушылар үй тапсырмасын айтады. Оқушылар тақтаға назар аударады. Мәтінді іштей, тізбектей оқиды. Іштей оқиды Тізбектей оқиды Шумақтап оқиды Оқушылар топ болып өлең мазмұнына сай сурет салады. Оқушылар топта ақылдасып ,сұрақтарға топ басшылары жауап береді. Оқушылар салыстырып жауап береді Оқушылар сабақтан алған білімдерін тиянақтап, сұрақтарға жауап береді. Топ басшысы оқушыларды бағалайды. Күнделіктеріне жазып алады. . |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
жазбаша көбейту және бөлу
жазбаша көбейту және бөлу
|
Пән атауы: Әдебиеттік оқу Мерзімі: 23.11.2015 Сыныбы: 3 "Б" |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сұлтанмахмұт Торайғыров. Кедей |
|
Сабақтың жалпы мақсаты: |
Өлеңді түсініп оқып, мазмұндау. Оқушыларға С. Торайғыров туралы мәлімет беру. |
|
Сабақтың міндеттері: |
Ертеде халықтың басынан өткен ауыр заман
туралы. |
|
Оқыту нәтижелері: |
Өлеңнің мазмұнын түсінеді.Мәнерлеп оқуға жаттығады. Автор туралы мәлімет алады. Қазақ халқының басынан өткен ауыр күндері туралы біледі, ұлтқа деген жанашырлық сезімдері оянады. |
|
Қолданылған модуль: |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау.Оқуды басқару және көшбасшылық.АКТ,Сын тұрғысынан ойлауды дамыту. |
|
Ресурстар |
Портрет, оқулық. |
|
Сабақ кезеңдері уақыты |
Кезеңнің мазмұны |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Кіріспе Тұсаукесер Негізгі бөлім Қорытынды Бағалау Үйге тап- сырма |
1. Ынтымақтастық отмосферасын құру 2. Топқа бөлу Ұйымдастыру Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс Ой толғаныс |
І. Ұйымдастыру бөлімі Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз Құстай қанат қағамыз Дүниені аралап Оқып білім аламыз. Топқа бөлінуді нұсқау ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Жаңа сабақ Оқушылардың зейінін сабаққа аудару Күн реті мен тақырыпты жазу Сұлтанмахмұт Торайғыров 1893 жылы 28 қазанда Көкшетау облысының Қызылту ауданында туған. Екі жасында шешеден жетім қалған. Таланты ақын, әрі жазушы. Өлеңді мәнерлер оқып, мағынасын ашу. Шығармашылық тапсырма Оқушыларға өлең мазмұнына сай сурет салдырту Топтық жұмыс. І-топ: Қазіргі кезде кедей адам бар ІІ-топ: Кедейлік жоқ ІІІ-топ: Кедейлікті болдырмау үшін не істеу керек? Қазіргі кез бен бұрынғы кезді салыстыр
Бұл өлеңді ақын неліктен «Кедей» деп
атаған? Топ басшының бағасы Мұғалімнің жиынтық бағасы Өлеңді жатқа айту |
Оқушылар жақсы көңіл күймен бәрі бірге айтады Оқушылар сапқа тұрып 1,2,3 –ке санап, 3 топқа бөлінеді. Топ басшылары сайланады Оқушылар үй тапсырмасын айтады. Оқушылар тақтаға назар аударады. Мәтінді іштей, тізбектей оқиды. Іштей оқиды Тізбектей оқиды Шумақтап оқиды Оқушылар топ болып өлең мазмұнына сай сурет салады. Оқушылар топта ақылдасып ,сұрақтарға топ басшылары жауап береді. Оқушылар салыстырып жауап береді Оқушылар сабақтан алған білімдерін тиянақтап, сұрақтарға жауап береді. Топ басшысы оқушыларды бағалайды. Күнделіктеріне жазып алады. . |
шағым қалдыра аласыз













