Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жеке,топтық және командалық тактикалық әрекеттер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия |
|||||
Пәні: |
Дене шынықтыру |
|||||
Бөлім: |
6-бөлім.Команда ойындарында бірлескен оқу |
|||||
Педагогтың аты-жөні: |
Сактаганова Айдана Кадыргалиевна |
|||||
Күні : |
21.02.2024 жыл |
|||||
Сынып: 10 «Б» |
Қатысушылар саны 32 |
Қатыспағандар саны 0 |
||||
Сабақтың тақырыбы : |
Жеке,топтық және командалық тактикалық әрекеттер |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.2.2.2. Бірлескен жұмысты оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын бағалау |
|||||
Сабақтың мақсаты
|
Оқушылар бірлескен жұмысты оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын бағалай алады |
|||||
Құндылықтар |
Әдеп нормаларын ұстану.Дұрыс қарым-қатынас орната білу.Салауатты өмір салтын ұстану |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы (15 минут) |
Дайындық бөлім: 12-15 мин. Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу.
Жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру, сабақтың мақсатын айтып өту. Қатардағы жаттығулар. Баяу жеңіл жүгіру. Арақашықтықты сақтау. Мұрынмен тыныс алу. Бірте- бірте ақырындап жүріске көшу. Кең тыныс алу. Жалпы дамыту жаттығулары. Бейне ролик арқылы жаттығуды орындату. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
«Бас бармақ» әдісі
|
Бос кеңісті, спорт зал,
|
||
Сабақтың ортасы (20 минут) |
Сұрақ – жауап арқылы сабақтың тақырыбын түсіндіріп кету 1.Волейболшыға аса қажетті қозғалыс дағдыларын тізбектеп бере аласыздар ма? (Қимыл–қозғалысты машықтандыру,дене мәдениетін қалыптастыру,денені шынықтыру,тәрбиелеу,секіру,соғу,ұшу,жүгіру) Волейбол ойынының қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Ойын кезінде жарақат алып қалу қауіпінің алдын алуды және қауіпсіздік ережелерін түсіндіреді; Допты қайтару әдісінің дұрыстығына назар аударады; Ұсынылған қозғалыс әрекеттерінің сапалы орындалуын сараптаптауды оқушыларға ұсынады; Волейболда допты қабылдау мен қайтаруды, орын ауыстыруды меңгеру маңызды екенін түсіндіреді; 1-әрекет. Допты жоғарыдан беру (қайталау). Жұптар бір-бірлеріне қарама қарсы тұрып тапсырмаларды кезек-кезекпен орындайды: - допты берудің орындалу үлгісін орындау (имитация) – допты өзінің үстіне жоғары лақтыру, алға қозғала ұстап алу; - сол жаттығуды қайталау тек ұстау орнына қарсы тұрған серіктесіне жалғап жіберу; - ешқандай тоқтатусыз серіктеске жалғау; - жоғарыдағыларды серіктеспен тордың екі жағына орналасудан орындау; - жоғарыдағылардың барлығын оңға және солға жанмен қозғала отырып қайталау. 2-әрекет. Допты төменнен екі қолмен қабылдау (қайталау). Жұптар бір-бірлеріне қарама қарсы тұрып тапсырмаларды кезек-кезекпен орындайды: - допты төменнен қабылдаудың орындалу үлгісін (имитация) допсыз қайталау; - допты өзінің үстіне жоғары лақтырып екі қолмен төменнен қабылдау; - екі қолмен допты жерге ұрып, доптың соғылған жеріне қарай орын ауыстырып, төменге түсіп келе жатқан допты екі қолмен төменнен қабылдау; - серіктеспен қарама-қарсы тұрудан допты төменнен қабылдауды орындау; - серітестің біреуі допты лақтырып береді екіншісі допты төменнен қабылдауды орындайды; - жұптар допты жоғарыдан қабылдап өздернің үстіне жоғары көтереді де төменнен қабылдау тәсілімен кері қайтарады; - жұптар жоғарыдағылардың барлығын тордың екі жағында тұрудан орындайды. Тапсырманың дескриптор:Білім алушы 1.қауіпсіздік ережесін сақтайды; 2.ара қашықтықты сақтап,жылдам,епті қозғалады; 3.ойын кеңістігінде бағдар жасай алады; 4.допты жоғарыдан,төменнен қабылдауды біледі; |
Сұрақтарға жауап береді.
|
«Бас бармақ» әдісі Оқушылардың бірін-бірі және өзіндік бағалауы тәжірибеленедіӘрбір тапсырмаларды орындап болған соң оқушылар өздері қол жеткізген немесе қиындық тудырған критерийлерді анықтап серіктесіне айтып отырады. ҚБ «Қол шапалақ»
|
|
||
Сабақтың соңы (5 минут)
|
Кері байланыс «ТikTok» әдісі 1. жүрек (лайк) алса – сабақ ұнады. 2.коментарий белгісін алса – пікірім бар. 3.ұшақ белгісі – достарына сұрақ қоя алады, өтілген сабақ бойынша. Осымен сабақ аяқталды.Сау болыңыздар!
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары ментұжырымдарынабайланысты керібайланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |