Өлшемшарт
(Бағалау
Критерийлері)
|
Оқушылар:
- екі
нүктенің арақашықтығының есептеу формуласын
біледі
- екі
нүктенің арақашықтығының есептеу арқылы үшбұрыштың дұрыстығын
дәлеледейді;
- кесіндінің
ортасының координаталарын сызба мен формула арқылы
анықтайды
-
есеп шығаруда кесіндінің
ұштарының координаталарын қолданып кесіндінің орталарының
координаталарын табады.
|
3
мин
|
Ұйымдастыру
|
Ұйымдастыру.
Амандасу.
Сабақта жағымды ахуал
туғызу мақсатында «Жүректен-жүрекке» әдісін қолданып
бір-біріне тілек білдіру арқылы зейіндерін
сабаққа
шоғырландырамын.
Геометриялық фигуралар
бойынша топқа бөлемін.
Ширату
жаттығу «Өзіңді
тексеріңіз» әдісімен
оқушылардың пән бойынша білімнің тұрақты
қалыптасуына мүмкіндік беретін жағдай жасаймын және оқу мақсатын
оқушылармен бірге
анықтаймын.
Берілген сұрақтарға
«иә», «жоқ» жауапты белгілейді, жауабын
түсіндіреді.
сұрақтар
|
ииә
|
жжоқ
|
Параллелограммның
ауданың табу формуласы
Үшбұрыштың ауданың табу формуласы
|
|
|
Ромб ауданың
формуласы
|
|
|
Трапецияның ауданы формуласы
|
|
|
|
Тыңдау, өткен сабақты еске
түсіру және жаңа сабаққа
дайындалады.
Сұраққа жауап
береді
|
|
Презентация
|
10
мин
|
Жаңа
сабақ
|
Видео
түсіндіру
https://youtu.be/BTmNLxCdRew?si=Yr49BijQIIT8Ssqd
|
Тақырып бойынша ресурстарды
қарау, түсінбеген затын мұғалімнен
сұрау
|
|
WhatsApp
Cілтеме
Презентация
Геометрия 8-сынып
Ә.Н.ШЫНЫБЕКОВ, Д.Ә.ШЫНЫБЕКОВ, Р.Н.ЖҰМАБАЕВ
Алматы «Атамұра» 2018 107-114
беттер
|
15
мин
|
Бекіту
|
ТЖ.
1-тапсырма: «Ара
ұясы» әдісі
арқылы оқушылар не білгендігі
туралы пікір алмасып және екі сұрақтан дайындап, алынған
жауаптармен мәліметтері қорытындылайды.
Астана
қаласындағы Бәйтерек монументі мен Нұр-Астана мешітінің орналасуы
карта арқылы координаталық жазықтықта берілген. 1 бірлікті 100 м
деп алып, екі ғимараттың арақашықтығын
есептендер.
ҚБ: «Шаршылар» әдісі арқылы
бағаланады.
(Ж)
2-тапсырма: «Броундық
қозғалыс» әдісі арқылы оқушылар
сынып ішінде орналастырылған тақырыпқа қатысты мәліметтер мен
ақпараттарды қолданып, сынып ішінде қозғала жүріп, берілген
тапсырма бойынша ақпарат жинау арқылы есеп
шығарады.
Берілген
сызықтық қозғалыс графигінен t=2 және t=4 болғандағы нүктелердің
арақашықтығын табыңыз.
ҚБ: «Бір қадам
алға» әдісі арқылы
оқушылардың материалды қаншалықты меңгергенің
анықтаймын.
(ЖЖ) 3-тапсырма: «Елестету
көрінісі» әдісі арқылы оқушылар мәтіннің
басты мәнін, елестете отырып жұмыс істей
алады.
Суретте Астана
қаласындағы «Бейбітшілік және келісім» сарайының бір қабырғасы
координатадық жазықтықта берілген. 1 бірлікті 10 м деп алып осы
үшбұрыштың дұрыстығын дәлелдендер.
ҚБ:
«Смайлик» әдісі
Кітаптағы есептерді шығарып Desmos
бағдарламасы арқылы графигін қарап
тексереміз.
|
Топқа бөлінеді, тақырып
бойынша топпен жұмыс жасайды
Есептердің
графигін Desmos
арқылы
тексереді
|
1-тапсырма
Дескриптор:
-мәтіннің негізгі
ұғымдарын анықтайды;
-екі нүктенің
арақашықтығын есептеу формуласын қолданып теңдеу
құрады;
теңдеуді шешу арқылы екі
ғимараттың арақашықтығын
табады;
2-тапсырма
Дескриптор:
-Графиктің координаталық жазықтықпен байланысын
анықтайды;
-Графикті қолданып қажетті екі нүктенің
координаталарын табады;
-Координаталар арқылы екі нүктенің арақашықтығын
есептейді;
3-тапсырма
Дескриптор:
-Үшбұрыш төбелерінің координаталырын
анықтайды;
-Қырларының ұзындықтарын есептейді;
-Табылған ұзындықтарды салыстырады;
-Ұзындықтардың теңдігін анықтайды;
Кітап бойынша берілген
есептерді шығарып,графикте дұрыс бейнелей
алады
|
Презентация,оқулық,
Desmos
сайты
|
15
мин
|
Жеке
жұмыс
|
Жұптық
жұмыс
(Ж ).
1-тапсырма: «Ой
қозғау» әдісі арқылы оқушыларға тапсырма беріледі,
онда оқушылар осы сабақтағы меңгерген білімдерін бұрынғы білімімен
ұштастырады.
Зерттеу
есебі: Кесінді ортасының
координатасының формуласын анықта
1)
Координаталық жазықтыққа АВ кесіндісін салыңдар.
2) АВ
кесіндісінің ортасына К - нүктесін салыңдар.
3) К
нүктесінің координатасын табыңдар.
4) Кестеге К
нүктесінің координатасын жазыңдар.
5) Кестеге
және дәптерлеріңе алынған формуланы жазыңдар.
А(
х1;у1)
|
(3;1)
|
(0;
2)
|
(4;–3)
|
(6;7)
|
В(х2;у2)
|
(5;1)
|
(0;–8)
|
(–4;–3)
|
(2;3)
|
К(х;у)
|
|
|
|
|
Формула
|
хк=
|
ук=
|
(ҚБ): «Бағдаршам»
әдісі арқылы бағаланады
(Ө) 2
тапсырма: «Мағынаны тану»
әдісін
қолданғанда оқушылар
өз бетімен жұмыс жасап, белсенділік көрсетуіне
жағдай жасалады.
Астана қаласы мен Қарағанды қаласының
ортасында жатқан Осакаровка кентінің орналасуы географиялық картада
жазықтық координаталарына сәйкес берілген. Мына берілген мәліметтер
бойынша Астана қаласының орналасу координаталарын табыңдар.
Мұндағы: А(х; у), О ( 4,5; 5) , Қ ( 7;
0)
ҚБ: "Екі жұлдыз бір
тілек" әдісі сыныптастарды
бағалау үрдісінде оқушылардан екі жұлдыз бір тілек айту
сұралады
«Элективті тест» әдісі арқылы Quizizz
бағдарламасына кіріп оқушылар сұрақтарға жауап береді. Бұл әдіс
оқушылар өзінің үйрену деңгейін анықтап, алған білімін ары қарай
дамытуға бағытталады.
|
Жұптық жұмыс
орындайды,есептерді шығарып,графигін салып
береді
Quizizz
ден тест
тапсырады
|
1-тапсырма
Дескриптор:
-
координаталық жазықтыққа АВ кесіндісін салады;
-АВ
кесіндісінің ортасына К - нүктесін салады;
- К
нүктесінің координатасын табады;
- кестеге К нүктесінің
координатасын жазады.
2-тапсырма
Дескриптор:
-мәтіннің негізгі ұғымдарын
анықтайды;
-
кесініді
ортасының координаталарының формулаларын қолданып теңдеу
құрады;
- теңдеуді шешу арқылы
Астана қаласының орналасу координаталарын
табады;
- кесіндінің белгісіз
бір ұшының координаталарын табу бойынша талдау
жасайды.
Quizizz де тапсырған тест
бойынша бағалау
|
Презентация,Оқулық
,
8-synyp | Quizizz
|
Қортынды
(Рефлесия)
|
2мин
|
Үйге тапсырма: 112-113 беттер
4.11;4.12;4.21;4.22 тапсырмалар
Рефлексия.
-
«Таңда да таста» әдісі
бойынша оқушылар бүгінгі сабақта мен не үйрендім, мен үшін не қызық
болды, маған не түсініксіз болды деген 3 сұраққа жауап беріп, өзара
дебрифиг жүргізеді.
Бүгінгі меңгерілген
материал бойынша 5 сұраққа жылдам жауап
береді.
|
Оқулық: Геометрия 8-сынып
Ә.Н.ШЫНЫБЕКОВ, Д.Ә.ШЫНЫБЕКОВ, Р.Н.ЖҰМАБАЕВ
Алматы «Атамұра» 2018 107-114
беттер
|
|
https://www.plickers.com/
|