|
Сабақ математика |
Мектеп №50 орта мектеп Тексерілді |
|||||||||||||||
|
Күні: 23. 04. 2018 ж |
Мұғалімнің аты –жөні Дуйсенова Жанна Жайлаубековна |
|||||||||||||||
|
Сынып 3 «Д » |
Қатысқандар -17 |
Қатыспағандар -0 |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы Жазбаша көбейту және бөлу. 176∙4 және 704:4 |
||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты |
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлудің жағдайларын меңгерту. Көбейту мен бөлудің өз ара кері амалдар екенін тиянақтау, өзара кері есептерді шығаруды жалғастыру, математикалық өрнектерді оқи білуді үйрету. |
|||||||||||||||
|
Критерий |
-ауызша көбейту мен бөлу тәсілдерін игереді -жұппен, топпен жұмыс жасауға үйренеді |
|||||||||||||||
|
Әдісі |
сұрақ-жауап |
|||||||||||||||
|
Ресурстар |
плакат, маркер, стикер |
|||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Мұғалім іс- әрекеті |
Оқушы іс -әрекеті |
||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Психологиялық дайындық. Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Құрметпенен сіздерге Бас иеміз біз. Мақсатымыз білім алу |
Психологиялық дайындықты жасайды. |
||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
«Миға шабул» 1 топ көбейту « Көбейтудің қасиеттерін ата» 2 топ бөлу « Бөлуді, көбейтуді кандай амалмен тексереміз » 3 топ қосу «Көбейту мен бөлудің компоненттерін ата» |
Сұрақтарға жауап береді |
||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа дайындық |
Ал енді мына сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу. 275 384 653 1-кезең. Математикалық диктант. 1. Қандай санды 7-ге көбейткенде 63 шығады? 2. 8 шығу үшін 72-ні нешеге бөлеміз? 3. Ойлаған санды 8-есе арттырғанда 80 шықты. Ойлаған санды тап. 4. Ойлаған санды 8-ге арттырғанда 80 шықты. Ойлаған санды тап. 5. Мына сандардың арасынан 4-ке бөлінетін сандарды теріп жаз және теңдіктер құрастыр. 20, 21, 22, 24, 25, 26, 27, 28, 30, 32. 2-кезең. Кім көп біледі? Көбейту мен бөлу амалдарына байланысты қандай ережелер білеміз? 3-кезең. Ойлан тап? 1-топ. Ұзындығы 4 см, ені 2см тік төртбұрыштың ауданын, периметрін тап. 2-топ. Ұзындығы 7 см, ені 3 см тік төртбұрыштың ауданын, периметрін тап. 3-топ. Ұзындығы 6см, ені 4 см тік төртбұрыштың ауданын, периметрін тап. Тез ойла!!! а) 24 теңгенің 4-тен бір бөлігі. 36 теңгенің 6-дан бір бөлігі. ә) 10 см-дің 2-ден бір бөлігі. 20 см-дің 4-тен бір бөілігі. б) 28 сағаттың 7-ден бір бөлігі. 49 минуттың 7-ден бір бөілігі. 56 см-дің 7-ден бір бөлігі. в) Кесіндінің 4-тен бір бөлігі 5см, кесіндінің ұзындығы қандай? Есепте. 3квад.=3х3 5 квад.=5х5 8 квад.=8х8 10 квад.=10х10 4 квад=4х4 6 квад.=6х6 |
Разрядтық қосылғышқа жіктейді Математикалық диктант Кім көп біледі? Ойлан тап? Тез ойла! Есептейді |
||||||||||||||
|
Жаңа сабақ |
Тақырыбымыз Жазбаша көбейту және бөлу. 176∙4 және 704:4 1-мысал. Өрнекті оқу: 176х4; 704:4
280 28
4 704 24
Амалдарды орында және тексер
134 402 3 804 6 134
4 9 18
501: 3=167 903:7=129 504:3=168 113 х 8 =904 144 х 7=1008 2-есеп. А) 1-ж.-3 сағ. -15бұйым.-1сағ.- ? } 2-ж.-4 сағ. -16 бұйым. 1 – сағ. - ? } - ? Екі ж. 5 сағ. - ? Бұйым Жауабы: 15:3=5 16:4=4 5+4=9 9х 5=45.
3-мысал. (239-119)х3=120х3=360 (239-119):3=120:3=40 (101+111)х4=212х4=848 (101+111):4=212:4=53 Сергіту сәті: 3 топқа логикалық тапсырма беру. 1.Қандай үш таңбалы санды алты нөл шығатындай етіп тең бөлуге болады? ( 888 – ді көлденең ортасынан сызып бөлгенде) 2.Айдос дәптеріне 5 сурет,ал Айгүл өзінің дәптеріне 7 сурет салды.Олар неше дәптерге сурет салды? ( Олар екі дәптерге сурет салды ) 3.Гүлзарда 5 райхан, 7 раушан және 6 қызғалдақ өсіп тұр.Гүлзарда гүлдің неше түрі өсіп тұр? ( Гүлзарда үш түрлі гүл өсіп тұр) 5-мысал. 764 191 4 500 100 5 (299+465) : (903-899) + (365+135) : (202-197) = 291 Өзіндік жұмыс. 72х4=288 43х5=215 64х6=384 4х72=288 5х43=215 6х64=384 6-мысал. Жүздіктерді және ондықтарды 6-ға бөлінетін сандарды теріп жаз: 664; 646; 466; 464; 446; 667; №7 4 х 2 =8 8:2=4 |
Жаңа сабақты түсінеді
Амалдарды орындап тексереді
Есепті талдайды
Өрнек құрып мәнін табады
Логикалық есепті шығарады
Есепті шығарады
Сандарды теріп жазады |
||||||||||||||
|
Сабақты бекіту |
Бір айда 5 рет жексенбі болуы мүмкін бе? 7 рет жұма болуы мүмкін бе? Жоқ Тест аламын. 1. Тіктөртбұрыштың ұзындығы 3см, ені 2 см ауданын тап. а) 3+2=5 см2 ә) (3+2) =14 см2 б) (3*2) =6 см2 2. Ең үлкен үш таңбалы санды тап. а) 333 ә) 999 б) 100 3. Теңдеу құр және оны шеш. а) а:4=5 ә) а-4=5 б) а*4=5 4. 602 өрнегіндегі бөліндінің мәні неге тең? а) 602:2=302 ә) 602:2=203 б) 602:2=301 |
Шығармашылық тапсырманы орындайды
Тестті орындайды |
||||||||||||||
|
Кері байланыс |
«Бес саусақ» Қағазға алақанның суретін салып, әр саусаққа сабақтағы жасаған жұмыстарды жазу. |
Кері байланыс жасалады |
||||||||||||||
|
Бағалау |
Қалыптастырушы бағалау |
Қалыптастырушы бағалау |
||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Үйге тапсырма: №4 |
Ереже жаттап келу №4 |
||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Жазбаша көбейту және бөлу. 176∙4 және 704:4" ашық сабақ
"Жазбаша көбейту және бөлу. 176∙4 және 704:4" ашық сабақ
|
Сабақ математика |
Мектеп №50 орта мектеп Тексерілді |
|||||||||||||||
|
Күні: 23. 04. 2018 ж |
Мұғалімнің аты –жөні Дуйсенова Жанна Жайлаубековна |
|||||||||||||||
|
Сынып 3 «Д » |
Қатысқандар -17 |
Қатыспағандар -0 |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы Жазбаша көбейту және бөлу. 176∙4 және 704:4 |
||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты |
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлудің жағдайларын меңгерту. Көбейту мен бөлудің өз ара кері амалдар екенін тиянақтау, өзара кері есептерді шығаруды жалғастыру, математикалық өрнектерді оқи білуді үйрету. |
|||||||||||||||
|
Критерий |
-ауызша көбейту мен бөлу тәсілдерін игереді -жұппен, топпен жұмыс жасауға үйренеді |
|||||||||||||||
|
Әдісі |
сұрақ-жауап |
|||||||||||||||
|
Ресурстар |
плакат, маркер, стикер |
|||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Мұғалім іс- әрекеті |
Оқушы іс -әрекеті |
||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Психологиялық дайындық. Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Құрметпенен сіздерге Бас иеміз біз. Мақсатымыз білім алу |
Психологиялық дайындықты жасайды. |
||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
«Миға шабул» 1 топ көбейту « Көбейтудің қасиеттерін ата» 2 топ бөлу « Бөлуді, көбейтуді кандай амалмен тексереміз » 3 топ қосу «Көбейту мен бөлудің компоненттерін ата» |
Сұрақтарға жауап береді |
||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа дайындық |
Ал енді мына сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу. 275 384 653 1-кезең. Математикалық диктант. 1. Қандай санды 7-ге көбейткенде 63 шығады? 2. 8 шығу үшін 72-ні нешеге бөлеміз? 3. Ойлаған санды 8-есе арттырғанда 80 шықты. Ойлаған санды тап. 4. Ойлаған санды 8-ге арттырғанда 80 шықты. Ойлаған санды тап. 5. Мына сандардың арасынан 4-ке бөлінетін сандарды теріп жаз және теңдіктер құрастыр. 20, 21, 22, 24, 25, 26, 27, 28, 30, 32. 2-кезең. Кім көп біледі? Көбейту мен бөлу амалдарына байланысты қандай ережелер білеміз? 3-кезең. Ойлан тап? 1-топ. Ұзындығы 4 см, ені 2см тік төртбұрыштың ауданын, периметрін тап. 2-топ. Ұзындығы 7 см, ені 3 см тік төртбұрыштың ауданын, периметрін тап. 3-топ. Ұзындығы 6см, ені 4 см тік төртбұрыштың ауданын, периметрін тап. Тез ойла!!! а) 24 теңгенің 4-тен бір бөлігі. 36 теңгенің 6-дан бір бөлігі. ә) 10 см-дің 2-ден бір бөлігі. 20 см-дің 4-тен бір бөілігі. б) 28 сағаттың 7-ден бір бөлігі. 49 минуттың 7-ден бір бөілігі. 56 см-дің 7-ден бір бөлігі. в) Кесіндінің 4-тен бір бөлігі 5см, кесіндінің ұзындығы қандай? Есепте. 3квад.=3х3 5 квад.=5х5 8 квад.=8х8 10 квад.=10х10 4 квад=4х4 6 квад.=6х6 |
Разрядтық қосылғышқа жіктейді Математикалық диктант Кім көп біледі? Ойлан тап? Тез ойла! Есептейді |
||||||||||||||
|
Жаңа сабақ |
Тақырыбымыз Жазбаша көбейту және бөлу. 176∙4 және 704:4 1-мысал. Өрнекті оқу: 176х4; 704:4
280 28
4 704 24
Амалдарды орында және тексер
134 402 3 804 6 134
4 9 18
501: 3=167 903:7=129 504:3=168 113 х 8 =904 144 х 7=1008 2-есеп. А) 1-ж.-3 сағ. -15бұйым.-1сағ.- ? } 2-ж.-4 сағ. -16 бұйым. 1 – сағ. - ? } - ? Екі ж. 5 сағ. - ? Бұйым Жауабы: 15:3=5 16:4=4 5+4=9 9х 5=45.
3-мысал. (239-119)х3=120х3=360 (239-119):3=120:3=40 (101+111)х4=212х4=848 (101+111):4=212:4=53 Сергіту сәті: 3 топқа логикалық тапсырма беру. 1.Қандай үш таңбалы санды алты нөл шығатындай етіп тең бөлуге болады? ( 888 – ді көлденең ортасынан сызып бөлгенде) 2.Айдос дәптеріне 5 сурет,ал Айгүл өзінің дәптеріне 7 сурет салды.Олар неше дәптерге сурет салды? ( Олар екі дәптерге сурет салды ) 3.Гүлзарда 5 райхан, 7 раушан және 6 қызғалдақ өсіп тұр.Гүлзарда гүлдің неше түрі өсіп тұр? ( Гүлзарда үш түрлі гүл өсіп тұр) 5-мысал. 764 191 4 500 100 5 (299+465) : (903-899) + (365+135) : (202-197) = 291 Өзіндік жұмыс. 72х4=288 43х5=215 64х6=384 4х72=288 5х43=215 6х64=384 6-мысал. Жүздіктерді және ондықтарды 6-ға бөлінетін сандарды теріп жаз: 664; 646; 466; 464; 446; 667; №7 4 х 2 =8 8:2=4 |
Жаңа сабақты түсінеді
Амалдарды орындап тексереді
Есепті талдайды
Өрнек құрып мәнін табады
Логикалық есепті шығарады
Есепті шығарады
Сандарды теріп жазады |
||||||||||||||
|
Сабақты бекіту |
Бір айда 5 рет жексенбі болуы мүмкін бе? 7 рет жұма болуы мүмкін бе? Жоқ Тест аламын. 1. Тіктөртбұрыштың ұзындығы 3см, ені 2 см ауданын тап. а) 3+2=5 см2 ә) (3+2) =14 см2 б) (3*2) =6 см2 2. Ең үлкен үш таңбалы санды тап. а) 333 ә) 999 б) 100 3. Теңдеу құр және оны шеш. а) а:4=5 ә) а-4=5 б) а*4=5 4. 602 өрнегіндегі бөліндінің мәні неге тең? а) 602:2=302 ә) 602:2=203 б) 602:2=301 |
Шығармашылық тапсырманы орындайды
Тестті орындайды |
||||||||||||||
|
Кері байланыс |
«Бес саусақ» Қағазға алақанның суретін салып, әр саусаққа сабақтағы жасаған жұмыстарды жазу. |
Кері байланыс жасалады |
||||||||||||||
|
Бағалау |
Қалыптастырушы бағалау |
Қалыптастырушы бағалау |
||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Үйге тапсырма: №4 |
Ереже жаттап келу №4 |
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













