Жазғы уақыттқа арналған оқу қызмет кестесі.
|
Апта күндері |
Дейсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|
|
Бейнелеу |
Саз |
Спорттық ойын- сауық |
Ойындар Имандылық Экологиялық тәрбие |
Сахналық көрініс |
|
|
Хореография |
|
|
|
Шілде айына арналған жоспар. І апта
|
Апта күні: |
Дүйсенбі: 2.07.18 ж |
|
«Қайырлы таң балалар!» «Сәлеметсің бе ,жаңа күн!» Балаларды қабылдап алу, дене қызуын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар. «Отырып- тұру» Б.қ Аяқ бірге бір- қолды алға созу, екі- отыру, үш- тұру, бастапқы қалыпқа оралу. 4-5 рет қайталау. Астарың дәмді болсын! Ойын: Кім түртті? |
|
|
«Ойна да ойлан» ББС «Шығармашылық»
ҰОҚ: Жапсыру Мақсаты: Балаларға жаңбырдан кейін кемпірқосақ шығатынын әңгімелеу. Кемпірқосақ түстерін ажырата отырып, қағаз бетіне жапсыру. Әдемі өрнектерді өз бетімен қиып жапсыруға машықтандыру кезеңдері Көрнекілігі: Үлгі сурет Әдіс тәсілі: көрсету, түсіндіру, балалар жұмысы |
|
|
«Табиғатпен бірге» Кемпірқосақты бақылау. Мақсаты: Табиғаттың тағы бір әсем көрнісі кемпірқосақ туралы білімдерін тиянақтау. Әсемдікке, әдемілікке баулу.
Зерттеу
жұмысы: Жаңбырдан кейінгі аспанды
қарау. Бұлттардың қозғалысы. Кемпірқосақ қайда
жоғалды? Жарқылдан соң жаңағы, Суға бөкті бар алап. Көкте түрлі жолақты, Өрнек тұрды ғаламат. (кемпірқосақ) Жаңбыр жуды жерімді, Көкте өрмек керілді. (кемпірқосақ) Еңбек: Ойын алаңын тазалауға кішкентайларға көмектесу. Мақсаты: Өздерінен кішілерге қамқорлық жасауға, көмек қолын созуға тәрбиелеу. Қимылды ойын: «Қасқыр қақпан». Мақсаты: Балаларды байқампаздыққа, сақтыққа, батылдыққа, ойын шартын сақтап ойнауға баулу. Өз бетімен ойын. Су ваннасы: 33-32* С су құйыну. Баланың өзінің жеке қолғапшасымен бірінші қол, иық, кеуде және іш, арқа мен аяғын сүрту. Баланы ішімен жатқызып арқаны жұмсақ, құрғақ сүлгімен дене қызарғанша сүртіну |
|
|
«Ас адамның арқауы» Асқа көңіл салайық, Асап-асап алайық. Тойып алып тамаққа Ойнап асыр салайық! Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Тәтті ұйқы» Ұйықта, ұйықта жұм көзің, Жұм көзіңді жұлдызым, Ұйқың қанып оянсаң, Шат боларсың құндызым. Баяу дауыспен ертегі оқып беру. Дұрыс ұйықтауларын қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. Иық пен мойынға арналған жаттығулар жиынтығы Бет, қол, мойынды салқын сумен жуу |
|
|
«Алақай ойын» Қимылды ойын: «Үрпек төбет». «Мені қуып жет» Мақсаты: Жеңіске жетуге деген ынталарын арттыру. Жеке жұмыс: Іңкәр, Дамир, Арман – аяқ алыстарына назар аударуларын өтіну |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Кеңес беру: (балалар денсаулығына көңіл бөлу), медбикемен бірігіп нұсқау беру. |
|
|
Апта күні: |
Сейсенбі :3.07.18 ж |
|
«Қайырлы таң балалар!» Қош келдің, балақай! Балаларды қабылдап алу, t*-сын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар. «Тербелу» Б.қ: қолдарды жанға созып,аяқтардың арасын ашып отыру,бір жаннан екінші жанға қарай 3-4 рет тербелу,демалыс жасау-қолдарды түсіру.4 рет қайталау. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Доп ортада» |
|
|
«Ойна да ойлан» ББС «Шығармашылық» ҰОІӘ: Саз. Хореография( маман жоспары бойынша өтіледі.) |
|
|
«Табиғатпен бірге» Алма ағашын бақылау Мақсаты: Балаларды алма ағашымен таныстыру. Осы жерде өсіп тұрған басқа ағаштардан оның қандай өзгешілігі бар екендігін зерттеу. Жеке жұмыс: Балалармен бірге зерттеу жұмысын жүргізу- Алма ағашының жемісін көру, ұрығы, түйіні, жасыл алмалары қандай? Ағаштағы көк алма мен әбден піскен алманы салыстыру. Бұл ағаштың діңі, жапырағы, гүлі қандай? Еңбек: алма ағашына су құйып, айналасындағы топырақты өңдеу. Ауа ваннасы: Түзу тұру, аяқ алшақ, қолды түсіру. Қолды жан жаққа созу, ауаны ішіне тарту (демалу), санды қолмен соғу, ауаны (дем) шығару. Ауаны сыртқа шығару арқылы «ку-ка-ре-ку», деп дыбыстау. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Денемізді тік ұстап, Дұрыс отырып аламыз. Асты ішпейміз асығып, Біз әдепті баламыз. Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Тәтті ұйқы» Көздерінжұмуды сұрау Кірпігімізді төмен түсірсек, Көзіміз жұмылады. Енді еркін демалайық Ғажап қана ұйықтасақ, Жеңіл, дұрыс тыныстасақ, Шаршағанымыз ұмытылып, Денеміз босаңсиды 2 рет ұзақ кідірістермен байсалды дауыспен, бала ойын еркінсітетін сазды әуенмен оқу. |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Табанға арналған нүктелі массаж: жалаң аяқ тұзды – ылғалды дорожкамен жүргізу; ребристі тақтайшамен жүргізу; массажды төсенішпен жүргізу |
|
|
«Алақай ойын» Қимылды ойын: «Менің зымыраған көңілді добым». Мақсаты: Ойын шартын сақтап ойнауға баулу. Жеке жұмыс: Аймира, Камиль, Аманәлі- Резеңке доппен пен пластмасса допты салыстыру Мақсаты: Зейіндерін арттыру |
|
|
«Сау бол балабақша!» Пайдаланған ойыншықтарды, құралдарды өз орындарына мұқият жинап қоюды дағдылау. Өз өздеріне қызмет ету дағдыларын бақылау. Киіну, ілгектерін салып, бауларын өздері байлап алуларын қадағалау. Ата-аналарға да балалардың өздері киініп, шешініп, жинастырып қою дағдыларын үйде де бақылауларын , үйретулерін айтып, пікірлесіп отыру. |
|
|
Апта күні: |
Сәрсенбі: 4.07.18ж |
|
«Қайырлы таң балалар!» Ата-анамен сұхбат. Дене қызуын өлшеу. Жаттығулар. «Бүгіп жаз» Б.қ: шалқалап, жату. 1-аяқтарды бір мезгілде бүгу: 5-рет қайталау. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Аюлар мен аралар» |
|
|
«Ойна да ойлан» ББС «Денсаулық» ҰОҚ: Спорттық ойын- сауық (маман жоспары бойынша өтіледі) |
|
|
«Табиғатпен бірге» Бұлттарды бақылау. Мақсаты. Балаларға бұлтардың қайдан пайда болатының, түзілуін оның жаңбыр болып жауатынын, бу болып ұшатынын түсіндіру. Ойын: Құммен су жолын жасау. Мақсаты: саусақ қимылын дамыту Еңбек: Ойын аланыңдағы өз ойыншықтарын жинау. Жеке жұмыс: Балаларға бұлт туралы жұмбақ үйрету. Аспанға ұшар бу болып, Жерге қайтар су болып. (бұлт) Балалардың өз бетінше ойындары. Күн ваннасы: балалар күннен қорғап, орамал тағу. кілемше төсеу,баланың жеке сүлгілері жайылып, шалқасынан, етбетінен жатып күнге қызд-ды.5 мин. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Нан қиқымын шашпаймыз Жерде жатса баспаймыз
Нан киелі ардақты
ас, Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Тәтті ұйқы» Ұйықтауы қиын балаларды таңдау. Сиқырлы таяқшасын алып, бөлмені аралап жүріп таяқты заттарға тигізіп ұйықтату.. Міне, үстел, кітап сөресі де ұйықтап қалды. Енді бізде төсекте жатып ұйықтайық, сиқырлы таяқшамен баланы түрту. |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Табанға арналған жаттығулар: Аяқ саусақтарымен қарындашты жина. Аяқ саусақтарымен сүлгіні ал. Таяқшаларды табанмен тербет. Әр баланың таңдауына қарай беру. Бесін ас. Ас ішу кезінде мәдени-гигеналық шараларды сақтау.Балалардың дұрыс тамақтануын қадағалау Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Алақай ойын» Қимылды ойын: «Кішкене өзен арқылы» Мақсаты: ептілікке тәрбиелеу Жеке жұмыс: Аягөз, Н. Дамир, Іңкәр- Тастың суға батуын бақылау Мақсаты: Ауыр, жеңіл ұғымдарын қалыптастыру |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту, балаларға үйге берілген жаңылтпаштарды жаттуларын өтіну. |
|
|
Апта күні: |
Бейсенбі: 5.07.18 |
|
«Сәлеметсіңдерме, балалар!» Ата- аналармен балалардың көңіл күйі жайлы әңгімелесу.Дене қызуларын өлшеу. Жаттығулар «Керілу» Б.қ Аяқ бірге,қол жоғарыда, бір- шалқаямыз, екі- еңкейіп қолды аяқтың басына апару, үш- қолды алға созып отыру, төрт- бастапқы қалыпқа оралу. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Соқыртеке» |
|
|
ББС «Әлеуметтік орта» ҰОҚ: Ойындар Тақырыбы: Көңілді маймылдар Мақсаты: Еркіндік бере отырып тыңдауға, тәртіптілікке шақыру арқылы шыдамдылыққа, ұжыммен бірге қимылдауға үйрету. Жүргізуші- «Маймылдарың апасы»: Біз – көңілді маймылдар, Өте қатты шулаймыз, Алақанды соғамыз, Еденді де таптаймыз. Ұртымызды үрлеп, Әндетеміз гулеп. Төбеге де секірдік, Маңдайға саусақ келтірдік. Құлағымыз – қалқан, Құйрығымыз – салпаң. Бірақ тәртіп – қатаң, «Үш» дегенде апаң- Бәрің тілді алыңдар, Қозғалмай, қатып қалыңдар! Ойынға қатысушылар тақпақты жүргізушімен бірге қайталап, әр түрлі қимылдар жасап, әбден еркінсиді. Бірақ «үш» деген сөзден кейін қозғалмай бір орында қатып қалады. Бірінші қозғалып қойғандар ең соңғы ойыншы қалғанша шетінен ойыннан шыға береді. «Су мен ойнаймыз» (ойындық және ізденушлік іс – әрекет) «Сиқырлы губка» жаттығу ойыны. «Су бүлкілдейді» суды түтікшемен үрлеу |
|
|
«Табиғатпен бірге» Айналадағы адамдардың еңбегін бақылау. Мақсаты.: Балаларға үлкендердің еңбегін бақылата отырып, оларды құрметтеп, нәтижелеріне ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу. Қ/ойын: «Зейінді бол» Мақсаты: Балалардың зейінің тұрақтаңдыру. Шарты: Балалар шеңберге тұрады. Жүргізуші ойынның ережесін түсіндіреді. Мен сендерге әртүрлі қимыл қозғалыстарды көрсетіп тұрамын, сендер оны қайталап тұруға тиіссіздер. Бірақ мен ескерткен қозғалысты, мыс: «қосаяқтап секіру» қозғалысын қайталауға болмайды. Кім қайталаса сол ойыннан шығады. Жүргізуші әртүрлі қозғалыстарды көрсетіп, қайталамайтын қозғалыстарды бірнеше рет көрсетеді. Қай бала шатысса ойыннан шығады. Ойын: «Біз тамшылармыз» Мақсаты: Ыдыстағы суды төкпей апаруды үйрену Еңбек: Гүл егілген алаңға сусепкішпен су себу. Жеке жұмыс: еңбек туралы мақал мәтелдер. *Еңбекпен тапқан нан тәтті. *Жалқаудың өмірі мәнсіз. *Бір тал кессең-он тал ек. Өз бетімен ойын. «Десаулық жолын жүріп өтейік!» Ортопедиялық төсенішпен жалаң аяқ тұзды – ылғалды төсенішпен жүргізу; массажды төсенішпен жүргізу. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Ас ішу кезінде мәдени-гигеналық шараларды сақтау.Балалардың дұрыс тамақтануын қадағалау Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Тәтті ұйқы» «Әлди-әлди» әнін айта отырып, балалардың денесін сипалау, уқалау арқылы ұйықтату |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Төсекте жатып керіліп ауа әсерін қабылдау, түйіршіктерді және жұмсақ жолақшалармен жүріп, табанды уқалау. Киім кию ретін сақтап дұрыс киіне білуге үйрету Бесін ас. Ас ішу кезінде мәдени-гигеналық шараларды сақтау.Балалардың дұрыс тамақтануын қадағалау Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Алақай ойын» Сюж. рольді ойын: «Шаштараз» Мақсаты: Әдептілікке, мәдениеттілікке тәрбиелеу Қимылды ойын: « Тымпи-тымпи» ойыны Мақсаты: Өзіне-өзі бекем болуға үйрету |
|
|
«Сау бол балабақша!» Балаларды өз киімдерін ұқыпты киюлерін қадағалау. Ата-аналарға топта жаттаған тақпақтарын үйдегі жағдайда қайталатуларын өтіну. |
|
|
Апта күні: |
Жұма: 6.07.18ж |
|
Сәлем достар! Балаларды қабылдап алу, дене қызуын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар. «Зырылдауық» Қолдарды төмен түсіріп, аяқтардың арасын сәл-пәл ашып тұру. Өзінің тұрған жерін айналып 10-12 қарғулар жасау. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Құрсауды дөңгелет» |
|
|
ББС: «Коммуникация» ҰОҚ: «Ай мен Күн» ертегісі Мақсаты: Ертегі арқылы балалардың білімдерін бекіту. Ертегідегі кейіпкерлердің жағымды, жағымсыз қасиеттерін көруге, бағалауға үйрету. |
|
|
«Табиғатпен бірге» Аспан мен күн көзін бақылау. Мақсаты: Жазда аспан ашық, күн жарқырап шығып тұрғандағы ауа-райының ерекшелігі, тірі табиғат пен өлі табиғат арасындағы байланыс туралы білімдерін тиянақтау. Қимылды ойын: «Күн мен түн». Мақсаты: Ойын ережесін сақтап ойнауға дағдыландыру, зейіндерін дамыту. Жеке жұмыс: «Табиғатым тамаша» тақырыбында асфальтқа сурет салу. Баланың өз бетінше ойыны. Су құйыну. Баланың өзінің жеке қолғапшасымен бірінші қол, иық, кеуде және іш, арқа мен аяғын сүрту. Бала басынан төмен қарай су құйынады |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқы» Ұйықтар алдында шығыс әуені қойылады. Балалар сиқыршыға айналып, кілем үстінде малдас құрып отырады. Қолдарын тізелеріне қойып,иектерін тізелеріне тигізіп, көздерін жұмып, денелерін бос ұстайды. Әуен біткен кезде ақырындап, үндемей төсектеріне барып жатады |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» «Реттеуші» . Аяғын иық белдеуімен қойып,бір қолды жоғары,екіншісін жанына созып тұру, мұрнымен дем алып, кейін қолдарының қалыпты жағдайын өзгертіп, ұзағынан дем шығарып «р-р-р-р» дыбысын айту. |
|
|
«Алақай ойын» Қимылды ойын: «Балықтарды тамақтандырамыз» Мақсаты: Қыстырғышпен құрттарды қысу арқылы саусақ моторикасын арттыру |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Кеңес беру: (балаларға міндетті түрде бас киім кигізу керек екені жөнінде) |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жазғы циклограмма, Шілде І апта
Жазғы циклограмма, Шілде І апта
Жазғы уақыттқа арналған оқу қызмет кестесі.
|
Апта күндері |
Дейсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|
|
Бейнелеу |
Саз |
Спорттық ойын- сауық |
Ойындар Имандылық Экологиялық тәрбие |
Сахналық көрініс |
|
|
Хореография |
|
|
|
Шілде айына арналған жоспар. І апта
|
Апта күні: |
Дүйсенбі: 2.07.18 ж |
|
«Қайырлы таң балалар!» «Сәлеметсің бе ,жаңа күн!» Балаларды қабылдап алу, дене қызуын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар. «Отырып- тұру» Б.қ Аяқ бірге бір- қолды алға созу, екі- отыру, үш- тұру, бастапқы қалыпқа оралу. 4-5 рет қайталау. Астарың дәмді болсын! Ойын: Кім түртті? |
|
|
«Ойна да ойлан» ББС «Шығармашылық»
ҰОҚ: Жапсыру Мақсаты: Балаларға жаңбырдан кейін кемпірқосақ шығатынын әңгімелеу. Кемпірқосақ түстерін ажырата отырып, қағаз бетіне жапсыру. Әдемі өрнектерді өз бетімен қиып жапсыруға машықтандыру кезеңдері Көрнекілігі: Үлгі сурет Әдіс тәсілі: көрсету, түсіндіру, балалар жұмысы |
|
|
«Табиғатпен бірге» Кемпірқосақты бақылау. Мақсаты: Табиғаттың тағы бір әсем көрнісі кемпірқосақ туралы білімдерін тиянақтау. Әсемдікке, әдемілікке баулу.
Зерттеу
жұмысы: Жаңбырдан кейінгі аспанды
қарау. Бұлттардың қозғалысы. Кемпірқосақ қайда
жоғалды? Жарқылдан соң жаңағы, Суға бөкті бар алап. Көкте түрлі жолақты, Өрнек тұрды ғаламат. (кемпірқосақ) Жаңбыр жуды жерімді, Көкте өрмек керілді. (кемпірқосақ) Еңбек: Ойын алаңын тазалауға кішкентайларға көмектесу. Мақсаты: Өздерінен кішілерге қамқорлық жасауға, көмек қолын созуға тәрбиелеу. Қимылды ойын: «Қасқыр қақпан». Мақсаты: Балаларды байқампаздыққа, сақтыққа, батылдыққа, ойын шартын сақтап ойнауға баулу. Өз бетімен ойын. Су ваннасы: 33-32* С су құйыну. Баланың өзінің жеке қолғапшасымен бірінші қол, иық, кеуде және іш, арқа мен аяғын сүрту. Баланы ішімен жатқызып арқаны жұмсақ, құрғақ сүлгімен дене қызарғанша сүртіну |
|
|
«Ас адамның арқауы» Асқа көңіл салайық, Асап-асап алайық. Тойып алып тамаққа Ойнап асыр салайық! Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Тәтті ұйқы» Ұйықта, ұйықта жұм көзің, Жұм көзіңді жұлдызым, Ұйқың қанып оянсаң, Шат боларсың құндызым. Баяу дауыспен ертегі оқып беру. Дұрыс ұйықтауларын қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. Иық пен мойынға арналған жаттығулар жиынтығы Бет, қол, мойынды салқын сумен жуу |
|
|
«Алақай ойын» Қимылды ойын: «Үрпек төбет». «Мені қуып жет» Мақсаты: Жеңіске жетуге деген ынталарын арттыру. Жеке жұмыс: Іңкәр, Дамир, Арман – аяқ алыстарына назар аударуларын өтіну |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Кеңес беру: (балалар денсаулығына көңіл бөлу), медбикемен бірігіп нұсқау беру. |
|
|
Апта күні: |
Сейсенбі :3.07.18 ж |
|
«Қайырлы таң балалар!» Қош келдің, балақай! Балаларды қабылдап алу, t*-сын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар. «Тербелу» Б.қ: қолдарды жанға созып,аяқтардың арасын ашып отыру,бір жаннан екінші жанға қарай 3-4 рет тербелу,демалыс жасау-қолдарды түсіру.4 рет қайталау. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Доп ортада» |
|
|
«Ойна да ойлан» ББС «Шығармашылық» ҰОІӘ: Саз. Хореография( маман жоспары бойынша өтіледі.) |
|
|
«Табиғатпен бірге» Алма ағашын бақылау Мақсаты: Балаларды алма ағашымен таныстыру. Осы жерде өсіп тұрған басқа ағаштардан оның қандай өзгешілігі бар екендігін зерттеу. Жеке жұмыс: Балалармен бірге зерттеу жұмысын жүргізу- Алма ағашының жемісін көру, ұрығы, түйіні, жасыл алмалары қандай? Ағаштағы көк алма мен әбден піскен алманы салыстыру. Бұл ағаштың діңі, жапырағы, гүлі қандай? Еңбек: алма ағашына су құйып, айналасындағы топырақты өңдеу. Ауа ваннасы: Түзу тұру, аяқ алшақ, қолды түсіру. Қолды жан жаққа созу, ауаны ішіне тарту (демалу), санды қолмен соғу, ауаны (дем) шығару. Ауаны сыртқа шығару арқылы «ку-ка-ре-ку», деп дыбыстау. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Денемізді тік ұстап, Дұрыс отырып аламыз. Асты ішпейміз асығып, Біз әдепті баламыз. Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Тәтті ұйқы» Көздерінжұмуды сұрау Кірпігімізді төмен түсірсек, Көзіміз жұмылады. Енді еркін демалайық Ғажап қана ұйықтасақ, Жеңіл, дұрыс тыныстасақ, Шаршағанымыз ұмытылып, Денеміз босаңсиды 2 рет ұзақ кідірістермен байсалды дауыспен, бала ойын еркінсітетін сазды әуенмен оқу. |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Табанға арналған нүктелі массаж: жалаң аяқ тұзды – ылғалды дорожкамен жүргізу; ребристі тақтайшамен жүргізу; массажды төсенішпен жүргізу |
|
|
«Алақай ойын» Қимылды ойын: «Менің зымыраған көңілді добым». Мақсаты: Ойын шартын сақтап ойнауға баулу. Жеке жұмыс: Аймира, Камиль, Аманәлі- Резеңке доппен пен пластмасса допты салыстыру Мақсаты: Зейіндерін арттыру |
|
|
«Сау бол балабақша!» Пайдаланған ойыншықтарды, құралдарды өз орындарына мұқият жинап қоюды дағдылау. Өз өздеріне қызмет ету дағдыларын бақылау. Киіну, ілгектерін салып, бауларын өздері байлап алуларын қадағалау. Ата-аналарға да балалардың өздері киініп, шешініп, жинастырып қою дағдыларын үйде де бақылауларын , үйретулерін айтып, пікірлесіп отыру. |
|
|
Апта күні: |
Сәрсенбі: 4.07.18ж |
|
«Қайырлы таң балалар!» Ата-анамен сұхбат. Дене қызуын өлшеу. Жаттығулар. «Бүгіп жаз» Б.қ: шалқалап, жату. 1-аяқтарды бір мезгілде бүгу: 5-рет қайталау. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Аюлар мен аралар» |
|
|
«Ойна да ойлан» ББС «Денсаулық» ҰОҚ: Спорттық ойын- сауық (маман жоспары бойынша өтіледі) |
|
|
«Табиғатпен бірге» Бұлттарды бақылау. Мақсаты. Балаларға бұлтардың қайдан пайда болатының, түзілуін оның жаңбыр болып жауатынын, бу болып ұшатынын түсіндіру. Ойын: Құммен су жолын жасау. Мақсаты: саусақ қимылын дамыту Еңбек: Ойын аланыңдағы өз ойыншықтарын жинау. Жеке жұмыс: Балаларға бұлт туралы жұмбақ үйрету. Аспанға ұшар бу болып, Жерге қайтар су болып. (бұлт) Балалардың өз бетінше ойындары. Күн ваннасы: балалар күннен қорғап, орамал тағу. кілемше төсеу,баланың жеке сүлгілері жайылып, шалқасынан, етбетінен жатып күнге қызд-ды.5 мин. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Нан қиқымын шашпаймыз Жерде жатса баспаймыз
Нан киелі ардақты
ас, Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Тәтті ұйқы» Ұйықтауы қиын балаларды таңдау. Сиқырлы таяқшасын алып, бөлмені аралап жүріп таяқты заттарға тигізіп ұйықтату.. Міне, үстел, кітап сөресі де ұйықтап қалды. Енді бізде төсекте жатып ұйықтайық, сиқырлы таяқшамен баланы түрту. |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Табанға арналған жаттығулар: Аяқ саусақтарымен қарындашты жина. Аяқ саусақтарымен сүлгіні ал. Таяқшаларды табанмен тербет. Әр баланың таңдауына қарай беру. Бесін ас. Ас ішу кезінде мәдени-гигеналық шараларды сақтау.Балалардың дұрыс тамақтануын қадағалау Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Алақай ойын» Қимылды ойын: «Кішкене өзен арқылы» Мақсаты: ептілікке тәрбиелеу Жеке жұмыс: Аягөз, Н. Дамир, Іңкәр- Тастың суға батуын бақылау Мақсаты: Ауыр, жеңіл ұғымдарын қалыптастыру |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту, балаларға үйге берілген жаңылтпаштарды жаттуларын өтіну. |
|
|
Апта күні: |
Бейсенбі: 5.07.18 |
|
«Сәлеметсіңдерме, балалар!» Ата- аналармен балалардың көңіл күйі жайлы әңгімелесу.Дене қызуларын өлшеу. Жаттығулар «Керілу» Б.қ Аяқ бірге,қол жоғарыда, бір- шалқаямыз, екі- еңкейіп қолды аяқтың басына апару, үш- қолды алға созып отыру, төрт- бастапқы қалыпқа оралу. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Соқыртеке» |
|
|
ББС «Әлеуметтік орта» ҰОҚ: Ойындар Тақырыбы: Көңілді маймылдар Мақсаты: Еркіндік бере отырып тыңдауға, тәртіптілікке шақыру арқылы шыдамдылыққа, ұжыммен бірге қимылдауға үйрету. Жүргізуші- «Маймылдарың апасы»: Біз – көңілді маймылдар, Өте қатты шулаймыз, Алақанды соғамыз, Еденді де таптаймыз. Ұртымызды үрлеп, Әндетеміз гулеп. Төбеге де секірдік, Маңдайға саусақ келтірдік. Құлағымыз – қалқан, Құйрығымыз – салпаң. Бірақ тәртіп – қатаң, «Үш» дегенде апаң- Бәрің тілді алыңдар, Қозғалмай, қатып қалыңдар! Ойынға қатысушылар тақпақты жүргізушімен бірге қайталап, әр түрлі қимылдар жасап, әбден еркінсиді. Бірақ «үш» деген сөзден кейін қозғалмай бір орында қатып қалады. Бірінші қозғалып қойғандар ең соңғы ойыншы қалғанша шетінен ойыннан шыға береді. «Су мен ойнаймыз» (ойындық және ізденушлік іс – әрекет) «Сиқырлы губка» жаттығу ойыны. «Су бүлкілдейді» суды түтікшемен үрлеу |
|
|
«Табиғатпен бірге» Айналадағы адамдардың еңбегін бақылау. Мақсаты.: Балаларға үлкендердің еңбегін бақылата отырып, оларды құрметтеп, нәтижелеріне ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу. Қ/ойын: «Зейінді бол» Мақсаты: Балалардың зейінің тұрақтаңдыру. Шарты: Балалар шеңберге тұрады. Жүргізуші ойынның ережесін түсіндіреді. Мен сендерге әртүрлі қимыл қозғалыстарды көрсетіп тұрамын, сендер оны қайталап тұруға тиіссіздер. Бірақ мен ескерткен қозғалысты, мыс: «қосаяқтап секіру» қозғалысын қайталауға болмайды. Кім қайталаса сол ойыннан шығады. Жүргізуші әртүрлі қозғалыстарды көрсетіп, қайталамайтын қозғалыстарды бірнеше рет көрсетеді. Қай бала шатысса ойыннан шығады. Ойын: «Біз тамшылармыз» Мақсаты: Ыдыстағы суды төкпей апаруды үйрену Еңбек: Гүл егілген алаңға сусепкішпен су себу. Жеке жұмыс: еңбек туралы мақал мәтелдер. *Еңбекпен тапқан нан тәтті. *Жалқаудың өмірі мәнсіз. *Бір тал кессең-он тал ек. Өз бетімен ойын. «Десаулық жолын жүріп өтейік!» Ортопедиялық төсенішпен жалаң аяқ тұзды – ылғалды төсенішпен жүргізу; массажды төсенішпен жүргізу. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Ас ішу кезінде мәдени-гигеналық шараларды сақтау.Балалардың дұрыс тамақтануын қадағалау Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Тәтті ұйқы» «Әлди-әлди» әнін айта отырып, балалардың денесін сипалау, уқалау арқылы ұйықтату |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Төсекте жатып керіліп ауа әсерін қабылдау, түйіршіктерді және жұмсақ жолақшалармен жүріп, табанды уқалау. Киім кию ретін сақтап дұрыс киіне білуге үйрету Бесін ас. Ас ішу кезінде мәдени-гигеналық шараларды сақтау.Балалардың дұрыс тамақтануын қадағалау Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Алақай ойын» Сюж. рольді ойын: «Шаштараз» Мақсаты: Әдептілікке, мәдениеттілікке тәрбиелеу Қимылды ойын: « Тымпи-тымпи» ойыны Мақсаты: Өзіне-өзі бекем болуға үйрету |
|
|
«Сау бол балабақша!» Балаларды өз киімдерін ұқыпты киюлерін қадағалау. Ата-аналарға топта жаттаған тақпақтарын үйдегі жағдайда қайталатуларын өтіну. |
|
|
Апта күні: |
Жұма: 6.07.18ж |
|
Сәлем достар! Балаларды қабылдап алу, дене қызуын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар. «Зырылдауық» Қолдарды төмен түсіріп, аяқтардың арасын сәл-пәл ашып тұру. Өзінің тұрған жерін айналып 10-12 қарғулар жасау. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Құрсауды дөңгелет» |
|
|
ББС: «Коммуникация» ҰОҚ: «Ай мен Күн» ертегісі Мақсаты: Ертегі арқылы балалардың білімдерін бекіту. Ертегідегі кейіпкерлердің жағымды, жағымсыз қасиеттерін көруге, бағалауға үйрету. |
|
|
«Табиғатпен бірге» Аспан мен күн көзін бақылау. Мақсаты: Жазда аспан ашық, күн жарқырап шығып тұрғандағы ауа-райының ерекшелігі, тірі табиғат пен өлі табиғат арасындағы байланыс туралы білімдерін тиянақтау. Қимылды ойын: «Күн мен түн». Мақсаты: Ойын ережесін сақтап ойнауға дағдыландыру, зейіндерін дамыту. Жеке жұмыс: «Табиғатым тамаша» тақырыбында асфальтқа сурет салу. Баланың өз бетінше ойыны. Су құйыну. Баланың өзінің жеке қолғапшасымен бірінші қол, иық, кеуде және іш, арқа мен аяғын сүрту. Бала басынан төмен қарай су құйынады |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқы» Ұйықтар алдында шығыс әуені қойылады. Балалар сиқыршыға айналып, кілем үстінде малдас құрып отырады. Қолдарын тізелеріне қойып,иектерін тізелеріне тигізіп, көздерін жұмып, денелерін бос ұстайды. Әуен біткен кезде ақырындап, үндемей төсектеріне барып жатады |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» «Реттеуші» . Аяғын иық белдеуімен қойып,бір қолды жоғары,екіншісін жанына созып тұру, мұрнымен дем алып, кейін қолдарының қалыпты жағдайын өзгертіп, ұзағынан дем шығарып «р-р-р-р» дыбысын айту. |
|
|
«Алақай ойын» Қимылды ойын: «Балықтарды тамақтандырамыз» Мақсаты: Қыстырғышпен құрттарды қысу арқылы саусақ моторикасын арттыру |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Кеңес беру: (балаларға міндетті түрде бас киім кигізу керек екені жөнінде) |
|
шағым қалдыра аласыз













