"Жазбаша көбейту және бөлу" Математика 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Жазбаша көбейту және бөлу" Математика 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта қолдануға
Материалдың қысқаша нұсқасы



Педагогтің аты-жөні

Алламуратова Жаңагул

Күні:

15.03.2021

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жазбаша көбейту және бөлу

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Жұмыс ережесін келісу

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.



ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

Психологиялық ахуал.

Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Сабақтың ортасы

Өздік жұмыс

Оқушылар 2 және 3-тапсырмаларды орындайды, нәтижесін эталонмен тексереді.

2. Есептеп, дұрыстығын тексер.

265 ∙ 3 =795 711 : 9=79 69 ∙ 7=483

792 : 4 =198 835 : 5=167 179 ∙ 5=895

3. Амалдардың орындалу ретін анықта. Өрнектерді баған түрінде

жаз және есепте.

Қиындықты түзету

432 ∙ 2 – 346 ∙ 2= 172

696 : 6 + 78 ∙ 7 =662

(125 ∙ 3 – 60 ∙ 3) + 205=400

Оқытушы есептің дұрыстығын тексереді.

  • Кімде қиындықтар туындады?

Қай жерде қате жібердіңдер?

Жіберілген қатенің себебі неде?

Өздік жұмыста қателік жібергендер, өз іс-әрекеттеріңнің мақсатын тұжырымдаңдар.


5. Есептерді шығар

а/Ш: 16 :4=4 орын ә/Ш: 35:7= 5

16+4=20 9*5= 45қ

16+(16:4)=20 (35:7)*9=45

Ж:20 орын Ж: 45 қойын дәпетер


Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмала

рын орындау


«Қар кесегі»

Бір оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады.


ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.








Оқылым, жазылым тапсырмалары.






Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Топтық жұмыс.

6. Есепте.

2 м 4 дм 7 см + 6 дм 3 см=310см =31дм=3м1дм

8 м 4 дм 9 см + 1 м 5 дм 1 см=1000см=100дм=10м

9 м – 35 см = 8м65см

3 сағ – 1 сағ 5 мин=115мин






Сабақты пысықтау тапсырмалар

ын орындау..

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

7. Суреттегі сағаттар әртүрлі уақытты көрсетіп тұр, бірақ бір ғана

сағаттағы уақыт дұрыс. Бір сағат 20 минут алда екені, келесісі 10

минут қалып қойғаны, енді біреуі 1 сағат алға кеткені белгілі. Дұрыс

жүретін сағатты тап.

В)


Оқушыларға «Көңілді қоңырау» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.


«СМС»

Кері байланыс парағы.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.05.2021
621
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі