|
СЫНЫП: 1 |
Қатысқандар : 27 |
Қатыспағандар: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жазық және кеңістік фигуралары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.3.1.2 жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллелипипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Көптеген оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
жазық фигуралар (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигуралар (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллелипипед) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Денсаулық сақтау және қауіпсіздің ережесін сақтау |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Сыйластық, жауапкершілік, ынталы болу, өз Отанына деген құрмет, тазалық, қарым-қатынас әдебі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Бейнелеу өнері – «Кім жылдам?» тапсырмасы Дүниетану – «Астана» бейнебаянын көрсету |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақтаның мүмкіндігін пайдаланып видеожазба көрсету |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Ең қарапайым геометриялық фигуралармен (нүкте, түзу,сəуле, кесінді) таныс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин |
1мин
2 мин |
Мен атқан таңды сүйемін, Шуағын шашқан күнді сүйемін. Аялаған табиғатты сүйемін, Қоршаған бар әлемді сүйемін.
Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу. 1-топ - үшбұрыш 2-топ - шаршы 3-топ - дөңгелек
|
Фигуралар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 25 мин |
5 мин
4 мин
3 мин
3 мин
1 мин
2 мин
6 мин |
Тапсырма №1.( Топтық жұмыс) Кеңістік фигуралар (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллелипипед) үлгілерін(макеттерін) топтарға таратып беріп, оқушыларға қарап, зерттеп, оны саусақпен ұрып көруге, талдап, қорытынды шығаруына уақыт беріледі. Мұғалім фигураларға фонар жарығын түсіреді, қандай құбылыс орын алғанын оқушылар анықтай отырып, өз тұжырымдарын жасайды. Оқушылардың тұжырымдары тыңдалып болған соң, мұғалімнің көмегімен қорытынды ереже шығарылады.
М.к.
«Астана» қаласы туралы бейнебаян көрсетіледі. Оқушылар қандай заттар мен ғимараттар кеңістік фигураларына ұқсайтындығын анықтап, бас қала туралы және ЭКСПО көрмесі туралы әңгімелейді.
ҚБ. Мұғалімнің мадақтамасы Тапсырма№2. «Ойлан тап» әдісі (Жұптық жұмыс) 1. Кеңістік фигураларын пайдаланып, не құрастыруға болады? (макетін жасап көрсетеді, модельдеу) -Балмұздақ, үй, машина, ағаш, т.б. 2. Кір қыстырғышты пайдалана отырып жазық фигуралар құрастыру.(модельдеу) ҚБ. «Геометриялық фигуралар» арқылы жұптар бір – бірін бағалайды.
Тапсырма№3. Жеке жұмыс Кеңістік фигураларынан жазық фигураларды қалай алуға болады? (көрсету, қырқып алу)
ҚБ. Бармақпен бағалау Сергіту сәті Домала, доп, домала, Балшыққа тек құлама. Жек көремін оныңды Бүлдіресің қолыңды. Секіріп өт ордан да, Секіріп өт жолдан да. Қуса күшік жетпесін, Машина басып кетпесін.
Тапсырма№ 4. «Кім жылдам?»(Жеке жұмыс) Берілген суреттер қандай жазық фигураға ұқсайды, сол тұсты бояу керек және әртүрлі түстерді пайдалану қажет.
ҚБ. Жұпта жұмыстарымен алмасады да, дайын жауабы бойынша тексеріп, жұбының жұмысын бағалайды. «Жұдырықтан бес саусаққа дейін» әдісі арқылы оқушылар жұмыстарын бағалайды. Жұдырық –егер тапсырмада көп қателер болса; Үш саусақ-егер тапсырма жақсы жеңгйде орындалса; Бес саусақ-тапсырма жоғары деңгейде орындалса.
Тапсырма№5. (Жеке жұмыс) |
Куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллелипипед үлгілері Фонар
Куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллелипипед үлгілері Смайликтер
Фигуралар макеттері
Үлестріме қағаздар
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Жақсыбаева Гүлдана БауыржанқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Жазық және кеңістік фигуралары 1 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Жазық және кеңістік фигуралары 1 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Тақырыбы: Жазық және кеңістік фигуралары Математика пәнінен жаңартылған білім беру мазмұны бойынша өткізілген ашық сабақты ұсынып отырмын
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


















