|
Пән |
Қазақ тілі Бисеналиева Гульзада Шаймардановна |
|
|
|
|
Сынып |
7 |
|
|
|
|
Оқулық |
Қазақ тілі мен әдебиеті. Учебник для 7 кл. общеобразоват. шк. с рус. яз. обуч. / Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова, Р.С.Рахметова, А.Қ.Рауандина – Алматы: Көкжиек - Горизонт , 2017. |
|
Сабақ тақырыбы: |
Жел, дауыл, атмосфера айналымы |
|
Бөлім: |
3 – бөлім. Жердегі климаттық өзгерістер Д. Дефо «Робинзон Крузо» романынан (үзінді). |
|
Оқу мақсаттары: |
7.1.2.1. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау 7.2.5.1 Диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру. |
|
Сабақтың мақсаты |
Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтайды Диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстырады. |
|
Әрекет тәртібі Порядок действий |
Ресурстар Ресурсы (мұғалім толтырады заполняется учителем) |
||||||||||||||||||||
|
Есте сақта! Запомни! |
Жаңа сөздер: жел – ветер дауыл жел – сильный ветер апат – стихийное бедствие, катастрофа, авария, крушение. себеп – причина теңіз – море |
||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
Орында! Выполни! |
1 тапсырма. Иә, жоқ деп қысқаша жауап бер.
Дескриптор:
4 бал |
||||||||||||||||||||
|
2 тапсырма. Суреттердің орнына сөздерді қой.
Қажетті сөздер: найзағай, нөсер, жел, теңізде. 4 бал Дескриптор:
3 тапсырма. Диалогті толықтыр. Алан: Дана, біраздан соң ауа райы өзгеретін сияқты. Дана: Иә, ..................тұр ғой. Дана: Терезелерді жабайық, ....................сияқты. Алан: Дана, желдің дауысын естисің бе? Дана: Естідім, жел қалай....................... екен? Жел деген не өзі? Алан: Дана, саған жел туралы ақпарат қызық па? Дана: Әрине, сен маған жел туралы айтып бересің бе? Алан: Жел дегеніміз –........................ . Дана: Ол қалай қозғалады? Алан: Көбінесе.....................қозғалады. Дана: Алан, жел неге кейде қатты соғады? Алан: Желдің жылдамдығы мен бағыты үнемі өзгеріп отырады. Дана: Неге? Алан:................тұрақты болмайтындықтан.
Қажетті сөздер: ауаның қозғалуы, ауаның қысымы, горизонталь бағытта, күн бұлттанып, пайда болады, жел көтерілген. 2 бал Дескриптор:
|
|||||||||||||||||||||
|
Орында Выполни |
Формативті тапсырма Формативное задание ( Отправь фото на ватсап или прикрепи в кунделик. Не забудь указать класс и фамилию)
|
||||||||||||||||||||
|
Үй жұмысы: |
Жаңа сөздерді жаттау
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Жел, дауыл, атмосфера айналымы" сабақ жоспары
"Жел, дауыл, атмосфера айналымы" сабақ жоспары
|
Пән |
Қазақ тілі Бисеналиева Гульзада Шаймардановна |
|
|
|
|
Сынып |
7 |
|
|
|
|
Оқулық |
Қазақ тілі мен әдебиеті. Учебник для 7 кл. общеобразоват. шк. с рус. яз. обуч. / Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова, Р.С.Рахметова, А.Қ.Рауандина – Алматы: Көкжиек - Горизонт , 2017. |
|
Сабақ тақырыбы: |
Жел, дауыл, атмосфера айналымы |
|
Бөлім: |
3 – бөлім. Жердегі климаттық өзгерістер Д. Дефо «Робинзон Крузо» романынан (үзінді). |
|
Оқу мақсаттары: |
7.1.2.1. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау 7.2.5.1 Диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру. |
|
Сабақтың мақсаты |
Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтайды Диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстырады. |
|
Әрекет тәртібі Порядок действий |
Ресурстар Ресурсы (мұғалім толтырады заполняется учителем) |
||||||||||||||||||||
|
Есте сақта! Запомни! |
Жаңа сөздер: жел – ветер дауыл жел – сильный ветер апат – стихийное бедствие, катастрофа, авария, крушение. себеп – причина теңіз – море |
||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
Орында! Выполни! |
1 тапсырма. Иә, жоқ деп қысқаша жауап бер.
Дескриптор:
4 бал |
||||||||||||||||||||
|
2 тапсырма. Суреттердің орнына сөздерді қой.
Қажетті сөздер: найзағай, нөсер, жел, теңізде. 4 бал Дескриптор:
3 тапсырма. Диалогті толықтыр. Алан: Дана, біраздан соң ауа райы өзгеретін сияқты. Дана: Иә, ..................тұр ғой. Дана: Терезелерді жабайық, ....................сияқты. Алан: Дана, желдің дауысын естисің бе? Дана: Естідім, жел қалай....................... екен? Жел деген не өзі? Алан: Дана, саған жел туралы ақпарат қызық па? Дана: Әрине, сен маған жел туралы айтып бересің бе? Алан: Жел дегеніміз –........................ . Дана: Ол қалай қозғалады? Алан: Көбінесе.....................қозғалады. Дана: Алан, жел неге кейде қатты соғады? Алан: Желдің жылдамдығы мен бағыты үнемі өзгеріп отырады. Дана: Неге? Алан:................тұрақты болмайтындықтан.
Қажетті сөздер: ауаның қозғалуы, ауаның қысымы, горизонталь бағытта, күн бұлттанып, пайда болады, жел көтерілген. 2 бал Дескриптор:
|
|||||||||||||||||||||
|
Орында Выполни |
Формативті тапсырма Формативное задание ( Отправь фото на ватсап или прикрепи в кунделик. Не забудь указать класс и фамилию)
|
||||||||||||||||||||
|
Үй жұмысы: |
Жаңа сөздерді жаттау
|
шағым қалдыра аласыз
–













