|
Апта күні: |
Дүйсенбі: 23.07.18ж |
|
«Сәлеметсің бе ,жаңа күн!» Балаларды қабылдап алу, дене қызуын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар. «Қысқа және ұзын аяқтар» Б.қ: қолдарын жанға таянып отыру.Аяқтарды бүгіп, «қысқа» деу б.қ. келу. Басты төмен түсіруге болмайды.5-6 рет қайталау. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Паровоз» |
|
|
ББС «Шығармашылық» ҰОҚ: Мүсіндеу Тақырыбы: «Бақшаға саяхат» (қиярлар) Мақсаты: Ермексаз, балшық кесегін алақанның жұмсарту, есу, түзеу қимылдарымен сопақ пішінге келтіріп, қияр бөлігін жасау дағдысын бекіту |
|
|
«Табиғатпен бірге» Айнала қоршаған ортаға бақылау жасауды жалғастыру. Күнді бақылау. Мақсаты: Балаларға күннің шуағы туралы мәлімет беру, күннің пайдасын, барлық тіршілік иелеріне күннің беретін жылуы туралы түсіндіру. Қ/ойын: «Күн мен түн» Еңбек: Беседкадағы құмдарды жинату. Мақсаты: Балаларды тазалыққа, ұйымшылдыққа баулу. Жеке жұмыс: Балаларға күн туралы мақал жаттату, мағынасын түсіндіру. Күннің шуағы жылы, Ананың құшағы жылы. Өз бетінше ойындар. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. |
|
|
«Алақай ойын» Балаларға санамақтар үйрету- зейіндерін, ойлау қабілеттерін дамыту. «Әткеншекте тербелеміз» |
|
|
«Сау бол балабақша!» Таза ауада серуен ауқытында қимылды ойындар ойнату. «Тышқан мен мысық» Мақсаты: шапшаңдыққа машықтандыру. Ұжымдыққа тәрбиелеу. Қызығушылықтарын ояту. |
|
|
Апта күні: |
Сейсенбі: 24.07.18ж |
|
Қош келдің, балақай! Балаларды қабылдап алу, t*-сын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар. «Тербелу» Б.қ: қолдарды жанға созып,аяқтардың арасын ашып отыру,бір жаннан екінші жанға қарай 3-4 рет тербелу,демалыс жасау-қолдарды түсіру.4 рет қайталау. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Доп ортада» |
|
|
ББС : «Шығармашылық» ҰОІӘ: Саз. Хореография (маман жоспары бойынша өтеді) |
|
|
«Табиғатпен бірге» Шие ағашын бақылау. Мақсаты: Балаларды жеміс ағаштарының түрлерімен таныстыра отырып, адам өміріндегі маңыздылығын, пайдасын ұғындыру, олардың түрлерін айыра білуге үйрету, жалпы табиғат әлеміне жылы сезімін оятып, оны аялауға, күтіп баптауға тәрбиелеу. Дидактикалық ойындар: «Аталған ағашты кім табады?», «Ең жас ағашты тап», «Не қайда мекендейді?» Еңбек: Балабақша ауласындағы гүлдердің арам шөптерін жұлу. Жеке жұмыс: Дамир, Аягөз, Аймира- Тербеледі ағаштар, Алдамнан жел еседі. Кіп-кішкентай ағаштар, Үп-үлкен боп өседі. Мақсаты: балалардың сөздік қорларын молайту. Өз бетімен ойын. Ауа ваннасы: Түзу тұру, аяқ алшақ, қолды түсіру. Қолды жан жаққа созу, ауаны ішіне тарту (демалу), санды қолмен соғу, ауаны (дем) шығару. Ауаны сыртқа шығару арқылы «ку-ка-ре-ку», деп дыбыстау. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. Денемізді тік ұстап, Дұрыс отырып аламыз. Асты ішпейміз асығып, Біз әдепті баламыз. Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. Ұйықта, ұйықта жан балам, Ұйқыға әбден қан балам. Атаңнан ғибрат ал балам, Ер азамат бол, балам. Балаларға нүктелі массаждар жасау |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. Табанға арналған нүктелі массаж:жалаң аяқ тұзды – ылғалды дорожкамен жүргізу; ребристі тақтайшамен жүргізу; массажды төсенішпен жүргізу. |
|
|
«Алақай ойын» Ойын: «Гүлдерді түсі бойынша жина» мақсаты:түстерді ажырата білуге үйрету Ұзын-қысқа гүлдер Мақсаты: Ұзын-қысқа ұғымы туралы түсініктерін кеңейту |
|
|
«Сау бол балабақша!» Жаз қызықтары туралы балаңызбен әңгімелеіңіз Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Кеңес беру: (балаларға мүндетті түрде бас киім кигізу керек екені жөнінде) |
|
|
Апта күні: |
Сәрсенбі: 25.07.18ж |
|
«Қайырлы таң, балалар!» Ата-анамен сұхбат. Дене қызуын өлшеу. Жаттығулар. «Балалар мен доптар» Б.қ: аяқтарды сәл-пәл ашып тұру,қолдар төмен түсірілген 5-6 рет секіріс жасау және қолдарды сілтей бір орында жүру.3-4 рет қайталау Астарың дәмді болсын! Ойын: «Жапалақ» |
|
|
«Ойна да ойлан» ББС «Денсаулық» ҰОҚ: Спорттық ойын- сауық. (маман жоспары бойынша өтіледі) |
|
|
«Табиғатпен бірге» Айнала қоршаған ортаға бақылау жасауды жалғастыру. Күнді бақылау. Мақсаты: Балаларға күннің шуағы туралы мәлімет беру, күннің пайдасын, барлық тіршілік иелеріне күннің беретін жылуы туралы түсіндіру. Қ/ойын: «Күн мен түн» Қимылды ойын: Музыкалық-ырғақты жаттығулар Мақсаты: Бұлшық еттерді қыздыру Еңбек: Беседкадағы құмдарды жинату. Мақсаты: Балаларды тазалыққа, ұйымшылдыққа баулу. Жеке жұмыс: Балаларға күн туралы мақал жаттату. Күннің шуағы жылы, Ананың құшағы жылы. Өз бетінше ойындар. Күн ваннасы: балалар күннен қорғап, орамал тағу. кілемше төсеу,баланың жеке сүлгілері жайылып, шалқасынан, етбетінен жатып күнге қызд-ды.5 мин. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. Нан қиқымын шашпаймыз Жерде жатса баспаймыз Нан киелі ардақты ас, Қастерлеп оны баптаймыз. Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. Баяу дауыспен музыка әуенін тыңдату, нүктелі массаждар жасау |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. «Көңілді велосипедшілер» ұйқыашар жаттығуы «Су, су беті – қолымды жу» салқын сумен жуыну |
|
|
«Алақай ойын» Көлеңкелі жердің топырағы мен күн жердің топрағын салыстыру. «Күн мен жаңбыр» қ.қ.о Табанымызды ыстық құмда қыздырамыз |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. |
|
|
Апта күні: |
Бейсенбі: 26.07.18ж |
|
«Сәлеметсіңдерме, балалар!» Ата- аналармен балалардың көңіл күйі жайлы әңгімелесу.Дене қызуларын өлшеу. Жаттығулар «Керілу» Б.қ Аяқ бірге,қол жоғарыда, бір- шалқаямыз, екі- еңкейіп қолды аяқтың басына апару, үш- қолды алға созып отыру, төрт- бастапқы қалыпқа оралу. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Соқыртеке» |
|
|
«Ойна да ойлан» ББС «Әлеуметтік орта» ҰОҚ: Имандылық тәрбиесі. Тақырыбы: «Менің қылықтарым» Мақсаты: Білімділік: қылық дегеніміздің адамның басқа адамдарға қатысты жасаған іс — әрекет екендігі және айналадағы адамдардың осы қылықтарға сәйкес баға беретіндігі жөнінде түсініктерді дамыту. Дамытушылық: сөздік қорын молайтып, әңгімелеу дағдыларын жетілдіру. Тәрбиелік: балаларды жақсы және мейірімді, қамқор болуға тәрбиелеу Құралдар: демонстрациялық: суреттер; үлестірмелі |
|
|
«Табиғатпен бірге» Бұлттарды бақылау. Мақсаты. Балаларға бұлтардың қайдан пайда болатының, түзілуін оның жаңбыр болып жауатынын, бу болып ұшатынын түсіндіру. Ойын: «Тышқандар» Мақсаты: Балаларды шапшаңдылыққа үйрету Еңбек: Ойын аланыңдағы өз ойыншықтарын жинау. Жеке жұмыс: Балаларға бұлт туралы жұмбақ үйрету. Құндыз, Аслан,Амина- Аспанға ұшар бу болып, Жерге қайтар су болып. (бұлт) Балалардың өз бетінше ойындары. «Денсаулық жолын жүріп өтейік!» Ортопедиялық төсенішпен жалаң аяқ тұзды – ылғалды төсенішпен жүргізу; массажды төсенішпен жүргізу. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. «Әлди-әлди» әнін айта отырып, балалардың денесін сипалау, уқалау арқылы ұйықтату |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. Төсекте жатып керіліп ауа әсерін қабылдау, түйіршіктерді және жұмсақ жолақшалармен жүріп, табанды уқалау Киім кию ретін сақтап дұрыс киіне білуге үйрету |
|
|
«Алақай ойын» Дидактикалық ойындар ойнау. «Ненің төлі?», « |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Кеңес беру: (балаларға мүндетті түрде бас киім кигізе керек екені жөнінде) .Үлкендермен бірге қаламмен суреттер салу |
|
|
Апта күні: |
Жұма: 27. 07.18ж |
|
Сәлем достар! Балаларды қабылдап алу, дене қызуын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар.«Еңкей де,түзулен». қолдарды артта ұстап аяқтарды арасын алшақ қойып отыру.Алға еңкейіп ілгері қарау. Еркін дем алу 5 рет қайталау. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Орамал тастамақ» |
|
|
«Ойна да ойлан» ББС «Коммуникация» ҰОҚ: Саусақ театры «Мысық, әтеш және түлкі» Мақсаты: Кейіпкерлердің дауыс ырғағын келтіре отырып, саусақ қимылы арқылы театрды көрсете білуге үйрету. |
|
|
«Табиғатпен бірге» Жаздағы өсімдіктерді бақылау(тал, шөптер,қураған шөптер) Өмірде көптеген өсімдіктер үшін ылғалдың қажеттілігі жөнінде түсінігін қалыптастыру, себебі олар сулы жерде өседі: шөп (ұзын және төзімді сабағымен өсімдік), қураған шөптер,тал; Сипатты белгілерін бөлуге және өсімдіктерді салыстыруға үйрету; далада өздерін ұстай білуге үйрету: ересек адамдарсыз шөп көп өсетін жерлерге жақындамау, ағаштарды сындырмау, өзінен кейін шашпау. Еңбек: Балабақша ауласындағы гүлдердің арам шөптерін жұлу. Жеке жұмыс: Тербеледі ағаштар, Алдамнан жел еседі. Кіп-кішкентай ағаштар, Үп-үлкен боп өседі. Мақсаты: балалардың сөздік қорларын молайту. Өз бетімен ойын. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. |
|
|
«Алақай ойын» |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Кеңес беру: (балалардың денсаулығына мән берулерін) |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жазғы циклограмма, Шілде ІV апта
Жазғы циклограмма, Шілде ІV апта
|
Апта күні: |
Дүйсенбі: 23.07.18ж |
|
«Сәлеметсің бе ,жаңа күн!» Балаларды қабылдап алу, дене қызуын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар. «Қысқа және ұзын аяқтар» Б.қ: қолдарын жанға таянып отыру.Аяқтарды бүгіп, «қысқа» деу б.қ. келу. Басты төмен түсіруге болмайды.5-6 рет қайталау. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Паровоз» |
|
|
ББС «Шығармашылық» ҰОҚ: Мүсіндеу Тақырыбы: «Бақшаға саяхат» (қиярлар) Мақсаты: Ермексаз, балшық кесегін алақанның жұмсарту, есу, түзеу қимылдарымен сопақ пішінге келтіріп, қияр бөлігін жасау дағдысын бекіту |
|
|
«Табиғатпен бірге» Айнала қоршаған ортаға бақылау жасауды жалғастыру. Күнді бақылау. Мақсаты: Балаларға күннің шуағы туралы мәлімет беру, күннің пайдасын, барлық тіршілік иелеріне күннің беретін жылуы туралы түсіндіру. Қ/ойын: «Күн мен түн» Еңбек: Беседкадағы құмдарды жинату. Мақсаты: Балаларды тазалыққа, ұйымшылдыққа баулу. Жеке жұмыс: Балаларға күн туралы мақал жаттату, мағынасын түсіндіру. Күннің шуағы жылы, Ананың құшағы жылы. Өз бетінше ойындар. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. |
|
|
«Алақай ойын» Балаларға санамақтар үйрету- зейіндерін, ойлау қабілеттерін дамыту. «Әткеншекте тербелеміз» |
|
|
«Сау бол балабақша!» Таза ауада серуен ауқытында қимылды ойындар ойнату. «Тышқан мен мысық» Мақсаты: шапшаңдыққа машықтандыру. Ұжымдыққа тәрбиелеу. Қызығушылықтарын ояту. |
|
|
Апта күні: |
Сейсенбі: 24.07.18ж |
|
Қош келдің, балақай! Балаларды қабылдап алу, t*-сын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар. «Тербелу» Б.қ: қолдарды жанға созып,аяқтардың арасын ашып отыру,бір жаннан екінші жанға қарай 3-4 рет тербелу,демалыс жасау-қолдарды түсіру.4 рет қайталау. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Доп ортада» |
|
|
ББС : «Шығармашылық» ҰОІӘ: Саз. Хореография (маман жоспары бойынша өтеді) |
|
|
«Табиғатпен бірге» Шие ағашын бақылау. Мақсаты: Балаларды жеміс ағаштарының түрлерімен таныстыра отырып, адам өміріндегі маңыздылығын, пайдасын ұғындыру, олардың түрлерін айыра білуге үйрету, жалпы табиғат әлеміне жылы сезімін оятып, оны аялауға, күтіп баптауға тәрбиелеу. Дидактикалық ойындар: «Аталған ағашты кім табады?», «Ең жас ағашты тап», «Не қайда мекендейді?» Еңбек: Балабақша ауласындағы гүлдердің арам шөптерін жұлу. Жеке жұмыс: Дамир, Аягөз, Аймира- Тербеледі ағаштар, Алдамнан жел еседі. Кіп-кішкентай ағаштар, Үп-үлкен боп өседі. Мақсаты: балалардың сөздік қорларын молайту. Өз бетімен ойын. Ауа ваннасы: Түзу тұру, аяқ алшақ, қолды түсіру. Қолды жан жаққа созу, ауаны ішіне тарту (демалу), санды қолмен соғу, ауаны (дем) шығару. Ауаны сыртқа шығару арқылы «ку-ка-ре-ку», деп дыбыстау. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. Денемізді тік ұстап, Дұрыс отырып аламыз. Асты ішпейміз асығып, Біз әдепті баламыз. Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. Ұйықта, ұйықта жан балам, Ұйқыға әбден қан балам. Атаңнан ғибрат ал балам, Ер азамат бол, балам. Балаларға нүктелі массаждар жасау |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. Табанға арналған нүктелі массаж:жалаң аяқ тұзды – ылғалды дорожкамен жүргізу; ребристі тақтайшамен жүргізу; массажды төсенішпен жүргізу. |
|
|
«Алақай ойын» Ойын: «Гүлдерді түсі бойынша жина» мақсаты:түстерді ажырата білуге үйрету Ұзын-қысқа гүлдер Мақсаты: Ұзын-қысқа ұғымы туралы түсініктерін кеңейту |
|
|
«Сау бол балабақша!» Жаз қызықтары туралы балаңызбен әңгімелеіңіз Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Кеңес беру: (балаларға мүндетті түрде бас киім кигізу керек екені жөнінде) |
|
|
Апта күні: |
Сәрсенбі: 25.07.18ж |
|
«Қайырлы таң, балалар!» Ата-анамен сұхбат. Дене қызуын өлшеу. Жаттығулар. «Балалар мен доптар» Б.қ: аяқтарды сәл-пәл ашып тұру,қолдар төмен түсірілген 5-6 рет секіріс жасау және қолдарды сілтей бір орында жүру.3-4 рет қайталау Астарың дәмді болсын! Ойын: «Жапалақ» |
|
|
«Ойна да ойлан» ББС «Денсаулық» ҰОҚ: Спорттық ойын- сауық. (маман жоспары бойынша өтіледі) |
|
|
«Табиғатпен бірге» Айнала қоршаған ортаға бақылау жасауды жалғастыру. Күнді бақылау. Мақсаты: Балаларға күннің шуағы туралы мәлімет беру, күннің пайдасын, барлық тіршілік иелеріне күннің беретін жылуы туралы түсіндіру. Қ/ойын: «Күн мен түн» Қимылды ойын: Музыкалық-ырғақты жаттығулар Мақсаты: Бұлшық еттерді қыздыру Еңбек: Беседкадағы құмдарды жинату. Мақсаты: Балаларды тазалыққа, ұйымшылдыққа баулу. Жеке жұмыс: Балаларға күн туралы мақал жаттату. Күннің шуағы жылы, Ананың құшағы жылы. Өз бетінше ойындар. Күн ваннасы: балалар күннен қорғап, орамал тағу. кілемше төсеу,баланың жеке сүлгілері жайылып, шалқасынан, етбетінен жатып күнге қызд-ды.5 мин. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. Нан қиқымын шашпаймыз Жерде жатса баспаймыз Нан киелі ардақты ас, Қастерлеп оны баптаймыз. Астарың дәмді болсын! |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. Баяу дауыспен музыка әуенін тыңдату, нүктелі массаждар жасау |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. «Көңілді велосипедшілер» ұйқыашар жаттығуы «Су, су беті – қолымды жу» салқын сумен жуыну |
|
|
«Алақай ойын» Көлеңкелі жердің топырағы мен күн жердің топрағын салыстыру. «Күн мен жаңбыр» қ.қ.о Табанымызды ыстық құмда қыздырамыз |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. |
|
|
Апта күні: |
Бейсенбі: 26.07.18ж |
|
«Сәлеметсіңдерме, балалар!» Ата- аналармен балалардың көңіл күйі жайлы әңгімелесу.Дене қызуларын өлшеу. Жаттығулар «Керілу» Б.қ Аяқ бірге,қол жоғарыда, бір- шалқаямыз, екі- еңкейіп қолды аяқтың басына апару, үш- қолды алға созып отыру, төрт- бастапқы қалыпқа оралу. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Соқыртеке» |
|
|
«Ойна да ойлан» ББС «Әлеуметтік орта» ҰОҚ: Имандылық тәрбиесі. Тақырыбы: «Менің қылықтарым» Мақсаты: Білімділік: қылық дегеніміздің адамның басқа адамдарға қатысты жасаған іс — әрекет екендігі және айналадағы адамдардың осы қылықтарға сәйкес баға беретіндігі жөнінде түсініктерді дамыту. Дамытушылық: сөздік қорын молайтып, әңгімелеу дағдыларын жетілдіру. Тәрбиелік: балаларды жақсы және мейірімді, қамқор болуға тәрбиелеу Құралдар: демонстрациялық: суреттер; үлестірмелі |
|
|
«Табиғатпен бірге» Бұлттарды бақылау. Мақсаты. Балаларға бұлтардың қайдан пайда болатының, түзілуін оның жаңбыр болып жауатынын, бу болып ұшатынын түсіндіру. Ойын: «Тышқандар» Мақсаты: Балаларды шапшаңдылыққа үйрету Еңбек: Ойын аланыңдағы өз ойыншықтарын жинау. Жеке жұмыс: Балаларға бұлт туралы жұмбақ үйрету. Құндыз, Аслан,Амина- Аспанға ұшар бу болып, Жерге қайтар су болып. (бұлт) Балалардың өз бетінше ойындары. «Денсаулық жолын жүріп өтейік!» Ортопедиялық төсенішпен жалаң аяқ тұзды – ылғалды төсенішпен жүргізу; массажды төсенішпен жүргізу. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. «Әлди-әлди» әнін айта отырып, балалардың денесін сипалау, уқалау арқылы ұйықтату |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. Төсекте жатып керіліп ауа әсерін қабылдау, түйіршіктерді және жұмсақ жолақшалармен жүріп, табанды уқалау Киім кию ретін сақтап дұрыс киіне білуге үйрету |
|
|
«Алақай ойын» Дидактикалық ойындар ойнау. «Ненің төлі?», « |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Кеңес беру: (балаларға мүндетті түрде бас киім кигізе керек екені жөнінде) .Үлкендермен бірге қаламмен суреттер салу |
|
|
Апта күні: |
Жұма: 27. 07.18ж |
|
Сәлем достар! Балаларды қабылдап алу, дене қызуын өлшеу, денсаулығын байқау. Жаттығулар.«Еңкей де,түзулен». қолдарды артта ұстап аяқтарды арасын алшақ қойып отыру.Алға еңкейіп ілгері қарау. Еркін дем алу 5 рет қайталау. Астарың дәмді болсын! Ойын: «Орамал тастамақ» |
|
|
«Ойна да ойлан» ББС «Коммуникация» ҰОҚ: Саусақ театры «Мысық, әтеш және түлкі» Мақсаты: Кейіпкерлердің дауыс ырғағын келтіре отырып, саусақ қимылы арқылы театрды көрсете білуге үйрету. |
|
|
«Табиғатпен бірге» Жаздағы өсімдіктерді бақылау(тал, шөптер,қураған шөптер) Өмірде көптеген өсімдіктер үшін ылғалдың қажеттілігі жөнінде түсінігін қалыптастыру, себебі олар сулы жерде өседі: шөп (ұзын және төзімді сабағымен өсімдік), қураған шөптер,тал; Сипатты белгілерін бөлуге және өсімдіктерді салыстыруға үйрету; далада өздерін ұстай білуге үйрету: ересек адамдарсыз шөп көп өсетін жерлерге жақындамау, ағаштарды сындырмау, өзінен кейін шашпау. Еңбек: Балабақша ауласындағы гүлдердің арам шөптерін жұлу. Жеке жұмыс: Тербеледі ағаштар, Алдамнан жел еседі. Кіп-кішкентай ағаштар, Үп-үлкен боп өседі. Мақсаты: балалардың сөздік қорларын молайту. Өз бетімен ойын. |
|
|
«Ас адамның арқауы» Түскі тамақтануға дайындалу. Қасықты дұрыс ұстау, үстел үстінде мәдени гигиенаны сақтауды қалыптастыру. Астарын таусып ішулерін қадағалау. |
|
|
«Тәтті ұйқы» Жуыну, жатын бөлмедегі тсектерін өздері шамалары келгенше салуға дағдыландыру. |
|
|
«Тәтті ұйқыдан ояну» Ұйқыдан жәймен ояту. Жеңіл бой сергіту жаттығуларын орындату. |
|
|
«Алақай ойын» |
|
|
«Сау бол балабақша!» Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. Кеңес беру: (балалардың денсаулығына мән берулерін) |
|
шағым қалдыра аласыз













