Ұйымдастыру
кезеңі
|
Ой
шақыру:
-
Жазу мен кітап бастырутарихы
қай халықтардан бастау алды?
• Алғашқыжазбанықұрудыңбастысебебі не
болуымүмкін?
• Жазба қалай
дамыды?
Оқушыларды
сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
|
Оқушылар жазу тарихы
туралы өз жауаптарын ұсынады
|
мадақтау
|
Мұғалім
презентациясы
|
Жаңа
сабақ
|
. Менталды карталармен жұмыс
(басталу). Оқушылардың жауаптарын тыңдау кезінде менталды картасын
құр абастаңыз, сол арқылы оқушылардың ойларының дұрыс бағытын
тексеріңіз
себеп
себеп
себеп
жазба
Теориялық материалдармен / бейне материалдармен
жұмыс жасау. Пиктограммалар әдісі арқылы мәтінді оқып, бейнені
қараңыз:
• Мәтіндегі негізгі ұғымдарды немесе сөздерді бөліп
көрсетіңіз
• Әр
ұғымға немесе сөзге бір белгі - белгіше салыңыз
Менталды картасымен жұмысты жалғастыра беріңіз,
оған жазудың түрлерін, әр түріне
өзіне тән белгілерін қосыңыз:
Тақырып бойынша 1 минуттық сөйлеуге дайындық
бойынша жұмыс:
-Адамзат үшін жазудың маңызы
неде?
-Өткен мен қазіргі тарихты
салыстыру?
Мұғалімнің жұмысын келесі
сызба бойынша бағалау:
• Мәлімдеме
• Себеп
• Фактілер
|
Оқушылар Менталды картамен жұмыс
жасайды,жазудың 4 түрі және олардың әрқайсысының сипаттамалық
белгілері ақыл-ой картасында пайда болғаннан кейін, студенттер
тексеру мақсатында жұптан тыс жұмыс
жасайды.
Дескриптор:
- Адамзат үшін жазудың
маңызына талдау жасайды;
- Өткен мен қазіргі тарихты
салыстырады;
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Менталды
карталар
Ақпараттық
карточкалар
www.mindmeister.com/kz
үлестірмелі
қағаздар
кесте
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап
береді.
- Не білдім?
- Не білемін?
- Не білгім
келеді?
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
ҚБ – сабақтағы өз
әрекетіне рефлексия жасау;
|
А4,
конспект
|