Жазықтықта түзулердің өзара орналасуы (Location of lines on the plane)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жазықтықта түзулердің өзара орналасуы (Location of lines on the plane)

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ өтуге арналған материал. Ашық сабақтың ерекшелігі ағылшын тілімен кіріктіріп өтілуінде.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:5.12.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Жанәділов А.А.

Сынып: 7 Ә

Оқушылар саны: 16

Пәні

Математика пәнін ағылшын тілінде кіріктіріп оқыту

Сабақ тақырыбы

Жазықтықта түзулердің өзара орналасуы (Location of lines on the plane)



Оқу мақсаттары


  • Cызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу

  • y=kx+b сызықтық функциясының графигін салу және оның k мен b-ға қатысты орналасуын білу;

  • Сызықтық функцияның графиктерін зерттеу;




Тілдік

мақсаттар


Оқушыларды: Функция ұғымымен, функционалдылық тәуелділік, аргумент ұғымдарымен таныстыру. Келесі сөздердің аудармасын білу:

  • independent variable – тәуелсіз айнымалы

  • intercept қиылысу

  • slope – бұрыштық коэффициент

  • value – шама, мөлшер

  • condition of perpendicularity – перпендикулярлық шарты

Бағалау критерийлері

Білу және түсіну

сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуын біледі

Білімін қолдану

есеп шартына қарай сызба жасайды

Анализ

есептің шешімін негіздейді


Құндылықтардыдарыту

Жұптық талқылау барысында сөздік қоры дамиды, академиялық шынайылық қалыптасады. Достық, адамгершілік қасиеттері артады.

Пән аралық байланыстар

Геометрия, сызу

Осыған дейін меңгерілген білім


Түзулердің параллель және перпендикуляр орналасуы

Сабақ барысы


Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар


Сабақтың басы.

5 мин.

























Ортасы

33 минут





























































Сабақтың жүрісі:

І.Ұйымдастыру кезеңі

1.Оқушыларды түгендеу, сабаққа даярлау

2. Өткен тақырып бойынша қосымша сұрақтар қою

ІІ. Жаңа сабақ

Жаңа сабақ тақырыбын айту.

Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.

Тақырыпта қолданылатын ағылшын тіліндегі жаңа сөздермен таныстыру.



Үш мысал беру арқылы y=kx+b сызықтық функциясы түсіндіріледі:



3x + y = 5 y = -3x + 5



2x – y = -7 -y = -2x – 7 y = 2x + 7



-4x + 2y = 10 2y = 4x + 10 y = 2x + 5



  • Graph the linear equation -1 ≤ х ≤ 4. Find the amount of this function : y = 3/(x+2)



Жаттығулар орындау:

  • Егер бұрыштық коэффициент пен қиылысу нүктесінің координатасы белгілі болса, сызықтық функцияның формуласын тап

  • k=-2; A(0;3) y= -2x+3

  • k=8; A(0;10) y=8x+10

  • k=0; A(0;-5) y= -5



  • Берілген графиктің қатесін табу және оның дұрыс сызылуын көрсету (оқушылар өз вариантына сәйкес келетін графикті ғана талдайды):

  • y=kx+b сызықтық функциясы y=kx+b сызықтық функциясы

  • y=kx+b сызықтық функциясы түріне келтіру





  • х – белгісіз айнымалының орнына сандар беру арқылы у-тің мәндерін табады. Тапсырма 2 вариант бойынша орындалады.



  • By condition of perpendicularity find the slope

(Перпендикулярлық шарты орындалуы үшін екінші бұрыштық коэффициентті табыңдар):

  • y = Answer :

  • y = Answer : 5

  • y = Answer :

  • y = x – 9 Answer : -1

  • y = Answer :

  • y = Answer :



  • Марафон. Тест (бір жауапты)

1) Find y=3x+x²/3 if x= ‒3.

A) -3 B) 6 C) 4 D) -6 E) 2



2) Find y= ‒5+x/2 if y=10.



A) 15 B) 40 C) 30 D) 10 E) 20

3) With what argument y=5x-6 function equals 14?

A) 2 B) 4 C) -6 D) -3 E) 5



Тест ( көп жауапты)

1) If x= ‒2 find y=3x+2x+5.

A) -5 B) 6 C) -10/2 D) 12/2

E) 8 F) -25/5 G) 21/7



2) Find y=0,5x+6 function, if x=4

А) 12 B) 8 C) 18/4 D) 12/3

E) 4*2 F) -20/4 G) 16/2



3) With what argument y= 4x-7 function equals 17?

А) -9 B) 6 C) -10/2 D) 12/2

E) 8*3 F) 3*2 G) 20/7



  • Find the correspondence pairs by the formula y = kx + b

3) y= 7+2x 4) y=18



  • k = b= ‒1

  • k = ‒1 b=18

  • k = 2 b= ‒7

  • b= ‒2

  • b= ‒1





  • Деңгейлік тапсырма:

Екі сызықтық функция графиктерінің қиылысу нүктесін олардың графиктерін салып, анықтаңдар:







Shape1

Shape2





таратпа материалдаринтерактивті тақта, слайд

Сабақтың соңы

2 минут

Рефлексия:

Бүгінгі сабақта сендер не білдіңдер?


Сендерге ерекше ұнағаны?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.12.2018
2257
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі