Материалдар / Желіде жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Желіде жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика 10 сынып ЖМБ №382 бұйрықпен жазылған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2024
106
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздік

Педагогтың аты-жөні

Толендиева А

Күні


Сынып 10

Қатысушалыр саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

§ 1.5 ЖЕЛІДЕЖҰМЫС ІСТЕУ КЕЗІНДЕГІ ҚАУІПСІЗДІК ШАРАЛАРЫ.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


10.6.2.1 1 «Ақпараттық қауіпсіздік», «құпиялылық», «тұтастық» және

«қолжетімділік» терминдерінің маңызын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Ақпараттың құпиялылық, қолжетімділік, тұтастық қасиеттерін талдайды


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: «Қуат беру»

Шаттық шеңберіне барлық оқушылар тұрады. Бастапқы бастаушы қолын бір рет қысады, екінші айналымда екі рет, үшінші айналымда үш рет қысады. Соңында бастауыш оқушыға жеткенде қанша қуат бергенін анықтайды.

Топқа біріктіру: Сандар арқылы топтарға бірігеді.

Өткен сабақты пысықтау


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Сұрақтарға жауап береді.





IP мекенжай не үшін керек?

Қандай сандардан тұрады?

Қандай түрлер бар?








Мадақтау

Ауызша кері байланыс беру






Сабақтың ортасы

«Миға шабуыл» әдісі

- Желіде жұмыс істеуде қандай қауіп-қатер бар деп ойлайсың?

- Интернетте қандай ақпаратты жариялауға болмайды?

- Әлеуметтік желілерді пайдалануда қандай қауіп-қатер бар?

ҰЖ. «Джигсо» әдісі

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін ортада талқылайды. Мұғалім оқушылардың білімдерін толықтырады.

ЖЖ. «Ойлан, жұптас, бөліс»

- Біздің еліміздегі ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің қандай шаралары, заңдары бар? Талдаңдар. ҚР-дағы заңмен қорғалатын құпияларды анықтайды.

ӨЖ.

Келесі сценарийлерді талдап, ақпараттық қауіпсіздіктің қай принципі бұзылғанын анықтаңыз:








Практикалық тапсырмалар. 1-тапсырма.

Сенімді құпиясөз жасау ережесін құрыңыз.

2-тапсырма

Сіз кішкентай компанияның әкімшісі екен деп елестетіңіз. Компаниядағы ақпараттың бүтіндігін, қолжетімділігін және құпиялылығын қамтамасыз ету шараларын қамтитын қысқаша қауіпсіздік саясатын әзірлеңіз.


Сұрақтарға жауап бередң

Мұғалімді тыңдайды














  • Хакер компанияның серверіне кіріп, қаржылық операциялар туралы мәліметтерді өзгертті.

  • Желідегі ақау салдарынан қызметкерлер қажетті ақпаратқа қол жеткізе алмай қалды.

  • Клиенттер туралы құпия ақпарат жария түрде жарияланды


Д2птерге орындайды

Бөліседі

Бірін бірі бағалайды













Дескриптор:

Ақпараттық қауіпсіздіктің құрамдас бөліктерін анықтайды



Дескриптор:

- Қауіпсіздік қамтамасыз ету заңдарын атайды;

- құпия деректерді атайды;



Дескриптор:

- тұтастық сипаттайды;

- қолжетімділік сипаттайды

- құпиялылық сипаттайды








Дескриптор:

- Сенімді құпиясөз жасаудың 3 ережесін ұсынады

Дескриптор:

- Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің екі ережесін құрастырады








Интербелсенді тақта/компьютер

Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Рефлексия «Бес саусақ» әдісі

Өзін-өзі бағалау. Кері байланыс беру







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!