Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жазғы саяхат
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: Қазақ тілі |
Мектеп : № 5А.Байтұрсынов жом |
|
|
|
||||
Күні: 30. 04.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Оразбаева Н |
|
|
|
||||
Сынып: 5 |
Тақырыбы: Жазғы саяхат |
|
|
|
||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
Т/А4.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтау. |
|
|
|
||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтай алады. |
|
|
|
||||
Оқушылардың басым бөлігі: Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап қолдана алады. |
|
|
|
|||||
Кейбір оқушылар Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап дәлелдейді. |
|
|
|
|||||
Бағалау критерийі |
1. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтай алады. 2. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап,қолдана алады. 3. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап,дәлелдейді. |
|
|
|
||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:жіктік жалғау т.б |
|
|
|
||||
Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Қалай ойлайсыңдар-қай елдерге барған ұнайды? 2.Қайда саяхаттауды ұнатасыңдар? |
|
|
|
|||||
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: саяхат,жорық,демалыс т.б |
|
|
|
|||||
Құндылықтарға баулу. |
Оқушыларды ,іздемпаздыққа,әдептілікке,еңбекқорлыққа,кішіпейілділікке тәрбиелеу. |
|
|
|
||||
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет,бейнелеу өнері. |
|
|
|
||||
Алдыңғы тақырып |
Мен аспан әлеміне барсам... |
|
|
|
||||
Жоспар |
|
|
|
|
||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
|||||
Ширату жаттығуы. Жүректен жүрекке 1,2,3 саны арқылы топқа бөлемін. « Қарлы кесек» әдісі арқылы оқушылардың назарын аудару және өткен сабақты сұрақтар арқылы бекіту. |
қағаз,қалам |
|
|
|
||||
10 минут |
1.Мәтінді түсініп оқы. 2.Сұрақтар құрастыр. 3.Сөздердің мағынасын аш. |
|
|
|
|
|||
Бағалау критерийлері . Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтай алады. |
Дискрипторлар |
|
|
|
||||
Мәтінді оқи алады. |
|
|
|
|
||||
Сұрақтар құрастыра алады. Мағынасын аша алады. |
|
|
|
|
||||
12 минут |
«Тақтамен жұмыс» 4-тапсырма:Жазғы демалысты жоспарлап,ауылдағы ата –әжеңе хат жаз. |
|
|
|
|
|||
Бағалау критерийлері. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап, қолдана алады. |
Дискрипторлар |
|
|
|
||||
Хат жаза алады. |
|
|
|
|
||||
8 минут |
Тапсырма:5 «Жазғы саяхат» сөзіне өлең немесе сөзжұмбақ жаз. |
Сурет , А4 формат |
|
|
|
|||
Бағалау критерийлері . Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап дәлелдейді. |
Дискрипторлар |
|
|
|
||||
1 Тапсырманы жаза алады. |
|
|
|
|
||||
2 минут |
Бағалау. Үй тапсырмасы: №6ауыл және қала ға ойша саяхат жасап,әңгіме шағын мәтін жазыңдар. |
Бағдаршам арқылы Оқулық |
|
|
|
|||
Қосымша ақпарат |
|
|
|
|||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау –Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Әр тапсырмадағы сұрақтарды жеңілден күрделіге қарай қоямыз. |
Пәнаралық байланыс.Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс.Құндылықтардағы байланыс |
|
|
|
|||
|
Оқушыларға сабақ барысында белсенділік танытып отырған оқушылардың сыни өз ойларын жеткізуне қарай бағалау парақшасындағы қорытынды ұпайлары арқылы бағалау. |
АКТ,стикер Әдебиет,өзін-өзі тану |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
|
||||
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? бүгін оқуышылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? |
|
|
|
|
||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|
|
Тексерілді: 30.04.2018ж
Сабақ: Қазақ тілі |
Мектеп : № 5А.Байтұрсынов жом |
|
|
|
||||
Күні: 21. 01.2019ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Оразбаева Н |
|
|
|
||||
Сынып: 5 |
Тақырыбы: Өнер-білім бар жұрттар |
|
|
|
||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
5.2.5.1 -мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; |
|
|
|
||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырып анықтай алады. |
|
|
|
||||
Оқушылардың басым бөлігі: мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырып,қолдана алады. |
|
|
|
|||||
Кейбір оқушылар: мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырып дәлелдейді. |
|
|
|
|||||
Бағалау критерийі |
1. мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырып анықтай алады. 2.мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырып,қолдана алады. 3. мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырып дәлелдейді. |
|
|
|
||||
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |