Өзіндік
жұмыс
"Қолдану" №2 тапсырма. Өрнекті баған
түрінде жазып, қалдықпен бөлуді орында.
1 топ: 679:5=135(4қ) 949:8
=118(5қ) 659:5=131(4қ)
2 топ: 764:3=254(2қ) 537:5 =
107(2қ) 554:4=138(2қ)
3 топ: 815:8= 101(7қ) 565:4 =
141(1қ) 564:5=112(4қ)
№3. Шешуін баған түрінде
жазып, қалдықпен бөлуді орында.
Болды-338 Бөліп алды-3 бала
Қалды?
Ш: 338:3= 112 (2 қалд) Ж: 2
бөлшек қалды
Қиындықтарды
түсіндіру
- Қане тапсырманы дұрыс
орындадық па?
– Кімде қиындық
туындады?
– Қай жерден қате
жібердіңіз?
– Жіберілген қатенің себебін
анықтаңыз?
– Егер өздік жұмыста ешқандай
қиындық туындамаған болса, өз мақсатыңызды
нақтылаңыз.
(Қосымша тапсырма
орындау).
– Қиындық туындаған оқушылардың
ары қарайғы мақсаты?
(Қателерді
түзету).
– Қателерді түзету алгоритмін
қолданамыз.
– Әркім өзінің оқыту есебін
айтады.
Мұғалім бағалау критерийлері
бар дәптердегі тапсырманы орындауды
ұсынады.
Мен:
-
Жазбаша түрде қалдықпен бөлу
алгоритмін түсіндіруді;
-
Жазбаша түрде қалдықпен бөлу
алгоритмін қолдануды;
-
Қалдықпен бөлуді тексеруді
білуді;
-
Сызбасы бойынша есеп құрастыра
білуі;
-
Фигураның периметрін таба
алуы;
-
Теңдеулерді шеше
білуі;
-
3
шапалақ
№4. Есепті шығар. Шешуін
өрнек түрінде жаз.
Конструктордағы 3 қалтаның
әрқайсысында 112-ден бөлшек бар.Ғарыш кемесінің моделін жасау үшін
289 бөлшек жұмсалды. Қанша бөлшек қалды?
Болды- 3*112 Ш:
(3*112)-289=47
Жұмсалды-289 Ж: 47
бөлшек
Қалды-?
№5 "Топтық жұмыс" Сызба
бойынша есеп құрастыр.
Ш.50+(50*9)=500 Ж:500
адам
СЕРГІТУ
СӘТІ:
"Талдау" №6. Есептерді
шығар.
а) Тіктөртбұрыш пішінді жер
телімінің ұзындығы 120м, ал ені ұзындығынан 3 есе кем.Осы жер
телімінің периметрін тап.
120:3=40см
Р=(а+в)*2
Р= (120+40)*2=320см
ә) Р=
(100+60)*2=320cм
|