"Жазбаша көбейту және бөлу. 176∙4 және 704:4" ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Жазбаша көбейту және бөлу. 176∙4 және 704:4" ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің сабағым әдістемелік көмек болады деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ математика

Мектеп №50 орта мектеп Тексерілді

Күні: 23. 04. 2018 ж

Мұғалімнің аты –жөні Дуйсенова Жанна Жайлаубековна

Сынып 3 «Д »

Қатысқандар -17

Қатыспағандар -0

Сабақтың тақырыбы Жазбаша көбейту және бөлу. 176∙4 және 704:4

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты

Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлудің жағдайларын меңгерту. Көбейту мен бөлудің өз ара кері амалдар екенін тиянақтау, өзара кері есептерді шығаруды жалғастыру, математикалық өрнектерді оқи білуді үйрету.

Критерий

-ауызша көбейту мен бөлу тәсілдерін игереді

-жұппен, топпен жұмыс жасауға үйренеді

Әдісі

сұрақ-жауап

Ресурстар

плакат, маркер, стикер

Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт есебі

Мұғалім іс- әрекеті

Оқушы іс -әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық дайындық.

Үлкенге де сіз

Кішіге де сіз

Құрметпенен сіздерге

Бас иеміз біз.

Мақсатымыз білім алу
Міндетіміз еңбектену
Еңбек етіп топтасса
5 - ке қолды жеткізу


Психологиялық дайындықты жасайды.

Үй тапсырмасын тексеру

«Миға шабул»

1 топ көбейту « Көбейтудің қасиеттерін ата»

2 топ бөлу « Бөлуді, көбейтуді кандай амалмен тексереміз »

3 топ қосу «Көбейту мен бөлудің компоненттерін ата»



Сұрақтарға жауап береді

Жаңа сабаққа дайындық

Ал енді мына сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу.

275 384  653

1-кезең. Математикалық диктант.

1. Қандай санды 7-ге көбейткенде 63 шығады?

2. 8 шығу үшін 72-ні нешеге бөлеміз?

3. Ойлаған санды 8-есе арттырғанда 80 шықты. Ойлаған санды тап.

4. Ойлаған санды 8-ге арттырғанда 80 шықты. Ойлаған санды тап.

5. Мына сандардың арасынан 4-ке бөлінетін сандарды теріп жаз және теңдіктер құрастыр.

20, 21, 22, 24, 25, 26, 27, 28, 30, 32.

2-кезең. Кім көп біледі?

Көбейту мен бөлу амалдарына байланысты қандай ережелер білеміз?

3-кезең. Ойлан тап?

1-топ. Ұзындығы 4 см, ені 2см тік төртбұрыштың ауданын, периметрін тап.

2-топ. Ұзындығы 7 см, ені 3 см тік төртбұрыштың ауданын, периметрін тап.

3-топ. Ұзындығы 6см, ені 4 см тік төртбұрыштың ауданын, периметрін тап.

Тез ойла!!!

а) 24 теңгенің 4-тен бір бөлігі.

36 теңгенің 6-дан бір бөлігі.

ә) 10 см-дің 2-ден бір бөлігі.

20 см-дің 4-тен бір бөілігі.

б) 28 сағаттың 7-ден бір бөлігі.

49 минуттың 7-ден бір бөілігі.

56 см-дің 7-ден бір бөлігі.

в) Кесіндінің 4-тен бір бөлігі 5см, кесіндінің ұзындығы қандай?

Есепте.

3квад.=3х3 5 квад.=5х5 8 квад.=8х8

10 квад.=10х10 4 квад=4х4 6 квад.=6х6


Разрядтық қосылғышқа жіктейді


Математикалық диктант





Кім көп біледі?




Ойлан тап?






Тез ойла!






Есептейді

Жаңа сабақ

Тақырыбымыз Жазбаша көбейту және бөлу. 176∙4 және 704:4

1-мысал.

Өрнекті оқу: 176х4; 704:4

Shape1

Shape2 176 қысқаша: 176 704 4 қысқаша: 704 4

Shape6 Shape5 Shape4 Shape3 4 4 4 176 30 176

Shape7 24 704 30 24

280 28

4Shape8 00 24

704 24

Shape9 0

Амалдарды орында және тексер

Shape11 Shape10

134 402 3 804 6 134

Shape16 Shape15 Shape14 Shape13 Shape12 3 3 134 6 134 6

4Shape17 02 10 20 804

9 18

Shape18 Shape20 Shape19 12 24

  1. 0

501: 3=167 903:7=129 504:3=168 113 х 8 =904 144 х 7=1008

2-есеп. А) 1-ж.-3 сағ. -15бұйым.-1сағ.- ? }

2-ж.-4 сағ. -16 бұйым. 1 – сағ. - ? } - ?

Екі ж. 5 сағ. - ? Бұйым

Жауабы: 15:3=5 16:4=4

5+4=9 9х 5=45.

Бір сағ. жасалған бұйым саны.

Жұмыс уақыты.

Барлық бұйым саны


?5

5 сағ.

25


?6

6 сағ.

36

3-мысал.

(239-119)х3=120х3=360

(239-119):3=120:3=40

(101+111)х4=212х4=848

(101+111):4=212:4=53

Сергіту сәті:

3 топқа логикалық тапсырма беру.

1.Қандай үш таңбалы санды алты нөл шығатындай етіп тең бөлуге болады?

( 888 – ді көлденең ортасынан сызып бөлгенде)

2.Айдос дәптеріне 5 сурет,ал Айгүл өзінің дәптеріне 7 сурет салды.Олар неше дәптерге сурет салды? ( Олар екі дәптерге сурет салды )

3.Гүлзарда 5 райхан, 7 раушан және 6 қызғалдақ өсіп тұр.Гүлзарда гүлдің неше түрі өсіп тұр? ( Гүлзарда үш түрлі гүл өсіп тұр)

5-мысал.

764 191 4 500 100 5

(299+465) : (903-899) + (365+135) : (202-197) = 291

Өзіндік жұмыс.

72х4=288 43х5=215 64х6=384

4х72=288 5х43=215 6х64=384

6-мысал.

Жүздіктерді және ондықтарды 6-ға бөлінетін сандарды теріп жаз:

664; 646; 466; 464; 446; 667;

7 4 х 2 =8 8:2=4





Жаңа сабақты түсінеді







Амалдарды орындап тексереді








Есепті талдайды









Өрнек құрып мәнін табады





Логикалық есепті шығарады





Есепті шығарады






Сандарды теріп жазады

Сабақты бекіту

Бір айда 5 рет жексенбі болуы мүмкін бе? 7 рет жұма болуы мүмкін бе?  Жоқ

Тест аламын. 1. Тіктөртбұрыштың ұзындығы 3см, ені 2 см ауданын тап.

а) 3+2=5 см2 ә) (3+2) =14 см2 б) (3*2) =6 см2

2. Ең үлкен үш таңбалы санды тап.

а) 333 ә) 999 б) 100

3. Теңдеу құр және оны шеш. а) а:4=5 ә) а-4=5 б) а*4=5 4.

602 өрнегіндегі бөліндінің мәні неге тең?

а) 602:2=302

ә) 602:2=203

б) 602:2=301

Шығармашылық тапсырманы орындайды




Тестті орындайды

Кері байланыс

«Бес саусақ»

Қағазға алақанның суретін салып, әр саусаққа сабақтағы жасаған жұмыстарды жазу.

Кері байланыс жасалады

Бағалау

Қалыптастырушы бағалау

Қалыптастырушы бағалау

Үйге тапсырма

Үйге тапсырма: №4

Ереже жаттап келу

4





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.05.2018
695
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі