Материалдар / Жазғы саяхат
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жазғы саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып мұғалімдеріне қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2020
1115
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Қазақ тілі

Мектеп : № 5А.Байтұрсынов жом




Күні: 30. 04.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Оразбаева Н




Сынып: 5

Тақырыбы: Жазғы саяхат




Сабаққа негізделген оқу мақсаты

Т/А4.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтау.




Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтай алады.




Оқушылардың басым бөлігі: Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап қолдана алады.




Кейбір оқушылар Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап дәлелдейді.




Бағалау критерийі

1. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтай алады.

2. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап,қолдана алады.

3. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап,дәлелдейді.





Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:жіктік жалғау т.б




Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Қалай ойлайсыңдар-қай елдерге барған ұнайды? 2.Қайда саяхаттауды ұнатасыңдар?




Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: саяхат,жорық,демалыс т.б




Құндылықтарға баулу.

Оқушыларды ,іздемпаздыққа,әдептілікке,еңбекқорлыққа,кішіпейілділікке тәрбиелеу.




Пәнаралық байланыс

Әдебиет,бейнелеу өнері.




Алдыңғы тақырып

Мен аспан әлеміне барсам...




Жоспар





Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Ширату жаттығуы. Жүректен жүрекке 1,2,3 саны арқылы топқа бөлемін. « Қарлы кесек» әдісі арқылы оқушылардың назарын аудару және өткен сабақты сұрақтар арқылы бекіту.

қағаз,қалам




10 минут

  1. Тапсырма

1.Мәтінді түсініп оқы.

2.Сұрақтар құрастыр. 3.Сөздердің мағынасын аш.





Бағалау критерийлері . Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтай алады.


Дискрипторлар




Мәтінді оқи алады.





Сұрақтар құрастыра алады. Мағынасын аша алады.





12 минут

«Тақтамен жұмыс» 4-тапсырма:Жазғы демалысты жоспарлап,ауылдағы ата –әжеңе хат жаз.





Бағалау критерийлері. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап, қолдана алады.

Дискрипторлар




Хат жаза алады.







8 минут

Тапсырма:5 «Жазғы саяхат» сөзіне өлең немесе сөзжұмбақ жаз.

Сурет , А4 формат





Бағалау критерийлері . Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап дәлелдейді.

Дискрипторлар




1 Тапсырманы жаза алады.






2 минут

Бағалау. Үй тапсырмасы: №6ауыл және қала ға ойша саяхат жасап,әңгіме шағын мәтін жазыңдар.

Бағдаршам арқылы

Оқулық




Қосымша ақпарат




Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау –Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Әр тапсырмадағы сұрақтарды жеңілден күрделіге қарай қоямыз.

Пәнаралық байланыс.Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс.Құндылықтардағы байланыс






Оқушыларға сабақ барысында белсенділік танытып отырған оқушылардың сыни өз ойларын жеткізуне қарай бағалау парақшасындағы қорытынды ұпайлары арқылы бағалау.

АКТ,стикер

Әдебиет,өзін-өзі тану

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? бүгін оқуышылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе?





Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Тексерілді: 30.04.2018ж













Сабақ: Қазақ тілі

Мектеп : № 5А.Байтұрсынов жом




Күні: 21. 01.2019ж

Мұғалімнің аты-жөні: Оразбаева Н




Сынып: 5

Тақырыбы: Өнер-білім бар жұрттар




Сабаққа негізделген оқу мақсаты

5.2.5.1 -мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру;




Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырып анықтай алады.




Оқушылардың басым бөлігі: мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырып,қолдана алады.




Кейбір оқушылар: мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырып дәлелдейді.




Бағалау критерийі

1. мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырып анықтай алады. 2.мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырып,қолдана алады. 3. мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырып дәлелдейді.





770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!