Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
Күні: 22.05.2018ж
Білім беру саласы:«Коммуникация»
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Жаздың кезі көңілді
Мақсаты:
Білімділік: Сурет бойынша әңгіме құрастыра білуге үйрету;саусақ жаттығу-
ын жасату арқылы қолдарының ұсақ моторика-
сын жетілдіру
Дамытушылық: өлең жаттата отырып есте сақтау қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелілік: туған жер табиғатын сүю білугем тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: ұнтаспа, суреттер, атрибуттар, жұмыс дәптері.
Сөздік жұмыс: жасыл түс көп еді – жаз мезгіліндегі ағаштардың жапырақтарының, шөптердің көптігін білдіреді.
Қос тілдік компонент: көл-озера, бекет- станция, саяхат – путешествие.
Әдіс-тәсілі: түсіндіру, сұрақ – жауап
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық
шеңбері: Айтқан тілді аламыз Алды менен қонақпен Амандасып аламыз. |
Балалар шаттық шеңберіне тұрады. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
– Саяхатқа немен шығамыз,қандай көлік түрлерін білесіңдер?(Ұшақ, тік ұшақ,пойыз,кеме,қайық автобус) – Ендеше, балалар біз саяхатқа пойызбен шығамыз. – Ол үшін пойыздың паровозын жүргізетін машинис тағайындауымыз керек. – Кәне, сендердің араларыңда кімнің бойы ұзын? (Бойы ұзын бала машинистің орнына отырады) Қатар-қатар тұрайық, Пойызды біз құрайық. Кәне, кімнің бойы ұзын, Паровозы пойыздың. Үнтаспадан пойыздың дыбысы мен жүрісі естіледі. -Балалар, біз жолда қарап отырмай, терезеден көргенімізді айта отырайық. – Қарандаршы, табиғат қандай сұлу болып құлпырып кеткен. – Қазір қандай мезгіл? (жаз мезгілі) – Ендеше, «жаз» сөзіне дыбыстық талдау жасайық. – Ж – дауыссыз; – А – дауысты; – З – дауыссыз. – Өте жақсы, балалар. – Балалар, біздің пойыз ауылдың шетіндегі бекетке келіп тоқтады. Балаларға көмек ретінде жаз мезгіліндегі ауыл бейнесінің суреті ілінеді. -Кәне, не көріп тұрмыз? (Ауыл) Балалар ауыл сөзіне дыбыстық талдау жасайықшы.
Пойыздың үні естіліп, балалар келесі бекетке келіп тоқтайды. Бекет «Көл жағасында» деп аталады. – Осы тақырыпқа байланысты әңгіме құрауларыңды сұраймын. Балалар көз алдарына елестетіндерші, Балалар суға шомылып жүр. Олар өте көңілді. Бірнеше бала жағада доп ойнап жүр. Олар жеңіл киініп алған.
Пойыздың дыбысы мен жүрісі естіліп, балалар саяхатын жалғастырыды. Бойымызды сергітіп алайық. Сергіту сәті: Көл жағалай көп құстар Ұшып-қонып жатады. Қиқуланып әр тұстан Сызылтып үн қатады. Дөңгеленіп төбеден Сәулесін күн төгеді. Жарқын жаздың не деген Жасыл түсі көп еді. Сөздік жұмысы Жасыл түс көп еді – жаз мезгіліндегі ағаштардың жапырақтарының, шөптердің көптігін білдіреді. Үнтаспадан пойыздың дауысы естіліп,құстардын дауысы қосылады да балалар біз орманның ортасыннан өтіп барамыз. Балалардан құстарды дауысынан танып, атауларын сұрайды.
– Орман сөзіне дыбыстық талдау жасайық. – О –дауысты – р – дауыссыз – м –дауыссыз – а – дауысты – н –дауыссыз Дидактикалық ойын: «Орнын тап!» Ойын шарты: дала құстары мен үй құстарын бөліп, әрқайсысын өз орындарына орналастыру. Дәптермен жұмыс: тапсырма бойынша дала құстары орманға, үй құстарын аулаға орналастыру қажет.
|
Сұрақтарға жауап береді Талдау жасайды Қимыл қозғалыс жасайды Құстың атауын атайды Ойынды қызыға ойнайды Дәптермен жұмыс жасайды |
|
Рефлексивті-түзетушілік |
бағалап, мадақтау. |
Сұрақтарға жауап береді.
|
Нені білу керек:- дыбыстық талдау жасап, шығармашылық әңгіме құрауды.
Нені игеру керек: Саяхатқа шыққан көңілді екенін.
Нені біледі: - Ойын арқылы дала құстары мен үй құстарын ажырата алу дағдыларын.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаздың кезі көңілді
Жаздың кезі көңілді
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
Күні: 22.05.2018ж
Білім беру саласы:«Коммуникация»
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Жаздың кезі көңілді
Мақсаты:
Білімділік: Сурет бойынша әңгіме құрастыра білуге үйрету;саусақ жаттығу-
ын жасату арқылы қолдарының ұсақ моторика-
сын жетілдіру
Дамытушылық: өлең жаттата отырып есте сақтау қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелілік: туған жер табиғатын сүю білугем тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: ұнтаспа, суреттер, атрибуттар, жұмыс дәптері.
Сөздік жұмыс: жасыл түс көп еді – жаз мезгіліндегі ағаштардың жапырақтарының, шөптердің көптігін білдіреді.
Қос тілдік компонент: көл-озера, бекет- станция, саяхат – путешествие.
Әдіс-тәсілі: түсіндіру, сұрақ – жауап
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық
шеңбері: Айтқан тілді аламыз Алды менен қонақпен Амандасып аламыз. |
Балалар шаттық шеңберіне тұрады. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
– Саяхатқа немен шығамыз,қандай көлік түрлерін білесіңдер?(Ұшақ, тік ұшақ,пойыз,кеме,қайық автобус) – Ендеше, балалар біз саяхатқа пойызбен шығамыз. – Ол үшін пойыздың паровозын жүргізетін машинис тағайындауымыз керек. – Кәне, сендердің араларыңда кімнің бойы ұзын? (Бойы ұзын бала машинистің орнына отырады) Қатар-қатар тұрайық, Пойызды біз құрайық. Кәне, кімнің бойы ұзын, Паровозы пойыздың. Үнтаспадан пойыздың дыбысы мен жүрісі естіледі. -Балалар, біз жолда қарап отырмай, терезеден көргенімізді айта отырайық. – Қарандаршы, табиғат қандай сұлу болып құлпырып кеткен. – Қазір қандай мезгіл? (жаз мезгілі) – Ендеше, «жаз» сөзіне дыбыстық талдау жасайық. – Ж – дауыссыз; – А – дауысты; – З – дауыссыз. – Өте жақсы, балалар. – Балалар, біздің пойыз ауылдың шетіндегі бекетке келіп тоқтады. Балаларға көмек ретінде жаз мезгіліндегі ауыл бейнесінің суреті ілінеді. -Кәне, не көріп тұрмыз? (Ауыл) Балалар ауыл сөзіне дыбыстық талдау жасайықшы.
Пойыздың үні естіліп, балалар келесі бекетке келіп тоқтайды. Бекет «Көл жағасында» деп аталады. – Осы тақырыпқа байланысты әңгіме құрауларыңды сұраймын. Балалар көз алдарына елестетіндерші, Балалар суға шомылып жүр. Олар өте көңілді. Бірнеше бала жағада доп ойнап жүр. Олар жеңіл киініп алған.
Пойыздың дыбысы мен жүрісі естіліп, балалар саяхатын жалғастырыды. Бойымызды сергітіп алайық. Сергіту сәті: Көл жағалай көп құстар Ұшып-қонып жатады. Қиқуланып әр тұстан Сызылтып үн қатады. Дөңгеленіп төбеден Сәулесін күн төгеді. Жарқын жаздың не деген Жасыл түсі көп еді. Сөздік жұмысы Жасыл түс көп еді – жаз мезгіліндегі ағаштардың жапырақтарының, шөптердің көптігін білдіреді. Үнтаспадан пойыздың дауысы естіліп,құстардын дауысы қосылады да балалар біз орманның ортасыннан өтіп барамыз. Балалардан құстарды дауысынан танып, атауларын сұрайды.
– Орман сөзіне дыбыстық талдау жасайық. – О –дауысты – р – дауыссыз – м –дауыссыз – а – дауысты – н –дауыссыз Дидактикалық ойын: «Орнын тап!» Ойын шарты: дала құстары мен үй құстарын бөліп, әрқайсысын өз орындарына орналастыру. Дәптермен жұмыс: тапсырма бойынша дала құстары орманға, үй құстарын аулаға орналастыру қажет.
|
Сұрақтарға жауап береді Талдау жасайды Қимыл қозғалыс жасайды Құстың атауын атайды Ойынды қызыға ойнайды Дәптермен жұмыс жасайды |
|
Рефлексивті-түзетушілік |
бағалап, мадақтау. |
Сұрақтарға жауап береді.
|
Нені білу керек:- дыбыстық талдау жасап, шығармашылық әңгіме құрауды.
Нені игеру керек: Саяхатқа шыққан көңілді екенін.
Нені біледі: - Ойын арқылы дала құстары мен үй құстарын ажырата алу дағдыларын.
шағым қалдыра аласыз













