Ұйымдастыру
кезеңі
5минут
|
Сәлемдесу;
түгелдеу;
Сабақта жағымды ахуал
туғызу мақсатында «Жүректен-жүрекке» әдісін қолданып
бір-біріне тілек білдіру арқылы зейіндерін
сабаққа
шоғырландырамын.
Оқушыларды оқу
мақсаттары, сабақ мақсаттары және бағалау критерилерімен
таныстыру.
|
Сәлемдеседі
Сабаққа дайындықты
бастайды
Сабақ мақсатымен
танысады
|
Оқушылар дың
белсенділігіне байланысты
бағаланады.
|
Оқулық;
Оқу
Слайд
Презентация
|
Жаңа сабақты
бекіту
15минут
|
Жаңа тақырыпты
қысқаша түсіндіру
Тік бұрышты
координаталар жүйесі.
Ох және Оу сан
өстерін О нүктесінде
қиылысатындай етіп, бір-біріне перпендикуляр
орналастырамыз. Осылай
Оху тік
бұрышты декарттық координаталар жүйесі
салынады.
Мұнда, Ох абсиссалар өсі, Оу ордина-
талар өсі деп, ал О нүктесі координа-
талар бас нүктесі
деп аталады. Жазықтықтағы кесінді ортасының
координаталары мен кесінді
ұзындығы

|
4.1.2. Екі нүктенің
арақашықтығы. Декарттық
координа-
талар жүйесінде А (х1; у1) және В (х2; у2) нүктелері
берілсін.
Осы А және В нүктелерінің арақашықтығын табу
керек.
Ол
үшін А және В нүктелері арқылы координаталар өстеріне параллель
түзулер жүргізейік
(4.5-сурет).
Сонда АВС тік бұрышты үшбұрышын аламыз.
Ал А1 (х1;0), В1(х2; 0),
А2 (0; у1), В2(0; у2) болғандықтан,
А1 және В1 нүктелерінің арақашықтығы
| х2 – x1 |-ге тең, ал А2 және В2 нүктелерінің арақашықтығы |
y2 – y1 |-ге тең.
екі нүктенің
арақашықтығы
|
Оқушылардың белсенділігіне
байланысты
Ауызша
бағаланады.
|

Оқулық;
Оқу
Слайд
Презентация
|
Бекіту тапсырмаларын
орындау
20мин
|
есеп
1
Берілгені.
A(-2; 2) және B(1; -2)
нүктелері.
АВ кесінідісінің ұзындығын
тап.

Жауабы: 5.
Дескриптор:
-
Графиктің координаталық
жазықтықпен байланысын
анықтайды;
-
Графикті қолданып қажетті екі
нүктенің координаталарын
табады;
-
Координаталар арқылы екі
нүктенің арақашықтығын
есептейді;
|
2-тапсырма
(-5,10) нүктесінен Ох
осіне координаталар басына дейінгі қашықтықты
табыңдар.
Дескриптор:
-
Графиктің координаталық
жазықтықпен байланысын
анықтайды;
-
Графикті қолданып қажетті екі
нүктенің координаталарын
табады;
-
Координаталар арқылы екі
нүктенің арақашықтығын
есептейді;
ҚБ: «Бір қадам
алға» әдісі арқылы оқушылардың
материалды қаншалықты меңгергенің
анықтаймын.
|
қБ:Оқушылар дың
белсенділігіне және тақтадағы шығарған есептеріне байланысты
бағаланады.
|
Оқулық
Тақта, слайд, оқу
құралдары;
8 сыныпқа арналған
оқулық
Слайд
Сызғыш
|
3-тапсырма
Абциссасы 6-ға тең нүкте координаталар басынан 10-ға тең
қашықтықта жатыр. Осы нүктенің ординатасын
табыңдар.
Дескриптор:
Жалпы - 3
балл
-Қашықтықты есептеу формуласын
қолданады
-Ординатасын
табады
-Жауабын
жазады
|
4-тапсырма
АВ кесіндісінің ұзындығын тап
1 нұсқа А (3;-1), В
(-2;4)
2 нұсқа А (3;4), В (2;
-1)

|
Дескриптор: -Қашықтықты есептеу формуласын
қолданады
-АВ кесіндінің
ұзындығын табады; табады
|
Тақта, слайд, оқу
құралдары;
8 сыныпқа арналған
оқулық
|
Сабақтың
соңы
5минут
|
Бүгінгі
сабақта: -
бұрыштың
синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің тікбұрышты үшбұрыштың
қабырғалары мен бұрыштарының қатыстары арқылы берілген
анықтамаларын білді.
Кері
байланыс. «Плюс, минус,
қызықты»
Үйге
тапсырма. Тікбұрышты үшбұрыштың
сүйір бұрыштарының тригонометриялық функциялары.
№
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
«Плюс» -
оң
әсер
еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жаза
алады;
«Минус» - “қолымнан
келмей жатыр” немесе
“
түсініксіз
болып тұр
”
деген
ойларын
жазады. «Қызықты» - деген
бағанға өздеріне не
қызықты болды
немесе
жайында көбірек білгісі келетінін сұрақ
түрінде де жазса
болады.
|
Оқушылар дың
белсенділігіне байланысты
бағаланады.
|
Оқулық;
Презентация
Интернет
ресурстары
|