|
Апта күні: |
Дүйсенбі: 18.06.18ж |
|
«Сәлеметсің бе ,жаңа күн!» Балаларды қабылдап алу, дене қызуын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар. «Сағаттың тілі» Қолдарды белге ұстап,аяқтарды айқастыра отыру. 1-оңға еңкейіп «тик» деу 2-солға еңкейіп, тағы да «тик » деу. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Лақтырам қағып ал» |
|
|
ББС: «Шығармашылық»
Тақырыбы:
«Қанқызы» (түрлі – түсті қағаздардан жапсыру) Қолданылатын көрнекі құралдар: Жәндіктердің суреті. Әдіс-тәсілі: сөздік, көрнекілік, практикалық. |
|
|
«Табиғатпен бірге» Жәндіктерді бақылау. Мақсаты: Балаларды жәндіктердің түрлерімен таныстыра отырып, олардың зиянды-зиянсыз болып бөлінетінін түсіндіріп, қауіпсіздік шаралары туралы мәлімет беру. Ойын: «Жәндікті бейнеле» Мақсаты: (Понтомимолық қимылдар арқылы) Еңбек: Ойын аланыңдағы шашылған құмдарды сыпыру. Мақсаты: Үлкендермен бірге шамаларына қарай бірлесіп еңбек етуге дағдыландыру, еңбекқорлыққа тәрбиелеу. Жеке жұмыс: Жәндіктер туралы жұмбақтар жаттату. *Титтей егесің, Қанын төгесін.(маса) *Торын құрып қояды, Шыбындарды жояды. (өрмекші) Баланың өз бетінше ойыны. Су ваннасы: 33-32* С су құйыну. Баланың өзінің жеке қолғапшасымен бірінші қол, иық, кеуде және іш, арқа мен аяғын сүрту. Баланы ішімен жатқызып арқаны жұмсақ, құрғақ сүлгімен дене қызарғанша сүртіну |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. Ұйықта, ұйықта жұм көзің, Жұм көзіңді жұлдызым, Ұйқың қанып оянсаң, Шат боларсың құндызым. Баяу дауыспен ертегі оқып беру. Дұрыс ұйықтауларын қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. «Ботқа қайнайды». Оң қолымызды ішке, сол қолымызды кеудеге қойып отырамыз. Ішке тартып, кеудеге ауа толтырамыз. Кеудені жіберіп,ішті томпайта көрсетіп дем шығару. Дем шығарған кезде «Ф-Ф-Ф-Ф» - деп, қатты дыбыс шығару. |
|
|
«Алақай ойын» Ойын: «Масаны ұста» Мақсаты: Шапшаңдыққа үйрету |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Кеңес беру: (балаларға мүндетті түрде бас киім кигізе керек екені жөнінде) Жәндік-көбелек туралы әңгімелесіңіз. |
|
|
Апта күні: |
Сейсенбі: 19.06.18ж. |
|
Қош келдің, балақай! Балаларды қабылдап алу, t*-сын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар«Велосипедші» Шалқалап жату. Аяқтарды бүгіп, жоғары көтеру, велосипедшінің қимылын жасау. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Орамал тастау» |
|
|
ББС: «Шығармашылық» ҰОІӘ : Саз. Хореография (маман жоспары бойынша өтеді) |
|
|
«Табиғатпен бірге» Көбелектерді бақылау. Мақсаты: Балаларға көбелектер туралы түсінік қалыптастыру, олардың сан алуан түрлерімен таныстыру. Қ/ойын: «Айдаһардың құйрығын ұстап ал» Мақсаты: Шапшаңдыққа үйрету Еңбек:.Менің аяқ киімім. Аяқ киімін оң киуге үйрену Мақсаты: Ұқыптылыққа тәрбиелеу Жеке жұмыс: Балаларға көбелек туралы жұмбақ жаттату. Ұшып жүрген гүл өкрдім, Қонғанда ұстап үлгердім (көбелек) Мақсаты: Балалардың сөйлеу қабілеттерін жетелдіре отырып, тілдегі дауыс ырғағының мәнерлілігін сезінуге мүмкіндік туғызу. Баланың өз бетінше ойыны: Тренинг: «Татулық» Ауа ваннасы: Түзу тұру, аяқ алшақ, қолды түсіру. Қолды жан жаққа созу, ауаны ішіне тарту (демалу), санды қолмен соғу, ауаны (дем) шығару. Ауаны сыртқа шығару арқылы «ку-ка-ре-ку», деп дыбыстау. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды дағдыларын қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. Денемізді тік ұстап, Дұрыс отырып аламыз. Асты ішпейміз асығып, Біз әдепті баламыз. Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. Балаларға көздерін жұмуды сұрау Кірпігімізді төмен түсірсек, Көзіміз жұмылады. Енді еркін демалайық |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. «Насос». Аяқ бірге, қолды дене бойымен тік ұстау. Терең дем алып, денені жан-жаққа ию. Қолды дене бойымен сырғанатып, терең дем шығарғанда «ыс-с»- деп қатты дыбыстау. Денені тік ұстап тұрғанда және келесі жаққа иілгенде терең дем алып, дыбысты қайталау. |
|
|
«Алақай ойын» Қимылды ойын «Жүзік салу» Мақсаты: Балалардың ойынға деген қызығушылықтарын ояту, тез шапшаң қимылдар жасай білуге, белгіге сай қимыл-қозғалыстар жасай білуге үйрету. |
|
|
«Сау бол балабақша!» Табиғат бұрышындағы балалар еңбегін, қезекшілердің қимыл-қозғалыстарын бақылату. Н. Дамир, М.Дамир- тазалық туралы тақпақ беру. (Тіл жетілдіру мақсатында) |
|
|
Апта күні: |
Сәрсенбі: 20 .06.18ж |
|
«Қайырлы таң, балалар!» Ата-анамен сұхбат. Дене қызуын өлшеу. Жаттығулар. «Қақпа» Б.қ қолдарды белде ұстап, малдас құрып(аяқтарды айқастырып) отыру. 1-2 оң (солға) бұрылу, аяқтарды жазу 3-4- б.қ-қа келу. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Масаны ұста» ББС «Денсаулық» ҰОҚ:Спорттық ойын сауық. (маман жоспары бойынша өтіледі) |
|
|
«Табиғатпен бірге» Көгершінді бақылау. Мақсаты: Балаларға көгершіндер туралы мәлімет беру, олардың «бейбітшілік құсы» екендігін ұғындыру, жалпы құстар әлеміне жылы сезімін арттырып, оларды аялауға, күтіп- баптауға тәрбиелеу. Ойын: «Құрсаудан өтіп, сылдырмаққа жет» Мақсаты: Жылдамдықтарын арттыру Еңбек: Көгершіндерге жем салу. Мақсаты: Балаларды еңбекқорлыққа тәрбиелеу, өздеріне берілген тапсырманы тиянақты орындауын қадағалау. Жеке жұмыс: Балаларға « көгершін» туралы жұмбақ жаттату. Еркін самғап ұшсын-деп, Мәпелейміз баптаймыз. Бейбітшілік құсы,-деп, Қайсы құсты мақтаймыз. (көгершін) Мақсаты: балларға жұмбақты жаттата отырып, бойларына қайрымдылық, мейірімділік, басқа да игі қасиеттерді сіңіруге мүмкіндік туғызу. Баланың өз бетінше ойыны. Күн ваннасы: балалар күннен қорғап, орамал тағу. кілемше төсеу,баланың жеке сүлгілері жайылып, шалқасынан, етбетінен жатып күнге қызд-ды.5 мин. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. Нан қиқымын шашпаймыз Жерде жатса баспаймыз Нан киелі ардақты ас, Қастерлеп оны баптаймыз. Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. Ұйықтауы қиын балаларды таңдау. Сиқырлы таяқшасын алып, бөлмені аралап жүріп таяқты заттарға тигізіп ұйықтату.. |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. Табанға арналған жаттығулар: Аяқ саусақтарымен қарындашты жина. Аяқ саусақтарымен сүлгіні ал. Таяқшаларды табанмен тербет. Әр баланың таңдауына қарай беру. |
|
|
«Алақай ойын» Ертегілер оқып беріп, ертегілер кейіпкерлерін ролге бөліп ойнату. Ойын кезінде пайдаланған құралдарын ұқыпты пайдалануға машықтандыру. Жәндіктерден сақтанайық! Мақсаты: Өзіне-өзі бекем болуға үйрету. |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Кеңес беру: (балаларға жұмбақтар жаттатуларын ұсыну.) |
|
|
Апта күні: |
Бейсенбі: 21.06.18ж |
|
«Сәлеметсіңдер ме, балалар!» Ата- аналармен балалардың көңіл күйі жайлы әңгімелесу.Дене қызуларын өлшеу. Жаттығулар «Серіппелі- түрде отыру» Б.қ: қолдар белде 1-2 серіппелі түрде отыру. 3 –жүрелеп отыру. 5 рет Астарың дәмді болсын! Ойын: «Құрсауды дөңгелет» |
|
|
ББС «Денсаулық» ҰОҚ: Ойындар «Арқан тарту». Бұл екі топқа бөлінген балалармен немесе екі баламен ойналады. Арқанның екі жағынан екі бала немесе екі топқа бөлінген балалар тартысады. Қай топ арқанды өз жағына тартып алып, кетсе сол топ жеңіске жетеді. Екі бала тартысқанда қай бала өзіне қарай арқанды тартып екінші баланы құлатса , құламаған бала жеңіске жетеді. «Күш сынаспақ» Бұл ойын стол үстінде екі баланың білек сынасуымен орындалады.2 бала шынтақтарын столға тірек қол бастарын айқастырады. Кім білекті столға жықса сол бала жеңіске жетеді. Ағаш аттың үстінде аттың басын ұстап тұрып 2-ші қашан білектен тартысып сынасуға да болады. Бірақ баланың қауіпсіздігі қатаң бақыланады. |
|
|
«Табиғатпен бірге» Айналадағы адамдардың еңбегін бақылау. Мақсаты.: Балаларға үлкендердің еңбегін бақылата отырып, оларды құрметтеп, нәтижелеріне ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу. Қ.о: «Жоғары-төмен» Мақсаты: Аяқ буындарын қалыптастыру Ойын: «Сымсыз телефон» Еңбек: Ойын аланың керексіз заттардан тазарту. Жеке жұмыс: еңбек туралы мақал мәтелдер. *Еңбекпен тапқан нан тәтті. *Жалқаудың өмірі мәнсіз. *Бір тал кессең-он тал ек. Өз бетімен ойын. «Десаулық жолын жүріп өтейік!» Ортопедиялық төсенішпен жалаң аяқ тұзды – ылғалды төсенішпен жүргізу; массажды төсенішпен жүргізу. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. «Әлди-әлди» әнін айта отырып, балалардың денесін сипалау, уқалау арқылы ұйықтату |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. «Бала әтеш қанатын қағады». Қолды бос жіберіп, тік тұрамыз. Қолымызды жоғары көтеріп, жанымызға ұстап,жамбасқа қойып қанат қағамыз. Демді ішке тартып «Ку-ка-ре-ку»- деп, шақыру. |
|
|
«Алақай ойын» Ойын: «Допты қағып ал» Мақсаты: Ептіліктерін арттыру Ұшқан жәндіктерді тамашалау Мақсаты: Ұшу ерекшеліктерін ажыратуға үйрету «Қуыспақ» ойыны |
|
|
«Сау бол балабақша!» «Бүгін нені үйрендік?» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Кеңес беру: (балалар киімдерін, орамалдарын уақытылы әкелулерін) |
|
|
Апта күні: |
Жұма: 22.06.18ж |
|
Сәлем достар! Балаларды қабылдап алу, дене қызуын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар. «Бөренеге ұқсап жату» Б.қ: қолдарды желкеге ұстап, шалқалап жату. 1-2 шынтақтарды алға ұмсындырып, бір бүйірге аунап түсу. 4 рет қайталау. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Тауық пен балапандар» |
|
|
«Ойна да ойлан» ББС «Әлеуметтік орта» ҰОҚ: «Құмырсқа» ертегі Мақсаты: Жәндіктер туралы білімдерін бекіту «Жаңа достың қадірі, ескі досқа жетпейді» мақалын түсіндіру |
|
|
«Табиғатпен бірге» Топырақты бақылау. Мақсаты: Балаларға топырақтың құрамы, пайдасы, қасиеттері туралы мәлімет бере отырып, қоршаған табиғаттың сұлулығына, байлығына тамсану, қызығу, табиғатты қорғау дағдыларын қалыптастыру. Қ/ойын: «Доп шеңберде» Мақсаты: балаларды шапшаңдыққа, ептілікке баулап, қызығушылығын арттыру. Ойын: шарты: балалар жерге дөңгелене отырады да, допты бір-біріне домалатады. Тәрбиеші балаларға екі қолымен қалай және қай бағытқа итеруді үйретеді. 8-10 баладан құралған топта ойын қызықты да ширақ өтеді. Еңбек: Терек түптерінің топырағын қопсыту. Мақсаты: Балаларды еңбекке және еңбек ету ниетіне тәрбиелеу. Жеке жұмыс: балаларға жаңылтпаш үйрету. Топ-топырлап, Топтасқан тоқылдақ. Тоқтамай томарды, Тоқпақтап тоқылдат. Мақсаты: балаларға жаңылтпаштарды үйрете отырып, баланың тілін, ой-өрісін эмоционалдық деңгейде дамыту. Баланың өз бетінше ойыны. «Десаулық жолын жүріп өтейік!» Ортопедиялық төсенішпен жалаң аяқ тұзды – ылғалды төсенішпен жүргізу; массажды төсенішпен жүргізу. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. «Әлди-әлди» әнін айта отырып, балалардың денесін сипалау, уқалау арқылы ұйықтату |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. «Бала әтеш қанатын қағады». Қолды бос жіберіп, тік тұрамыз. Қолымызды жоғары көтеріп, жанымызға ұстап,жамбасқа қойып қанат қағамыз. Демді ішке тартып «Ку-ка-ре-ку»- деп, шақыру. |
|
|
«Алақай ойын» Ойын: «Допты қағып ал», «Құрттардың қозғалысы» Мақсаты: Ептіліктерін арттыру |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Кеңес беру: (балаларға тиым сөздер үйрету) |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жазғы циклограмма, Маусым айы ІІІ апта
Жазғы циклограмма, Маусым айы ІІІ апта
|
Апта күні: |
Дүйсенбі: 18.06.18ж |
|
«Сәлеметсің бе ,жаңа күн!» Балаларды қабылдап алу, дене қызуын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар. «Сағаттың тілі» Қолдарды белге ұстап,аяқтарды айқастыра отыру. 1-оңға еңкейіп «тик» деу 2-солға еңкейіп, тағы да «тик » деу. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Лақтырам қағып ал» |
|
|
ББС: «Шығармашылық»
Тақырыбы:
«Қанқызы» (түрлі – түсті қағаздардан жапсыру) Қолданылатын көрнекі құралдар: Жәндіктердің суреті. Әдіс-тәсілі: сөздік, көрнекілік, практикалық. |
|
|
«Табиғатпен бірге» Жәндіктерді бақылау. Мақсаты: Балаларды жәндіктердің түрлерімен таныстыра отырып, олардың зиянды-зиянсыз болып бөлінетінін түсіндіріп, қауіпсіздік шаралары туралы мәлімет беру. Ойын: «Жәндікті бейнеле» Мақсаты: (Понтомимолық қимылдар арқылы) Еңбек: Ойын аланыңдағы шашылған құмдарды сыпыру. Мақсаты: Үлкендермен бірге шамаларына қарай бірлесіп еңбек етуге дағдыландыру, еңбекқорлыққа тәрбиелеу. Жеке жұмыс: Жәндіктер туралы жұмбақтар жаттату. *Титтей егесің, Қанын төгесін.(маса) *Торын құрып қояды, Шыбындарды жояды. (өрмекші) Баланың өз бетінше ойыны. Су ваннасы: 33-32* С су құйыну. Баланың өзінің жеке қолғапшасымен бірінші қол, иық, кеуде және іш, арқа мен аяғын сүрту. Баланы ішімен жатқызып арқаны жұмсақ, құрғақ сүлгімен дене қызарғанша сүртіну |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. Ұйықта, ұйықта жұм көзің, Жұм көзіңді жұлдызым, Ұйқың қанып оянсаң, Шат боларсың құндызым. Баяу дауыспен ертегі оқып беру. Дұрыс ұйықтауларын қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. «Ботқа қайнайды». Оң қолымызды ішке, сол қолымызды кеудеге қойып отырамыз. Ішке тартып, кеудеге ауа толтырамыз. Кеудені жіберіп,ішті томпайта көрсетіп дем шығару. Дем шығарған кезде «Ф-Ф-Ф-Ф» - деп, қатты дыбыс шығару. |
|
|
«Алақай ойын» Ойын: «Масаны ұста» Мақсаты: Шапшаңдыққа үйрету |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Кеңес беру: (балаларға мүндетті түрде бас киім кигізе керек екені жөнінде) Жәндік-көбелек туралы әңгімелесіңіз. |
|
|
Апта күні: |
Сейсенбі: 19.06.18ж. |
|
Қош келдің, балақай! Балаларды қабылдап алу, t*-сын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар«Велосипедші» Шалқалап жату. Аяқтарды бүгіп, жоғары көтеру, велосипедшінің қимылын жасау. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Орамал тастау» |
|
|
ББС: «Шығармашылық» ҰОІӘ : Саз. Хореография (маман жоспары бойынша өтеді) |
|
|
«Табиғатпен бірге» Көбелектерді бақылау. Мақсаты: Балаларға көбелектер туралы түсінік қалыптастыру, олардың сан алуан түрлерімен таныстыру. Қ/ойын: «Айдаһардың құйрығын ұстап ал» Мақсаты: Шапшаңдыққа үйрету Еңбек:.Менің аяқ киімім. Аяқ киімін оң киуге үйрену Мақсаты: Ұқыптылыққа тәрбиелеу Жеке жұмыс: Балаларға көбелек туралы жұмбақ жаттату. Ұшып жүрген гүл өкрдім, Қонғанда ұстап үлгердім (көбелек) Мақсаты: Балалардың сөйлеу қабілеттерін жетелдіре отырып, тілдегі дауыс ырғағының мәнерлілігін сезінуге мүмкіндік туғызу. Баланың өз бетінше ойыны: Тренинг: «Татулық» Ауа ваннасы: Түзу тұру, аяқ алшақ, қолды түсіру. Қолды жан жаққа созу, ауаны ішіне тарту (демалу), санды қолмен соғу, ауаны (дем) шығару. Ауаны сыртқа шығару арқылы «ку-ка-ре-ку», деп дыбыстау. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды дағдыларын қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. Денемізді тік ұстап, Дұрыс отырып аламыз. Асты ішпейміз асығып, Біз әдепті баламыз. Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. Балаларға көздерін жұмуды сұрау Кірпігімізді төмен түсірсек, Көзіміз жұмылады. Енді еркін демалайық |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. «Насос». Аяқ бірге, қолды дене бойымен тік ұстау. Терең дем алып, денені жан-жаққа ию. Қолды дене бойымен сырғанатып, терең дем шығарғанда «ыс-с»- деп қатты дыбыстау. Денені тік ұстап тұрғанда және келесі жаққа иілгенде терең дем алып, дыбысты қайталау. |
|
|
«Алақай ойын» Қимылды ойын «Жүзік салу» Мақсаты: Балалардың ойынға деген қызығушылықтарын ояту, тез шапшаң қимылдар жасай білуге, белгіге сай қимыл-қозғалыстар жасай білуге үйрету. |
|
|
«Сау бол балабақша!» Табиғат бұрышындағы балалар еңбегін, қезекшілердің қимыл-қозғалыстарын бақылату. Н. Дамир, М.Дамир- тазалық туралы тақпақ беру. (Тіл жетілдіру мақсатында) |
|
|
Апта күні: |
Сәрсенбі: 20 .06.18ж |
|
«Қайырлы таң, балалар!» Ата-анамен сұхбат. Дене қызуын өлшеу. Жаттығулар. «Қақпа» Б.қ қолдарды белде ұстап, малдас құрып(аяқтарды айқастырып) отыру. 1-2 оң (солға) бұрылу, аяқтарды жазу 3-4- б.қ-қа келу. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Масаны ұста» ББС «Денсаулық» ҰОҚ:Спорттық ойын сауық. (маман жоспары бойынша өтіледі) |
|
|
«Табиғатпен бірге» Көгершінді бақылау. Мақсаты: Балаларға көгершіндер туралы мәлімет беру, олардың «бейбітшілік құсы» екендігін ұғындыру, жалпы құстар әлеміне жылы сезімін арттырып, оларды аялауға, күтіп- баптауға тәрбиелеу. Ойын: «Құрсаудан өтіп, сылдырмаққа жет» Мақсаты: Жылдамдықтарын арттыру Еңбек: Көгершіндерге жем салу. Мақсаты: Балаларды еңбекқорлыққа тәрбиелеу, өздеріне берілген тапсырманы тиянақты орындауын қадағалау. Жеке жұмыс: Балаларға « көгершін» туралы жұмбақ жаттату. Еркін самғап ұшсын-деп, Мәпелейміз баптаймыз. Бейбітшілік құсы,-деп, Қайсы құсты мақтаймыз. (көгершін) Мақсаты: балларға жұмбақты жаттата отырып, бойларына қайрымдылық, мейірімділік, басқа да игі қасиеттерді сіңіруге мүмкіндік туғызу. Баланың өз бетінше ойыны. Күн ваннасы: балалар күннен қорғап, орамал тағу. кілемше төсеу,баланың жеке сүлгілері жайылып, шалқасынан, етбетінен жатып күнге қызд-ды.5 мин. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. Нан қиқымын шашпаймыз Жерде жатса баспаймыз Нан киелі ардақты ас, Қастерлеп оны баптаймыз. Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. Ұйықтауы қиын балаларды таңдау. Сиқырлы таяқшасын алып, бөлмені аралап жүріп таяқты заттарға тигізіп ұйықтату.. |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. Табанға арналған жаттығулар: Аяқ саусақтарымен қарындашты жина. Аяқ саусақтарымен сүлгіні ал. Таяқшаларды табанмен тербет. Әр баланың таңдауына қарай беру. |
|
|
«Алақай ойын» Ертегілер оқып беріп, ертегілер кейіпкерлерін ролге бөліп ойнату. Ойын кезінде пайдаланған құралдарын ұқыпты пайдалануға машықтандыру. Жәндіктерден сақтанайық! Мақсаты: Өзіне-өзі бекем болуға үйрету. |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Кеңес беру: (балаларға жұмбақтар жаттатуларын ұсыну.) |
|
|
Апта күні: |
Бейсенбі: 21.06.18ж |
|
«Сәлеметсіңдер ме, балалар!» Ата- аналармен балалардың көңіл күйі жайлы әңгімелесу.Дене қызуларын өлшеу. Жаттығулар «Серіппелі- түрде отыру» Б.қ: қолдар белде 1-2 серіппелі түрде отыру. 3 –жүрелеп отыру. 5 рет Астарың дәмді болсын! Ойын: «Құрсауды дөңгелет» |
|
|
ББС «Денсаулық» ҰОҚ: Ойындар «Арқан тарту». Бұл екі топқа бөлінген балалармен немесе екі баламен ойналады. Арқанның екі жағынан екі бала немесе екі топқа бөлінген балалар тартысады. Қай топ арқанды өз жағына тартып алып, кетсе сол топ жеңіске жетеді. Екі бала тартысқанда қай бала өзіне қарай арқанды тартып екінші баланы құлатса , құламаған бала жеңіске жетеді. «Күш сынаспақ» Бұл ойын стол үстінде екі баланың білек сынасуымен орындалады.2 бала шынтақтарын столға тірек қол бастарын айқастырады. Кім білекті столға жықса сол бала жеңіске жетеді. Ағаш аттың үстінде аттың басын ұстап тұрып 2-ші қашан білектен тартысып сынасуға да болады. Бірақ баланың қауіпсіздігі қатаң бақыланады. |
|
|
«Табиғатпен бірге» Айналадағы адамдардың еңбегін бақылау. Мақсаты.: Балаларға үлкендердің еңбегін бақылата отырып, оларды құрметтеп, нәтижелеріне ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу. Қ.о: «Жоғары-төмен» Мақсаты: Аяқ буындарын қалыптастыру Ойын: «Сымсыз телефон» Еңбек: Ойын аланың керексіз заттардан тазарту. Жеке жұмыс: еңбек туралы мақал мәтелдер. *Еңбекпен тапқан нан тәтті. *Жалқаудың өмірі мәнсіз. *Бір тал кессең-он тал ек. Өз бетімен ойын. «Десаулық жолын жүріп өтейік!» Ортопедиялық төсенішпен жалаң аяқ тұзды – ылғалды төсенішпен жүргізу; массажды төсенішпен жүргізу. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. «Әлди-әлди» әнін айта отырып, балалардың денесін сипалау, уқалау арқылы ұйықтату |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. «Бала әтеш қанатын қағады». Қолды бос жіберіп, тік тұрамыз. Қолымызды жоғары көтеріп, жанымызға ұстап,жамбасқа қойып қанат қағамыз. Демді ішке тартып «Ку-ка-ре-ку»- деп, шақыру. |
|
|
«Алақай ойын» Ойын: «Допты қағып ал» Мақсаты: Ептіліктерін арттыру Ұшқан жәндіктерді тамашалау Мақсаты: Ұшу ерекшеліктерін ажыратуға үйрету «Қуыспақ» ойыны |
|
|
«Сау бол балабақша!» «Бүгін нені үйрендік?» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Кеңес беру: (балалар киімдерін, орамалдарын уақытылы әкелулерін) |
|
|
Апта күні: |
Жұма: 22.06.18ж |
|
Сәлем достар! Балаларды қабылдап алу, дене қызуын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар. «Бөренеге ұқсап жату» Б.қ: қолдарды желкеге ұстап, шалқалап жату. 1-2 шынтақтарды алға ұмсындырып, бір бүйірге аунап түсу. 4 рет қайталау. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Тауық пен балапандар» |
|
|
«Ойна да ойлан» ББС «Әлеуметтік орта» ҰОҚ: «Құмырсқа» ертегі Мақсаты: Жәндіктер туралы білімдерін бекіту «Жаңа достың қадірі, ескі досқа жетпейді» мақалын түсіндіру |
|
|
«Табиғатпен бірге» Топырақты бақылау. Мақсаты: Балаларға топырақтың құрамы, пайдасы, қасиеттері туралы мәлімет бере отырып, қоршаған табиғаттың сұлулығына, байлығына тамсану, қызығу, табиғатты қорғау дағдыларын қалыптастыру. Қ/ойын: «Доп шеңберде» Мақсаты: балаларды шапшаңдыққа, ептілікке баулап, қызығушылығын арттыру. Ойын: шарты: балалар жерге дөңгелене отырады да, допты бір-біріне домалатады. Тәрбиеші балаларға екі қолымен қалай және қай бағытқа итеруді үйретеді. 8-10 баладан құралған топта ойын қызықты да ширақ өтеді. Еңбек: Терек түптерінің топырағын қопсыту. Мақсаты: Балаларды еңбекке және еңбек ету ниетіне тәрбиелеу. Жеке жұмыс: балаларға жаңылтпаш үйрету. Топ-топырлап, Топтасқан тоқылдақ. Тоқтамай томарды, Тоқпақтап тоқылдат. Мақсаты: балаларға жаңылтпаштарды үйрете отырып, баланың тілін, ой-өрісін эмоционалдық деңгейде дамыту. Баланың өз бетінше ойыны. «Десаулық жолын жүріп өтейік!» Ортопедиялық төсенішпен жалаң аяқ тұзды – ылғалды төсенішпен жүргізу; массажды төсенішпен жүргізу. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. «Әлди-әлди» әнін айта отырып, балалардың денесін сипалау, уқалау арқылы ұйықтату |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. «Бала әтеш қанатын қағады». Қолды бос жіберіп, тік тұрамыз. Қолымызды жоғары көтеріп, жанымызға ұстап,жамбасқа қойып қанат қағамыз. Демді ішке тартып «Ку-ка-ре-ку»- деп, шақыру. |
|
|
«Алақай ойын» Ойын: «Допты қағып ал», «Құрттардың қозғалысы» Мақсаты: Ептіліктерін арттыру |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Кеңес беру: (балаларға тиым сөздер үйрету) |
|
шағым қалдыра аласыз













