«Жеке тұлғаны қалыптастырудағы біртұтас тәрбиенің рөлі»

Тақырып бойынша 13 материал табылды

«Жеке тұлғаны қалыптастырудағы біртұтас тәрбиенің рөлі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар «Біртұтас тәрбие» бағдарламасының құндылықтарын түсініп, оларды күнделікті өмірде қолдана біледі.
Материалдың қысқаша нұсқасы

ӘДІСТЕМЕЛІК ӘЗІРЛЕМЕ

Автор: Амиргалиева Амина Эхкихатовна

«Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасының

Науырзым ауданының білім бөлімі» ММ әдіскері


Тақырыбы: «Жеке тұлғаны қалыптастырудағы біртұтас тәрбиенің рөлі»


Бұл презентацияда «Біртұтас тәрбие» бағдарламасының құндылықтарына негізделген жасалған әдістемелік әзірлеме.

мақсаты, міндеттері мен әдістері қарастырылады.


Күтілетін нәтижелер:

Оқушылар «Біртұтас тәрбие» бағдарламасының құндылықтарын түсініп, оларды күнделікті өмірде қолдана біледі. Білім беру ұйымдарында әдістемелік қоржынға қосылатын жаңа материалдар әзірленеді. Мұғалімдер мен әдіскерлер арасында тәжірибе алмасу қамтамасыз етіледі.

Ата-аналар мен оқушылардың бағдарламаға қызығушылығы артады.

Оқушылар өздерінің туған жеріне деген сүйіспеншілігін арттырып, азаматтық жауапкершілігін сезінеді.

Әдіскерлердің әдістемелік материалдарды құрастырудағы шеберлігі артады.


Әдіскердің рөлі:

Әдіскер іс-шараның жоспарын құрастыруға белсенді қатысады. Әдіскер оқушылар мен мұғалімдерге рухани-адамгершілік құндылықтарды жеткізу әдістерін ұсынады. Топтық жұмыс кезінде әдіскерлер оқушыларды бағыттайды, олардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға қолдау көрсетеді.

Іс-шара барысында әдіскер оқушылардың жұмыстарына талдау жасап, олардың жетістіктері мен кемшіліктерін көрсетіп, рефлексия жүргізеді.

Іс-шарадан кейін әдіскер қатысушылардың кері байланысын жинап, әдістемелік ұсыныстар әзірлейді.

Әдіскерлер әдістемелік қоржынды толықтыру үшін үздік жұмыстарды жинақтап, облыстық деңгейде таратуды ұйымдастырады.


Іс-шараның барысы:

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, көңіл-күйін анықтау.

Іс-шараның мақсаты мен міндеттерін таныстыру.

Топқа бөлу.

Негізгі бөлім:

2.1. Тренинг: «Рухани құндылықтар»

Мақсаты: Оқушыларға рухани құндылықтардың маңыздылығын түсіндіру, олардың өз құндылықтарын айқындауға көмектесу.

Өткізу әдісі: Тренинг, жеке және топтық жұмыс.

Өту барысы:

Оқушылар шеңбер құрып отырады.

Әдіскер рухани құндылықтар туралы қысқаша әңгіме жүргізеді (құрмет, адалдық, сенім, мейірімділік және т.б.).

Әр оқушыға ақ қағаз бен маркер беріледі. Олар өздері үшін маңызды деп санайтын құндылықты жазады.

Оқушылар өз құндылықтарын топ алдында қорғайды, не себепті оны таңдағанын түсіндіреді.

Әдіскер әр оқушының жауабын талқылап, қорытынды жасайды.


Қорытынды: Оқушылар өз құндылықтарын анықтап, оларды түсінуді үйренеді. Әдіскер қатысушыларды мақтап, іс-шараны қорытындылайды.

Оқушыларға рухани құндылықтар туралы қысқаша ақпарат беріледі.

«Мен үшін маңызды құндылық» атты жаттығу. Әр оқушы өз құндылығын жазып, оны топ алдында қорғайды.

Әдіскерлер осы кезеңде оқушылардың сөйлеу мәдениетін бақылап, бағыт-бағдар береді.


2.2. Байқау: «Менің Отаным – Қазақстан»

Мақсаты: Оқушылардың патриоттық сезімін арттыру, ұлттық мақтаныш сезімін ояту.

Өткізу әдісі: Ән айту байқауы.

Өту барысы:

Оқушылар алдын ала патриоттық әндерді таңдайды және дайындалады.

Іс-шара барысында әр оқушы өз әнін орындайды.

Әдіскер мен қазылар алқасы әрбір қатысушыны орындаушылық шеберлігі, эмоциясын жеткізуі, әннің мазмұны бойынша бағалайды. Жеңімпаздар анықталып, марапатталады.

Қорытынды: Байқау соңында әдіскер қатысушыларға кері байланыс беріп, олардың өнеріне талдау жасайды.

Патриоттық әндер байқауы. Оқушылар өз таңдаған әндерін орындайды.

Әділқазылар алқасы әрбір қатысушыны бағалап, жеңімпаздарды анықтайды.

Әдіскер байқауды қорытындылап, қатысушыларға кері байланыс береді.


2.3. Эссе жазу: «Туған жерге тағзым»

Мақсаты: Оқушыларды туған жерге деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу, олардың шығармашылық қабілетін дамыту.

Өткізу әдісі: Эссе жазу.

Өту барысы:

Әдіскер оқушыларға туған жер туралы қысқаша ақпарат береді, мысалдар келтіреді. Әр оқушы «Менің туған жерім» тақырыбына эссе жазады. Эсседе оқушылар туған жердің ерекшелігі, олар үшін маңызы туралы баяндауы қажет.

Эсселер жиналып, үздік жұмыстар таңдалып алынады.

Үздік жұмыстар оқылады, талқыланады, марапатталады.

Қорытынды: Әдіскер қатысушылардың жұмыстарына баға беріп, олардың ойларын қорытындылайды.


2.4. Топтық жұмыс: «Құндылықтар постері»

Мақсаты: Оқушылардың топта жұмыс істеу дағдыларын дамыту, құндылықтарды түсіну және бейнелеу.

Өткізу әдісі: Топтық жұмыс, шығармашылық тапсырма.

Өту барысы:

Оқушылар 4-5 адамнан тұратын топтарға бөлінеді.

Әр топқа қағаз, маркерлер беріледі.

Топтар берілген уақыт ішінде өздеріне берілген құндылықты (достық, жауапкершілік, отансүйгіштік және т.б.) бейнелеп, постер дайындайды.

Топтар өз постерлерін қорғайды, олардың идеялары мен ойлары тыңдалады.

Әдіскерлер постерлерді бағалап, қорытынды жасайды.

Қорытынды: Әдіскер қатысушыларды мақтап, олардың жұмыстарын талдап, жалпы қорытынды шығарады.

Әр топқа құндылықтарды бейнелейтін постер жасау тапсырмасы беріледі.

Постерлер қорғалып, талқыланады.

Әдіскер топтық жұмыс кезінде қатысушыларға бағыт-бағдар береді, олардың ой-пікірлерін жинақтап, нәтижесін қорытындылайды.

Қорытынды бөлім:

Іс-шараның жалпы қорытындысын шығару.

Оқушылардың пікірлерін тыңдау.

Жеңімпаздарды марапаттау.

Әдіскерлердің қорытынды сөзі: іс-шара барысында анықталған мәселелер мен жетістіктер туралы баяндау.

Қолданылатын ресурстар:

Бейнероликтер, слайдтар.

Қағаз, маркерлер.

Үлестірмелі материалдар.

Құндылықтар тақырыбына арналған қысқаша бейнематериалдар.

Әдіскерлерге арналған нұсқаулықтар.

Бағалау критерийлері:

Топтық жұмысқа белсенді қатысуы.

Эссе мазмұнының тереңдігі.

Патриоттық әндер байқауындағы белсенділік.

Постер жасау кезіндегі шығармашылық көзқарас.

Өз ойын жүйелі жеткізе білуі.

Әдіскерлердің іс-шараны ұйымдастыру мен өткізу барысындағы белсенділігі.

Пайдаланылған әдебиеттер:

«Біртұтас тәрбие» бағдарламасының әдістемелік нұсқаулығы.

Құндылыққа бағытталған тәрбие әдістемесі бойынша әдістемелік құралдар.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің тәрбие жұмысы жөніндегі ұсыныстары.

Қазақтың ұлттық құндылықтарын дәріптеуге арналған әдістемелік құралдар.

Әдіскерлерге арналған әдістемелік құралдар жинағы.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.06.2025
17
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі