Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
"Жазғы лагерь ашық сабақтар"
Материал туралы қысқаша түсінік
Жаз туралы айтылган
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
09 Маусым 2018
2051
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Зеленов ауданы, Железнов ауылының Ульянов ЖОББ мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Ешниязова Назгүл Жеткербайқызы ak_perishtem@mail.ruТелефон ном: 8775 518 54 22 8777 872 96 05
«Жазғы лагерьдің қызығы» Жаз жайнатып, күн күлдіріп, біз лагерьге барамыз деп оқу жылының аяқталысымен, мектеп оқушылары лагерьгеде жетті. Жаздың қуаныш пен шаттыққа толы ұмтылмас естеліктері боп қалуы үшін, лагерьді ерекше өткізу біздің басты мақсатымыз болмақ. Жазғы лагерь- демалыс уақытындағы оқушылардың денесін шынықтыруы, күш жинауы, оқушыларды рухани баю, қоршаған ортамен танысу, балалардың өзіне деген сенімділігін арттыру үшін беріледі. Мектепшілік лагерьде балалар бір-бірімен қарым-қатынасқа түсіп, ойын арқылы достасады. Ульянов ЖОББ мектебінде ауысым ұзақтығы 10 күнге созылған, 1-14 маусым аралығында, көп балалы отбасылы және үздік, белсенді оқушыларға арнап «Балдырған» жазғы лагері өткізілді. Біздер әр күнге белгіленген түрлі мерекелік іс-шараларды ұйымдастырып, балғындардың демалысын қуанышқа толы болуына барлық күш жігерімізді жұмсадық. Лагерьде оқушылардың қызушылықтары өте жоғары болды. І ауысымның ұстаздары А.Қ.Қуанышбаева екеуіміз бағдарламаны толық орындап, нәтижелі жүзеге асырдық деп ойлаймын. Атап айтсақ, ауыл ішіндегі жасыл желекті « Жеңіс паркіне» барып, балалардың бойын сергітіп, таза ауамен тыныстап, бүлдіршіндерімізді таныстырып, араладық. Сондай-ақ ауылдық кітапханаға барып, ауыл ішіндегі ескерткіштер жайында оқушыларға мәлімет беріп өттік. Лагерь кезінде «Көңілді старт», «Лагерь ханзадасы», «Лагерь ханшайымы» сайыстары өткізілді. Ер балдарымыз бен қыздарымыз ерекше белсенділік танытып, өз өнерлерін ортаға салды. Лагерьдің жабылу салтанатында көзге түскен оқушылар марапатталып, би кеші ұйымдастырылды. Жаздағы жақсы демалыс - жыл бойына қажетті күш-қуат береді деп ойлаймын. Ал «Балдырған» жазғы лагері- оқушылардың көңілінен шыққанына кәміл сенімдімін.
[21:52, 14.06.2017] ЖАНЫМ БАУЫРЫМ: МузыкаМақсаты 1. Оқушыларды қазақ халқының ұлттық биімен таныстыру2. Оқушыларды би өнерінің әсемдігімен, эстетикаға тәрбиелеу3. Дамытушылық міндеттері: оқулықтың мәтінімен берілген жоспар бойынша өз бетінше ізденуге, материалдар арқылы интеллектуалдық деңгейін көтеріп, оқушының пәнге қызығушылығын арттыру, ойын, тілін дамыту.Көрнекілігі: суреттер, плакаттар, үнтаспаСабақтың түрі: Жаңа сабақтыКүтілетін нәтижеПсихологиялық ахуал Шаттық шеңберіӘр адамның бас әрпіне байланысты, сын есімді жақсы сөздер айтылу керек. Мысалы: Дариға - дарынды, Шұға - шыдамды. Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.Қызығушылықты ояту Сабақтың барысыҰйымдастыру кезеңіОқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сыныпбөлмесінің тазалығына көңіл бөлу, сабаққадайындауII. Үй тапсырмасын сұрау.«Хор өнері» тақырыбын сұрау, түсініктерін айтқызуIII. Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезең.Берілген тапсырмалар мен сұрақтар арқылы білімдерін жан - жақты тексеру. Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып, ерекше ынтамен кіріседі.Мағынаны тану ІV. Жаңа сабақ. Мұғалімнің түсіндіруіҚазақ би өнерiнiң түп тамыры ғасырлар қойнауынан нәр алатыны белгiлi. Бүгiнде бишiлер де, би ансамбльдерi де, би студиялары да жоқ емес баршылық. Бiрақ, кәсiби жеке бишiлерiмiз саусақпен санарлықтай. Менi көптен берi осы мәселе ойландырады. Бiздiң би әлi әлемге таныла қойған жоқ. Солай бола тұрса да қазақ биi ұлттық дәстүр, салтты танытатын ең бiр өнердiң тиiмдiсi. Ол халықтың табиғатында, болмыс, тiрлiгiнде әуелден бар. Қанымызға сiңiп қалған дүние. Сондықтан да болар би халықтың жүрек қалауы. Ол онымен бiрге жасап келедi. Әрине, тоқырау кезеңдерiнде мәдениеттiң басқа салалары сияқты ұлттық дәстүрлi би өнерi де қиындықты бастан кешкенi белгiлi. Бiр кездерi көптеген әлем халықтарының билерiн меңгерген «Салтанат», «Гүлдер», «Айгүл» сынды елiмiзге және одан да тысқары елдерге кеңiнен танымал ән - би ансамблдерiнiң беделi бәсеңсiп, көрермендермен жүздесуi саябырлап кеткенi ешкiмге жасырын емес. Оның үстiне, әсiресе, ежелгi қазақ биiне ерекше мән беру назардан тыс қалды. Халқымыздың тек өзiне ғана тән қазақ биi - әлем билерiнiң iшiндегi ең жасы десек те болады. Ол өзiнiң шарықтау шегiне әлi жете қойған жоқ. Бiрақ оның белгiлi бiр бөлiгi классикалық деңгейге көтерiлдi. Мәселен, халық биi «Қамажай», «Маусымжан», «Қаражорға», «Келiншек», «Айжан қыз» тәрiздi ұлтымыздың болмысын танытатын билер бiздiң мақтанышымыз емес пе. Бұл жайдан - жай көңiл жұбату үшiн айтылған жалған мақтан деуден аулақпын. Бiз тiлге тиек етiп отырған қазақ би өнерi бiрнеше дәуiрдi бастан кештi. Халқымыздың бұл өнерiнiң болашағы бүгiнде осы сала өнерпаздарын қатты толғандырып отыр десем қателесе қоймаспын. Оларды ойландырып, алаңдатып отырғанда ұлттық биiмiздiң философияға бай мағынасы, әсерлi де тартымды көрiнiстерi болса керек. Жалпы бiздiң елдiң би өнерiнiң мүмкiндiгi мен өрiсi өте зор әрi биiк. Демек жоғары дәрежеде өркен жаюына керемет қуатты күш бар. Сайып келгенде, қазақ биi оның арқауы халықтың жан дүниесi, оның таным түсiнiгi, табиғатпен байланысы, оның философиясы. Мiне, осының бәрi кез келген бидiң құрылымынан, болмысынан айшықты көрiнiс тауып жататынына өз басым күмәнiм жоқ. Әрине, бұны былайғы қарапайым жұрт аңғара бермейдi. Қай өнер саласы болсын, оның бiз бiлмейтiн жақтары, өзiндiк сырлары, әдiс - тәсiлдерi болатынын ешкiм жоққа шығармайды. Билер де жақсылыққа, iзгiлiкке, әсемдiкке құрылатынын бiлемiз. Олар адамның бойындағы асыл қасиеттердi мадақтаудан тұрады десем қателесе қоймаспын.Қазақ билерi - көбiне - көп нақты белгiлi бiр тұрмыс - тiршiлiкке құрылады да халықтың бейне болмысының айнасына айналады. Ол елдiң сән - салтанатын, жастардың махаббатын, ерлiгiн, елдiгiн, қайғы - мұңын, әл - қуатын дәлме - дәл сан мыңдаған қимылмен, қозғалыспен баяндап тұратын болғандықтан бишi сахнада оны бар шеберлiгiмен, бар жан тәнiмен жеткiзуге тырысатыны хақ. Хореографиялық бiлiм алған кәсiпқой бишi де бидi қойған кәсiпқой балетмейстер де жаңа дүниенiң сапасына бiрдей жауапты. Бишi «бидi әйтеуiр билеп шықсам болды» деп ойламай, бидiң көрiнiстiк әсерiнен гөрi оның iшкi айтайын деген табиғи сұлулығына көбiрек мән берiп, халықтың назарын соған аударуға ден қойса, онда ол бишiнiң биi көңiлден шықты деген сөз. Әр бидiң де адам сияқты өзiндiк ерекшелiгi, мiнез - құлқы бар екенiн бишi әсте естен шығармауы керек.Сергіту сәті Қолдарыңды көтеріңдер – бір дейік.Көп отырып, қатты шаршап жүрмейік.Қолды создық, басты бұрдық – екі деп,Қозғалыспен әрбір адам жетіледі.Алға, артқа қарадық та – үш дедік.Тағы жаңа жаттығулар істедік.Түсірейік қолды төрт пен бесті айтып,Отырайық көңілді енді марқайтып. Ой сергітеді, шаршағандарыбасыладыОй толғаныс «Ұйқасын тап» ойыны1. Менің ағам Сансызбай,2. Жасады маған.......... /Сазсырнай/3. Жылаған соң інімді аяп,Жасап бердім.........../Асатаяқ/4. Тоныма орап кетіп емБүлінбепті............. /Жетіген/Үйге тапсырма 76 - 78 бет оқу, әңгімелеу Күнделіктеріне жаздыртуБағалау Үй тапсырмасын, жаңа сабаққа белсене қатысушы оқушыларға баға қоюКері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырадыПәннің аты Уақыты: Кабинет: МұғалімСабақтың атауы Көне аспаптар сыр шертеді қобыз және скрипка.Мақсаты Қобыз және скрипка аспаптарымен танысады. Сезімділік, музыканы толғаныспен қабылдауға, оны түсінуге, шығарманың көркемділігін қабылдауға, оны түсінуге, ән айтуға, музыка тыңдауға, қимыл - ырғақ, сурет салу, ойындар ойнауға үйренедіКөрнекіліктер: Проектор, оқулық, дәптер, стикер, бейнетаспа т. б.Күтілетін нәтижеПсихологиялық ахуал Шаттық шеңберіӘр адамның бас әрпіне байланысты, сын есімді жақсы сөздер айтылу керек.Мысалы: Дариға - дарынды, Шұға - шыдамды. Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.Қызығушылықты ояту Ұйымдастыру кезеңі1. Үрмелі аспаптар, ұрмалы аспаптар, ішекті аспаптар.2. Ең алғашқы адамдар ойлап тапқан аспаптар қалай аталады?3. Адамдар ол аспаптарды не үшін пайдаланды?4. Ұрмалы аспаптарды ата.5. Үрлеп ойнайтын аспаптарды ата.6. Сыбызғыны қалай ойлап тапқан?7. Балаларға арнап қандай музыка аспаптарын жасаған?8. Дыбысын аңшылар ғана естіген аспап.Бұл қандай аспап?- тыңдап, аспаптарды ажырату. Сұрақтарға - жауап Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып, ерекше ынтамен кіріседі.Мағынаны тану «Бұл қандай аспап» ойыны.Тақтаға бір оқушы шақырылады. Аспаптың суреті отырған балаларға ғана көрсетіледі. Олар аспапты сипаттайды. Тақтадағы оқушы аспапты дәл табуы керек.Ең соңғы екі аспап қобыз бен скрипка.Қобыз бен скрипка аспабы – бір - біріне ұқсас аспаптар.Қобыз ағаштан жасалды.Ысқышпен ойналады.Қобыздың атасы Қорқыт ата.Скрипка қобыз аспабынан кейін Еуропада дүниеге келді. Үні нәзік, әсем сазды. Оны “музыкалық аспаптардың патшайымы” деп атайды. Оны ертеректе тізеге қойып орындаған. Дегенмен, сауықшыл Еуропалықтар билегенді ұнататын. Сөйтіп оны енді иыққа қойып ойнай отырып билеп те үлгерген екен. Содан бері оны скрипканы иыққа қойып ойнайды. Сипаттау арқылыСергіту сәті «Табиғат құбылыстары»- ойыныМұғалім: « Жай жаңбыр»Балалар: Саусақтың ұшымен жай тырсылдатады.Мұғалім: « Қатты жаңбыр»Балалар: Саусақтың ұшымен тез тырсылдатады.Мұғалім: «Жел тұрды»Балалар: Ысылдайды (желдің дыбысын салады)Мұғалім: «Боран соқты»Балалар: ГуілдейдіМұғалім: «Қар жауып кетті»Балалар: Қол шапалақтайды. Ой сергітеді, шаршағандарыбасыладыОй толғаныс «Ұйқасын тап» ойыны1. Менің ағам Сансызбай,2. Жасады маған.......... /Сазсырнай/3. Жылаған соң інімді аяп,Жасап бердім.........../Асатаяқ/4. Тоныма орап кетіп емБүлінбепті............. /Жетіген/Жаңа сабақты пысықтау.1. Қобызға ұқсайды.2. Еуропалық аспап.3. Оны иыққа қойып ойнайды.4. Біз білетін 5 түрлі ішекті аспапты ата.5. Бұл қандай аспап? Аспаптар көрсетіледі.Қобыз, скрипка, дауылпаз, сыбызғы. т. б жауап бередіҮйге тапсырма Мәтінді оқу, өлеңді жаттау Күнделіктеріне жаздыртуБағалау Смайлик арқылы бір - бірін бағалау Оқушылар смайлик арқылы бір - бірін бағалауКері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады[22:17, 14.06.2017] ЖАНЫМ БАУЫРЫМ: Саласы: Таным. Тақырыбы: Сулықты кестелеу. Бөлімі: Қол еңбегі.Мақсаты: Балаларды сүлгіні кестелеуді үйрету. Матаның сапасымен таныстыра отырып, сүлгінің шетіндегі жіпті иненің ұшымен біртіндеп суырып, шашақ жасау дағдыларын қалыптастыру.Дамытушылығы: Ине жіпті пайдалану іскерлік дағдыларын қалыптастыру. Инені алға қарай жылжыта отырып тігуге үйрету. Ине – жіпті пайдалану ережелерін сақтау.Тәрбиелік мәні: Тігіншілердің еңбегін құрметтеуКеректі құралдар: ине – жіп, қайшы, дайындалған үлгі суреттерКөрнекі құрал: Тігіс түрлері салынған суреттер.Іс - әрекет бөлімдері Тәрбиешінің іс - әрекеті Балалардың іс - әрекетіМотивациялық – қозғаушы кезеңШаттық шеңберінде тұрып балалар бір - бірімен амандасу.Біз көңілді баламыз,Шаттық әнге саламыз.Би билейміз дөңгелеп,Біз өнерлі баламыз.Балаларға мамандық суреттерін көрсете отырыптаныстыру. Тігінші еңбегіне тоқталып, бізге әдемі киім тігетін мамандарды тігінші апайлар деп атаймыз. Жылы лебіздерін айтуӘңгімелесуҰйымдастырушылық - ізденушілік кезеңСабақты жұмбақ шешуден бастауӨзі жүріп отырадыІзі тігіп отырады.Бұл не балалар? (ине)Балалар жұмбақтың жауабынан кейін ине - жіппен жұмыс жасайтындарын әңгімелеу, тігу түрлерімен таныстыру. Тігіп үйренбес бұрын ине – жіппен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік ережелерімен таныстыру.1. Инені кез келген жерге тастама, ине салғышқа салып қой.2. Инені ешқашан аузыңа салма3. Инеге жіпті сабақтағанда оны аузыңа салма4. Жіпті тісіңмен тістеме: ол – тісіңді бүлдіреді.5. Тот басқан инені тігуге пайдаланба.Ине туралы тақпақ оқып беру.Бой дегенің тым қысқа Ажырасып кеткенгеБар болғаны үш елі Төрешілік етедіКіріскенше жұмысқа. Ине алдынан өткендерАуыры оған тиеді Құшақтасып кетедіСергіту сәті. М. Әлімбеав «Он саусақ»Жалғыз саусақ тіпті де,Ұстай алмас жіпті деЕкі саусақ бірікті,Ине қолға ілікті,Үш саусағым орамды,Жүгіртеді қаламды...Өнерлі екен он саусақ.Қала салсақ жол салсақ.Жұмыс барысыӘліппе – дәптердегі үлгіге қарап отырып. Сүлгінің бір шетін, иненің ұшымен бір жіптің ұшын шығарып, үзбей суырып көрсету. Инені ұқыпты ұстап, бір – біріне кедергі келтірмей жұмыс істеу. Балалардың іс - әрекетіне бағыт беру, кейбір балаларға көмек көрсету.Шашақталған сүлгі мен шашақсыз сүлгіні көрсету.Екеуінің салыстырып баға беру.Еңбек туралы мақал – мәтел айту.- Еңбек етсең ерінбей, Тояды қарның тіленбей.- Ерінбеген, етікші болады.- Еңбек ер атандырады.Ойын: «Ине мен жіп» қимылды ойынЖұмбақ шешуИнемен жұмыс үстінде қауіпсіздік ережесін сақтауИне туралы тақпақ оқу.Сергіту сәтіЖұмыс барысыСүлгіні шашақтауМақалдар айту.ОйынРефлексивті - түзетуші кезең «Біз не білдік»- Жалқаулық – жаман әдет.- Барлық мамандық қажет- Ұқыпты және жинақы бол.Сабақты қорытындылау. МадақтауКүтілетін нәтиже:Білуі керек: - Жұмыс кезінде қауіпсіздік ережесін сақтауды білу керек.Болуы керек: Өз бетімен жұмыс жасау дағдысы болуы керек.Жасай білуі: Матамен жұмыс жасай білуі керек.[22:21, 14.06.2017] ЖАНЫМ БАУЫРЫМ: Қағаздан жалауша жасауЖарияланды 17-05-2013, 09:08 Категориясы: Бастауыш сынып Сабақтың мақсаты: қағаздан жалауша жасау туралы мәлімет беру.Білімділік: оқушылардың бұрыннан алған білім, білік, дағды машықтарына сүйене отырып, қағаздан жалауша жасау тәсілдерін үйретуДамытушылық: шыдамдылығын, ұқыптылығын, жұмыс орнын дұрыс ұйымдастыру шеберлігін қалыптастыру және қауіпсіздік ережелерін сақтауға, құралдармен жұмыс жасауға икемділігін дамытуТәрбиелік: Оқушыға еңбекті өз бетінше жасауға шығармашылық бағытқа тәрбиелеуСабақтың түрі: жаңа сабақСабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ жауап, ізденіс, практикалық әрекет, сын тұрғысынан ойлауСабақтың көрнекілігі: слайдтар, сөзжұмбақ, оқулық, жалауша түрлері, қауіпсіздік ережесі, суреттер, сызбалар.Пәнаралық байланыс: тіл сабағы, математика, музыка, бейнелеуСабақтың барысы: Ұйымдастыру бөлімі:Психологиялық дайындықГүл өсірсең терлеп,Мұның аты еңбек.Кесте тіксең зерлеп,Мұның аты еңбек.Қиындықтың бәрін,Еңбек қана жеңбек.- Бүгінгі еңбек сабағына қандай қажетті құрал - жабдықтарды пайдаланамыз? (слайд көрсету)Олай болса, осы құрал - жабдықтарды пайдалану үшін, өткен тақырыптар бойынша еске түсіреміз.Қайталау - білім анасы1. Қағазды неден жасайды?Қағаз ағаштан, қамыстан, сабаннан ескі қағазды затты өңдеу арқылы жасалады. Осылардың ішінде қағаз жасау үшін көп ағаш пайдаланады. Ол үшін арнайы құралмен үгіндіге айналдырады. Оған су қосып шылайды. Одан кейін осы қоспаны тұз қышқылы немесе арнайы ағартқышпен ағартып, үгіндіні әбден майдалайды. Енді қағаз мықты болып әрі жазған кезде сия жайылып кетпес үшін желім қосады. Сөйтіп қоспа әбден дайын болғанда арнайы құрал арқылы әртүрлі қалыңдатады, жұқалайды, кептіреді. Екі бетін үккіштен өткізіп, тазалап, әбден тегістейді. Әртүрлі көлемді орама жасайды немесе әртүрлі пішінде кесіп тұтынушыға жолдайды.2. Қағаздың қандай түрлерін білесің? Оларды не үшін қолданады?Жазуға арналған қағаздар, сурет салуға арналған қағаздар, ақ қағаздар, орауға арналған қағаздар, түрлі - түсті қағаздар, қатырма қағаздар.3. Қағаздың қандай қасиеттері бар?Қағаз - адам қолымен жасалатын материал. Оның өзіне тән қасиеттері бар. Әртүрлі бұйымдар жасаған кезде біз оның қасиеттерін білуіміз керек. Жыртылады, бүктеледі, иіледі, умаждалады, жанады, қиылады.4. Жай қағазбен қатырма қағаздың қандай айырмашылығы бар?Жай қағаз жұқа, жұмсақ болып келеді, қатырма қағаз берік болады. Умаждалмайды.5. Қатырма қағаздан жасалатын бұйымдарды ата.Кітап мұқабалары, папкалар, дәрі - дәрмек қораптары, азық - түлік қораптары6. Жұмысшы сызықтар дегеніміз не?Жай және түрлі қатырма қағазға белгілеу және оларды қию жұмыстарын орындауда қолданатын сызықтардың шартты белгілері7. Қағаздың адам өміріндегі маңыздылығы?Біз қазір өмірімізде қағазсыз елестете алмаймыз. Күнделікті өмірде тіршілігімізде ең көп қолданатын заттардың бірі осы қағаз, дәптер, кітап, газет - журналдар болып табылады.Балалар, бүгін біздер тақтадағы сөзжұмбақты шешсек, қағаздан не жасайтынымызды білеміз.Сөзжұмбақ- Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қағаздан жалауша жасау.Мұғалім: балалар, жалаушаны қайдан көріп жүрсіңдер?Оқушы:Мұғалім: Жалаушалар неден жасалады?Оқушы:Мұғалім: Мереке күндерінде көшені, бөлмелерді безендіру үшін қағаздан, матадан әртүрлі шағын жалаушалар дайындалады. Жалаушаларды жіпке тізіп іліп қояды. Ол бөлмелер мен көшелерді сәнге бөлейді. Жалаушаларды қолға ұстап жүреді.Қауіпсіздік ережесі:. Еңбек сабағына арналған ұшы доғал қайшыны пайдалан.. Қайшының ұшын жоғары қаратып ұстама.. Қайшыны ашық күйінде қалдырма.. Екінші адамға қайшыны сабы жағымен ұсын.. Қайшымен қию кезінде жүрме, жолдасыңа жақындама.. Жұмыс соңында қайшыны қабына салып қой.. Желімді иіскеуге болмайды.Практикалық әрекетСергіту сәті (музыка сүйемелдеуімен)Бала - бала балақан.Қане қайсы жалаушаң,Жалаушаны қолға алып.Би билейік айналып.Топ, топ басайық,Жалаудан күн жасайық.Жаса, жаса алтын күн,Жаса, жаса жарқын күн.Сабақты бекітуМұғалім: бүгінгі сабақта қағаздан қандай бұйым жасадық?Оқушы: қағаздан жалауша жасадық.Мұғалім: жалауша, шар туралы өлең, жаңылтпаш, жұмбақ сұрау.(ауызша сұралады)- Балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?- Қандай көңіл - күйде болдыңдар?- Балалар өте жақсы еңбектендіңдер!Көрме ұйымдастыру (оқушылардың жұмысы бағаланады)- Сабақ аяқталды, сау болыңдар!Кері қайтуМатериал рейтингісі:0барлық дауыс бергендер: 0Ілмек сөздер: Қағаздан жалауша жасау, бейнелеу өнері, бастауыш сыныпЖариялаған Ақкенже2007 Оқылды: 13137 (рет) | Пікірлер: 0 Баспаға шығару Басқа жаңалықтарды оқу:Варикоз уходит только так!Запишите рецепт, который излечит Ваши ножки от варикоза в ...Разбогатевшая казашка из хутора разболтала о системе ...Это видео круто меняет жизнь. Займёт 2 минуты времениВарикоз? Возьмите обычную...Простейший домашний рецепт избавиться от варикозных вен 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ