Материалдар / Жазық және кеңістік фигуралары 1 сынып

Жазық және кеңістік фигуралары 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Тақырыбы: Жазық және кеңістік фигуралары Математика пәнінен жаңартылған білім беру мазмұны бойынша өткізілген ашық сабақты ұсынып отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қазан 2021
457
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

СЫНЫП: 1

Қатысқандар : 27


Қатыспағандар: 0

Сабақтың тақырыбы:

Жазық және кеңістік фигуралары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.3.1.2 жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллелипипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Жазық және кеңістік фигураларын таниды

Көптеген оқушылар:

  • Жазық және кеңістік фигураларын қоршаған орта заттарымен сәйкестендіреді

Кейбір оқушылар:

  • Кеңістік фигураларынан жазық фигураларды шығарады

Тілдік мақсат

жазық фигуралар (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигуралар (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллелипипед)

Бағалау критерийлері


  • Жазық (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы,тіктөртбұрыш) фигураларды және кеңістік(куб, шар, цилиндр, конус, пирамида,тікбұрышты параллепипед) денелерін ажыратады

  • Геометриялық фигуралар мен қоршаған ортадағы заттардың пішініне ұқсастығын анықтайды


Денсаулық сақтау және қауіпсіздің ережесін сақтау

  • АКТ қолдану барысында электр тоқтарынан абай болу

  • Қайшымен жұмыс ережесі

  • Сергіту жаттығуы

Құндылықтарды дарыту

Сыйластық, жауапкершілік, ынталы болу, өз Отанына деген құрмет, тазалық, қарым-қатынас әдебі

Пәнаралық байланыстар

Бейнелеу өнері – «Кім жылдам?» тапсырмасы

Дүниетану – «Астана» бейнебаянын көрсету

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақтаның мүмкіндігін пайдаланып видеожазба көрсету

Алдыңғы оқу

Ең қарапайым геометриялық фигуралармен (нүкте, түзу,сəуле, кесінді) таныс

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы

3 мин

1мин









2 мин


  • Ынтымақтастық атмосферасын құру

Мен атқан таңды сүйемін,

Шуағын шашқан күнді сүйемін.

Аялаған табиғатты сүйемін,

Қоршаған бар әлемді сүйемін.



  • Топқа бөлу

Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу.

1-топ - үшбұрыш

2-топ - шаршы

3-топ - дөңгелек


  • Сабақ мақсаттарымен таныстыру


  • Жазық және кеңістік фигураларымен танысамыз;

  • Жазық және кеңістік фигураларын қоршаған орта заттарымен сәйкестендіреміз;

  • Кеңістік фигураларынан жазық фигураларды шығарамыз











Фигуралар










Сабақтың ортасы

25 мин

5 мин

























4 мин





3 мин





3 мин









1 мин























2 мин





































6 мин

Тапсырма №1.( Топтық жұмыс)

Кеңістік фигуралар (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллелипипед) үлгілерін(макеттерін) топтарға таратып беріп, оқушыларға қарап, зерттеп, оны саусақпен ұрып көруге, талдап, қорытынды шығаруына уақыт беріледі.

Мұғалім фигураларға фонар жарығын түсіреді, қандай құбылыс орын алғанын оқушылар анықтай отырып, өз тұжырымдарын жасайды.

Оқушылардың тұжырымдары тыңдалып болған соң, мұғалімнің көмегімен қорытынды ереже шығарылады.

  • Бұлар кеңістік фигуралары , себебі кеңістікте орын алады, көлеңкесі түседі, іштерінде бос орын болады.


М.к.

  • АКТ мүмкіндіктерін пайдалану арқылы

«Астана» қаласы туралы бейнебаян көрсетіледі. Оқушылар қандай заттар мен ғимараттар кеңістік фигураларына ұқсайтындығын анықтап, бас қала туралы және ЭКСПО көрмесі туралы әңгімелейді.


ҚБ. Мұғалімнің мадақтамасы

Тапсырма№2. «Ойлан тап» әдісі (Жұптық жұмыс)

1. Кеңістік фигураларын пайдаланып, не құрастыруға болады? (макетін жасап көрсетеді, модельдеу)

-Балмұздақ, үй, машина, ағаш, т.б.

2. Кір қыстырғышты пайдалана отырып жазық фигуралар құрастыру.(модельдеу)

ҚБ. «Геометриялық фигуралар» арқылы жұптар бір – бірін бағалайды.

- түсінгенім жоқ;


- әлі де практика қажет/сұрақтар бар;


- барлығы түсінікті.


Тапсырма№3. Жеке жұмыс

Кеңістік фигураларынан жазық фигураларды қалай алуға болады? (көрсету, қырқып алу)

  • Кеңістік фигураларының беттерін қағаз бетіне қарындашпен бастырып сызу арқылы.


ҚБ. Бармақпен бағалау

Сергіту сәті

Домала, доп, домала,

Балшыққа тек құлама.

Жек көремін оныңды

Бүлдіресің қолыңды.


Секіріп өт ордан да,

Секіріп өт жолдан да.

Қуса күшік жетпесін,

Машина басып кетпесін.



Тапсырма№ 4. «Кім жылдам?»(Жеке жұмыс)

Берілген суреттер қандай жазық фигураға ұқсайды, сол тұсты бояу керек және әртүрлі түстерді пайдалану қажет.



















ҚБ. Жұпта жұмыстарымен алмасады да, дайын жауабы бойынша тексеріп, жұбының жұмысын бағалайды.

«Жұдырықтан бес саусаққа дейін» әдісі арқылы оқушылар жұмыстарын бағалайды.

Жұдырық –егер тапсырмада көп қателер болса;

Үш саусақ-егер тапсырма жақсы жеңгйде орындалса;

Бес саусақ-тапсырма жоғары деңгейде орындалса.



Тапсырма№5. (Жеке жұмыс)

Куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллелипипед үлгілері

Фонар










Куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллелипипед үлгілері

Смайликтер











Фигуралар макеттері

































Үлестріме қағаздар


























770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ