ІІ апта
|
Апта күні: |
Дүйсенбі :9.07.18ж |
|
«Сәлеметсің бе ,жаңа күн!» Балаларды қабылдап алу, дене қызуын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар. «Жоғары созыл» қолдарды иықта ұстап, өкшемен отыру. 1-2 тізерлеп тұрып, қолдарды жоғары созып оған қарау. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Қоңырау қайдан естіледі?» |
|
|
«Ойна да ойлан» ББС «Шығармашылық» ҰОҚ: Бейнелеу. Тақырыбы: «Табиғат аясында» Мақсаты: Балаларға табиғат аясын салуды үйрету. Дөңгелек, үшбұрыш, сопақша пішіндерді салуды дағдыландыру. Шығармашылық ой- қиялды, қолдардың ұсақ бұлшық еттерін дамыту. |
|
|
«Табиғатпен бірге» Желді бақылау. Мақсаты: Балаларға жазғы жел туралы мәлімет беру, желдің соғу бағыттарын көрсету. Ойын: «Кейіпкерлерді бейнеле» Мақсаты: (Понтомимолық қимылдар арқылы) Еңбек: «Түймемізді тағайық» Мақсаты: өз киімдерін реттеуге үйрету Жеке жұмыс: Ағаштар жайқалап, Желменен билейді. Басылса жел енді, Тыныштық енеді. Мақсаты: Балаларға тақпақты айтқыза отырып, сөйлеу мәдениетінің қарапайым дағдыларын дамыту. Балалардың өз бетінше ойыны Су ваннасы: 33-32* С су құйыну. Баланың өзінің жеке қолғапшасымен бірінші қол, иық, кеуде және іш, арқа мен аяғын сүрту. Баланы ішімен жатқызып арқаны жұмсақ, құрғақ сүлгімен дене қызарғанша сүртіну |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. Асқа көңіл салайық, Асап-асап алайық. Тойып алып тамаққа Ойнап асыр салайық! Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. Ұйықта, ұйықта жұм көзің, Жұм көзіңді жұлдызым, Ұйқың қанып оянсаң, Шат боларсың құндызым. Баяу дауыспен ертегі оқып беру. Дұрыс ұйықтауларын қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. «Ботқа қайнайды». Оң қолымызды ішке, сол қолымызды кеудеге қойып отырамыз. Ішке тартып, кеудеге ауа толтырамыз. Кеудені жіберіп,ішті томпайта көрсетіп дем шығару. Дем шығарған кезде «Ф-Ф-Ф-Ф» - деп, қатты дыбыс шығару. Бесін ас. |
|
|
«Алақай ойын» Ойын: «Қуырмаш» Мақсаты: Өлең жолдарын саусақ қимылдары арқылы орындау |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Ата-ана жарнасын уақытылы төлеулерін өтіну. |
|
|
Апта күні: |
Сейсенбі: 10.07.18ж |
|
Қош келдің, балақай! Балаларды қабылдап алу, t*-сын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар. «Бұрылу» Қолдарды белде ұстап, аяқтарды айқастырып отыру. 1-оңға бұрылып артқа қарау. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Моншақ» |
|
|
ББС «Шығармашылық» ҰОҚ: Саз. Хореография (маман жоспары бойынша өтеді) |
|
|
«Табиғатпен бірге» Аспанды бақылау Мақсаты:Балаларға аспан туралы түсініктерін кеңейтіп, табиғат пен адам арасындағы байланыс туралы ұғым қалыптастыру. Саусақ ойыны: «Тышқан мен мысық» Мақсаты: саусақтарының нәзік қимылдарын дамыту. Еңбек.Ағаш бұталарын жинау Мақсаты: Тазалыққа тәрбиелеу Жеке жұмыс: Тақпақ. Ай да біреу аспанда, Күн де біреу аспанда. Тұратығын елжіреп, бірімізде бір жүрек. Балалар өз бетінше ойнайды. Ауа ваннасы: Түзу тұру, аяқ алшақ, қолды түсіру. Қолды жан жаққа созу, ауаны ішіне тарту (демалу), санды қолмен соғу, ауаны (дем) шығару. Ауаны сыртқа шығару арқылы «ку-ка-ре-ку», деп дыбыстау |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Денемізді тік ұстап, Дұрыс отырып аламыз. Асты ішпейміз асығып, Біз әдепті баламыз. Астарың дәмді болсын! Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру Балаларғакөздерінжұмуды сұрау Кірпігімізді төмен түсірсек, Көзіміз жұмылады. Енді еркін демалайық Ғажап қана ұйықтасақ, Жеңіл, дұрыс тыныстасақ, Шаршағанымыз ұмытылып, Денеміз босаңсиды 2 рет ұзақ кідірістермен байсалды дауыспен, бала ойын еркінсітетін сазды әуенмен оқу. |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. «Насос». Аяқ бірге, қолды дене бойымен тік ұстау. Терең дем алып, денені жан-жаққа ию. Қолды дене бойымен сырғанатып, терең дем шығарғанда «ыс-с»- деп қатты дыбыстау. Денені тік ұстап тұрғанда және келесі жаққа иілгенде терең дем алып, дыбысты қайталау. |
|
|
«Алақай ойын» Жеңіл және ауыр заттардың жерге түсуін бақылау Мақсаты: Ауыр, жеңіл ұғымдарын түсіндіру. Қ/о: «Тақия тастамақ» Мақсаты: балалардың ойынға деген қызығушылықтарын арттыру, тез шапшаң қимылар жасай білуге , белгіге сай қозғалуға, ойын ережесін, сөздерін жатқа айта білуге жаттықтыру. |
|
|
«Сау бол балабақша!» Кешкі серуен кезінде қимылды ойындар ұйымдастыру. Балалардың көңіл- күйін көтерінкі ұстау. Ата-аналарға балаларының балабақшадағы өткізген бір күні туралы айту. Балабақшадан кешікпеулерін өтіну. Үйде жарықтың көлеңкесімен қол мен саусақтардан бейнелер көрсетіңіз, |
|
|
Апта күні: |
Сәрсенбі: 11.07.18ж |
|
«Қайырлы таң балалар!» Ата-анамен сұхбат. Дене қызуын өлшеу. Жаттығулар. «Аяқтың ұшын төмен ұста» Б.қ қолдарды артта ұстап аяқтардың арасын алшақ ұстап отыру. 1-оң аяқты көтеріп, аяқтың ұшын төмен ұстау; 2-б. қ.-қа келу. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Масаны ұста» |
|
|
«Ойна да ойлан» ББС: «Денсаулық» ҰОҚ: Спорттық ойын- сауық (маман жоспары бойынша өтіледі) |
|
|
«Табиғатпен бірге» Ұшқан құстарды бақылау Саусақ ойыны: Құстар қанат қағады. Мақсаты: саусақ қимылын дамыту Еңбек: «Құстарға дән шашамыз» Мақсаты: Қамқорлыққа тәрбиелеу Жеке жұмыс: Н. Дамир, Олжас, Аманәлі, Аймира- Нан қиқымын шашпаймыз Жерде жатса баспаймыз
Нан киелі ардақты
ас, Мақсаты: балалардың сөздік қорларын молайту. Өз бетімен ойын. Күн ваннасы: балалар күннен қорғап, орамал тағу. кілемше төсеу,баланың жеке сүлгілері жайылып, шалқасынан, етбетінен жатып күнге қызд-ды.5 мин. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. Нан қиқымын шашпаймыз Жерде жатса баспаймыз Нан киелі ардақты ас, Қастерлеп оны баптаймыз. Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. Ұйықтауы қиын балаларды таңдау. Сиқырлы таяқшасын алып, бөлмені аралап жүріп таяқты заттарға тигізіп ұйықтату.. Міне, үстел, кітап сөресі де ұйықтап қалды. Енді бізде төсекте жатып ұйықтайық, сиқырлы таяқшамен баланы түрту. |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Табанға арналған жаттығулар: Аяқ саусақтарымен қарындашты жина. Аяқ саусақтарымен сүлгіні ал. Таяқшаларды табанмен тербет. Әр баланың таңдауына қарай беру. Бесін ас |
|
|
«Алақай ойын» Теледидардан мултьфильмдер көру. Өз еріктерімен ойын ойнау.Ойын кезінде пайдаланған құралдарын ұқыпты пайдалануға машықтандыру. |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Кеңес беру: (балаларға үйдегі жағдайда да, ұқыптылыққа үйрету.) |
|
|
Апта күні: |
Бейсенбі: 12.07.18ж |
|
«Қайырлы таң балалар!» Сәлеметсіңдер ме, балалар!» Ата- аналармен балалардың көңіл күйі жайлы әңгімелесу.Дене қызуларын өлшеу. Жаттығулар «Серіппелі- түрде отыру» Астарың дәмді болсын! Ойын: «Құрсауды дөңгелет» |
|
|
ББС «Әлеуметтік орта» ҰОҚ: Ойындар. Имандылық, экологиялық тәрбие.
Имандылық
тәрбие. Тақырыбы: «Печенье» (В.
Осееваның әңгімесі бойынша) Тәрбиелік: үлкендердің
еңбектерін құрметтеу, көмектесу дағдыларын қалыптастырып,
ұқыптылыққа тәрбиелеу. |
|
|
«Табиғатпен бірге» Айнала қоршаған ортаға бақылау жасауды жалғастыру. Күнді бақылау. Мақсаты: Балаларға күннің шуағы туралы мәлімет беру, күннің пайдасын, барлық тіршілік иелеріне күннің беретін жылуы туралы түсіндіру. Қ/ойын: «Күн мен түн» Мақсаты: Балалардың кеңістік бағдарлай білуін, ептілік қимыл-қозғалыстарын жылдам өзгерте алу қабілеттерін жетілдіре түсу. Еңбек: Беседкадағы құмдарды жинату. Мақсаты: Балаларды тазалыққа, ұйымшылдыққа баулу. Жеке жұмыс: Балаларға күн туралы мақал жаттату. Күннің шуағы жылы, Ананың құшағы жылы. Өз бетінше ойындар. «Десаулық жолын жүріп өтейік!» Ортопедиялық төсенішпен жалаң аяқ тұзды – ылғалды төсенішпен жүргізу; массажды төсенішпен жүргізу. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. «Әлди-әлди» әнін айта отырып, балалардың денесін сипалау, уқалау арқылы ұйықтату |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. |
|
|
«Алақай ойын» Ойын: «Допты қағып ал» Мақсаты: Ептіліктерін арттыру. Күн шуақ пен көлеңкені салыстыру Мақсаты: Ұқыптылыққа, тазалыққа үйрету. Құмда еркін ойындар |
|
|
«Сау бол балабақша!» Балаларға топтағы ойын бұрышын жинауын, табиғат бұрышындағы гүлдерге күтім жасауға жұмылдыру. Ата- анаға кеңес: Жаз қызықтары туралы балаңызбен әңгімелеіңіз |
|
|
Апта күні: |
Жұма: 13.07.18ж |
|
Сәлем достар! Балаларды қабылдап алу, дене қызуын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар. «Бөренеге ұқсап жату» Б.қ: қолдарды желкеге ұстап, шалқалап жату. 1-2 шынтақтарды алға ұмсындырып, бір бүйірге аунап түсу. 4 рет қайталау. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Тауық пен балапандар» |
|
|
ББС «Әлеуметтік орта» ҰОҚ: Үстел үсті сурет театры «Түлкі мен қасқыр» Мәтін бойынша қимыл қозғалыс арқылы кейіпкерлердің көңіл-күйлерін көрсете білуге, үстел үстінде қуыршақты жүргізе білу техникасын үйрету. |
|
|
«Табиғатпен бірге» Құстарды бақылау. Мақсаты:Балаларға құстар туралы мәлімет беру отырып, олардың пайдасын ұғындыру, құстарға құрметпен қарауға ұяларын бұзбай, балапандарына қамқор болуға үйрету. Қ/о: «Үкі» Мақсаты:Балаларды сезімталдыққа, шапшаңдыққа, ептілікке және қызығушылықты арттыруға тәрбиелеу. Шарты:Ортадан үкі сайланып, оның көзі орамалмен таңылады. Ойынды жүргізуші-үкі көзіндегі орамалдын шешпестен ойыншылардың бірін танып білуі керек.Ойынға қатысушылар үкіні адастыру үшін сырт киімдерін ауыстырады. Су құйыну. Баланың өзінің жеке қолғапшасымен бірінші қол, иық, кеуде және іш, арқа мен аяғын сүрту. Бала басынан төмен қарай су құйынады |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. Ұйықтар алдында шығыс әуені қойылады. Балалар сиқыршыға айналып, кілем үстінде малдас құрып отырады. Қолдарын тізелеріне қойып,иектерін тізелеріне тигізіп, көздерін жұмып, денелерін бос ұстайды. Әуен біткен кезде ақырындап, үндемей төсектеріне барып жатады. |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. «Реттеуші» . Аяғын иық белдеуімен қойып,бір қолды жоғары,екіншісін жанына созып тұру, мұрнымен дем алып, кейін қолдарының қалыпты жағдайын өзгертіп, ұзағынан дем шығарып «р-р-р-р» дыбысын айту. |
|
|
«Алақай ойын» Ойын: «Допты қағып ал» Мақсаты: Ептіліктерін арттыру «Шар үрлеу» Мақсаты: Тыныс алу жолдарын жақсарту «Мың бұрала билейміз» Әуенмен білек, қол қимылдарын жасау |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Үйдегі жағдайда балабақшада өткендерін қайталау. Ата- аналарға кеңес: Балаларды күн қызуынан сақтаңыз. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жазғы циклограмма, Шілде ІІ апта
Жазғы циклограмма, Шілде ІІ апта
ІІ апта
|
Апта күні: |
Дүйсенбі :9.07.18ж |
|
«Сәлеметсің бе ,жаңа күн!» Балаларды қабылдап алу, дене қызуын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар. «Жоғары созыл» қолдарды иықта ұстап, өкшемен отыру. 1-2 тізерлеп тұрып, қолдарды жоғары созып оған қарау. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Қоңырау қайдан естіледі?» |
|
|
«Ойна да ойлан» ББС «Шығармашылық» ҰОҚ: Бейнелеу. Тақырыбы: «Табиғат аясында» Мақсаты: Балаларға табиғат аясын салуды үйрету. Дөңгелек, үшбұрыш, сопақша пішіндерді салуды дағдыландыру. Шығармашылық ой- қиялды, қолдардың ұсақ бұлшық еттерін дамыту. |
|
|
«Табиғатпен бірге» Желді бақылау. Мақсаты: Балаларға жазғы жел туралы мәлімет беру, желдің соғу бағыттарын көрсету. Ойын: «Кейіпкерлерді бейнеле» Мақсаты: (Понтомимолық қимылдар арқылы) Еңбек: «Түймемізді тағайық» Мақсаты: өз киімдерін реттеуге үйрету Жеке жұмыс: Ағаштар жайқалап, Желменен билейді. Басылса жел енді, Тыныштық енеді. Мақсаты: Балаларға тақпақты айтқыза отырып, сөйлеу мәдениетінің қарапайым дағдыларын дамыту. Балалардың өз бетінше ойыны Су ваннасы: 33-32* С су құйыну. Баланың өзінің жеке қолғапшасымен бірінші қол, иық, кеуде және іш, арқа мен аяғын сүрту. Баланы ішімен жатқызып арқаны жұмсақ, құрғақ сүлгімен дене қызарғанша сүртіну |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. Асқа көңіл салайық, Асап-асап алайық. Тойып алып тамаққа Ойнап асыр салайық! Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. Ұйықта, ұйықта жұм көзің, Жұм көзіңді жұлдызым, Ұйқың қанып оянсаң, Шат боларсың құндызым. Баяу дауыспен ертегі оқып беру. Дұрыс ұйықтауларын қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. «Ботқа қайнайды». Оң қолымызды ішке, сол қолымызды кеудеге қойып отырамыз. Ішке тартып, кеудеге ауа толтырамыз. Кеудені жіберіп,ішті томпайта көрсетіп дем шығару. Дем шығарған кезде «Ф-Ф-Ф-Ф» - деп, қатты дыбыс шығару. Бесін ас. |
|
|
«Алақай ойын» Ойын: «Қуырмаш» Мақсаты: Өлең жолдарын саусақ қимылдары арқылы орындау |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Ата-ана жарнасын уақытылы төлеулерін өтіну. |
|
|
Апта күні: |
Сейсенбі: 10.07.18ж |
|
Қош келдің, балақай! Балаларды қабылдап алу, t*-сын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар. «Бұрылу» Қолдарды белде ұстап, аяқтарды айқастырып отыру. 1-оңға бұрылып артқа қарау. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Моншақ» |
|
|
ББС «Шығармашылық» ҰОҚ: Саз. Хореография (маман жоспары бойынша өтеді) |
|
|
«Табиғатпен бірге» Аспанды бақылау Мақсаты:Балаларға аспан туралы түсініктерін кеңейтіп, табиғат пен адам арасындағы байланыс туралы ұғым қалыптастыру. Саусақ ойыны: «Тышқан мен мысық» Мақсаты: саусақтарының нәзік қимылдарын дамыту. Еңбек.Ағаш бұталарын жинау Мақсаты: Тазалыққа тәрбиелеу Жеке жұмыс: Тақпақ. Ай да біреу аспанда, Күн де біреу аспанда. Тұратығын елжіреп, бірімізде бір жүрек. Балалар өз бетінше ойнайды. Ауа ваннасы: Түзу тұру, аяқ алшақ, қолды түсіру. Қолды жан жаққа созу, ауаны ішіне тарту (демалу), санды қолмен соғу, ауаны (дем) шығару. Ауаны сыртқа шығару арқылы «ку-ка-ре-ку», деп дыбыстау |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Денемізді тік ұстап, Дұрыс отырып аламыз. Асты ішпейміз асығып, Біз әдепті баламыз. Астарың дәмді болсын! Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру Балаларғакөздерінжұмуды сұрау Кірпігімізді төмен түсірсек, Көзіміз жұмылады. Енді еркін демалайық Ғажап қана ұйықтасақ, Жеңіл, дұрыс тыныстасақ, Шаршағанымыз ұмытылып, Денеміз босаңсиды 2 рет ұзақ кідірістермен байсалды дауыспен, бала ойын еркінсітетін сазды әуенмен оқу. |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. «Насос». Аяқ бірге, қолды дене бойымен тік ұстау. Терең дем алып, денені жан-жаққа ию. Қолды дене бойымен сырғанатып, терең дем шығарғанда «ыс-с»- деп қатты дыбыстау. Денені тік ұстап тұрғанда және келесі жаққа иілгенде терең дем алып, дыбысты қайталау. |
|
|
«Алақай ойын» Жеңіл және ауыр заттардың жерге түсуін бақылау Мақсаты: Ауыр, жеңіл ұғымдарын түсіндіру. Қ/о: «Тақия тастамақ» Мақсаты: балалардың ойынға деген қызығушылықтарын арттыру, тез шапшаң қимылар жасай білуге , белгіге сай қозғалуға, ойын ережесін, сөздерін жатқа айта білуге жаттықтыру. |
|
|
«Сау бол балабақша!» Кешкі серуен кезінде қимылды ойындар ұйымдастыру. Балалардың көңіл- күйін көтерінкі ұстау. Ата-аналарға балаларының балабақшадағы өткізген бір күні туралы айту. Балабақшадан кешікпеулерін өтіну. Үйде жарықтың көлеңкесімен қол мен саусақтардан бейнелер көрсетіңіз, |
|
|
Апта күні: |
Сәрсенбі: 11.07.18ж |
|
«Қайырлы таң балалар!» Ата-анамен сұхбат. Дене қызуын өлшеу. Жаттығулар. «Аяқтың ұшын төмен ұста» Б.қ қолдарды артта ұстап аяқтардың арасын алшақ ұстап отыру. 1-оң аяқты көтеріп, аяқтың ұшын төмен ұстау; 2-б. қ.-қа келу. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Масаны ұста» |
|
|
«Ойна да ойлан» ББС: «Денсаулық» ҰОҚ: Спорттық ойын- сауық (маман жоспары бойынша өтіледі) |
|
|
«Табиғатпен бірге» Ұшқан құстарды бақылау Саусақ ойыны: Құстар қанат қағады. Мақсаты: саусақ қимылын дамыту Еңбек: «Құстарға дән шашамыз» Мақсаты: Қамқорлыққа тәрбиелеу Жеке жұмыс: Н. Дамир, Олжас, Аманәлі, Аймира- Нан қиқымын шашпаймыз Жерде жатса баспаймыз
Нан киелі ардақты
ас, Мақсаты: балалардың сөздік қорларын молайту. Өз бетімен ойын. Күн ваннасы: балалар күннен қорғап, орамал тағу. кілемше төсеу,баланың жеке сүлгілері жайылып, шалқасынан, етбетінен жатып күнге қызд-ды.5 мин. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. Нан қиқымын шашпаймыз Жерде жатса баспаймыз Нан киелі ардақты ас, Қастерлеп оны баптаймыз. Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. Ұйықтауы қиын балаларды таңдау. Сиқырлы таяқшасын алып, бөлмені аралап жүріп таяқты заттарға тигізіп ұйықтату.. Міне, үстел, кітап сөресі де ұйықтап қалды. Енді бізде төсекте жатып ұйықтайық, сиқырлы таяқшамен баланы түрту. |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Табанға арналған жаттығулар: Аяқ саусақтарымен қарындашты жина. Аяқ саусақтарымен сүлгіні ал. Таяқшаларды табанмен тербет. Әр баланың таңдауына қарай беру. Бесін ас |
|
|
«Алақай ойын» Теледидардан мултьфильмдер көру. Өз еріктерімен ойын ойнау.Ойын кезінде пайдаланған құралдарын ұқыпты пайдалануға машықтандыру. |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Кеңес беру: (балаларға үйдегі жағдайда да, ұқыптылыққа үйрету.) |
|
|
Апта күні: |
Бейсенбі: 12.07.18ж |
|
«Қайырлы таң балалар!» Сәлеметсіңдер ме, балалар!» Ата- аналармен балалардың көңіл күйі жайлы әңгімелесу.Дене қызуларын өлшеу. Жаттығулар «Серіппелі- түрде отыру» Астарың дәмді болсын! Ойын: «Құрсауды дөңгелет» |
|
|
ББС «Әлеуметтік орта» ҰОҚ: Ойындар. Имандылық, экологиялық тәрбие.
Имандылық
тәрбие. Тақырыбы: «Печенье» (В.
Осееваның әңгімесі бойынша) Тәрбиелік: үлкендердің
еңбектерін құрметтеу, көмектесу дағдыларын қалыптастырып,
ұқыптылыққа тәрбиелеу. |
|
|
«Табиғатпен бірге» Айнала қоршаған ортаға бақылау жасауды жалғастыру. Күнді бақылау. Мақсаты: Балаларға күннің шуағы туралы мәлімет беру, күннің пайдасын, барлық тіршілік иелеріне күннің беретін жылуы туралы түсіндіру. Қ/ойын: «Күн мен түн» Мақсаты: Балалардың кеңістік бағдарлай білуін, ептілік қимыл-қозғалыстарын жылдам өзгерте алу қабілеттерін жетілдіре түсу. Еңбек: Беседкадағы құмдарды жинату. Мақсаты: Балаларды тазалыққа, ұйымшылдыққа баулу. Жеке жұмыс: Балаларға күн туралы мақал жаттату. Күннің шуағы жылы, Ананың құшағы жылы. Өз бетінше ойындар. «Десаулық жолын жүріп өтейік!» Ортопедиялық төсенішпен жалаң аяқ тұзды – ылғалды төсенішпен жүргізу; массажды төсенішпен жүргізу. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. «Әлди-әлди» әнін айта отырып, балалардың денесін сипалау, уқалау арқылы ұйықтату |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. |
|
|
«Алақай ойын» Ойын: «Допты қағып ал» Мақсаты: Ептіліктерін арттыру. Күн шуақ пен көлеңкені салыстыру Мақсаты: Ұқыптылыққа, тазалыққа үйрету. Құмда еркін ойындар |
|
|
«Сау бол балабақша!» Балаларға топтағы ойын бұрышын жинауын, табиғат бұрышындағы гүлдерге күтім жасауға жұмылдыру. Ата- анаға кеңес: Жаз қызықтары туралы балаңызбен әңгімелеіңіз |
|
|
Апта күні: |
Жұма: 13.07.18ж |
|
Сәлем достар! Балаларды қабылдап алу, дене қызуын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар. «Бөренеге ұқсап жату» Б.қ: қолдарды желкеге ұстап, шалқалап жату. 1-2 шынтақтарды алға ұмсындырып, бір бүйірге аунап түсу. 4 рет қайталау. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Тауық пен балапандар» |
|
|
ББС «Әлеуметтік орта» ҰОҚ: Үстел үсті сурет театры «Түлкі мен қасқыр» Мәтін бойынша қимыл қозғалыс арқылы кейіпкерлердің көңіл-күйлерін көрсете білуге, үстел үстінде қуыршақты жүргізе білу техникасын үйрету. |
|
|
«Табиғатпен бірге» Құстарды бақылау. Мақсаты:Балаларға құстар туралы мәлімет беру отырып, олардың пайдасын ұғындыру, құстарға құрметпен қарауға ұяларын бұзбай, балапандарына қамқор болуға үйрету. Қ/о: «Үкі» Мақсаты:Балаларды сезімталдыққа, шапшаңдыққа, ептілікке және қызығушылықты арттыруға тәрбиелеу. Шарты:Ортадан үкі сайланып, оның көзі орамалмен таңылады. Ойынды жүргізуші-үкі көзіндегі орамалдын шешпестен ойыншылардың бірін танып білуі керек.Ойынға қатысушылар үкіні адастыру үшін сырт киімдерін ауыстырады. Су құйыну. Баланың өзінің жеке қолғапшасымен бірінші қол, иық, кеуде және іш, арқа мен аяғын сүрту. Бала басынан төмен қарай су құйынады |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. Ұйықтар алдында шығыс әуені қойылады. Балалар сиқыршыға айналып, кілем үстінде малдас құрып отырады. Қолдарын тізелеріне қойып,иектерін тізелеріне тигізіп, көздерін жұмып, денелерін бос ұстайды. Әуен біткен кезде ақырындап, үндемей төсектеріне барып жатады. |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. «Реттеуші» . Аяғын иық белдеуімен қойып,бір қолды жоғары,екіншісін жанына созып тұру, мұрнымен дем алып, кейін қолдарының қалыпты жағдайын өзгертіп, ұзағынан дем шығарып «р-р-р-р» дыбысын айту. |
|
|
«Алақай ойын» Ойын: «Допты қағып ал» Мақсаты: Ептіліктерін арттыру «Шар үрлеу» Мақсаты: Тыныс алу жолдарын жақсарту «Мың бұрала билейміз» Әуенмен білек, қол қимылдарын жасау |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Үйдегі жағдайда балабақшада өткендерін қайталау. Ата- аналарға кеңес: Балаларды күн қызуынан сақтаңыз. |
|
шағым қалдыра аласыз













