Желідегі қауіпсіздік 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Желідегі қауіпсіздік 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Сабақ тақырыбы

Желідегі қауіпсіздік

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.4.2.1. Желі қолданушыларының қауіпсіздігін қамтамасыз ету ережелерін сақтау (интернеттегі алаяқтық пен агрессия)

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Желідегі қауіпсіздік ережесін білу

Оқушылардың басым бөлігі: Интернет желісін пайдалану барысында қауіпсіздік ережесін сақтай отырып алаяқтардан сақтану.

Кейбір оқушылар: Интернет желісін пайдалануда қауіп-қатерден дұрыс қорғана алады

Ойлау дағылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау , бағалау

Бағалау критерийі

  • Компьютер қауіпсіздік интернет желісі қауіпсіздігін біледі және компьютерлік қауіпсіздікті салыстырады

  • интернет желісін пайдалануда алаяқтардан сақтанады және қауіп қатерлерді анықтайды.

Кибербуллингке қарсы күресудің ортақ ережесін сақтайды, мысалдар келтіреді

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика және терминология:

Желілік қауіпсіздік,ақпараттық қауіпсіздік, алаяқтық кибербуллинг

IP -адрес

Құндылықтарды

дарыту


  • Қaрым-қaтынaс жaсaу қaбілeті;

- Дeнсaулық, достық жәнe aйнaлaсындaғылaрғa қaмқорлық көрсeту;

Пәнаралық байланыс

математика

Алдыңғы білім


Адам ағзасына электрондық құылғылардың қандай кері әсері бар және олардан қорғанудың қандай тиімді тәсілдері бар екенін айту

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5-минут


Топтастыру

1 минут


Бастапқы білімді анықтау және үй тапсырмасын сұрау

3 минут







Жаңа тақырыпты ашу кезеңі

3 минут













Жаңа тақырып






































Сабақтың ортасы





5 минут






































Тапсырма


10 минут



Ұйымдастыру . Сәлемдесу ,түгелдеу

Ынтымақтастық атмосферасын құрамын. Оқушыларды «Шаттық шеңбері» бойымен тұрғызып «Жүректенжүрекке» әдісі арқылы бір-біріне жақсы тілек айтқызамын.

Топтастыру. Оқушыларды 3 топқа біріктіремін

Топтастыру:

Шарты:"Ақпарат", "Желі", "Қауіпсіздік" сөздері жазылған парақшаларды таңдап, топтарға бірігеді.

Саралау: жіктеу тәсіліне сәйкес талаптары әр түрлі оқушылар топталады.

Мақсаты:Баланың тақырып аясында бастапқы білімін анықтау мақсатында «Миға шабуыл» әдісімен төмендегі сұрақтарға жауап береді, топ аты қорғалады.

Ақпарат деген не?

Желі деген не?

Желідегі қауіпсіздік деген не?

Өткен сабақты пысықтау:

«Блум түймедағы әдісі»

Оқушылар түймедақ жапырақтарындағы ережеге сай сәйкес өткен тақырыптар бойынша сұрақтар жазады.

Келесі топ жауап береді.



Желідегі қауіпсіздік



Дескриптор:

Аударма мағынасын табады

Мәтінді оқып, кибербуллингті сипаттайтын 3 сөз жазады

Адам денсаулығына тигізетін әсерін атайды

Қарсы күресу ережесін түзіп, мысал келтіреді

Қалыптастырушы бағалау. «Смайлик» арқылы оқушылар бір бірін бағалайды. Мұғалім әр бір түзілген ережеге сындарлы тиімді байланыс береді.


«Ақпараттық қауіпсіздік» тобына Тапсырма№1

Венн диаграмасы арқылы компьютерлік қауіпсіздік пен желілік қауіпсідікті салыстырыңдар?

Дескрипторлар:

Компьютерлік қауіпсіздік туралы біледі

Желілік қауіпсіздік туралы біледі

Компьютерлік және желілік қауіпсіздікті салыстырады

Смайликтер арқылы бағалаймын




«Желі» тобына Тапсырма №2

Кибербуллингке қалай қарсы тұруға болады?

Кибербуллингке қарсы күресудің ортақ ережесін жасап ұсыныңдар.Жасалған ереженің әрбір пунктіне дәлелді мысалдар келтіріңдер.

Дескрипторлар:

Кибербуллингкеқарсы күресу шараларын анықтайды

Ортақ ережежасай алады?

Смайликтер арқылы бағалаймын


«Қауіпсіздік» тобына Тапсырма №3

Пікір -талас әңгіме дебат.

Интернет желісін пайдалануда желіде жұмыс жасау қауіпсіздігін сақтау қажет бе? тақырыбында жақтаушы және даттаушы топтар өз пікірлерін қорғайды

Дескрипторлар: Интернет желісін пайдалануда желілік қауіпсіздікті сақтаудың маңыздылығын тұжырымдайды.

Смайликтер арқылы бағалаймын




Қалыптастырушы бағалау: ақпарат қауіпсіздігі туралы мәліметті толықтыру мақсатында «Екі жұлдыз бір тілек» әдісімен оқушыларға сындарлы тиімді кері байланыс беріледі.

Төмендегі ақпарат қауіпсіздігі жүйесі арқылы қауіп қатердің бір түрі ол желіден келетінін айту.



Саралау: «Қорытынды» тәсілі бойынша бір тапсырманы көре отырып, әр оқушы өз ойын өз нұсқада талқылайды.

Дескриптор:

интернет желісіндегі алаяқтық түрлерін зерттеп айтып береді

Өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді


Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылар кері байланыс береді.



Тірек қағаздары








Үй бейнесі салынған суреттер

Түрлі түсті маркерлер










Ақпарат қауіпсіздігі туралы слайд









Ақпара қауіпсіздігі туралы

мәнмәтін



















Желі қауіпсіздігі тулары слайд

Бейнеролик

Bilimland.kz


Желідегі алаяқтар туралы мәнмәтін


Практикалық тапсырма


10 минут

Қалыптастырушы бағалау. «Смайлик» арқылы оқушылар бір бірін бағалайды. Мұғалім әр бір түзілген ережеге сындарлы тиімді байланыс береді.

Кибербуллинг туралы мәнмәтін

Оқулық

2.2 тарау

Сабақтың соңы

3 мин

Сабақ соңында "Шахмат " әдісі арқылы оқушылар ақ ұяшықтарға рефлексия жазады.

Жаңа тақырыпты оқыған кезде не туралы білгіңіз

келеді?

Алдағы уақытта біліміңізді жақсартқыңыз келетін тақырыпты түсінбеу саласын көрсетіңіз деген сұрақтарға жауап жазады.

Шахмат суреті





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.10.2018
2378
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі