Материалдар / Жазбаша қосу және азайту

Жазбаша қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Жазбаша қосу және азайту жайында түсінік беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Маусым 2018
449
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

МатематикаУақыты:30.11.2017жКабинет: Мұғалім:Д.Налибаева
Сабақтың атауыЖазбаша қосу және азайту 243+526 және 769-526
СілтемеМатематика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығыСызба, деңгейлік тапсырма ,карточкалар
Жалпы мақсаттар1. Білімділік: Қосу және азайту амалдарын баған түрінде орындаудың үлгісін көрсетіп беру, амалдар алгоритімдерінің сәйкес кезеңдері және орындалатын іс - әрекеттерге яғни алгоритімге машықтандыру; екі амалмен шығарылатын есептер дағдыларын қалыптастыру;2. Дамытушылық: Жаңа технология элементтерін пайдалана топпен, жұппен электрондық оқулықпен жұмыс жасай отырып білім сапасын арттыру; Тапсырмалар арқылы ой белсенділігін, шығармашылық қабілеттерін дамыту, қызығушылықтарын қалыптастыру;3. Тәрбиелік: Оқушыларды халықтық педагогика негізінде сүйіспеншілікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.Сабақ типі: Білімді бекіту, бір жүйеге келтіру.Сабақтың түрі: ашық сабақСабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап,өрмекшінің торы.
Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлуЖитондар арқылы топтарға бөлу
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасыҚол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!
Үй тапсырмасын сұрау

Үй тапсырмасы жазылған дәптерлерін тексеру.

Геометриялық фигуралардың периметрін, ауданын табу.
Қызығушылықты ояту

Мағынаны тану

Оқулықпен жұмыс.1 а) Қосындының және айырманың мәндерін тап:243+526 769-526Сандарды баған түрінде жаз және мына алгаритім бойынша орында:... жазамын ... жазамынбірліктерді қосамын ... бірліктерді азайтамын...ондықтарды қосамын ... ондықтарды азайтамын...жүздіктерді қосамын... жүздіктерді азайтамын...жауапты оқимын... жауапты оқимын...ә)1-топ 2-топ 3-топ152+432 783-251 579-327262+624 694-373 421+338128+721 373-261 785-462

Сергіту сәтіЖел соқты ыс-ыс,Жаңбыр жауды тырс-тырс.Жел басылды,Күн ашылды.



Оқушылар сергіп алады
Ой толғанысТоппен орындау№2 Теңдеулерді шеш:1-топ 2-топ 3-топх +213=894 х-233=465 985 – х = 462№3Есептерді шығар:а)Шарты: шешуі:Барлығы - 963 80*3 + 60 * 5 = 4803 қол. ж - 80 963 – 480 = 4835 қол. ж – 60 жауабы: 483 парақҚалды -?ә) Шарты: шешуі:Теледидар - 672 40 + 40 * 3 =1601 күні - 40 672 – 160 =5121 күннен – 3 есе артық жауабы: 512 теледидарҚалды -?№5 Суретті сал және салыстыр:а) 1/6 * 1/3 1/4 * 1/5 1/2 * 1/8 1/3 * 1/7ә)Санды тап, егер оның:1-топ 2-топ 3-топ

Үй тапсырмасыОқулықтағы тапсырмаларды орындау.Күнделіктеріне жазады
 Бағалау Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ