Материалдар / Жазбаша түрде қалдықпен бөлу 3 сынып

Жазбаша түрде қалдықпен бөлу 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Басқа ұстаздарға керегі болар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Наурыз 2021
552
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Математика

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

Сынып: 3

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Жазбаша түрде қалдықпен бөлу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: есептерді шығару әдісін түсіндіреді.

Көптеген оқушылар: Екі/үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу мүмкіндігі, көбейту және бөлу тапсырмаларында есептеуді орындайды.

Кейбір оқушылар: оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.

Бағалау критерийлері

  • Екі/үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу мүмкіндігі, көбейту және бөлу тапсырмаларында есептеуді орындайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология

• Қамтиды:

• бөлу, бөлінгіш, бөлгіш, бөлінді, толымсыз бөлінгіш;

• көбейту, көбейткіш, туынды;

• түсіндіру, есептеу, анықтау;

• алғашқы, одан кейін, келесі, алдыңғы, соңғы;

• бастау ... онда ... соңында ...

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Бұл есептеу қандай түрге қатысты?

  • Сіздің дұрыстығыңызға қалай сенім арта аламыз?

  • Алдыңғы әрекетті қалай табуға болады?

Неліктен екенін айта аласыз ба…?

  • біздің бұл әрекетті ең алдымен орындауымыз керек пе?

  • … жауап (…) мәнінен жоғары болу керек пе?

  • .... көбейтуді орындау алгоритмін қатал ұстану керек пе?

Қалай екенін айта аласыз ба…?

  • бөліндіде цифрдың санын табасыз ба?

  • көбейтуді орындаудың дұрыстығын қалай білемін?

Жазбаша тапсырма:

  • «Бағанды» көбейтуді орындау алгоритмін құрастыру және жазу

  • «Бұрышпен» бөлуді орындау алгоритмін құрастыру және жазу

  • Алынған нәтижені толымсыз бөлінгіштен алып тастаймын.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Музыка, қазақ тілі.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Ресурстар

Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., кері байланыс парағы т.б

Бастапқы білім

Кестедегі және ауызша кестеде жоқ көбейту және бөлу әрекеттерін орындау. Екі/үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу мүмкіндігі, көбейту және бөлу тапсырмаларында есептеуді орындайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы









































Білу


Психологиялық дайындық

Қане балалар, математика сабағында айтылатын ұранымызбен сабағымызды бастайық!

Күндей жадырап

Айдай арайлап

Жұлдыздай жарқырап

Судай таза көңілмен

Математика сабағын бастаймыз!

Топқа бөлу: 1топ:"Күн" 2 топ:"Ай " 3 топ: "Жұлдыз"

Топ ережесі

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты, дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Үй тапсырмасын тексеру

Бұл қандай теңдеу?

b-70·3=345 а :(400-360)=8 45:5·b=900

b-210=345 а: 40=8 9·b=900

b=345+210 а=8· 40 b=900:9

b=555 а=320 b=100

555-70·3=345 320:(400-360)=8 45:100=900

345=345 8=8 900=900

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

- Балалар,біз қандай бөлімді оқып жатырмыз?

"Атақты тұлғалар" бөлімі бойынша кімдерді, нені білдік?

1. Қазақ хандығының негізін қалаған кімдер? (Керей,Жәнібек,Қасым)

2.Қазақ халқының ұлы ағартушылары кімдер?

3. Ежелгі замандағы ұлы математиктер: (Пифагор)

4. Фигуралардың ауданын есептеудің ортақ тәсілін ойлап тапқан математик кім? (Архимед)

5.Диаграммаларға аты берілген математик:(Льэнорд Эйлер, Джонн Венн)

6.Қазақстанның математигі:(Орымбек Жәутіков)

7.Ғарышты зерттейтін құралды ойлап тапқан астроном кім?(Г.Галилей)

Олай болса мен 3 топқа тапсырмалар беремін.Тез,шапшаң орындап жіберейік.

1 топ: 242*2 483:2

2 топ: 321*2 698:3

3 топ: 421*2 465:2

ҚБ: 3 шапалақ арқылы бағалау.

Оқу мақсатын таныстыру













Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.











Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.





Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

Сабақтың ортасы

Өзіндік жұмыс

"Қолдану" №2 тапсырма. Өрнекті баған түрінде жазып, қалдықпен бөлуді орында.

1 топ: 679:5=135(4қ) 949:8 =118(5қ) 659:5=131(4қ)

2 топ: 764:3=254(2қ) 537:5 = 107(2қ) 554:4=138(2қ)

3 топ: 815:8= 101(7қ) 565:4 = 141(1қ) 564:5=112(4қ)


3. Шешуін баған түрінде жазып, қалдықпен бөлуді орында.

Болды-338 Бөліп алды-3 бала Қалды?

Ш: 338:3= 112 (2 қалд) Ж: 2 бөлшек қалды

Қиындықтарды түсіндіру

- Қане тапсырманы дұрыс орындадық па?

– Кімде қиындық туындады?

– Қай жерден қате жібердіңіз?

– Жіберілген қатенің себебін анықтаңыз?

– Егер өздік жұмыста ешқандай қиындық туындамаған болса, өз мақсатыңызды нақтылаңыз.

(Қосымша тапсырма орындау).

– Қиындық туындаған оқушылардың ары қарайғы мақсаты?

(Қателерді түзету).

– Қателерді түзету алгоритмін қолданамыз.

– Әркім өзінің оқыту есебін айтады.

Мұғалім бағалау критерийлері бар дәптердегі тапсырманы орындауды ұсынады.

Мен:

  • Жазбаша түрде қалдықпен бөлу алгоритмін түсіндіруді;

  • Жазбаша түрде қалдықпен бөлу алгоритмін қолдануды;

  • Қалдықпен бөлуді тексеруді білуді;

  • Сызбасы бойынша есеп құрастыра білуі;

  • Фигураның периметрін таба алуы;

  • Теңдеулерді шеше білуі;

  • 3 шапалақ

4. Есепті шығар. Шешуін өрнек түрінде жаз.

Конструктордағы 3 қалтаның әрқайсысында 112-ден бөлшек бар.Ғарыш кемесінің моделін жасау үшін 289 бөлшек жұмсалды. Қанша бөлшек қалды?

Болды- 3*112 Ш: (3*112)-289=47

Жұмсалды-289 Ж: 47 бөлшек

Қалды-?

5 "Топтық жұмыс" Сызба бойынша есеп құрастыр.

Ш.50+(50*9)=500 Ж:500 адам

СЕРГІТУ СӘТІ:

"Талдау" №6. Есептерді шығар.

а) Тіктөртбұрыш пішінді жер телімінің ұзындығы 120м, ал ені ұзындығынан 3 есе кем.Осы жер телімінің периметрін тап.

120:3=40см Р=(а+в)*2 Р= (120+40)*2=320см

ә) Р= (100+60)*2=320cм

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Белсенді оқу тапсырмалары.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ